- Home server / házi szerver építése
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
Nincs kiborulva, nincs hátul. Viszont van egy köbméter mindenféle szemét, amiből bármikor előásnak X játékot, meg tollatrajzlapotzsepitbigyókat. Gyerekparadicsom, mindenki másnak katasztrófasúlytotta övezet. Kölcsönös meg-nemtámadási szerződésünk van, ők nem jönnek előre, én hátra. Időnként azért megpróbálok cserélni, és átadom a slusszkulcsot a fiamnak az ovodaajtó előtt, megköszönöm hogy bekísért, és indítanám munkába, de figyel.
-
-NoVa-
addikt
Nem erre, de most van időm és agyam gondolkozni FPV antennatémáról több nap háttérelmélkedéssel.
Szóval a kevert antennahasználattal sincs gond, annyit kell csak beleszámolni, hogy a botantenna - habverő kevert használatban -3dB jelveszteség instant, hatótávban észrevehető, de nem jelentős. Nem hiszem, hogy nagyon zavar, hogy ideális szögben tartva nem 800 méter, hanem csak 3-400 méter egy irányba az effektív használható hatótávod, videók alapján te is 200 méteren belül maradsz okosan. Hosszútávon meg ha mégis long range felé mész, mindenféle helical + patch diversity őrületeket fogsz tákolni, nem habverőkkel makettkodni. Meg autóba épített FPV állomással extrémen kitolni 50km+-ra az egészet, és teleszórni antennákkal a Hilux tetejét.
-
-NoVa-
addikt
Napi Version, azaz most épp "Ion Danvers", mert komolyabb név kellett neki:
"valahogy fel kell noni a john carmackhoz, tudasban mar ott vagyok, de a nevvel is fel kellett" -
-NoVa-
addikt
válasz
BobaHWSW #48845 üzenetére
Jó játékszer!
Meg a desktopgép is, folyik rajta a PUBG jól. Csak mostanában gyanúsan sok a sorozatfejlövés távolról rám, amikor nem alszik Ázsia nagy része, az kicsit megöli a bulit. Aimbot ellen távolról sniperrel még lehet harcolni, de ha többen több szögből is átlátnak a falakon és pontosan lőnek, az esélytelen.
-
-NoVa-
addikt
válasz
Gabibácsi #48849 üzenetére
Pedig egyszerű. Az egyetlen felület, amin kb büntetlenül megszeghetik a szabályokat a kínaiak, mindenhol máshol életreszóló következményekkel kell szembenézzenek, miközben egy elfolytásokkal teli, sikerélmények nélküli középszerű taposómalom az életük. Szóval nagyon nagy arányban ebben élik ki ezt. Néha jön popup, hogy gyanús mozgás miatt kidobott a játék valakit, de általában "csak" aimbottal meg hasonlókkal trükköznek, azt szinte esélytelen szűrni, mert embertelenül sok manuális munka lenne.
-
-NoVa-
addikt
válasz
Chris Kiki #48881 üzenetére
Processzortervezés vizsgám sem ebben az évezredben volt utoljára, szóval viszonylag fotókkal aluldokumentált időszak volt.
De hasonló, csak fém alkatrészekből és csavarokból, szóval irigy vagyok a mai fiatalokra -
-NoVa-
addikt
válasz
ezittketto #48893 üzenetére
Abból sem a grafikázós profiknak, hanem a streameffektezős vágós fajtáknak, plusz persze npera. Extrém réteggép.
-
-NoVa-
addikt
válasz
Gabibácsi #48960 üzenetére
Azért óvatosan, mert kicsit bonyolultabb a világ. Avagy milyen játék, számít-e, hogy 30, vagy 100+ Hz-en frissül a kép, profitál-e a 16:9 -től eltérő képarányból esetleg, stb. Van azért pár érv a tákolt PC mellett, még úgy is, hogy a konzolok már régóta nagyjából egy-egy szabványosított PC buildet jelentenek valójában.
-
-NoVa-
addikt
válasz
Gabibácsi #48962 üzenetére
Konvertálva mozijegyre lehet számolni ezer ft-os óránkénti árral, egy félmilliós gaming setupnál ha csak a jópár év alatt begyűlt Skyrim, Far Cry 3, meg Left 4 Dead 2 playtimeot összeadom, olcsóbbra jön ki a mozinál a játszós PC. Ha az UFO Enemy Unknown-t is hozzácsapom, akkor árban nagyjából az orrpiszkálás és a köldök nézegetése környékén lesz, messze a mozijegy alatt. Szóval aki sokat és rendszeresen játszik, annak ez nem drága.
-
-NoVa-
addikt
válasz
BobaHWSW #48985 üzenetére
Na pont ez a kényes dolog, amit a Nintendo belső fejlesztői köre maximálisan megértett már akkor is, amikor én még csak készültem.
81-es Donkey Kong óta minden platformjátékukban a legfontosabb a fix, következetes, pontos, és szabályok szerint viselkedő irányítás. Ha te nekifutsz 500x egy pályának, begyakorlod, izommemóriába vésed, és megjegyzed a gombok ritmusát, akkor csukott szemmel is képes leszel reprodukálni végtelenszer ugyanazt az eredményt. Egy időben ez PC-n is jól működött, pl Doom speedrun korszak, de még a fizikai motorokat nélkülöző későbbi 3D shooterek is, mint a Quake/Unreal első pár része.Aztán elszabadult a pokol. A játék szinten direktben implementált mozgás helyett jöttek a komplex, interaktív világ építésre alkalmasabb fizikai motorok. Mostanában épp általában Havok, de mindegy, hogy Physics, Box2D, vagy más, alapjaiban hasonlók lesznek. Lényeg, hogy egy-egy frame között sok iterációban futtat le rengeteg kölcsönhatást, és kapsz belőle egy közelítőleg elfogadott következtetést. Ezzel az a probléma, hogy ha épp egy párkányra ugrásnál ez a következtetés nem lesz szélsőséges esetben minden pillanatban azonos, akkor már egy húzósabb átugrásnál a precizitás mellé a szerencse is odakerül.
Mellé bejön az, amiben a Nintendo jól csinálja, a többi meg nem igazán, a hardware kereteiben élés. Tudod jól, hogy mi a számítási kapacitás, mi fér bele, mi nem, így tervezetten annyit rajzolsz oda olyan minőségben, ami mellé belefér minden, ami fizikai modellezés fix framerate tartásához kell. Ez azért fontos, mert ha fix pl 60FPS sebességgel modellezed a világot a rajzolási sebességtől függetlenül, és nincs frameidő ugrálás, akkor a solverek ugyanakkora iterációkat fognak ugrani, nem kell változó időközöket áthidalniuk, egységes lépcsőfokokon lineárisan halad. Ha sebességfüggően néha többet, néha kevesebbet kell extrapolálni, akkor máris jönnek a túlcsordult, túlkompenzált hibák. Lásd pl GTA4, ahol a hintákkal fellőhetted az autót a felhők közé simán, vagy bármi hasonló, szarabbul implementált cucc, ahol komolyabb beakadásnál akár áteshettél a talajon lefelé, mert a solver a gravitációval együtt már lefelé kerekítette a kerék pozícióját az út alá.
Nagyon nem mélyedek bele, mert hosszú, legtöbb esetben lényegtelen, a lényeg, hogy egy modern jó játékban a fizikai motornál nem szabad túl sok kompromisszumot kötni a sebességre, és néhány kulcsfontosságú dolgot ki kell benne erőltetni ahelyett, hogy simán ráhagynánk a világra a mozgatást, akkor nagy baj nem lesz belőle. Viszont ha jön a marketing követelése a 16k HDR igényről budget telefonprocesszorra, akkor kell egy Clint Eastwood szinten tökös manager, aki rendíthetetlen szigorral, a fejlesztők véleményét megtámogatva, ellentmondást nem tűrve közli, hogy NEM. Ha ez hiányzik, akkor jönnek a hasonló, majdnem kifogástalan szuperprodukciók, ahol iszonyatos crunchperioddal kiszenved egy csomó túlhajszolt koffeinfüggő bevérzett szemű fejlesztő valami még használható kompromisszumot. Senkinek sem jó, csak valami excel grafikonban tűnik ez a legjobb útnak, úgyhogy ezt kapjuk. Grr.
-
-NoVa-
addikt
Nekem a kazettás 2600 után egy 130XE az nagy előrelépés volt, azon már volt Rescue on Fractalus, az nem volt gyenge. Meg Elektra Glide, olyan framerate mellett, hogy a Test Drive meg a Street Rod állóképnek tűnik mellette mai szemmel. Starfire is poén.
2600-ra nagyjából a Frostbite jó platform ügyességi single player, a Combat tankos/repülős egymásra lövősből, ott meg a falakról lepattanó mandíneres lövöldözéssel lehet jól szivatni egymást, ezek mai szemmel is rendben vannak. Kellően minimál a grafika ahhoz, hogy funkcionális legyen, és ne csúnya.
-
-NoVa-
addikt
válasz
ncc1701 #49011 üzenetére
Mert egyszerű, minimál reflexjáték. Nagyságrendileg a Ponghoz áll a legközelebb. Statikus a pálya, kevés játékos (12 max ugye?), és nagyon kevés szinkronizálnivaló adat. Közben egy átlag PUBG meccs közben az, hogy egy népszerűbb kezdőhelyen akár 100-an voice broadcasttal együtt intenzív tűzharcot folytatnak + jármű + lövések fizikája + némi pusztítható környezeti mindenféle, kicsit másabb, mint az ősidők.
Itt pl még jóval statikusabb volt a pálya, de azért kicsit sok dolog történik: [link]
Amikor jól működik, akkor jóval összetettebb, intenzívebb és élvezhetőbb dolog egy Quake/CS meccshez képest, szóval nem sírom vissza a régi egyszerű világot. Úgyis majdnem minden 16 évesnek gyorsabb lesz a reakcióideje és hamarabb meglát 1 pixelből. -
-NoVa-
addikt
válasz
FőDudu #49188 üzenetére
Gyakorlatilag ha ehető összetevőt rendeltek, akkor abban jobban megélhet. Tárgyakon kevésbé, de ez is rendelkezhet statisztikai szórással. Felénk még a kihaénnem hülyeség is ront kicsit, mikor ismerősék repülőről selfiznek, és rajtuk kívül mindenki maszkban ül a gépen. Oktalan pánik vs felelős megelőzés, 2 teljesen ellentétes véglet, de talán jobb a 2.
-
-NoVa-
addikt
Gabibácsinak találtam közösségi szerelőaknát:
:)
-
-NoVa-
addikt
válasz
Grillo #49237 üzenetére
Nekem direkt száj/nyelv/torokdagadás az alma/barackféléktől van, az ananászfélék csak ingerlik a nyelőcsövem. A jackfruit pl annyira, hogy instant hányok, pedig az ízét szeretem.
Az olajosmagvak többsége után is elég durván néz ki a nyelvem, fáj a szám, és fostat, kivéve a mogyoró. Na azt ha sokat eszek, akkor a bőrömre jönnek ki piros pöttyök maradandóan.
Macskát sem eszek, szóval ja.
-
-NoVa-
addikt
Nálunk a mikroszélhelyzet miatt pl az árnyékolótól 3 méterre lévő szélmérő volt, hogy alig mozdult meg, miközben az árnyékolót rángatta a szél, és volt, hogy az ajtónál lévő szélcsend ellenére az meg forgott pániktempóban, szóval minden centi számít. De jó az nem lesz úgysem
Igaz, ez valami szimplább adófrekvencián pánikol riasztási tempónál, és tolja a világba a jelét, de már nem. Ráfújt valami tetőszigetelésből származó szigetelőszálat a szél, az beszorította, én meg leszarom, mert az árnyékoló motorja évek óta döglött, és semelyik cég nem hajlandó kijönni javítani az ilyesmit, mert abban nincs pénz. Okosotthon kontra valóság.
-
-NoVa-
addikt
Ember Tetrisezik. Látványosan. És még marad kapacitása taktikázni egy ideig, aztán váltani kompromisszumkészebbre, a koordinált mimikát azért elengedte közben.
Ez meg csak úgy:
-
-NoVa-
addikt
válasz
A. Crowley #49308 üzenetére
Subaruban is van valami, de eszembe nem jutott használni. Bebootol, de csak egy plusz macera, hogy acceptet vár minden indításnál a középkonzol. Eleve nem címekhez szoktam menni, hanem cégnévre keresek, és külön örülök, hogy a trafipaxokról szól.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Robotporszívók
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Home server / házi szerver építése
- Elektromos cigaretta 🔞
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- ÚJ(garival) - Logitech MX MASTER 3S vezeték nélküli egér (Graphite)
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Lian Li vízhűtések érkeztek!
- PC , i7 7740X , 1070 8GB , 16GB DR4 , 256GB NVME , 1TB HDD