- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zó
tag
válasz gejala #142656 üzenetére
Nem tudom, mi az új minőségi szint vagy a maximum, az AW1 nálam mélypont volt, amit láttam a 2-ből az meggyőzött, hogy érdekeljen, de hogy miben léptek előre a műfajhoz képest előre, az nem jött át. És azt sme tudom, hogy számodra mi a mérce, de a Doom 3-ba belekötés furán néz ki, ahol a Hogwarts Legacy GotY-csoda. Eleve a Doom 3 az egy horror shooter, a Doom 2016 meg egy "arena" shooter az FPS-ek között, én jobban szeretem a régebbiek level designját "átvezetős" glory killek és arénaérzet nélkül. Ettől függetlenül elismerem a 2016-ost is.
Egyébként csak FPS-nek jött 2004-ben egy Riddick és egy Painkiller is, valamint a CoD: United Offensive volt a szériából a kedvencem, már a 2 multiját is visszalépésnek éltem meg. De amúgy volt még Halo 2 (nem szeretem a Halót, de nagy megjelenés volt akkor, és a dual-wield példás), UT 2004 és a taktikaibb Rainbow Six 3 (+kieg) az FPS műfajban, mely 2023-ra boomer shooterekre redukálódott.
De nézzük műfajonként!
FPS-ek
Half-Life 2
Doom 3
Painkiller (+kieg)
Far Cry
The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
Call of Duty: United Offensive
UT 2004
Rainbow Six 3 (+kieg)
Counter-Strike: SourceAkció-kaland
GTA: San Andreas
PoP: Warrior Within
Metroid Prime 2: Echoes
Ninja Gaiden
Viewtiful Joe 2
The Legend of Zelda: The Minish Cap (marokkonzolos Zelda)Lopakodós
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Metal Gear Solid: The Twin Snakes (remake, ha már ez az aktuális mánia is)
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora TomorrowPlatformer
Sly 2 (a széria legjobbja, nagyon jóféle kis lopakodós akció-kaland/platfrormer volt PS2-re)
Ratchet & Clank: Up Your Arsenal (talán a széria legjobbja)
Jak 3Stratégia
Rome: Total War
WH40K: Dawn of War
Sid Meier's Pirates! (remake, és annak nagyon is jó, jobb híján ide)
Pikmin 2 (2023-ban meg Pikmin 4 volt, ezek "kioltják" egymást)
Space Rangers 2
Rise of Nations-kieg
Silent Storm-kiegKalandjáték
Myst IV
Phoenix Wright: Ace Attorney – Trials and Tribulations
Syberia II (klasszikusnak számít, de szerintem nem lett túl jó)Racing
Gran Turismo 4
Burnout 3
FlatOut (szinte ez az egyetlen kritikusok által nem összerajongott darab a listán, de jóféle)
Need for Speed: Underground 2 (nekem, mondjuk, ez a vonal nem jött be)RPG
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
Vampire: The Masquerade – Bloodlines
Fable (szerintem amúgy RPG-nek elég béna, és egyébként sem nagy szám, úgy értem, a maga idejében sem)
Dragon Quest VIII ( a széria egyik csúcsának tartják)
Shadow Hearts: Covenant
The Legend of Heroes: Trails in the Sky
World of Warcraft (vitatható, hogy a popularizáláson kívül mihez mennyit tett hozzá, nem értek az MMO-khoz, nem szeretrem őket, de játszogattam vele, jobb híján tettem az RPG-k közé)Ezt már tényleg nem súvasztom be máshova
Katamari Damacy
Messze nem lsitáztam mindent, pedig jelentek meg érdekességek a Nexus: The Jupiter Incidentttől kezdve a Crusader KIngsen át a Spellforce-ig csak a stratégiakedvelők számára, volt Hitman 3 stb. Változatos műfajokban jelentek meg klasszikusok (a nyugati RPG-k terén kisebb számban ebben az érában) és érdekes újító próbálkozások is. Nem érdemes úgy tenni, mintha csak a HL2 vagy a Doom 3 jelent volna meg.
