Hirdetés
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- CPU léghűtés kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz aujjobba #580 üzenetére
Sokat törpölök én is a kérdésen; évi 22-25 ezer km-t megyek; 2 jellemző felhasználási mintával: hétköznap 2x9 km budapesti belvárosi ingázás; hétvégén vagy minden 2. hétvégén 2x 190-230 km főleg autópályán, haladósan.
Momentán Volvo V60 PHEV-em van. Városban áldás a villany, csak azt használom, egy töltéssel 30-35 km-t biztosan tud, óvatosan hajtva 40-et. Autópályán a 160 környékét célzom, ha alulról, úgy 6 litert kér, ha sietek (180), akkor 7-7,5 litert. 230 km-t tempósan max. egy nagyobb akkus Tesla tud. Nem fogok 110-zel autópályázni.Három választás maradt ilyen felhasználásra:
- egy erősebb, autópályára alkalmas benzines / dízel, plusz mellé egy kicsi elektromos a városba;
- Tesla Model3 long range / performance 18-20 millióért
- egy jó PHEV - jelenleg itt tartok.Neked 3 gyerekkel - szvsz - a Passat GTE kombi a legjobb választás.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen