- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
Na, kocsi visszajött a szerelőtől. Aug végén folytatás az aprólékosabb dolgokkal.Azok elvileg bírják, én is bírom szervó nélkül, aztán kiderül.
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #70112 üzenetére
Bármennyit rá lehet arra is. Kezdésnek megesz ilyen 300-400ezrest még látatlanban is. Ezt mondtam már, hogy használt autóm van és saccperkábé az újak is 5 év után már nyelni tudják a lóvét, +/--. Bármerről lehet számolni, de addig költői marad a példa míg nincs egy konkrét autó és Bujdy-féle 5+ éves tervekkel 3 havi bontásban a várható kiadások. Azt meg tudom saccolni, hogy mennyit megyek vele. Lehet csak azért parázom túl, mert láttam pár autót aminél ugrott a vezérlés és egyik ráadásul alattam, pedig az előtte volt elvileg jól karbantartott szervízes használt autó. Aztán mégsem adta ki.
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #70114 üzenetére
Új autó 4-5 millióért. Igazából 2 alatt saccperkábé hasonló romok vannak ki tudja milyen állapotban. Én meg úgyis bemákolnék valami kórságot, meg persze többnyire azok a fogyó cuccok mennek el borért majd az újabb kivitelben is, ami ebben. Bár múltkor még nem értetted mitől öregszik el egy gumiharang, oszt úgy nehéz :-D
Meg kell lesnem a műszaki mikor jár le, de ha most szeptember, akkor szívni fogok.
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #70116 üzenetére
Pedig nem, csak nem lesz ember aki a régi fórumban visszakeresné.
Ez volt 7 évesen, nagy szervízzel egybekötve kb. 400ezresért. De mindent vissza tudok keresni, pár apróságon kívül.
Mert aztán ha állapotot veszünk lehet nem sok eladó csinál ilyesmi szervízeket eladás előtt. Bár lehet az alját sem veri oda ennek-annak, akkor pár fillérrel kevesebb. Ablaktörlő ott is fogy, gyertya és egyéb nem árt bele... Mit hagyjak le, vagy akkor mennyire legyen fiatal? Valaki kihozhatna szalonból egy autót, mert állítólag az másnap már 30%-al kevesebbet és
- revizió (olaj,szűrők,gyertya, stb.)
- olajbetöltő fedél tömítés
- első ablaktörlő lapát
- hátsó ablaktörlő lapát
- vezérműszíj
- vezérműszíj
- ékszíj
- vezérműszíj feszítő görgő
- vezérműszíj feszítő görgő
- vezérműszíj vezető görgő
- vezérműszíj vezető görgő
- vízpumpa
- FTE szimmering
- VT szimemring
- Mobil FS600 fagyálló
- olajteknő tömítés
- nívópálca tömítés
- kartergáz leválasztó tömítés
- pillangószelepház tiszt., beáll.
- kipuf. gyűjtőcsonk hővédő lemez
- hővédő lemez tartó
- kipufogó flexicső
- középső kipuf. dob
- hátsó kipuf. dob
- kipuf. bilincs
- kipuf. tartóbak
- kipuf. cső tömítés
- váltó kapcsolókar szimmering
- első belső stabgumi
- alsó lengőkar szilent I.
- alsó lengőkar szilent II.
- be. felni javítás
- futómű műszeres beállítása
- bal külső féltengely csukló
- bal féltengely szimmering
- Mobil VS200 váltóolaj
- jobb belső félteng. gumiharang
- dísztárcsa
- szervó olajtartály tömítés
- első fékbetét garn.
- első féktárcsa
- hátsó fék munkahenger
- Mobil DOT4 fékfolyadék
- hátsó fék tisztítás, beállítás
- bh. + jh. kerékcsapágy
- hátsó ablakmosó fúvóka
- alvázvédelem javítás
- fenéklemez záródugó
- bo. tükörlap
- bo. tükör burkolat
- be. ajtózár szerkezet
- generátor főkábel tartó
- akkumulátor doboz I.
- akkumulátor doboz II. -
Jahno
őstag
válasz FőDudu #70116 üzenetére
A mostaniak lehet érdekesebbek, mert ugye azzal kezdődött, hogy eltört egy rugó és jajj hát csak 5ezer, mire felkeltem már ki is cserélték. Innen meg dominó És kapott olajat is, az is jól jöhet másikba. Nehéz sorokra kapni azt, hogy mi az üzemszerű, mi a gyanúsan sok, kinek mi lenne a felesleges. 5+ éves kor környékén már elég sok basz elment borért haverok autóiban is, így szerintem tökre tervezhetetlen bármi is.
-
-NoVa-
őstag
Jártam gumisnál átrakatni a nyárit a Volvon. Nem sikerült, belerohadt a maradék három kerékőr, hegesztős játék lesz. Maradt a téli.
-
Gabibácsi
tag
válasz blueboi69 #70081 üzenetére
Bakker, pont ezt mondta asszony is, hogy miért csinálom ezt, két helyre, egy pancsolós akármi meg egy sétás akármi. És úgy látom, ez tényleg jó ötlet, köszi.
6 éves múlt, de érettebb kicsit, meg már a csajok melleit fogdossa, szóval mindig ra kell szólnomHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
FőDudu
addikt
Uj autokkal en is meg lennek love.
Vagy vesz ra az ember garancia csomagot mondjuk 5 vagy 7 vagy 10 eves koraig, de akkor meg ugyanabban az autoban ulsz 5-7-10 ev mulva.
A tartos berlet most kezd normalis arszintre lemenni.
Multkor Volvo xc40 komoly felszereltseget (R-design) lattam 500 Euro per ho fix aron.
bizositassal, matricaval, assistance-al,garanciaval, szervizzel, tan 1500km havi tav volt ebben benne. Felette plusz kilomerdij. Nekem kb eleg is lenne.kb. 30c/km nem rossz - persze uzemanyag nelkul. (es erre mar nem jon szerviz koltseg)
Igazabol a vellanyosok tudnak fejbol egy kilometerre vetitett koltseget, nekem ez nem tunik soknak (persze lehet az).Ez egy 2 eves szerzodes volt, utana at lehet ulni masikba. Es az R-design nem az alap modell - npera majd elmeseli mit takar.
Mig ha veszel egy ilyen autot az 9-14 Millio (Ft). Azt az osszeget mondjuk 10 ev alatt leredukalni 2 milliora evi 700e-1.2M buko.
Mig a berlet mondjuk evi 2M, de ott 2 evente uj autoba ulhetsz es a tied a szerviz koltseg is (marmint nincs szerviz koltseg amit sajat autonal egyre nagyobb riziko).
Lehet nem akkora mar kulonbseg ami megeri a berlet kenyelmet feladni a sajat autoert.
Foleg ha idosodik az autod es mar nem garis. Ott lehet beleszaladni a faszerdobe az uj tipusu szirszarok hibaival.FőDudu
-
Samott
addikt
válasz Gabibácsi #70121 üzenetére
Vegulis csak az orszag legolvasottabb portalja volt. Es vastagon termelte a nyereseget.
Ez most nem arrol szol, hogy elfogyott a penz es tonkrementek.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #70127 üzenetére
Engem pont nem zavar ha 5 évig ugyanabban ülök. Ugyanaz a lakás van, éppen elég, ha a melóhely ilyen sűrűn változik, nem akarok kavarni autóval is, mert minek.
Tartós bérlet érdekes, de marketing anyagokban szintén mindig csak az elvi minimum van benne, szóval jó lenne egy pontos ajánlat vagy szerződéstervezet. Utána lehet matekozni.
Akkor is hasonló ára volt, mikor 20 éve néztem meg 15 éve. Van haverom aki cégek flottakezelője volt bérbeadó, aztán bérlő oldalon, akármikor megfejt nekem bármit és akármerre járok ki szoktam faggatni mindenkit mindenről, de folyton az jött le, hogy pont nem magán embernek való, mert csak.
9-14 milliós autót sem nézegetek, hanem mondjuk 3.5-ért Daciát, oszt lehet köpködni, hogy szarfrancia :-D 2 évente sem szeretnék újba ülni, de ha 2 milliót kifizetek akkor lesz egy saját és jól vagyok sok évig. Tudnám én mit kell venni, nem azzal van a baj. Ha ennyi pénzem lenne akkor is alap Daciát vennék, elmennék nyaralni és még lehet fényképezőt is előbb szereznék 1 millióért, mint 4 milliós autó helyett 9-10est nézegetem. Bukó meg bukó, minden bukó az élet is. Bujdy szerintem hamar kiszámolná, hogy ha napi kétszer használod odahaza a budit, az sokkal nagyobb bukó és van értelme a szomszéddal közösen bérelni a bejáratok közt
500 Euró fix havit elő sem tudok szedni sehonnan az biztos. Ez számolható. 100ezer forint alattira még esély lehet, most jelen pillanatban az is necces. Lízingben ezek szerint 2 év alatt kifizetek egy 5 év garis autót? Ha mindig az új és másik modell lenne az igényem, akkor okés, bár legtöbb cég nem megy ilyen rövid futamidőkkel. Akad aki igen és lízingelteket árul vissza ki piacra, azokat ki tudom faggatni. Ebben az esetben bevállalnék egy 100ezer forint alatti törlesztőt és az évi maradék 1 millióból jó pár kötelező szervízt, tartozékot és gumi szettet ki bírok csengetni.
Szóval nekem nagy különbség és persze ha a lízing cég kényelmesen hordja szervízbe vagy mosóba, akkor annak is megjelenik az ára, cserébe sok más korláttal is jár. Aminek engem fele nem zavarna, de sok mást biztosan, mert haver azért vakarta a fejét egy darabig az üléshuzat színén és a gumik márkáján.
-
Jahno
őstag
Nekem utoljára azt sikerült belealkudni, hogy ha kifizetem a benya árát, akkor tele tankkal adják át és nem nekem kell üres tankkal elvinni az első kútig. Lehet rosszul pozicinonáltam? Valamelyik Punto is tetszett, de mivel hasonló árban vannak marad a Dacia, mert az ismerősöknél is bevált, tetszik nekem is meg asszonynak is. Előbb-utóbb venni kell valamit, majd első nyugdíjkor újraszámolom.
-
Jahno
őstag
Jobban utánaszámolva Ti csak zanzásítva halljátok, hogy mikor mennyi megy el az autóra, de ennek simán el kellene mennie bármi másra ugyanígy. Ha első alkalommal veszek egy új autót, majd 5 év múlva a következőt (kb. 5 éves kora környékén kezdődtek a megfejtések, de akadt ami előbb) akkor lassan vehetném a harmadikat. Az 10 misi, persze ebből némi használtanyag vissza is jön, de ennyit biztos nem költöttem kocsra. Tehát még pozitív az egyenleg
-
Jahno
őstag
Megnéztem: Baja, 4* de csak reggelivel. 5 éjszakára kettőnknek 95ezer. Többit megoldjuk, piac, lángos, hallé, csavargás, borozás így nem szükséges többi kaja mert lehet sokszor vacsorára sem érnénk haza.
-
Gabibácsi
tag
Na, linket.
amúgy találkoztam a múltkori dízel béjemvés unokatesójával
5-ös dízelszar, benne fullcigány embör
miskolctapolca, panziók előtt (épp itt nyaralunk)
megáll a vizes úton, aztán fék és nagygáz egyszerre, majd elindul
félkilóméteres koromfelhőt húzott az istenbarma, persze nagy brümmögésselHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #70147 üzenetére
Duna wellness hotel. Jöhettek első héten és bandázunk :-P Van kilátó, madárnéző, közel Gemenc és kisvasút. Ezekkel én is el vagyok, hát még egy gyerek :-P Helyi erőket kifaggattam hol mit kell lesni, de turistainfóval is szimpatikus jófélékbe futottam, amit tenni lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...