- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
PROHARDVER!
Aki engedély nélkül készít, alakít át fegyvert, az a “Büntető Törvénykönyvről szóló 2012. évi C. törvény 325. §-ába ütköző lőfegyverrel vagy lőszerrel visszaélés bűntettet követ el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz #65675776 #944 üzenetére
„Az Off-Road nagyon messze van a valódi terepjárástól, annak egy erőteljesen extremizált változata. Ez alapján megítélni egy terepjárót nem érdemes. Aki gondolkodik, az nem a létező legnehezebb útvonalat választja.”
Nem extrém versenygépről beszéltem. Voltál már hazai versenyen? Gyári patrolal megyünk meg gyári vasakkal. Az extrém dolgokat ne vegyük bele.
pweisz
„Uaz sokkal jobb terepjáró ár/érték arányban mint a Merci. Ugyanott elmegy ahol G merci terepen(annak ellenére hogy az UAZban se hátsó, se első difizár nincs gyárilag, max házilag lehet rá mókolni.). Viszont kényelmetlen,elég gyengus és sokat fogyaszt. Mondjuk Katonai G-Mercit nem láttam belüről, lehet azse túl kényelmes, de valószínű csak korszerübbek az ülések meg a beltere. De igazából nem igazságos a régi UAZ-okat az újabb G-Mercikkel összehasonlítgatni.
pweisz
G-Merci annyival tud szerintem Offroad versenyeken,hogyt fordulékonyabb mitn az UAZ, ami azért elég sokat számít. Meg nem kell utólag rárakni az első-hátsó difi zárat.”
Nem csak difizárból áll egy híd. A felfüggesztések ugyan olyan fontosak mint a difi. Nézz meg egy mercit nem látsz alatta hidat, mert Z kerékagya van. Ezáltal a difi nem fekszik fel lépten nyomon. Ha gyári katonai uazt hasonlítjuk össze a katonai merci terepjáróságával akkor a merci a nyerő.
Valós használati történet:Egy katona barátom egy mercivel járt így. Sikeresen bele állt egy gödörbe aminek köszönhetően a jobb hátsó kerék a levegőbe lógott. Laza homokos talaj. A bal oldali küszöb felfeküdt. És gond nélkül tolatott ki belőle. Egy uaz nem jött volna ki önerőből. Nem csak sárba kell hogy egy terpjáró mennyen. Ott a gumi ami 70%-át teszi ki. Ilyen vagy ehhez hasonló megtörténhet bármikor, azért nevezik terepjárásnak.
Többször nem mondom el. Jó Autó az uaz, csak eljárt felette az idő.