-
Zó
tag
válasz gejala #142665 üzenetére
Őszintén szólva a Max Payne 2 utáni Remedyben nekem túl sok az erőltetett, nagyot mondani akaró agyfaszság. Antijátékélmény volt az AW1, gyenge mixelési kísérlet a QB, és remek, de ebből a szemontból túl sok a Control. Amit láttam, hogy Sam Lake csapnivaló színész, de ez lehet szerethető. Az élőszereplős dolog meg a Wing Commander 3-nál nagy truváj volt, most már azért nem annyira, CGI agyfaszságra meg ott van Kodzsima. AAA-van, mert azért ez sem újdonság.
Nem cáfolni kívánlak, hagyom majd magam meggyőzni a játék által, de valószínűleg nem én vagyok a célközönség, és szkeptikus vagyok, hogy mennyivel több aktuálisan felkapott dolognál. Mert a látszat ellenére agyfasz játékokal és filmekkel volt már dolgom, de elsősorban játékmenetet várnék, nem filmet már.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
Spórolásból nem szokták, itt lehet ideológiát költeni köré, gondolom, ahhoz is, ha a többi karakternek sincs.
A régi megoldások amúgy nem igazi külön számolt tükörképek voltak, így nyilván jobban kilógnának a modern grafika mellett kicsit, de akkor is vicces, amikor az új csodák szinte sosem tudják (a 2006-os Prey tudja, a 2017-es nem). Majd lesz techdemó ezen a téren is, de ezt az AW2 nem vállalta fel. Mindenesetre nem csoda, ha sokan tamáskodnak a hiány valódi okát illetően, és bem hisznek a nyilatkozatoknak.
-
Zó
tag
Valljuk be, érthető, hogy azon spórolnak az amúgy is gépigényes játékukban, amin mindenki más is, de az ő esetükben még egy jó kis elmélet is adja magát. Ebben az értelemben még nem is hazudnak, de ezért hadd ne dicsérjem őket. Annyira hanyagolják a modern játékokban a tükröket, hogy nálam már plusz pont, ha valaki máshogy áll hozzá.
-
Zó
tag
Valóban szinte minden érdemi játékuk (amiből több felvásárolt) kapott folytatást (Ubi-logósat már nem biztos), de nagyon sok IP elhalt, elsatnyult.
Jó pár klasszikus stratégia a jogai az övék (a 3DO-ból, illetve a MIndscape/SSI-ből):
- Heroes of Might and Magic (jelentek meg ubis, külsősök fejlesztette részek, de mostohán bánnak jó ideje a szériával)
- Panzer General (amióta hozzájuk került, megjelent egy XBLA-s kártyás darab meg egy F2P-s online valami)
- Battle Isle/Incubation (a Ubi-féle felvásárlás óta nem jelent meg semmi, egy készülő rebootot lelőttek)
- Imperialism (ez is csak hozzájuk került)
- Settlers (ez az egyik kivétel, ezt a vasat ütötték, de már-már irrelevánssá züllesztették)Oké, a legtöbb talán nem AAA alapanyag manapság (na de sok kisebb játékot is ad/adott ki a Ubi, tehát ez sem jó kifogás), de ha jobban kezelték volna őket, lenne helyük még a piacon. A Square Enix is nyomja az sRPG-ket, a XCOM-klónokkal tele a piac (a nagyoknak is szokott lenni) stb.
A Beyond Good & Evil és a Rayman Ancel botrány utáni távozásával esett szét, a PoP is tartott hosszabb szünetet (3D-s részt most sem kapott), a Might and Magic a stratégiákon túl sincs túlhasználva, Splinter Cell is régen volt stb. Na meg alapvetően a Tom Clancy-licenc alatt futó játékokat elubisították. "Zombiölős" Ghost Recon, vagy mi? AC-s OW-sítés?
Szerk.: És a Ubi még a régi játékai árusítását tekintve is egy genny. Szánalom, amit művelnek.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
2024-ben megveszel egy telefont 200-300 ezerért, és azzal nyugtatod magad, hogy "de hát van rajta Netflix, meg Chrome, meg...", közben 90+%-ban csak telefonálásra használod.
Ez valami elírás? Egyetlen ilyen embert ismerek (ami a használatot illeti, nem az árat), de ő idősebb, nem régen kapott levetett okostelefont, és analfabéta minden informatikához. Rajta kívül a kommunikáció is inkább third-party appokon keresztül megy (részben a hanghívás is).
Egyébként éppen azt tapasztalom, hogy a third-party üzenetküldők használata mellett az emberek híreket, meccseredményeket, időjárást néznek, e-maileznek, pénzügyeket intéznek, jegyet, bérletet vesznek és általában böngésznek stb. Ráadásul azt is tudjuk, hogy játékok terén nem kicsi a mobilos piac. Nem azért bámulja a tömegközlekedési eszközökön is mindenki a telefonját, mert éppen telefonál Zsebszámítógéppé vált, a hagyományos telefonhívás pedig az egyéb kommunikációs lehetőségek mellett háttérbe szorult.
200 ezret meg én még nem adtam telefonért, de a 8 GB RAM árát azért meg kellett fizetnem. Meg lehetne lenni nélküle, ahogy 4K OLED nélkül is, de nem mondanám, hogy nem élvezem ki a sebességüket és a minőségüket. A fogyasztói mentalitásban igazad van, de ezeket pont hogy ki lehet használni. A kurrens videókártyám vagy konzolom semmivel sem jobb: a IGP-n és retrókonzolon is el tudnék játszani, sőt az esetek túlnyomó hányadában most is elég lenne játékra.
-
Zó
tag
válasz DaVE-1 #142837 üzenetére
csak netezik[...]
Ez már bőven elég ahhoz, hogy ne hagyományos telefonként használja valaki , bár ugye a "csak netezés" is egy érdekes definíció. De én nem is azt mondtam, hogy nem létezik olyan, amilyet nem látok, csak hát én nem azt látom. Márpedig a metrón, a budapesti szórakozóhelyeken stb. a többieknek is ugyanazt kell látnia, mint nekem.
Ha statisztikát akarsz, itt van például ez: [link]
Azt nem mondom, hogy nem vesznek sokan fölöslegesen is új telefont, de nem is volt az alapállítás.
-
Zó
tag
válasz Dilikutya #142839 üzenetére
Az a kérdés, egyáltalán mit használnak ki az emberek, ami multifunkciós. PC-n mindenki vág videót vagy programoz? Van aki nem is dolgozik, csak játszik egy adott vason. Vagy mindenki játszik a retróra bőven jó laptopon, és nem csak pasziánszt? A konzolok játékon túli képességeit PC és okostévé mellett szükséges mindenkinek? Minek használná az ember a közösségi oldalak szinte mindegyikét orrba-szájba? Persze van, aki így tesz, de azért normál esetben a megszokotthoz töredékükhöz kell valami eszköz. A bankok egyébként az autentikációkkal maguk löknek a telefonok felé, a PC nemcsak, hogy nincs mindig kéznél, de már diszfunkcionálisabb (az én bankom esetében mindenképp). Ha valaki Revlutot használ, akor pláne, PC-n böngészőben QR-kódot nyit meg.
Az e-mail jelentősége a kapcsolattartásban egyre kisebb, de azért a hivatalos és munkajellegűek, valamint a visszaigazolások és jelszóemlékeztetők odajönnek. Ha rendezvényre veszel jegyet, az is, az e-mailből megnyitva vagy letöltve tudom mutogatni. De néhány MB-os fájlok átküldésére is jobb megoldás a chatnél. Akár képekre is, bár annál limitált, de nem tömöríti agyon, mint a Facebook Messenger, és talán még könnyebben vissza is kereshető.
El lehet lenni 4 GB-ossal is, custom dolgokkal meggyorsítani stb., de azért a 8 GB-ot megérzem a zsír új 4 GB-hoz képest is. Én ezért vettem, illetve a kicsit jobb képekért, több tárhelyért. (És hát az előzőnek kampec lett, tehát nem csere volt, de az újjal feljebb akartam váltani.) Nem értem, miért kellene jobban kihasználnom, sőt egyáltalán több időt tölteni vele is rossz ötlet lenne. Egyébként papíron "gamer" készülék, mert éppen ez volt akkor jó ajánlat, de a marokkonzolok sem érdekelnek, nemhogy a telefonos móka (lásd amit a filmezésről írtál). Régen, butatelefonnal még ment, nem is mindegyikkel, tehát az sem volt minddel kihasználva. Ahogy az összessel a WAP sem. Akkor használtam ezeket mindig amikor szükségem volt rájuk, vagy amikor jól esett, nem azért, hogy "ki legyen használva".
-
Zó
tag
Azért az ázsiai játékokban tud lenni sok fájdalmas gyerekesség. Persze, van, ami szórakoztatóan tálalja a túltolásokat, szeretem a DMC-t, a Bayonettát és az FF7-et is. Aerith és Tifa is rendben van. De vannak karakterek, melyek nekem már túl múviek vagy kurvások, és azokat én biztos nem mutogatnám jó példaként, de hát ez én vagyok. Csak amikor elhangzik, hogy a nyugati játékokban rondák a poligonnők, az ázsiaiakba meg mind szépek, akkor azért hadd említessen meg, ha nekem valami a távol-keleti Kánaánból nem jön be.
Az egy más kérdés, hogy a nyugati játékokban van egy sajátos trend most, az nekem sem tetszik. Nem kell minden női kaarakternek csodaszépnek lennie, de átestek a ló túloldalára. Néha talán nem is szándékosan. És hát valljuk be, a Miranda már a Mass Effect 2-ben hiába volt beharangozva nagy szépségnek, ez már a játékban nem jött össze akkor sem.
-
Zó
tag
A mimika nem áltt jól neki, már-már torznak hatott. Látszott, mi volt a szándék, de egy fura uncanny valley lett belőle. Yvonne Strahovski maga jobban sikerült, mint a róla szekennelt karakter. A xenoszex vonal nekem annyira nem jött be, de akkor még kevésbé volt divat woke-ozni, manapság biztos lovagolnának jó páran ezen is.
-
Zó
tag
Nekünk jó tanárunk volt, jobban szerettem az óráit, mint amit történelmi filmekként adnak. Ugyanakkor az életünknek az irodalom és a vizuális kultúra is a része, hozhat kedvet is a témához, és szerintem érdekes, élményszerű óra vezethetne egy együtt megnézett film - és általánosságban a történelmi filmek - átbeszélésével is. Egy jó tanár jó esetben (értsd: bele tudnak férni az időkeretbe) tudja erre használni, és ez szerintem jó irány lenne (más óra is játszhat akár, nem feltétlen a történelem), ha rossz is a film. Tartok tőle, a gyakorlat a legtöbb helyen nem ez, de bízom benne, erre is vannak példák.
Nekem egyébként az Egri csillagok, a Kőszívű ember fiai, az Ivanhoe, a Sándor Mátyás vagy a Tatay Sándor-féle: Kinizsi Pál regények sokat hozzátettek a történelmi érdeklődésem kialakulásához (a filmeket is bírtam, de a könyvek hatottak rám, nyilván ez nem főszabály, főleg manapság). És az István, a király is ott van még, mint rockopera, a mitológiai történetekről nem is beszélve (persze ez utóbbiak már inkább a magyar- és a latinórára tartoznak).
Filmből a Honfoglalásra rángattak el minket, az nem jó film, és nem is emlékszem, hogy az iskolában kiveséztük volna, de nem értem meg tragédiaként, hogy a millecentenárium évében azt iskolásokra ráerőltették. Bár ez lenne a legnagyobb mindenkori baj! Ezen kívül "házi feladat" volt a Halál ötven órája, amikor ment a tévében. És nem lenne nehéz mondani még ajánlott történelmifilm-klasszikusokat, lásd a Nyugaton a helyzet változatlant (bár személy szerint azt is regényben ismertem és szerettem meg). Irodalomórán is néztünk filmeket időnként, például a Szent Péter esernyőjét (addigra már kellett olvasni, dolgozat is volt), vagy angolon a feliratos Hairt. Sőt, én az Alien: Resurrectiont is angolóra keretén belül láttam először, ha már felmerült a frencsájz. De ez utóbbi esetben ez szerintem menekülőútvonal is lehetett a tanárnak, helyettesítő tanár még - nem német nyelvű, és amúgy is minimális szöveggel bíró - rajzfilmet is tett be németen. De feltételezem, nem csak a ma iskolánkban voltak tévés-videós-projektoros termek, ahol ezeket időnként használták is a tanárok. Sajnos se törin, se latinon nem volt Xéna
Az már egy más kérdés, hogy ha nagyon szőrözni túlzás is, de egy történelmi alkotás éppen a sikerével eléggé ki tudja siklatni a közgondolkodást a témájáról. (Az István, a király nagyon is bűnös ebben.)
-
-
Zó
tag
Mindig is azt mondtam, hogy ezek a "nyugatias" vonatkozásai borzasztóak, egyszerűen komolyan se lehet őket venni, japó jank, ez van. Simán megértem, ha valaki ezek miatt utálja, én megtaláltam ezek mellett/mögött elrejtve azt, ami nemcsak más, de remek élménnyé is tettem számomra, illetve pár dolgot vitatnék is. Nem az a típus vagyok, aki ha X dologban alulteljesít egy játék, akkor már az Y-t sem tudom élvezni, illetve aki a négyzetrácsos füzetben vonja le a pontokat a hibákért, ellenben a látszólag keveset hibázó, patikamérlegen mért biztonsági játékok tudnak untatni (bár igény esetén ízekre tudom szedni őket, de észre szoktam venni, miért tud átugrani sokaknál a léc fölött).
1. Lehet szőrözni a harcrendszer kapcsán, de speciel ARPG-ként nem igazán van méltó versenytársa (miközben A nélkül is sok RPG-nek gyenge vagy megteszi színvonalú a harcrendszere, a klasszikusoké is). Sokféle kaszt van, mind használható, és rendes lock-on nélkül is élvezhető a közelharc az íjászkodás vagy a mágia is. Kevés RPG tud ennyire átélhető durva spelleket bevetni, hogy meteoreső meteoresőnek tűnjön, de valami effektnek.
2. A pawnokat nehéz betanítani, vannak hülyeségeik, ez tény, de nekem voltak nagyon jól használható segítőim (ostobák is, azoktól igyekeztem megszabadulni), a saját magam kreálta mage is kiválóan támogatott. Nem tökéletes rendszer, de nekem több szerencsém volt vele, mint ezek szerint neked, és tudtam is élvezni a gyümölcseit.
3. AI-t illetően még legendás FPS-ekből is tudnék olyat mondani, hogy előtted áll az ellenség, de lefagy. (Vagy a HZD-ben a harc közben rólunk elfeledkező vagy a nyomomat elvesztő robotok.) Biztos volt ebben is ilyen, nekem pont nem rémlik. Összességében a szörnyek viselkedése (pl. nőrabló ogrék) inkább érdekessé és életszagúbbá tették számomra. Ezen túl nem mondom, hogy csodát tesz, de fogalmam nincs, mi helyezte olyan magasra a lécet.
4. Az éjszakának vagy egyes dungeonöknek - főleg a kiegnek - tényleg nagyon sötét , túlélős hangulatuk tudott lenni, amikor is szinte létkérdés a fényforrás. Sajnos sok játékban kamu az éjszaka, egy kicsit kevesebb látsz (lásd HZD), de ennyi.
Szétszedni meg sok mindent szét lehet, a Mass Effect is egy jankhegy volt, a Fable egy súlytalan burleszk, az FF7-nél meg a 80-as évek nyugati RPG-i is játszhatóbbak, ha nem cseszel a matériapakolgatásra, mert az akkora őrület, hogy - ha jól rémlik - még Cid is poénkodik vele. (És mindháromról lehetne kisregényt írni. A japó RPG-k mellékküldetései különösen hírhedtek, az FF7 Remake/Rebirth vagy a 16 is megkapta a leszólást miatta még a feldicsérőktől is. Ez valahogy az Uráltól keletre magas a fejlesztőknek.)
-
Zó
tag
Volt a Demon's Soulsban 100+ órám már, mire találkoztam a DD-vel, a Dark Soulst már csak később próbáltam. Elismerem az erényeiket, de annyira nem jön be az egész soulslike műfaj. A Sekirónak, az Elden Ringnek és a Nioh 1-2-nek azért tervezek esélyt adni. A rendesen co-opolható Remnant még végigment, de az azért jobban kilóg a sorból az inspiráció és a közös pontok ellenére.
A DD viszont más. A DeS-ben a közelharc is más jellegű, legalábbis nagyon szűk a közös mezsgye, a mágiarendszer vagy az íjászkodás pedig erősen mást képvisel. Party sincs, a karakterfejlesztés is más alapokon nyugszik stb. A máguslét gyakorlatilag értelmezhetetlen a cheatjellegén túl is, nemhogy alapvetés lenne benne.
Az AI pedig igazán rettenetes szinten van. A végső boss (nem, nem az utolsó utáni vicc) egyszerűen egy helyben állva tűri, hogy mérlegfelhővel megöld. Nem reagál, hiába mentél be a ködön, ha nem mész hozzá közelebb. A sárkányok is debilek: röpköd a várfal fölött és bombáz, mint egy perpetuum mobile módjára működő platform a Marióban, de ha rádobsz egy felhőt, akkor leesik. Ez se volt túl katartikus. De voltak még nehezen feldolgozható bossok számomra, például az óriás rája.
A világ antireaktív. Kretén hülyeségekkel kell kijátszani a világtendenciát (a tartalom egy része emögé van rejtve, de persze online a szerverek elcseszhetik a saját progresszedet), ha befolyásolni akarod, eközben a Nexusban a karakterek azt se reagálják le, ha mellettük leölsz valamit. Pedig a dumáik alapján tudnak egymásról, sőt van egy karakter, aki... spoiler, gondolom, tudod. Az egész élettelen - vagy inkább soulless?
A mentési rendszerét pedig én ennek se nézem el jobban, hiszen még szigorúbb is. Szoktam bossfightokat újrajátszani, itt meg csak az egész játékot lehet. De NPC-t is öltem meg véletlenül, bukva így a szálát. Túléltem, csak nem emelem piedesztálra a DD-vel szemben ezt a vonatkozását.
Lehet, hogy az Elden Ring a fentebbiekben jobb, nem tudom, hogy hol tart most a From, de rajongóvá nem tett a DeS, és nem érzem azt, hogy a két játék kiváltaná egymást. A Lords of Shadow-ról egyébként azt hittem eddig, hogy az egy God of Warba oltott Casltevania, majd ránézek egyszer.
Félreértés ne essék, az elkeseredett hangulat nagyon bejött, a leves design rendben volt (ha nem is mindig erőltették túl magukat, az atmoszférát akkor is kiszolgálta), a harc alapjai is működtek bizonyos "kasztokkal".
Halo legfeljebb a co-op kedvéért megy nálam, és az már végképp más, pláne, hogy boomer shootereken kívül a műfajában kevés az értékelhető.
-
Zó
tag
Cloud felbételt zsoldosként kerül a képbe, de nagyrészt ő testesíti meg a partyt, és Barret is elveszíti vezérjellegét. Meglepne, ha a Rebirth ebben elszakadna az eredetitől. Megjegyzem, Cloud, Tifa és Aerith mellett Cidet is érdekesebb karakternek tartottam nála. Kidolgozottságban határeset, mivel az alapcsapat tagja, így több szerep jutott neki a party kibővülése előtt.
Ezzel együtt nyilván hülyeség a kritika, Barret sztereotip, indulatait magában tartó nagydarab feketeként indulása elviszi a kákán is csomót keresőket.
-
Zó
tag
Az IGN ezer éve balfék, a kínos "szak"sajtós túlzáskat pedig már nem is érdemes komolyan venni. Mindazonáltal ez az egész túlgerjedés a témára legalább annyira fejvakarásra késztet, mint a woke őrület.
Egyébként meg Dél-Koreában elég jellemző a testképzavar, a(z indokolatlan) plasztikai műtétek tömegesek, így őket is idegenkedve figyelem, ha értékelem is, hogy nem a lila haj és a 100+ kiló ott az "ideál". Túl konzervatív vagyok mindkét véglethez.
-
Zó
tag
válasz Dilikutya #143574 üzenetére
Valójában genetikai kutatások alapján megdőlt az, hogy Egyiptomban elsősorban arabok leszármazottai élnének, Rami Malek családja pedig eleve kopt. Jelenlegi ismereteink ebből a szempontból nehéz lett volna jobb jelöltet választani a fáraószerepre (jó, egy kicsit túl görög). Ptolemaiosznak már neccesebb lett volna, ahhoz görögebbnek kellene lennie.
-
Zó
tag
válasz Dilikutya #143578 üzenetére
A faj a Homo sapiens, a Homo sapiens sapiens már az alfaj, ahogy a mára kihalt (illetve beolvadt) Homo sapiens neanderthalensis is az volt (vagyis ők is fajtársak voltak). A zoológiában az alfaj alatti taxonok már nem számítanak hivatalosan elfogadottnak, de Linné még a rasszokat változatnak nevezte. Ez ma már egyrészt rasszista bélyeget kapna, másrészt vitatják a rasszok szerinti elhatárolhatóságot
-
Zó
tag
Játéknál azért még kevés hányásról hallottam a 60 fps miatt, nagyon mások lehetnek az arányok. De egy csomó játékban van 30 és 60 fps-es mód is, esetleg 40 is. PC-n meg bizonyos határok között te döntöd el. Itt egy darabig nem lesz lehetőség 30 fps fölé menni, meglehet, új konzolhardver nélkül soha, és a VRR a tévében sem segít, ha nem közelítesz rá eléggé a 60 fps-re.
A cinematic experience-re hivatkozás egy lehetőség elvétele esetén mindig bullshit szokott lenni. Nem baj, az egész folytatás fölöslegesnek tűnik, és Game Passban kipróbálhatom/letudhatom, PC remélhetőleg 60 fps-sel is, mielőtt elfelejtem a Ninja Theoryval együtt örökre.
-
Zó
tag
Azért írtam, amit, mert a filmes-hányós vonalat erős volt idekeverni, amikor tulajdonképpen a performance mode hiányáról beszélünk egy játéknál.
Sajnos a 30 fps csak a felső limit lesz, fog az kínlódani szetintem ennél jobban is, szemben a konzisztensen 24 fps-es filmeknél. Pénznyomtatást pedig MS-kiadású játéktól egyöntető pozitív fogadtatás után se várnék mostanság. A többség majd kipróbálja Game Passban.
-
Zó
tag
Konkrétan a DirectX honlapján reklámozták a DX10-et a Halo 2-vel, hogy micsoda technikai csoda. Egy hároméves előző generációs konzolos FPS portját a Crysis évében! Szétröhögtem magam a képeken is. Aztán végigjátszottam XP-re hackelve DX 9.0c-n, és ugyanúgy nézett ki. (Persze ment akkor, hogy a DX10 lényege, hogy gyorsabb, de a Halo 2 reklámozása nem csak erről szólt, egy vicc volt.)
-
Zó
tag
válasz cyberkind #143640 üzenetére
Mindig divat volt utálni is, és voltak is kézzelfogható hibái (sok is ismétlődő szoba, sok backtrack stb.) és nyilvánvalóan megosztó tulajdonságai (hupilila prüntyögés), emellett volna erényei is (néhány ötletes fegyver, a 2-3-ban jó dual-wield, járművek, AI, a 4 360-on egy grafikai csoda volt, co-op kampány stb.). Nyilván az sokat lendített rajta, hogy volt egy platform, melynek a zászlóshajója lehetett, és külső szemlélőnek émelyítő volt a kultusz, ami körülvette. Számomra minden Halo eredeti megjelenésének az évében sokkal élvezhetőbb FPS-ek jelentek meg PC-re.
-
Zó
tag
válasz FunPro #143644 üzenetére
Nagyjából ez az én véleményem is róla, még VGA-ból is ugyanabból hoztam ki a 60 fps-t. Nagyon kevés játék hatott meg akkoriban a grafikájával, na a fülesnek köszönhető őrületen kívül itt ennek is sikerült. Az sem bántam, hogy nem Marvelt akar csinálni a mitológiából, mint a GoW, hanem Conant (már-már low fantasyt). De ennyi volt, nem látom, hogy miért várjam a folytatást.
-
-
Zó
tag
A 4 igazán érdekes újdonságot nem tett le az asztalra, de legalább játéknak jól élvezhető és szép volt. Szerintem a csúcson hagytad abba. Az Infinite-ben a külső helyszínek a szép belső terekhez képest annyira le vannak maradva, hogy szinte az volt az érzésem, mintha a WarCraft 3-ban a rendes és az ingame átvezetők között váltogatnék. És erre csináltak belőle egy repetitív semi-open worldöt De legalább bugos volt, szinte kerestem a Bethesda-logót. (Egyébként a csőrészeken volt grame breaking szkriptbug, vagy hogy bossfightnál olyan helyre tett, hogy nem tudtál mozogni.)
Szerk.: A Halo Warst PC-s RTS-ek után nem tudtam komolyan venni, az egységek A-ból B-be úgy tudtak (vagIs nem tudtak) elnenni, mintha egy 20 éves játék lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
Alapvetően egyetértenék, de a Hellblade nekem éppen azért jött be, mert nem erőltették tele több játékmenettel. A kevesebb ezúttal több volt, a Ninja Theory amúgy sem harcrendszermágus. Én be tudtam úgy lőni 1060-on, hogy tartsa a 60 fps-t egy-két átvezetőjellegű részt leszámítva, és szép is legyen, de nem day1.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Hálózati / IP kamera
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs