Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz #65675776 #944 üzenetére

    „Az Off-Road nagyon messze van a valódi terepjárástól, annak egy erőteljesen extremizált változata. Ez alapján megítélni egy terepjárót nem érdemes. Aki gondolkodik, az nem a létező legnehezebb útvonalat választja.”
    Nem extrém versenygépről beszéltem. Voltál már hazai versenyen? Gyári patrolal megyünk meg gyári vasakkal. Az extrém dolgokat ne vegyük bele.

    pweisz

    „Uaz sokkal jobb terepjáró ár/érték arányban mint a Merci. Ugyanott elmegy ahol G merci terepen(annak ellenére hogy az UAZban se hátsó, se első difizár nincs gyárilag, max házilag lehet rá mókolni.). Viszont kényelmetlen,elég gyengus és sokat fogyaszt. Mondjuk Katonai G-Mercit nem láttam belüről, lehet azse túl kényelmes, de valószínű csak korszerübbek az ülések meg a beltere. De igazából nem igazságos a régi UAZ-okat az újabb G-Mercikkel összehasonlítgatni.
    pweisz

    G-Merci annyival tud szerintem Offroad versenyeken,hogyt fordulékonyabb mitn az UAZ, ami azért elég sokat számít. Meg nem kell utólag rárakni az első-hátsó difi zárat.”

    Nem csak difizárból áll egy híd. A felfüggesztések ugyan olyan fontosak mint a difi. Nézz meg egy mercit nem látsz alatta hidat, mert Z kerékagya van. Ezáltal a difi nem fekszik fel lépten nyomon. Ha gyári katonai uazt hasonlítjuk össze a katonai merci terepjáróságával akkor a merci a nyerő.
    Valós használati történet:Egy katona barátom egy mercivel járt így. Sikeresen bele állt egy gödörbe aminek köszönhetően a jobb hátsó kerék a levegőbe lógott. Laza homokos talaj. A bal oldali küszöb felfeküdt. És gond nélkül tolatott ki belőle. Egy uaz nem jött volna ki önerőből. Nem csak sárba kell hogy egy terpjáró mennyen. Ott a gumi ami 70%-át teszi ki. Ilyen vagy ehhez hasonló megtörténhet bármikor, azért nevezik terepjárásnak.
    Többször nem mondom el. Jó Autó az uaz, csak eljárt felette az idő. ;)








Új hozzászólás Aktív témák