Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Extremdigita

    tag

    válasz PaladiN #12 üzenetére

    Kedves Paladin!


    Sajnos meg kell osszam veled hogy a lehető legrosszabb időben rendelted meg a készüléket, mi ennek az oka?:

    kb 3 hete már de sajnos egyik S5500 as szállítmány nem érkezett meg nekünk, több beszállító is kénytelen volt visszamondani a szállítást mert ők sem kaptak, tehát átmeneti hiány volt amire senki nem tudott felkészülni!És miért volt az igérgetés?
    Nos, mi is információkból élünk, így sajnos hiába a beszállító igérgetése , sajnos mi is csak azt tudtuk mondani amit ők, próbáltunk előrejelzést kérni, és ezt továbbítottuk az ügyfél felé!
    Most ott áll a dolog hogy van minden boltban, az utánvétesek is megkapják a készülékeket!Azt kell mondjam, TÉNYLEG nem rajtunk állt a dolog!

    Acid

    Canon EOS 5D mark II+24-70 2.8L, Canon 70-200/2.8 L, , 50/1.7 yashika

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz PaladiN #12 üzenetére

    Úgy látom hogy kár erőlködni. A kényes kérdéseket szépen átugorják. Mintha meg se történt volna. Ez a topik csak egy online ingyenes hírdetőfal, egyirányú kommunikációval. Itt legalább lemérheti mindenki, hogy mire számíthat ha problémája akad később a boltal.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • reddragon

    aktív tag

    válasz PaladiN #171 üzenetére

    ez igaz,hogy a vevőnek van mindig igaza,de sajna ebben az országban nem igazán.
    itt garanciát csak veszekedéssel lehet elintézni,nekem is volt benne részem,kivéve 1-2 esetet,ahol minden szó nélkül ugrottak a másik alkatrészért,ráadásul úgy,hogy a másikat meg sem nézték.
    Az egyértelmű,hogy hosszútávon nem fognak jót tenni a boltnak az ilyen jellegű kritikák,mert mindenki elgondolkodik rajta úgyis és van aki odéb áll,más helyet keres.Aztán szép lassan egyre többen.
    Az biztos,hogy ha még néha bukta is van az üzletnek egy garancián,akkor is elgondolkodtató,hogy megéri e elzavarni az ügyfelet,aki nem kevés pénzt hagyott már ott.
    Egy biztos.egy ideig megy ez.
    Én is voltam gar.szervizes,tudom milyen az,mikor 1héttel utána romlott el sokszor 1gép.
    De mindig elintéztük gariban,mert köpködtek volna.Volt mikor saját szakállunkra,mert a jövő bizonytalan.
    De máshol ugyanúgy bejött a bukta.
    Csak van aki mindig a nyereségre számít.Legalábbis itt az országban a 80%-a ilyen az üzleteknek.
    Mit lehet tenni ez ellen?

  • domedee

    senior tag

    válasz PaladiN #171 üzenetére

    szerintem ebbe az eladó/vevő viszonyba ne menjünk bele, mert csak parttalan vita lesz belőle...sajnos én is tisztában vagyunk, hogy nem a kánaán ami nálunk van, ahogy egyszer olvastam, sajna most nem ugrik be, de valami hasonló volt: ''Nem az a nyugati, ami ott van, hanem az a balkáni, ami itt.'' Talán kivehető a lényeg.

    El lett mondva itt már pár negatív kritika a boltról, ha ők úgy itélik meg, hogy van megfontolandó része, akkor változtani fognak a magatartásukon, de ha nem akarnak, akkor mindegy mit mondanak róluk.

    Mondhatom azt, hogy talán általánosan, ha egy bolt felmegy egy fórumba, és ott bírálják is, jogosan és ezután sem változtat a hozzáállásán, akkor sem lesz kára belőle igazán, mert ha el is veszít pár vevőt emiatt, ez még mindig csak elenyésző része lesz a vevőknek. Valjuk be, itt Magyarhonban kicsi annak a rétegnek a nagysága, amelyik megtalálható a szakmai fórumokon, így ennek súlya is az.

