- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Hisense LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
A fogyasztásod a hálózatból(!) felvett energia és a megtett út hányadosa, egyszerűen azért, mert az áramért fizetsz. Ebben benne van minden, beleértve az előfűtést és a töltési veszteségeket is, meg némi kényelmi díj, mert mondjuk eleve meleg autóba szállhatsz be, vagy mert 24 fokot állítasz be és pólóban vezetsz 18 fok és pulóver helyett...
Ha viszont arra vagy kíváncsi, hogy meddig jutsz el a töltéssel, akkor a töltési veszteség és a - töltőre dugva végzett - előfűtést nem kell figyelembe venni (a menet közbenit viszont igen). Az autó is nyilván ezt a számot mutatja. Az előfűtésnek - a kényelmen túl - pont az az értelme, hogy nem az akksiból fogyasztasz, és nagyobb lesz a hatótávod, de a felhasznált energiát attól még ki kell fizeti.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs