Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz prmcsk #318 üzenetére

    En nem beszeltem arrol, hogy at kell alakitani a toltesrendszert, csak annyit jegyeztem meg, hogy ha ez nem birja el ES kell a 10 perces toltes, akkor az meg nem feltetlen jelenti hogy el kell vetni, hanem csak hogy mas atalakitas is kell hozza. En bizom a tarsadalom innovacios erejeben, es ezert zsigerbol nem szeretem a mai allapotokbol a jovore vonatkozoan kovetkezteto kinyilatkoztatasokat.
    Ma, a mai e-autok hasznalata, akarmilyen merteku tovabbi fustos lecserelessel (de a jelenlegi elosztasban, tehat csak szemelyautok, a tobbseg napi szinten de keves km-re hasznalva) csaladi hazas kornyezetben teljesen normalisan toltheto lenne a meglevo infrastrukturaval, legfeljebb jogi/szolgaltatoi valtoztatasokkal (jobb idobeli eloszlasert). Panelkornyezetben mar lehet gond, es nem is az a kerdes hogy kiepitheto-e a megfelelo mennyisegu tolto (ez csak gazdasagi kerdes, ha a leszabalyozast is belevesszuk a kepletbe), de kerdes, hogy milyen aron tudnak ott nekik aramot szolgaltatni, es annyiert megeri-e cserelni elektromosra.
    A megugro energiaigeny csokkenti a benzin/dizel eloallitasi igenyt, szoval szabadulnak fel potencialok, sot erdemes az el nem fustolt benzin osszes karosanyagat ES az eloallitasahoz hasznalt anyagok kornyezetszennyezeset is beleszamolni (pl. a benzint/gazolajat szallitjak, gazolajat evo tartalykocsiban...) Szoval nem vagyok biztos benne, hogy olyan rossz lenne az egyenleg, mintha kiragadjuk csak az e-auto akkujanak eloallitasat, mint szoktak.

Új hozzászólás Aktív témák