Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz Samott #73343 üzenetére

    Majd jön Igu és megfejti, de azért a későbbi terv, hogy az egész váz így lesz az eléggé scifi, nem?

  • npera

    újonc

    válasz Samott #73343 üzenetére

    Ami most fut abban a subframe körül vannak combosabb darabok, de pont ezeken a területeken most kapható modellben még nincs ilyen méretű darab tudtommal.

    Ami majd jön arról nem nyilatkozhatok sajnos.

    Kis háttér információ: jelenleg nagyon kevés ténylegesen BEV-nek tervezett autó kapható kereskedelmi forgalomban. A Tesla összes ma kapható kocsija persze alapból BEV és a Leaf is nagyon kevés ICE-legacyt tartalmaz. Meg most az ID.3.

    Még a Polestar 2 is alapvetően egy CMA-platformra alapul, ami egy elektrifikált platform, de alapvetően ICE hajtásláncra készült.

    És ez egy óriási különbség. Ha nincs ICE legacy, akkor valami elképesztően máshogy fog kinézni a platformod, akkor az optimalizációt nem kell elhúznok kétfelé. Nincs borzalmas hőt és vibrációt produkáló belsőégésű motor, nincsenek 500-fokos részecskeszűrők, nincsen fehéren ízzó turbó és leömlő. Az összes teherviselő elem máshogy állhat, az elektromos subframe teljesen más, az akksi okozta alacsony súlyont miatt a futóművet is át tudod szabni és kalibrálni.

    A porta most dolgozik a következő generációs platformon, aminek még a megjelenési idejét sem árulhatom el, de az már teljesen BEV-alapú lesz.

    Hogy ez mennyire van elkésve a Tesla fejlesztéseihez képest vagy hogy mennyire érdemes almát körtével hasonlítani azt inkább most nem is kezdem el kifejteni.

Új hozzászólás Aktív témák