- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varlaisaran
senior tag
válasz katt777 #12145 üzenetére
Akartam is írni erről, ez erősen dirty-szerű szaga van. Ez így biztos hogy nem jó. Attól hogy német master alatt készült, nem kell öröklődni a német stringeknek, hacsak nem klónozott valamit vagy újraépített belőle egy adott struktúrát. Talán nincs jelentősége, de én ezt fel nem tenném mielőtt meg nem néztem CSE-vel.
Egyébként már égtem ugyanez miatt mint a rongy. Niryaweye annak idején eredetileg Nehrim alá épült, valahol az Erothin feletti tengerre egy szigetre. Aztán meggondoltam, és visszaportoltam a static struktúrát Ob alá, ezért is került a Topal Bay-re, nem volt már semmi kedvem a tamriel landmasst buzerálni. Tehát csak a staticokat, abbana reményben hogy ez igy biztonságos. Nehrimes masterfüggőségét azonnal megoldottam, azt hittem minden oké, erre kiderült jöttek vele együtt a német ajtónevek, cellanevek, de még object scriptek is(!). Mindez naná, hogy a premier után jópárszáz letöltés után derült ki. Hogy okozott-e valakinél kárt, nem hiszem, de valami öreg modder észrevette és szóvátette, hát ott azért kínos volt.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.