Hirdetés
Hirdetés
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pist@bácsi
őstag
Nem nagy dolog, de az 1.4 patch javított a gombkiosztáson is, most már az összeset felismeri a G27 -en is. Végre.
-
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3119 üzenetére
Nem tisztem a Giants-t védeni és nem is ez a célom, de ez túlságosan egyoldalú megközelítés.
Az miért baj ha olyan irányba fejlődött a játék, ami a felhasználók körében népszerű volt? Inkább hagyták volna figyelmen kívül az igényeket és erőltettek volna saját ötleteiket mindenáron?
Nem annyira a modderek, mint a moddolhatóság tartja életben és ezt okosan meghagyták az elejétől. Ha nincs ez a "gagyi" játék, akkor nincs mit moddolni sem, és ma nem itt tartana.
Én személy szerint alig pár tucat modot tudok mondani ami nélkül hiányérzetem volna és ezek többsége script
Jó új mapokat kipróbálni, kényelmesebb ha valaki csinál egy multifruit pótót vagy kanalat, és nem saját kezűleg kell megcsinálni. Ezzel együtt a modok többsége sajnos felesleges és gagyi, korábbi verziókból átemelt tákolmány amit az idő kirostál. A sok próbálkozásból születik az a kevés tényleg jó.
Sok hibája van a játéknak, ezt mindenki tudja, bőven volna mit javítani, de konkurencia híján csak apró változásokra lehet számítani. A konkurencia hiányát pedig nem a Giants-on kell számon kérni. -
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3124 üzenetére
Én nem mondom, hogy nincs igazad. Másrészt. a zavaró hiányosságokat nem a moddereknek kell megoldani.
A fejlesztéseket nem fogják elsietni amíg nincs konkurencia. Több bőrt lehet lehúzni a rókáról. Még a javításokat sem kapkodják el. Az 1.4.1 patch-ig kellett várni, hogy az összes gomb használható legyen a G27 -en.Értem mire gondolsz. De ez a probléma egy rendkívül szűk kört érint. Mi lenne a megoldás? Fizessenek a moddereknek? Mennyit? Legyen drágább a játék? Vagy hagyják figyelmen kívül mi az ami népszerű és igény van rá? Én sem olvasok EULA-t, de biztos, hogy jó előre levédték magukat.
Egy dolgot be kell látni, a játék modok nélkül is ér valamit, ez fordítva már nem igaz. -
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3133 üzenetére
Én maximális grafikán a gyári gépeket nem tartom csúnyának, médiumon tényleg nem valami szépek.
A modok közt ellenben sok a csúnya, vagy ami szép részletes az megakasztja a játékot (bárt ezt a csúnyák is tudják, sőt igazából az akadás beépített fícsör a játékban).
Több száz modból kb. egy olyan van amit te említesz.
A másik kérdés, a Giants biztosan nem fog fizetni a moddereknek. A felhasználók esetleg fizetnének egy jobb modért, de szerintem ezt is kizárja a Giants, hogy más keressen pénzt az ő játékukhoz készült kiegészítővel. Ez elvileg jogos. A verseny jó gondolat - van is a modcontest - bár nem tudom van-e díjazás.
Végül is a modderek önként áldozzák a szabadidejüket és nem a Giants-ért teszik, hanem a többi felhasználóért és némi sikerélményért. De a hangsúly az önkéntességen van, ez senkinek nem kényszer. Nem tudom más szintén moddolható játék esetében mi a helyzet, de feltételezem, hogy ugyanez. Szóval aki pénzért szeretné csinálni az vagy kiad saját játékot vagy küld egy önéletrajzot a Giants-nek -
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3256 üzenetére
-
Pist@bácsi
őstag
Egy kérdés az új térképpel kapcsolatban: a faüzemben lévő faaprítóba sikerült valakinek tankolnia?
Az alap tartálykocsival próbálkoztam sikertelenül. -
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3263 üzenetére
Köszönöm az infót. Érdekes, hogy egyből belefutottam.
-
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3302 üzenetére
Nem szorosan a kérdéshez kapcsolódok, csak a map-hoz.
Észrevétel: az információs ikonokkal van egy kis keveredés, a 27 –es duplán szerepel a modDesc -ben, ezt be is írja a logban.
<text name="info27">
<hu>A töltőállomáson feltöltheted üzemanyaggal a gépeket.</hu>
<en>Gas Station. Don't smoke nearby!</en>
</text>
<text name="info27">
<hu>Itt feltöltheted üzemanyaggal a gépeket.</hu>
<en>Fill your machines up with fuel.</en>
</text>
De úgy vettem észre, hogy ikon csak az egyikhez van. -
Pist@bácsi
őstag
FSH Modding map-on eyebek mellett lehet venni folyékony és szilárd trágyát is. Azt kérdezném, hogy ezeket el is lehet adni valahol?
Illetve még egy kérdés, a juhtelepen belül van egy nagyobb telep mérleggel és néhány épülettel, ennek van bármilyen funkciója?
[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3317 üzenetére
988, 378 -nál egy bokor a levegőben van
(csak miután kiirtottam körülötte a növényzetet, akkor láttam)Ha valamikor jön egy javítás, akkor az ilyen apróságok is érdekesek lehetnek
-
Pist@bácsi
őstag
-
Pist@bácsi
őstag
A kérdés jó. Időről időre felmerül. A játék egyik gyenge pontja, hogy nincs játékmenet, sem értelmes cél, így azt neked kell keresned. Drágább / nagyobb gép, nagyobb föld, több termés több pénz, még drágább gép... Kétségtelen, hogy az életben is így van, de ott a végeredmény, azaz a pénz értelmezhető.
Vannak mapok, amin több farm van. Kezdésnek egy kisebb, illetve vannak megvásárolható objektumok. Ez elvileg jó irány. Az lenne a szerencsés ha valami ezekből bekerülne a játék későbbi verzióiba. A karakternek is fejlődnie kéne. Kezdőként ne álljon rendelkezésre minden, csak mondjuk használt (drágább napi fenntartású) gépek, kisebb farm, kevesebb föld és ennek megfelelő számú állat. A nagyobb farmok, nagyobb istállók, erősebb, újabb gépek csak meghatározott tapasztalat szinthez kapcsolódva legyenek elérhetőek. Ezek ugyan nem kifejezetten szimulátoros jellemzők, de talán egy karrier módba beleférnének. Nehezítésnek nem rossz a soil mod sem, bár a gyomok elleni küzdelem kicsit sok. A földek eladhatósága is hiányzik, bár mod szinten ez megoldott, sőt már lehet bérelni erdőt is.(mondjuk azt nem értem a föld értéke miért csökken eladáskor) A használt gépek eladása is eléggé leegyszerűsített, üzemórához kéne kötni az értékét. Vagy ahogy bérelheted, úgy bérbe is lehetne adni a gépeket, vagy bérmunkát végezni mások földjén. Ötlete mindenkinek sok van, ebből egy keveset időről időre megkapunk a következő kiadásban.
A kis "segítséget" igénybe venni sokszor megkerülhetetlen. Ha ki akarsz próbálni egy új mapot vagy modot akkor az ne befolyásolja a hosszú órák alatt elért eredményeket.
Van olyan mentés amit kifejezetten erre a célra használok, és olyan is ahol nulláról "szabályosan" építkezek.
De felmerül a kérdés, hogy ha extrém olcsó vagy irreális képességű modokat használunk ( pl ott a Bruks faaprító, amivel pillanatok alatt lehet faforgácsot termelni), az mennyivel más, mintha simán beírsz egy összeget. Hiányzik a játékmenet, ugyanakkor ennek köszönhető a nagyfokú szabadság, ami a legnagyobb előnye a játéknak.Konkrét válasz: veszel egy Bruks-ot, egy olcsó traktort, egy pótkocsit, egy láncfűrészt és ontod a faforgácsot. Persze ez lenyomja az árakat ezért egyre kevésbé éri meg. Ilyenkor kicsit beletekersz az időbe, megnő a kereslet, gyorsan szállítasz (egész játékóránként változnak a felvásárlói árak). Ez elmegy egy darabig, de nem teszi érdekesebbé vagy értékesebbé az elért eredményeket ahhoz képest mintha "csalnál".