    PaladiN: nem ellened van ez, és nem vagyok a bolt ügynöke extrémesek: na, akkor ... várom, hogy küldjétek a Nikon D70-et ;]csak bárhol találok egy topikot, ahol a bolt nyíltan megmutatkozik, ott mindig az lesz a vége, hogy a építő vitákból és információcseréből átmegy a dolog valami másba...

    ''és van a végén a városok anyja: Budapest. Csakhogy ez nem olyan anya, aki szoptatja a gyerekeit, ellenkezőleg őt szoptatják a gyerekek, s maradnak mellette örökké satnyák, kicsinyek, vérszegények.'' - Mikszáth Kálmán

  • oceanearth

    őstag

    válasz PaladiN #171 üzenetére

    sztem paladin neked teljesen igazad van. MO.-n az összes eladó tisztelet a kevés kivitelenek egy szemét. szakképzetlenek marhára nem segítőkészek. ha bemész egy plázába biztos hogy belebotlassz a szőke felfújt cicijű műkörmös szolis eladóba aki épp sms-zik vagy beszélget és lesazrja hogy te cipőt akarsz venni vagy akármit nem várjá bazdmeg. ez sajnos így van midnenhol az hogy 1 gép 1 év és 1 naposan elromlik az tényleg nem a bolt hibája, de az egy undorító dolog hogy visszadobják. nekem volt olyan hogy vettem egy fülest hazavittem működöt egy napig azt elromlott visszavittem, azt mondja ad másikat de már véres szemmel nézett. erre én na mondom ha kurva gyorsan nem adjátok vissza a pénzt úgy följelentelek titeket a fogyasztóvédelmi felügyelőségnél hogy azonnal bezárhattok. láss csodát a pénz 2 perc alatt a kezembe volt. irány a ''víz'' nevű bolt új füles. 1 félév műlva elromlik viszem vissaz azt mondják ok. megcsinálják. 2 hétig várkaoztam majd fölhívtam őket és mondtam a sablont fogyasztóvédelmi felügyelőség. másnap már mehettem az új fülesért. ez úgy láccik, hogy itthon így megy. tom, hogy nem ide tartozik de vettem egy sídzsekit 50k-ért, kimostam a fehérből lila lett egy piros csík miatt. mondom csere, erre ők nem. mondom akkor kermi 1 hónap után jön a kermi levél jogos a reklamáció kaptam új dzsekit.
    bocsánat a sok nem ide tartozó utalásért. DE SAJNOS MAGYARORSZÁGON EZ VAN A VEVŐ LE VAN SZARVA, AZ A LÉNYEG HOGY VEDD MEG AZT HÚZZ A RÁKBA NE IS LÁSSUNK TÖBBET.

  • reddragon

    aktív tag

    válasz PaladiN #184 üzenetére

    Hát ebben valószínűleg igazad van,de azért szerintem továbbítani tudják ők is a felvetett problémákat.Persze,lehet süket fülekre találnak.Ha nem,akkor meg,úgyis előbb-utóbb nyilatkozni fog valaki.

    [Szerkesztve]

  • EZ Roller

    csendes tag

    válasz PaladiN #184 üzenetére

    A topic lényege részünkről:

    Mi nem egy hivatalos fórumként üzemelünk itt. Azért volt az ötlet,m ert sok kérdés merül fel a digi világával kapcsolatban és ha tudunk, szeretnénk infóval segíteni mindenkit. A kritikát természetesen(ha van értelme továbbadjuk) de nem itt szeretnék vitatkozni arról, h szar-e az ED mert én is tudom, h vannak hibák!!!
    Beszélgetni több értelme van mint anyázni!!!
    A szervíz és egyéb problémákról meg sokat beszélhetnék, h mit ér a magyar garancia és pl. a Canon fotósguruja se tudja itthon megoldani a problémáit AMIÉRT NEM ISMERI EL A CANON CO. A MAGYAR SZERVÍZHÁLÓZATOT!!!!

    üdv mindenkinek

Aktív témák