A földvásárlás is elnagyolt, egy könnyen művelhető (bérelt munkással), farmhoz közeli földnek a hektáronkénti ára ne legyen ugyanannyi, mint egy lejtős, szabálytalan, távoli területnek. Sok pályán azért nem tudsz földet venni, mert annyira szabálytalan alakú minden, ezeknek a kijelölése a játék korlátaiba ütközik.
Én nem találtam meg a választ, mitől lesz érdekesebb az egész.
Egy jó map, vagy gép sokat tud dobni rajta. Ezért kell megbecsülni a moddereket. Illetve sok időt töltök (vagy inkább pocsékolok) a modok csiszolgatásával, hibáik javítgatásával. -
Pist@bácsi
őstag
Linkeld be a modot. Így látatlanban nehéz mondani konkrétumot.
Találkoztam olyannal, ahol valamelyik specializációt kellett törölni, és ezután már nem csúszott.
A motorfékre vonatkozó bejegyzés a <motor kezdetű sorban található: brakeForce=" "
Illetve lehetnek felesleges bejegyzések is korábbi verziókból áttett modokban, amik hatással lehetnek a lassulásra. Esetleg még a kerekek tömege ha irreálisan alacsony. De egyszerűbb lenne ránézni találgatás helyett. -
Pist@bácsi
őstag
Van tenni való.
Egyrészt magán a modellen. Giants Editor JohnDeere_8370.i3d
Van két felesleges light, ID 5> és ID 6 > ezeket érdemes törölni, mert hatással vannak a kinézetre.Van egy felesleges kamera ami nincs is bejegyezve az xml –be, a neve WorkingCamera az ID –je 0>5, de ne ezt töröld hanem ezen belül a kamerát, ami 0>5|0 (ha az előbbit törlöd megváltoznak az utána következő ID-k és nem fog működni egy csomó dolog, vagy be sem tölti a játék. Természetesen mielőtt törölnéd át kell váltani másik kamerára.
Nekem személy szerint a külső kamera állása sem tetszik, eltér az alapgépekétől, túl távoli de ez ízlés dolga. Ha változtatni akarod, akkor az ID –je 0>7|11|0 és az attributes ablakban a translate/rotate értékekkel tudod beállítani a kívánt pozíciót.
A tömeggel is gond van, magának a modellnek a tömege alacsony, a kerekeké magas egyenként 1696kg –ot nyomnak. ID 1> 2> 3> 4>, attributes ablakban Rigid Body fülön Density sorban tudod állítani. Itt eredetileg 20 az érték, ha lecsökkented 2.5-re akkor 212kg lesz egyenként a kerekek tömege. A valóságban több mint 14 tonna a gép, érdemes a modell tömegét is beállítani, 0.8 legyen a Density ez 13t, ami kerekekkel együtt már majdnem 14t.
Ezután az xml-ben kell körülnézni.
Sajnos vannak a 2013-ban használatos bejegyzések, pl. a kerekek is, bár ettől még működik. Mivel a modell tömege változott ez hatással lesz a menettulajdonságokra is. A valóságban a gép 370LE, ehhez túl magas nyomaték van megadva (1.98) ez kicsivel több mint a 435LE Case Magnumé. 1.65 körülre saccolom a helyes értéket.
A kerekek tömege is hibás, 1 az érték az összes keréken, ami a Magnum esetében első kerekekre 0.269 hátsókra 0.56 Szerintem a szélességük is hibás, de ez nem sokat befolyásol.Mivel nagyon nehéz gépről van szó a motorfék értékét emelni kell. 25 körül már javul, de izlés szerint némi próbálgatással belőheted magadnak.
A csúszást sokszor a PloughingSpec okozza, ezt ki kell gyomlálni az xml-ből 297-301 sorok és a modDesc-ből is 25.-ik és 58.-ik sor. Jelen esetben ez nem oldotta meg, továbbra is csúszik, még dolgozni kéne rajta.
Rengeteg spec van benne, lehet, hogy ezek közül valamelyik nem jön össze a 2015 -el. Ennyi időt tudtam rászánni, szerintem kuka.
-
Pist@bácsi
őstag
A tömegeket, a nyomatékot és a motorféket javítottam, a mozgás így rendben van, de a csúszás nem szűnt meg a plough spec sima kiszedésével sem.
A kerekek önálló komponensek ennél a modnál, a plough spec miatt, de 2015-ben nem szerencsés az egész. Volt egy elméleti ajánlás a több komponenses modokra a tömegek arányára, ezért olyan nehezek a kerekek. Így viszont rosszul gyorsulna, ezért van megnövelve a nyomatéka. Eredetileg ez egy jó mod lehetett, csak amikor átrakta valaki nem volt elég alapos.Ha sok időt szánnál rá, akkor próbáld meg a kerekeket áthelyezni a modellen belülre. Ez editorban nem nagy dolog (kivág/beilleszt). A neheze ezután jön. Meg kell szüntetni, a Rigid Body-t rajtuk. át kell írni az xml-ben az ID-ket. Könnyű hibát véteni és nem fog működni. Érdemes puskázni egy működő modról.
Esetleg ha ezután is csúszkál, akkor off-ba lehet tenni a specializációkat (csak azokat amiknek külön scriptjük van) megnézni mi történik, egyesével visszakapcsolni. Így ki lehet szűrni melyik miatt van. Van benne egy animated wheels nevű is Assale.lua a scriptje. Sosem láttam ilyet, nekem ez a másik gyanús.
Nemrég egy Rába Steiger 250 ből sikerült sok munkával kiirtani a plough spect, de még kicsit akkor is csúszott, véletlenül vettem észre, hogy a sima specializációk közt bent volt a crawler. A lánctalpasból még a gyári gép is csúszik. Miután töröltem jó lett. De ebben a JD-ben nincs ilyen.
Szerintem ennyi munkát nem ér meg.
-
Pist@bácsi
őstag
Gyorsban megcsináltam amit tanácsoltam neked.
Kerekek átrakva, ID -k javítva, a következő három specializáció kikapcsolva<!--<specialization name="Assale" />-->
<!--<specialization name="PloughingSpec" />-->
<!--<specialization name="interactiveButtons" />-->Így betölti, megy is, és a csúszás megszűnt. Kis mellékhatás, hogy az első sárvédő forog a kerékkel, illetve a vezető térdig áll a tetőben. Az első valami ID hiba lesz, nincs a logban, de nem túl nehéz kiszűrni.
A második valami további spec. Ha szánsz rá időt ki lehet hámozni.[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3477 üzenetére
Köszönöm, közben már megoldottam.
Azért vettem ki mert a scriptben is voltak indexek amik megszűntek a kerekek integrálásával és be sem töltötte a modot. Elsőre ez volt az egyszerűbb.
De végül átírtam scripten belül és visszatettem.Végül hármat gyomláltam ki
physicalCamera
realisticIndoorCam
PloughingSpecKellett csinálni egy sima belső kamerát. Most úgy néz ki jó lett a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
válasz ObiGabi #3506 üzenetére
Azért billeg oldalra mert az első híd tud egy ilyen extrát és ez nem jön össze a homlokrakodó okozta súlypont emelkedéssel. De még a gyári homlokrakodós gépeket is meg lehet borítani.
Egyébként nincs ezzel semmi baj, az életben sem felemelt gémmel közlekedünk, pláne nem kanyarban és nagy sebességgel.
Kompromisszumos megoldásként az eredeti 10 és 0 közötti értéket állítasz be az első híd elfordulására.
A kanál térfogata is hibás, sok a 3000 liter egy ilyen tömegű géphez, mellesleg ránézésre pont az alap 1860 literessel megegyező méretű. Érdemes levenni 2000 literre, ez is csökkenti az előre billenést.
Amúgy a hangját leszámítva tényleg jó.
-
Pist@bácsi
őstag
Kicsit bővebben:
Vannak mod mapok amikbe integrálva van a soil mod, ez élethűbb,itt már van különbség a szántás és a tárcsázás között, a szerves és a műtrágya között, illetve van gyomirtás, számít a talaj nedvesség tartalma, ph értéke. Ez jóval bonyolultabb, a sorrend és az időzítés is számít, sok a macera vele, kezdésnek nem ajánlott.
Szántás/tárcsázás
Ha normál mapon játszol, akkor learatott területen első lépés a talaj előkészítése, szántás vagy tárcsázás, a játékban mindegy melyik. Illetve van direktvetőgép is, ami egy lépésben tárcsáz és vet. (mod létezik olyan is, ami még a műtrágyázást is elvégzi egy lépésben az előző kettővel együtt). A szántásnak van olyan funkciója is, hogy területet tudsz létrehozni/bevonni a művelésbe.Vetés
Ha egyszerűbb eszközöket használsz, akkor szántás/tárcsázás után jöhet a vetés (burgonya, cukorrépa és kukorica esetén nincs direkt vetés, bár gondolom mod van erre is).Trágyázás
A trágyázás akár meg is előzheti a vetést, vagy lehet utána is de még beérés előtt. Ez növeli a terméshozamot. Lehet műtrágya, permetezés, illetve ha tartasz állatot, akkor rendelkezésre áll folyékony és szilárd trágya. A játékban teljesen mindegy melyiket használod, és egyszer elég, a továbbiak hatástalanok.Betakarítás
Beérés után jöhet a betakarítás. A termés el is tud száradni, ha nem takarítod be időben, ez azonban kikapcsolható.Állatok
Az állatok esetén létezik termelékenység, ami függ az etetésüktől Ebből a szempontból a marha a legkomplexebb. Sok mod térképen integrálva van a watermod, vizet is lehet adni ez további 10% termelékenység növekedést jelent.Tyúk: viszonylag egyszerű, gabonát eszik és tojást ad.
Birka: füvet eszik és gyapjút ad (raklapon)
Szarvasmarha: füvet, szalmát, szilázst és kevert tápot lehet adni neki. Tejet, folyékony és szilárd trágyát ad (utóbbihoz feltétlenül kell a szalma).
Mod térképeken találkozhatsz még sertéssel, borjúval vagy akár libával is.Szalma
Búza és árpa ad szalmát, ha a kombájnt úgy állítod be. Ezt lehet csak simán felszedni (alap térképeken így tárolni nem tudod, csak közvetlenül a szarvasmarháknak adni, illetve eladni), vagy bálázhatod a későbbi felhasználásig. A szalma szecskázható is megfelelő adapterrel, így készíthetsz belőle szilázst a szarvasmarháknak. A bálák kezelése finoman szólva nem tökéletes bár sokat javult, illetve van mod ami tovább javítja. Vagy olyan térkép kell, ahol van szalma/széna tároló, akkor az egész bálázás kihagyható.Fű
Simán levágod, összegyűjtöd és máris adható a birkáknak, marháknak.Széna
A levágott füvet megforgatod és kiszárad. Így bálázható is. Ha olyan térképen játszol ahol van széna tároló, akkor egyszerűen beleborítod a füvet (nem kell forgatni kaszálás után) és amikor kiveszed már szénaként hasznosítható.Szilázs
Kis mennyiségben viszonylag gyorsan készíthető szénabálából. Fóliába csomagolod és megerjed.
Nagyobb mennyiségben silókban erjeszted. Levágott fű, szecskázott kukorica, vagy egyéb gabona, szecskázott szalma egyaránt alkalmasak alapanyagnak. Betöltöd a silóba (10% töltöttség minimum szükséges), tömöríted, ezután erjeszted.Kevert táp
Szilázs, széna, szalma keveréke. A keverési arány bizonyos határokon belül kell legyen. A keverő gép/pótkocsi jelzi. Sok térképen van takarmány keverő. Ebbe csak betöltöd a hozzávalókat - nem kell foglalkoznod keverési aránnyal - és kapod a kevert tápot. Egyes térképeken van mixfeeder, ami még az etetést is elvégzi automatikusan.Sokat lehetne még írni, biogáz, fakitermelés,deszka gyártás, melegház, illetve egyéb növények témában.
Kezdésnek ennyi is elég szerintem. Így már tudsz konkrétabb kérdéseket feltenni.[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
válasz McEacrhan3 #3629 üzenetére
Végre van macska is.
-
Pist@bácsi
őstag
Ez így 2013 / 2015 vegyes felvágott, bár működik, de ha már csináljuk, akkor csináljuk rendesen.
maxRpm csak egy kell, de ha változtatjuk, akkor nem árt hozzáigazítani a motorhangok pitchScale, pitchMax értékeit, ellenkező esetben idétlen, hogy a gép tovább gyorsul de a hang nem követi a fordulatszám emelkedését, de jobb nem is változtatni
maxTorques nincs, torqueScale van, ennek a növelése növeli a nyomatékot (így a teljesítményt is adott fordulatszámon)
accelerations sem kell, a torque normRpm sorokban lévő értékek adják meg az adott fordulaton a nyomatékot, kvázi ez befolyásolja a gyorsulást
De mindezek feltételezik, hogy a modell tömege editorban helyesen van beállítva és a kerekek tömegei is helyesek az xml-ben. Szóval kezdésnek azt érdemes ellenőrizni.
És akkor referenciaként meg lehet nézni egy gyári gép torqueScale értékét.
-
Pist@bácsi
őstag
Konkrétan a mod xml -ben kell átírni a <motor torqueScale= utáni értéket.
300 lóerőhöz körülbelül 1.310 -1.344 közötti érték tartozik.De mielőtt belepiszkálsz le kell ellenőrizni editorban a modell tömegét és az xml-ben a kerekek tömegét. Gyakran előfordul egy agyonbarmolt mod esetén, hogy ezek irreálisak és ezért nem megy úgy ahogy kéne.
Ha a tömeg rendben van és te megduplázod egy 150 lóerős gép teljesítményét, akkor az túl fürge lesz, és további hangolgatást igényelne.
Ezért értelmetlennek tűnik az egész felvetésed, legalábbis olyannak aki a szimulátorban a realitást helyezi előtérbe -
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3692 üzenetére
Várj, ha a Giants le tudja védeni amit akar, akkor a sztár modderek miért nem képesek rá?
Továbbra sem értem a motivációt. Ha valaki nem akarja, hogy más is felhasználja amit csinál, akkor minek publikálja ilyen formában? Egyáltalán minek öl bele ennyi időt valaki ilyesmibe? Ha pedig azért teszi, hogy pénzt keressen vele, akkor inkább önálló játékot kéne fejlesztenie.
Az ötlet lopás meg kb. olyan mint a tyúk meg a tojás esete. Lehet, hogy egy mod később bekerül a játékba valamilyen formában, de a játék alapötlete meg előbb volt mint az inkriminált mod, ami a játék nélkül nem jöhetett volna létre. Gondolom a Giants ezt jó előre levédte a felhasználási feltételek elfogadtatásával.
El kell fogadni azt is, hogy a készítők diktálják a játékszabályokat.
Csináljon valaki konkurens játékot és árulja pénzért a modokat is külön. Mi felhasználók talán nyerünk is vele. -
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3696 üzenetére
A végén felvetett kérdésedre a válasz: fogalmam sincs, nem is gondolkoztam rajta.
A későbbi verziókban megjelenő ötletekről meg az a véleményem, hogy pont a felhasználói igények felé mozdulnak, ez inkább jó mint rossz.
Ott az OEB_realTerrain sokkal jobb mint a ploughspec, ezt szívesen látnám egy következő verzióban.Amiben egyetértek veled, nem kell publikálni, nekem is vannak sajátjaim.
És tényleg kéne egy teljesen új engine., meg valami opcionális játékmenet.Amúgy most olvastam, hogy a trágya összeszedés is belekerül a 17-be, ezt először a Belga mapon láttam, ez is "lopott" ötletnek tűnik, de jó.
[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3698 üzenetére
A Belga előbb jelent meg mint a Bantikow, de a lényeget tekintve mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Monitor Audio Silver 6g szett
- Dell Inspiron 3593 - i5 10gen, 12GB RAM, 250GB SSD
- Dell Latitude 7430 2 in 1 - i7 1265U/32GB/256GB SSD
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen