Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • milkabrams

    őstag

    Hd 7770 és I5-660- ra milyen modokat ajánlanátok, elsősorban grafikaira gondoltam.

    Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.

  • Jorus

    nagyúr

    Hogy ez a látvány és hangulat mennyire hiányzott már... :) Több hónapja szerettem volna már visszatérni Tamrielre, csak mindig visszatartott a modokkal való szöszmörgés, ini tweak, meg az ütközések kezelése, a VGA driver mókolása, hogy egyszerre legyen HDR és AA, meg a szokásos, Oblival kapcsolatos kis macerák. :) De aztán tegnap rászántam azt a másfél órást, és kész is lett a nagy része, és a gondok legtöbbjét sikerült is kezelni. Közel 15 GB-os lett a Data mappa, de egész elégedett vagyok a kinézetével (semmi OBSE), már csak az új Better Cities-hez passzoló Illu mod kellene, de majd túrok kicsit.

    Vicces, hogy a kiadás óta eltelt 11 év, és ez az első olyan konfigom, amivel akadás nélkül megy rommá modolva, HD-ben, driverből minden szűrő és simító beállítás maxon. :) Mondjuk ilyen sima templomtornyokat nem láttam anno, az fix.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12802 üzenetére

    Az örök visszatérők. Bár jómagam teljesen másképp űzöm a visszatérés műfaját. Szép képek lettek Jorus, emelem kalapom az ilyesfajta hűség előtt. :K Ha azon a konfigon nyomod, ami a profilodon van, akkor határ a csillagos ég. Na jó, az még talán így sem, de közel járhatsz hozzá.
    Amúgy régen - de biztosan - összemoddolt játékokat el lehet tenni talonba, hogy egy esetleges újratelepítés ne legyen nagy nyűg. Alapjáték fel, minden amit telepíteni kell, fel, keretprogramok, amiket telepíteni kell fel és utána egy \Oblivion copy-paste. Persze lehetnek nem várt jelenségek, de tapasztalatim szerint, minden megoldható.
    Én is "visszatértem" kb egy 1 hónapja újra, a különbség annyi, hogy én még mindig az első végigjátszásomhoz. Nem tudom, hogy ebben az életben sikerül-e, elég lassan játszom, még mindig rengeteget kalandozom a questelés rovására. Én 1 monumentális 100%-os végigjátszásra hajtok, ami ha egyszer meglesz, valószínűleg soha nem rakom fel újra. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • Jorus

    nagyúr

    válasz MasterMind #12803 üzenetére

    Kicsit aggódtam, hogy közel 900 óra Skyrim és több mint 600 óra Witcher 3 után le fog-e kötni az Obli ismét, de hát simán még ma is. :) Hiányoztak a tájak, az elf romok, a cyrodiil-i naplementék. Szinte mindenhol elfut maxon, tehát 60 FPS-en, kivételt képez ez alól a Better Cities-es IC kikötő és az Arborétum, ott simán beesik 30 FPS-re a játék, szal oda nem tudom, mi kellene :D Valszeg persze egy kis optimalizáció kellene, de ilyesmi nem várható el egy 11 éves játék esetében. :)
    Én nemtom, hányszor játszottam végig, de nagyon sokszor, azt persze nemtom már, ebből melyik volt 100%-os, meg amennyi quest mod kijött, ki tudja már, mi a 100%. :)

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12804 üzenetére

    Valami kis modding tutorial nincsen? :) Nem szeretnék túl sok időt / energiát beleölni, csak kicsit fel kellene pofozni a grafikát. :)

  • Jorus

    nagyúr

    válasz woryz #12805 üzenetére

    Nos, én nem vagyok egy nagy modder, az idelátogató kollégák nagy többsége sokkal komolyabban nyomja. :) Én nagyjából ugyanazokat a modokat tolom fel mindig, amikor előveszem a játékot, nem nagyon szoktam kísérletezni újdonságokkal, nem használok se OBGE-t se OBSE-t, se semmi extra modder cuccot. Csak simán bepakolom a megfelelő fileokat a Data mappába (közben persze mindig kipróbálom, hogy elindul-e még a gáma, és backupolom folyamatosan a Data mappát, mert nem jó dolog elölről kezdeni az egészet, ha vmit benéz az ember a sok felülírás közben), aztán a jól bevált betöltési sorrendet ráengedem OMM-mel, aztán feltolom ini-ben, amit lehet, és annyi. Oké, ez is közel másfél óra volt most. BoSS-t sem szoktam használni, ilyen kevés modnál a konfliktokat ennyi idő után már érzésre kezelem. :D

    Ezeket a modokat használom, illetve a QTP van fent, plusz az init fel tudom tenni, ha érdekel.

    Játékból AA OFF, HDR ON, driverből pedig kényszerített AA van és 16x Aniso.

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12806 üzenetére

    Uhh, köszi! Meglesem majd őket, ugye mindet a Nexus-ról szedtél le? az ini is jöhet. :)

  • Jorus

    nagyúr

    válasz woryz #12807 üzenetére

    Mind a Nexusról, igen. Ini meg ez:

    [General]
    SStartingCell=

    SStartingCellY=
    SStartingCellX=
    SStartingWorld=

    STestFile10=
    STestFile9=
    STestFile8=
    STestFile7=
    STestFile6=
    STestFile5=
    STestFile4=
    STestFile3=
    STestFile2=
    STestFile1=

    bEnableProfile=0
    bDrawSpellContact=0
    bRunMiddleLowLevelProcess=1
    iHoursToSleep=3
    bActorLookWithHavok=1
    SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
    bUseEyeEnvMapping=1
    bFixFaceNormals=0
    bUseFaceGenHeads=1
    bFaceMipMaps=1
    bFaceGenTexturing=1
    bDefaultCOCPlacement=0
    uGridDistantTreeRange=255
    uGridDistantCount=255
    uGridsToLoad=9
    fGlobalTimeMultiplier=1.0000
    bNewAnimation=1
    fAnimationDefaultBlend=0.1000
    fAnimationMult=1.0000
    bFixAIPackagesOnLoad=0
    bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
    bKeepPluginWhenMerging=0
    bCreate Maps Enable=0
    SLocalSavePath=Saves\
    SLocalMasterPath=Data\
    bDisableDuplicateReferenceCheck=1
    bTintMipMaps=0
    uInterior Cell Buffer=24
    uExterior Cell Buffer=288
    iIntroSequencePriority=3
    bPreloadIntroSequence=1
    fStaticScreenWaitTime=3.0000
    SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
    SMainMenuMovie=Map loop.bik
    SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
    SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
    iFPSClamp=0
    bRunVTuneTest=0
    STestFile1=
    bActivateAllQuestScripts=0
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
    bUseThreadedBlood=0
    bUseThreadedMorpher=0
    bExternalLODDataFiles=1
    bBorderRegionsEnabled=1
    bDisableHeadTracking=0
    bTrackAllDeaths=0
    SCharGenQuest=0002466E
    uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
    uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
    SBetaCommentFileName=
    bCheckCellOffsetsOnInit=0
    bCreateShaderPackage=0
    uGridDistantTreeRangeCity=48
    uGridDistantCountCity=48
    bWarnOnMissingFileEntry=0
    iSaveGameBackupCount=1
    bDisplayMissingContentDialogue=1
    SSaveGameSafeCellID=2AEEA
    bAllowScriptedAutosave=1
    bPreemptivelyUnloadCells=0
    bCheckIDsOnInit=0
    iNumBitsForFullySeen=248
    iPreloadSizeLimit=419430400
    SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
    bUseHardDriveCache=0
    bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
    bDisplayBoundingVolumes=0
    bUseThreadedTempEffects=1
    bUseThreadedParticleSystem=1
    bUseMyGamesDirectory=1

    [Display]
    uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102270
    uVideoDeviceIdentifierPart2=298803011
    uVideoDeviceIdentifierPart3=387410834
    uVideoDeviceIdentifierPart4=903397915
    fDecalLifetime=10.0
    bEquippedTorchesCastShadows=1
    bReportBadTangentSpace=0
    bStaticMenuBackground=1
    bForcePow2Textures=0
    bForce1XShaders=0
    bHighQuality20Lighting=1
    bAllow20HairShader=1
    bAllowScreenShot=1
    iMultiSample=0
    bDoTallGrassEffect=1
    bForceMultiPass=1
    bDoTexturePass=1
    bDoSpecularPass=1
    bDoDiffusePass=1
    bDoAmbientPass=1
    bDoCanopyShadowPass=0
    bDrawShadows=1
    bUseRefractionShader=1
    bUse Shaders=1
    iNPatchNOrder=0
    iNPatchPOrder=0
    iNPatches=0
    iLocation Y=0
    iLocation X=0
    bFull Screen=1
    iSize W=1920
    iSize H=1080
    iAdapter=0
    iScreenShotIndex=0
    SScreenShotBaseName=ScreenShot
    iAutoViewMinDistance=2000
    iAutoViewHiFrameRate=40
    iAutoViewLowFrameRate=20
    bAutoViewDistance=0
    fDefaultFOV=75.0000
    fNearDistance=10.0000
    fFarDistance=100000.0000
    iDebugTextLeftRightOffset=10
    iDebugTextTopBottomOffset=10
    bShowMenuTextureUse=1
    iDebugText=2
    bLocalMapShader=1
    bDoImageSpaceEffects=1
    fShadowLOD2=400.0000
    fShadowLOD1=200.0000
    fLightLOD2=1500.0000
    fLightLOD1=1000.0000
    fSpecularLOD2=800.0
    fSpecularLOD1=500.0
    fEnvMapLOD2=800.0000
    fEnvMapLOD1=500.0000
    fEyeEnvMapLOD2=190.0000
    fEyeEnvMapLOD1=130.0000
    iPresentInterval=1
    fSpecualrStartMax=1000.0000
    fSpecularStartMin=0.0000
    iActorShadowIntMax=10
    iActorShadowIntMin=0
    iActorShadowExtMax=10
    iActorShadowExtMin=0
    fGammaMax=0.6000
    fGammaMin=1.4000
    iMaxDecalsPerFrame=10
    bLandscapeBlend=1
    bFullBrightLighting=0
    iMaxLandscapeTextures=0
    bDynamicWindowReflections=0
    fShadowFadeTime=1.0000
    fGamma=0.8320
    bDecalsOnSkinnedGeometry=0
    iShadowFilter=1
    bAllowPartialPrecision=1
    iShadowMapResolution=1024
    bShadowsOnGrass=0
    bActorSelfShadowing=0
    iActorShadowCountInt=2
    iActorShadowCountExt=1
    bAllow30Shaders=0
    iTexMipMapMinimum=0
    iTexMipMapSkip=1
    bDoStaticAndArchShadows=0
    bDoActorShadows=0
    bIgnoreResolutionCheck=0
    fNoLODFarDistancePct=1.0000
    fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
    fNoLODFarDistanceMin=1700.0000

    [Controls]
    fVersion=1.8000
    Forward=0011FFFF
    Back=001FFFFF
    Slide Left=001EFFFF
    Slide Right=0020FFFF
    Use=00FF00FF
    Activate=0012FFFF
    Block=003801FF
    Cast=002EFFFF
    Ready Item=0013FFFF
    Crouch/Sneak=001DFFFF
    Run=002AFFFF
    Always Run=003AFFFF
    Auto Move=0010FFFF
    Jump=0039FFFF
    Toggle POV=002102FF
    Menu Mode=000FFFFF
    Rest=0014FFFF
    Quick Menu=003BFFFF
    Quick1=0002FFFF
    Quick2=0003FFFF
    Quick3=0004FFFF
    Quick4=0005FFFF
    Quick5=0006FFFF
    Quick6=0007FFFF
    Quick7=0008FFFF
    Quick8=0009FFFF
    QuickSave=003FFFFF
    QuickLoad=0043FFFF
    Grab=002CFFFF
    bInvertYValues=0
    fXenonLookXYMult=0.0005
    fMouseSensitivity=0.0020
    ;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
    iJoystickMoveFrontBack=2
    iJoystickMoveLeftRight=1
    fJoystickMoveFBMult=1.0000
    fJoystickMoveLRMult=1.0000
    iJoystickLookUpDown=6
    iJoystickLookLeftRight=3
    fJoystickLookUDMult=0.0020
    fJoystickLookLRMult=0.0020
    fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
    bBackground Mouse=0
    bBackground Keyboard=0
    bUse Joystick=1
    fXenonLookMult=0.0030
    fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
    iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
    iXenonMenuStickThreshold=1000
    ;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
    iLanguage=0
    SlideLeft=001EFFFF
    SlideRight=0020FFFF
    fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
    fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
    fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
    fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
    fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
    fXenonMenuStickSpeed=300.0000
    iXenonMenuStickDeadZone=15000

    [Water]
    fAlpha=0.5000
    uSurfaceTextureSize=128
    SSurfaceTexture=water
    SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
    SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
    fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
    fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
    fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
    fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
    uNearWaterPoints=8
    uNearWaterRadius=1000
    uSurfaceFrameCount=32
    uSurfaceFPS=24
    bUseWaterReflectionsMisc=1
    bUseWaterReflectionsStatics=1
    bUseWaterReflectionsTrees=1
    bUseWaterReflectionsActors=1
    bUseWaterReflections=0
    bUseWaterHiRes=0
    bUseWaterDisplacements=0
    bUseWaterShader=1
    uDepthRange=100
    bUseWaterDepth=1
    bUseWaterLOD=1
    fTileTextureDivisor=4.7500
    fSurfaceTileSize=2048.0000
    uNumDepthGrids=2

    [Audio]
    bDSoundHWAcceleration=1
    fMinSoundVel=10.0000
    fMetalLargeMassMin=25.0000
    fMetalMediumMassMin=8.0000
    fStoneLargeMassMin=30.0000
    fStoneMediumMassMin=5.0000
    fWoodLargeMassMin=15.0000
    fWoodMediumMassMin=7.0000
    fDialogAttenuationMax=35.0000
    fDialogAttenuationMin=7.7500
    bUseSoundDebugInfo=1
    fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
    bUseSoftwareAudio3D=0
    fDefaultEffectsVolume=0.8000
    fDefaultMusicVolume=0.4600
    fDefaultFootVolume=0.8000
    fDefaultVoiceVolume=0.8000
    fDefaultMasterVolume=1.0000
    bMusicEnabled=1
    bSoundEnabled=1
    fLargeWeaponWeightMin=25.0000
    fMediumWeaponWeightMin=8.0000
    fSkinLargeMassMin=30.0000
    fSkinMediumMassMin=5.0000
    fChainLargeMassMin=30.0000
    fChainMediumMassMin=5.0000
    fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
    iCollisionSoundTimeDelta=50
    fGlassLargeMassMin=25.0000
    fGlassMediumMassMin=8.0000
    fClothLargeMassMin=25.0000
    fClothMediumMassMin=8.0000
    fEarthLargeMassMin=30.0000
    fEarthMediumMassMin=5.0000
    bUseSpeedForWeaponSwish=1
    fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
    fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
    fPlayerFootVolume=0.9000
    fDSoundRolloffFactor=4.0000
    fMaxFootstepDistance=1100.0000
    fHeadroomdB=2.0000
    iMaxImpactSoundCount=32
    fMainMenuMusicVolume=0.6000

    [ShockBolt]
    bDebug=0
    fGlowColorB=1.0000
    fGlowColorG=0.6000
    fGlowColorR=0.0000
    fCoreColorB=1.0000
    fCoreColorG=1.0000
    fCoreColorR=1.0000
    fCastVOffset=-10.0000
    iNumBolts=7
    fBoltGrowWidth=1.0000
    fBoltSmallWidth=3.0000
    fTortuosityVariance=8.0000
    fSegmentVariance=35.0000
    fBoltsRadius=24.0000

    [Pathfinding]
    bDrawPathsDefault=0
    bPathMovementOnly=0
    bDrawSmoothFailures=0
    bDebugSmoothing=0
    bSmoothPaths=1
    bSnapToAngle=0
    bDebugAvoidance=0
    bDisableAvoidance=0
    bBackgroundPathing=0
    bUseBackgroundPathing=1

    [MAIN]
    bEnableBorderRegion=1
    fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
    iDetectionHighNumPicks=40
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    iLastHDRSetting=-1

    [Combat]
    bEnableBowZoom=1
    bDebugCombatAvoidance=0
    fMinBloodDamage=1.0000
    fHitVectorDelay=0.4000
    iShowHitVector=0
    fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
    fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
    iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
    fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
    fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
    iMaxHiPerfPCTargetCount=4
    iMaxHiPerfCombatCount=4

    [HAVOK]
    bDisablePlayerCollision=0
    fJumpAnimDelay=0.7500
    bTreeTops=0
    iSimType=1
    bPreventHavokAddAll=0
    bPreventHavokAddClutter=0
    fMaxTime=0.0167
    bHavokDebug=0
    fRF=1000.0000
    fOD=0.9000
    fSE=0.3000
    fSD=0.9800
    iResetCounter=5
    fMoveLimitMass=95.0000
    iUpdateType=0
    bHavokPick=1
    fCameraCasterSize=1.0000
    iHavokSkipFrameCountTEST=0
    fHorseRunGravity=3.0000
    fQuadrupedPitchMult=1.0000
    iNumHavokThreads=1
    fChaseDeltaMult=0.0500
    iEntityBatchRemoveRate=100
    iMaxPicks=40
    bAddBipedWhenKeyframed=0

    [Interface]
    fDlgLookMult=0.3000
    fDlgLookAdj=0.0000
    fDlgLookDegStop=0.2000
    fDlgLookDegStart=2.0000
    fDlgFocus=2.1000
    fKeyRepeatInterval=50.0000
    fKeyRepeatTime=500.0000
    fActivatePickSphereRadius=16.0000
    fMenuModeAnimBlend=0.0000
    iSafeZoneX=20
    iSafeZoneY=20
    iSafeZoneXWide=20
    iSafeZoneYWide=20
    fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
    fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
    bAllowConsole=1
    bActivatePickUseGamebryoPick=0
    iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
    iMaxViewCasterPicksHavok=10
    iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
    bUseFuzzyPicking=1
    fMenuBGBlurRadius=2.0000

    [LoadingBar]
    iMoveBarWaitingMilliseconds=10
    iMoveBarChaseMilliseconds=100
    iMoveBarMaxMilliseconds=2500
    fLoadingSlideDelay=15.0000
    fPercentageOfBar3=0.1500
    fPercentageOfBar2=0.4400
    fPercentageOfBar1=0.3500
    fPercentageOfBar0=0.0600
    bShowSectionTimes=0

    [Menu]
    fCreditsScrollSpeed=40.0000
    iConsoleTextYPos=890
    iConsoleTextXPos=30
    iConsoleVisibleLines=15
    iConsoleHistorySize=50
    rDebugTextColor=255,251,233
    iConsoleFont=3
    iDebugTextFont=3

    [GamePlay]
    bDisableDynamicCrosshair=0
    bSaveOnTravel=1
    bSaveOnWait=1
    bSaveOnRest=1
    bCrossHair=1
    iDifficultyLevel=50
    bGeneralSubtitles=1
    bDialogueSubtitles=1
    bInstantLevelUp=0
    bHealthBarShowing=0
    fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
    fHealthBarSpeed=80.0000
    fHealthBarHeight=4.0000
    fHealthBarWidth=40.0000
    fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
    fHealthBarEmittanceTime=1.5000
    STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
    fDifficulty=-0.4000
    bTrackLevelUps=1
    bAllowHavokGrabTheLiving=1
    bEssentialTakeNoDamage=1
    iDetectionPicks=21
    bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1

    [Fonts]

    SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
    SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
    SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
    SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
    SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt

    [SpeedTree]
    iTreeClonesAllowed=1
    fCanopyShadowGrassMult=1.0000
    iCanopyShadowScale=64
    fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
    fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
    fTreeForceLeafDimming=-1.0000
    fTreeForceBranchDimming=-1.0000
    fTreeForceCS=-1.0000
    fTreeForceLLA=-1.0000
    fTreeLODExponent=1.0000
    bEnableTrees=1
    bForceFullLOD=1
    fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
    fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500

    [Debug]
    bDebugFaceGenCriticalSection=0
    bDebugFaceGenMultithreading=0
    bDebugSaveBuffer=0

    [BackgroundLoad]
    bBackgroundLoadLipFiles=1
    bLoadBackgroundFaceGen=1
    bUseMultiThreadedFaceGen=1
    bBackgroundCellLoads=1
    bLoadHelmetsInBackground=1
    iAnimationClonePerLoop=5
    bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
    bUseMultiThreadedTrees=1
    iPostProcessMillisecondsEditor=50
    iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
    iPostProcessMilliseconds=5
    bUseBackgroundFileLoader=1

    [LOD]
    fLodDistance=5000.0000
    bUseFaceGenLOD=0
    iLODTextureTiling=2
    iLODTextureSizePow2=8
    fLODNormalTextureBlend=0.5000
    bDisplayLODLand=1
    bDisplayLODBuildings=1
    bDisplayLODTrees=1
    bLODPopTrees=0
    bLODPopActors=0
    bLODPopItems=0
    bLODPopObjects=0
    fLODFadeOutMultActors=15.0000
    fLODFadeOutMultItems=15.0000
    fLODFadeOutMultObjects=15.0000
    fLODMultLandscape=1.0000
    fLODMultTrees=0.5
    fLODMultActors=5.0
    fLODMultItems=5.0
    fLODMultObjects=5.0
    iFadeNodeMinNearDistance=400
    fLODFadeOutPercent=0.9000
    fLODBoundRadiusMult=3.0000
    fTalkingDistance=2000.0000

    fTreeLODMax=120.0000
    fTreeLODMin=0.0200
    fTreeLODDefault=1.2000
    fObjectLODMax=150.0000
    fObjectLODMin=1.0000
    fObjectLODDefault=150.0000
    fItemLODMax=150.0000
    fItemLODMin=1.0000
    fItemLODDefault=2.0000
    fActorLODMax=150.0000
    fActorLODMin=2.0000
    fActorLODDefault=150.0000
    bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
    bForceHideLODLand=0
    fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
    fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
    fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
    fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
    fLODLandVerticalBias=0.0000

    [Weather]
    fSunGlareSize=350.0000
    fSunBaseSize=250.0000
    bPrecipitation=1
    fAlphaReduce=1.0000
    SBumpFadeColor=255,255,255,255
    SLerpCloseColor=255,255,255,255
    SEnvReduceColor=255,255,255,255

    [Voice]
    SFileTypeLTF=ltf
    SFileTypeLip=lip
    SFileTypeSource=wav
    SFileTypeGame=mp3

    [Grass]
    iMinGrassSize=80
    fGrassEndDistance=80000.0000
    fGrassStartFadeDistance=7000.0000
    bGrassPointLighting=1
    bDrawShaderGrass=1
    iGrassDensityEvalSize=2
    iMaxGrassTypesPerTexure=2
    fWaveOffsetRange=1.7500
    fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
    fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
    fTexturePctThreshold=0.3000

    [Landscape]
    bCurrentCellOnly=0
    bPreventSafetyCheck=0
    fLandTextureTilingMult=2.0000
    fLandFriction=2.5000
    iLandBorder2B=0
    iLandBorder2G=0
    iLandBorder2R=0
    iLandBorder1B=0
    iLandBorder1G=255
    iLandBorder1R=255

    [bLightAttenuation]
    fQuadraticRadiusMult=1.0000
    fLinearRadiusMult=1.0000
    bOutQuadInLin=0
    fConstantValue=0.0000
    fQuadraticValue=16.0000
    fLinearValue=3.0000
    uQuadraticMethod=2
    uLinearMethod=1
    fFlickerMovement=8.0000
    bUseQuadratic=1
    bUseLinear=0
    bUseConstant=0

    [BlurShaderHDRInterior]
    fTargetLUM=1.0000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.5000
    fBrightScale=2.2500
    fBrightClamp=0.2250
    fBlurRadius=7.0000
    iNumBlurpasses=1

    [BlurShaderHDR]
    fTargetLUM=1.2000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fGrassDimmer=1.3000
    fTreeDimmer=1.2000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.7000
    fSunlightDimmer=1.3000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fBrightScale=1.5000
    fBrightClamp=0.3500
    fBlurRadius=4.0000
    iNumBlurpasses=2
    iBlendType=2
    bDoHighDynamicRange=1

    [BlurShader]
    fSunlightDimmer=1.0000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fAlphaAddExterior=0.2000
    fAlphaAddInterior=0.5000
    iBlurTexSize=256
    fBlurRadius=0.0300
    iNumBlurpasses=1
    iBlendType=2
    bUseBlurShader=0

    [GethitShader]
    fBlurAmmount=0.5000
    fBlockedTexOffset=0.0010
    fHitTexOffset=0.0050
    [MESSAGES]
    bBlockMessageBoxes=0
    bSkipProgramFlows=1
    bAllowYesToAll=1
    bDisableWarning=1
    iFileLogging=0
    bSkipInitializationFlows=1
    [DistantLOD]
    bUseLODLandData=1
    fFadeDistance=12288.0000
    iDistantLODGroupWidth=8
    [GeneralWarnings]
    SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

    SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
    This may result in errors. Saving again will clear this message
    but not necessarily fix any errors.

    [Archive]
    SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
    SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
    SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
    SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
    SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
    iRetainFilenameOffsetTable=1
    iRetainFilenameStringTable=1
    iRetainDirectoryStringTable=1
    bCheckRuntimeCollisions=0
    bInvalidateOlderFiles=1
    bUseArchives=1
    SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
    [CameraPath]
    iTake=0
    SDirectoryName=TestCameraPath
    iFPS=60
    SNif=Test\CameraPath.nif
    [Absorb]
    fAbsorbGlowColorB=1.0000
    fAbsorbGlowColorG=0.6000
    fAbsorbGlowColorR=0.0000
    fAbsorbCoreColorB=1.0000
    fAbsorbCoreColorG=1.0000
    fAbsorbCoreColorR=1.0000
    iAbsorbNumBolts=1
    fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
    fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
    fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
    fAbsorbSegmentVariance=7.0000
    fAbsorbBoltsRadius=5.0000
    [OPENMP]
    iThreads=3
    iOpenMPLevel=10
    [TestAllCells]
    bFileShowTextures=1
    bFileShowIcons=1
    bFileSkipIconChecks=0
    bFileTestLoad=0
    bFileNeededMessage=1
    bFileGoneMessage=1
    bFileSkipModelChecks=0
    bFileCheckModelCollision=0
    [CopyProtectionStrings]
    SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
    SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
    SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
    SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12804 üzenetére

    Pedig ez a konfig többet érdemelne... :K Érdekes, hogyha jól látom akkor a QTP és a Natural Habitat csak amit én is használok, pont a BC és Unique Landscapes voltak azok, amikről végül lemondtam valamiért. Valószínűleg azért, mert az alap contenten változtatnak. Látszik a modlistádból, hogy mire van kihegyezve a dolog, milyen az irány, amit képvisel, bár nem ismerem mindet. Egy OR-t amúgy még simán ráküldhetnél, az OBSE jó és nem bonyolultabb használni, mint felpakolni azokat amiket használsz.
    Egyébként nem rég tudtam meg, hogy Ti írtátok GypsFulvus2-vel a Tamriel Történelmi Tudástárat. Döbbenetes munka, gratulálok hozzá és egyúttal köszönet érte. :R És mindez már 4,5 éve, te jó ég.
    Mikor elkezdtem folytatni a mentésemet 1 hónapja, úgy döntöttem örök emléket állítok Cyrodiil-nak két kép formájában, illetve, hogy esélyem se legyen elfelejteni, amíg nem érek a végére. A 100% elvben 280 quest a két kieggel.

    És egy amolyan "majdnemvégleges" modlista:

    [ Szerkesztve ]

  • Jorus

    nagyúr

    válasz MasterMind #12809 üzenetére

    Közben már lassan 30 óránál jár a legújabb karim, szentem ez a végigjátszás is meglesz 150 körül simán. 2008-ban volt a játékban ~700 órám, szal szentem már bőven ~2500 felett járok összességében, csak ezt még ugye nem számolta anno a Steam.

    BC régen jó volt, mert csak finoman nyúlt bele a városok látványába, épp annyira, ami a relatív kopár látványt feldobta. Aztán az évek alatt egyre több mindent pakoltak bele a modba, most már a városok környéke tele van falvakkal, és mivel nagyon nincs optimalizálva, nem nagyon van olyan hardver, amin értelmesen futna. :) Ezért is tettem fel régebbi verziót belőle.

    Modlistát nagyon köszi, szentem pár darabra rá fogok nézni. :) Nekem igazából csak annyi volt mindig is a célom, hogy install után feldobom a pár szokásos modot, és ha nincs nagy gáz, már mehet is a játék heteken át. Ezek csak a látványba belenyúló, relatíve lájtos modok, quest modokat nem szeretem. Volt idő, amikor játék helyett csak a modok fel- és lepakolás volt terítéken, meg mentésből visszaszedni mindig a teljes Data mappát. :D Aztán arra jutottam, hogy inkább a játékmenetre fókuszálok, nem a modolásra.

    OBSE-val kb. úgy vagyok, mint te a fullos végigjátszással - majd egyszer... :D

    Gyps-szel abban maradtunk, hogy ha lesz TES VI, és az alkotók elkezdik az előtörténetekkel kiegészíteni utólagosan a Timeline-t, akkor mi is frissítjük a tudástárat. Remélem, valóban lesz majd vmikor single playeres TES VI...

    Ó, nagyon menő a kép! Ez eszembe se jutott még... nekem a CE verzióból van térképem, az ilyen sárgás, pergamenszerű, tényleg megérdemelne egy keretet.

    Nagyjából most egyébként összeállt a játék, csak nagy ritkán vág ki asztalra fast travelnél. :) Ettől eltekintve teljes a játékélmény, és jelenleg semmi kedvem mással játszani - ugyanúgy beszippant most is, mint eddig mindig. A grafikai hiányosságok csak akkor szembeötlők, amikor egy modernebb játék után nézek rá, de pár perc alatt az ember megszokja, és már nincs olyan érzése, hogy valami régi akármivel kell szenvednie.

    Esti Bruma

    Chorrol, Great Oak

    Kilátás Fort Rayles romjaitól

    Fort Nikel romjai és a Lake Rumare

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12808 üzenetére

    Uh... Biztos, hogy merjek nekiállni? :) Mennyi időm menne vajon rája? :F

  • Jorus

    nagyúr

    válasz woryz #12811 üzenetére

    Az ini-vel sok dolgod nincs, vagy bemásolod így ahogy van, felülírva az aktuálisat, vagy bedobod az eredetit, és az általam használtat egy összehasonlító progiba (pl. DiffChecker, és egyesével módosítod az értékeket.
    Ini-vel nagy galibát nem tudsz okozni, ha nagyon elrontod, le kell törölni, és a játék a következő indításkor létrehozza az ini default változatát. Persze az egyes sikeres és lepróbált módosítások után célszerű menteni az init, és a következő módosítást már ezen végezni.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12810 üzenetére

    Közel 4 hónap gameplay, ami azt jelenti, hogy - feltételezem, a megjelenéstől játszod - az elmúlt 11 éved majdnem 3%-át töltötted a játékkal, ami akkor is 40 perc/nap, hogy bizonyosan voltak kisebb/nagyobb szünetek. Nem biztos persze, hogy kíváncsi voltál ezekre a számokra, de szerintem egészen lenyűgöző. :D

    Én jelenleg úgy állok, hogy megcsináltam az Arénát, Mágusok Céhét, most fejeztem be a Tolvajok Céhét és emellett megvan rengeteg mellékküldetés. Fősztorit is nyomtam, de nem túl sokat, a városok előtti kapuk bezárása után vagyok nagyjából. Kiegekbe is belenéztem 1-2 quest erejéig, de én amolyan mindent szép sorjában fazon vagyok, szóval csak szép sorjában. Ha lehet hinni a mentésnél kiírt játékidőnek, akkor most tartok 300 óránál. Egyébként rengeteg időt töltök a loot szétszortírozásával a Shadowcrest Vineyard-i házamban. Mindent gyűjtök, fegyverek, armorok, kövek, könyvek, ásványok, bármi. Mindennek megvan a helye, saját tárolója, kategorizálva, ahogy kell. Kb, mint "inreallife". Ez nyilván legalább annyira beteges, mint a 2500 óra, de hát na. ;]
    Anno a Morrowindet is így toltam ki, bár nem ennyire kifinomultan, mint most és remélem az Obliban szerzett tapasztalatok a Skyrimban majd tovább kamatoznak. Bár ha arra gondolok, hogy azt majd megint fel kell építeni/moddolni a semmiből, akkor már most rosszul vagyok. Az majd kemény menet lesz. De ahogy mondtad is - majd egyszer. :))

    Moddolásnál nálam a "grafika, mindenek felett" volt a jelszó szorosan követve az immerziós, sound és UI dolgokkal, úgy hogy a magyarítás is működjön. Grafika terén nagyjából szerintem minden nagyágyút és kisebbet bevetettem, ami ezen a fronton csak lehetséges volt, egyedül a karakterek textúráihoz nem tudtam hozzányúlni, azt a magyarítással nem tudtam kompatibilissé tenni. Fast traveleknél nálam nem crashel, sokkal inkább random helyeken, vagy cellahatároknál, de nem megy túlzásba a dolog.

    A CE-s térkép nekem is megvan, de majd ha előveszed és kihajtogatod, akkor rájössz, hogy ha veszed a fáradtságot, hogy be is kereteztesd, akkor nem akarsz egy olyan képet, ami tele van élekkel. Legalábbis én így voltam vele, aztán rá is akadtam erre, ami egyébként a Dynamic Map mod-hoz tartozik. Szép színes, kicsit Skyrimes és ha vastagabb matt papírra nyomtatod, akkor látványos igazán.
    Belekukkantottam az inidbe, ezt ajánlom kipróbálásra:
    blocalmapshader=0

    Időnként beleolvasok a fórum előéletébe, mik voltak régen, kicsit úgy érzem magam, mint aki nem lekéste a szombat esti bulit, hanem konkrétan azt hitte, hogy a jövő szombaton van. Lényeg a lényeg, sajnálom, hogy abban az időben nem jártam sokkal többet erre. :(

    Mikkel játszol még egyébként ha épp nem Obli? Más RPG-k?
    Bármikor, ha egy erődben járok, jó időben, mindig ledöbbenek. Azt gondolom Qarl itt végezte a legtökéletes munkát, és az OR Ambient Occlusion-jével főleg a lépcső melletti fal döbbenet. Bármi mai mellett megállja helyét...

    [link]

    (#12811) woryz: Minden attól függ, mennyire gondolod komolyan. :)

    [ Szerkesztve ]

  • vajaskifli

    tag

    válasz MasterMind #12813 üzenetére

    "Grafika terén nagyjából szerintem minden nagyágyút és kisebbet bevetettem, ami ezen a fronton csak lehetséges volt, egyedül a karakterek textúráihoz nem tudtam hozzányúlni, azt a magyarítással nem tudtam kompatibilissé tenni."

    Ha szükséged van rá, akkor lehet hogy tudok ebben segíteni. Baráti társaságomból én kaptam anno magyarra lefordított HGEC testet a hozzá tartozó nagy felbontású textúrákkal (ezzel) és volt Robert férfi textúrám is. Emlékszem, mert engem is zavart, hogy karakteralkotásnál mindig angol lett a szöveg amikor a magyarítás után feltettem a HGEC és Robert textúrákat.

    [ Szerkesztve ]

  • MasterMind

    tag

    válasz vajaskifli #12814 üzenetére

    Először OCO2-vel próbálkoztam, ott a karakterek szájmozgása tűnt el, aztán találkoztam HGEC body-val is, valami ott sem smakkolt, bár már nem emlékszem. De ha magyarított, adok neki még egy esélyt, próbáljuk ki :K Head turhák is vannak esetleg?

  • GypsFulvus2

    őstag

    Újra játszogattam kicsit és el akarom kezdeni a Thief Guild küldetéseket. Csakhogy közben félúton vagyok a Holy Crusader cuccainak összesedésében. Az égiek meg figyelnek ugyebár... már jelezték is, hogy eddig és ne tovább, ha viselni akarom a relikviákat. Jól rémlik, hogy van rá lehetőség visszaszerezni az istenek jóindulatát, miután befejeztem a vámpír-tolvaj-orgyilkos pályafutásom? :B Akkor is, ha már lenyomtam egy zarándoklatot?

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Jorus

    nagyúr

    válasz GypsFulvus2 #12816 üzenetére

    Úgy tudom a páncél viselése Infamy értékhez van kötve, ha nagyobb, mint 1, akkor nem viselheted. Ellenben bármikor újrajárhatod a teljes zarándoklatot, az lenullázza az Infamy értéket, és újra méltó leszel a Kilencek szellemiségéhez.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12817 üzenetére

    Én végigjártam a szentélyeket egy szuszra, de nem történt semmi. Ez még valahol az elején volt, nem foglalkoztam vele. Van bármilyen kapcsolat a főtörténettel, el kell benne jutni valameddig, hogy az aktiválódjon?

  • genndy

    addikt

    válasz MasterMind #12818 üzenetére

    Pedig a páncélhordáshoz az kell, akkor tisztul meg a lelked. A küldetés minden előfeltétel nélkül indul, persze ha aktív a DLC és elmész az anvili templomhoz/ba.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12812 üzenetére

    És ezek az ini-k fognak valami "komoly" hatással lenni (ejh, de szép is édes anyanyelvünk :) ) a grafikára? Mert elkezdtem nézegetni a modokat, és én játszani szeretnék, nem pedig órákat / heteket elb.szni mindenféle olvasgatással úgy, hogy az angolom nem is elég erős hozzá... :((( Plusz valamelyik mod azt írta, hogy nem használjam a NMM-et, hát f.sza, akkor mit? :W

    (#12813) MasterMind: Úgy néz ki, nem gondolom elég komolyan... :B

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Jorus #12817 üzenetére

    Okés, köszi! Így lehet, mert most 1 az Infamy értéke, és kaptam is egyből a figyelmeztetést. Akkor egy időre szögre akasztom a crusader gúnyáját.
    MasterMind: Azt hiszem, először dumálnod kell a prófétával Anvilban a nagy megtisztuláshoz.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz GypsFulvus2 #12821 üzenetére

    Azt tudja valaki, hogyan lehet az időjáráson állítani? Becsuktam egy Oblivion kaput, és azóta bárhová megyek/gyorsutazom, bármennyit várok/alszom, folyamatosan az Oblivion kapuk melletti időjárást adja mindenhol (vörös ég, égdörgés). Van erre konzolparancs?

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Jorus

    nagyúr

    válasz GypsFulvus2 #12822 üzenetére

    FW 38EEE a clear

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • MasterMind

    tag

    válasz GypsFulvus2 #12821 üzenetére

    Beszéltem a prófétával, adott is egy térképet ami mutatja a szentélyek helyeit. Ezután jártam körbe az összeset, emlékszem az utolsónál még vártam is, hogy akkor most méltónak találtattam-e, de nem történt semmi. Nem tudok másra gondolni, minthogy kihagytam egyet. :D
    Időjáráshoz használsz valamit vagy vanilla? Nekem az All Natural produkált ilyet, de elég volt csak közel mennem egy kapuhoz. Ez akkor volt mikor átköltöztem win7-ről 10-re és backupból visszatoltam az egészet. A mod újratelepítése után megszűnt a jelenség.

    (#12820) woryz: Persze, hogy lesz, főként distant view, illetve a player körüli objectek betöltésében. Mondjuk Jorus ini-jétől az én gépem biztosan letérdelne, de az egy más kérdés... :))

  • Jorus

    nagyúr

    válasz woryz #12820 üzenetére

    Jelentős hatásuk lesz, igen, főleg látótávolság, map betöltések terén. Itt egy régebbi írás, jó pár oldalon keresztül alaposan kivesézik az egyes változók szerepét az ini-n belül.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12825 üzenetére

    Azta a p.csa. :Y Köszi a linket megnézem. :) Mennyire kell ehhez gép? Kicsit aggódok (#12824) MasterMind megjegyzése miatt. :)

  • MasterMind

    tag

    válasz woryz #12826 üzenetére

    Hát megkönnyítené a válaszadást, ha tudnánk milyen konfigod van, de ha nem használsz egyéb grafikai modokat (QTP3, RAEVWD) akkor szerintem nem lesz gond.
    Sajnos az Obli moddolás elég körülményes egy bizonyos szint felett, és kizárt, hogy az embernek ne kelljen az általad említett órákat/heteket eltöltenie vele. Vér, veríték és könnyek árán lehet csak összehozni egy sok modot tartalmazó listát. Nekem körülbelül 2 hetem ment rá és legalább 5x kezdtem teljesen elölről. Az utolsó előtt már csináltam egy notepad jegyzetet, ahol előre megterveztem, hogy mit mi után kell telepíteni, külön megjegyzésekkel, ahol erre szükség volt.
    NMM-et valóban nem érdemes használni, én a magam részéről nem is próbáltam, nem tudok róla érdemben nyilatkozni, de az Oblivion Mod Manager (OBMM) és/vagy Wrye Bash használata több mint elég.

  • woryz

    senior tag

    válasz MasterMind #12827 üzenetére

    A konfigom:
    Gigabyte GA-PH67-UD3-B3
    QuadCore Intel Core i5-2400, 3200 MHz
    8GB DDR3-1333
    ASUS Radeon R9 270x (2 GB)

    A moddolást akkor viszont lehet, hogy hanyagolni fogom... :(((

  • MasterMind

    tag

    válasz woryz #12828 üzenetére

    Szerintem fogja bírni, de hát puding próbája az evés. Nem tudod elrontani, ahogy Jorus is írta. Rakd fel, másold be, aztán kiderül.

  • vajaskifli

    tag

    válasz MasterMind #12824 üzenetére

    "Beszéltem a prófétával, adott is egy térképet ami mutatja a szentélyek helyeit. Ezután jártam körbe az összeset, emlékszem az utolsónál még vártam is, hogy akkor most méltónak találtattam-e, de nem történt semmi. Nem tudok másra gondolni, minthogy kihagytam egyet."

    Ha magyarul játszod, akkor ez sajnos annak a hibája, párszor becumiztam én is. (itt bővebben) Ilyenkor a szokásos módon, a "setstage NDPilgrim 30" parancs segít. Ha angolul játszol, akkor ez a hiba nem jön elő.

  • woryz

    senior tag

    válasz woryz #12828 üzenetére

    Najó, lehet, hogy kipróbálom. :) Kár hogy az alap grafika már nem éri el az ingerküszöböm. :)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz MasterMind #12824 üzenetére

    Ha jól emlékszem, az utolsó végigjárása után aludni kell egyet.

    Igen, nálam is; az All Natural egyik shadere fingott ki. Hiába állítom át a konzolban, ha pl kilépek egy ajtón, megint u. az a vörös vihar van. Még nem volt kedvem újratelepíteni, inkább átmentem a Shivering Isles-ra.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • vajaskifli

    tag

    válasz GypsFulvus2 #12832 üzenetére

    "Ha jól emlékszem, az utolsó végigjárása után aludni kell egyet."

    Ez a Sötét Testvériség küldetés feltétele, amikor elalszol akkor ébreszt fel Lucien Lachance.

    Az All Natural nálam is okozott ilyen tüneteket, én váltottam az Enhanced Weather-re.

    [ Szerkesztve ]

  • MasterMind

    tag

    válasz vajaskifli #12833 üzenetére

    Beüzemeltem a HGEC és Robert bodykat, valamint a hozzátartozó textúrákat. Simán ment, fennakadás nélkül. :)
    Nagyon szépen köszönöm a segítséget, azt hiszem, így lett igazán teljes a játékom. :R
    A konzolparancs pontosan mit is csinál? Egy bizonyos állapotra visszaállítja az adott questline-t?

  • vajaskifli

    tag

    válasz MasterMind #12834 üzenetére

    Örülök, hogy segíthettem! A parancs csak beindítja a küldetést, tehát beírod és jön egyből a látomás. Bővebben, csak angolul de jól átekinthető: klikk

  • vajaskifli

    tag

    válasz MasterMind #12836 üzenetére

    Nekem a Birodalmi város a kedvencem, főként mert tolvaj-orgyilkos karaktereim vannak, annak ideális helyszín. Imádom a városnegyedeket, Better Cities mod-al meg még szimpatikusabb. De ha épp "jó" karakterrel nyomulok vagy mágussal akkor szinte mindig Skingradban élek.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz MasterMind #12836 üzenetére

    Cheydinhal :K Az építészeti stílusa miatt főként.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Kareszovics

    addikt

    válasz MasterMind #12836 üzenetére

    Jorus kollégához csatlakoznék, nekem is Cheydinhal a kedvencem.

    Leginkább azért, mert a karaktergenerálás után mindig oda vezetett az első utam szortírozni az első motyókat, illetve az első küldetéseket megcsinálni. Emlékeim szerint az összes Guild küldi megkezdhető onnan (Fighter, Mage, DB) Ja Thief az nem. :)

    [ Szerkesztve ]

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • Cucuska2

    őstag

    Én mindig Brumát szerettem! Az farönkházak, a hó, a városkép, a katonák egyenruhája és a Cloud Ruler templom miatt. Meg mert mindig azt a várost pakoltam ki tolvaj karival, első végigjátszásomnál majd 50 órát töltöttem csak ott!

    Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

  • Jorus

    nagyúr

    válasz MasterMind #12813 üzenetére

    Na, ezt még így sosem adtam össze, szal köszi! :) Eleinte nagyon sokat játszottam, az első 3-4 évben szerintem napi 2-3 óra minimum megvolt, hétvégente 4-6 órák. A játékidőm nagy részét 2011-ig szedtem össze tuti, mivel az Oblin kívül csak a Mass Effecttel és a Mass Effect 2-vel játszottam akkoriban. Megvettem később a teljes Morrot is minden kiegészítőjével együtt, de az nekem már nagyon anakronisztikus volt, és nem tudott lekötni, nem tudtam beleélni magam a játékba, a grafika, a technikai kivitelezés és a harc- és menürendszer miatt. Ezt azóta is sajnálom egyébként. Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom.

    Aztán jött 2011-ben a Skyrim, amibe 5 év alatt több mint 800 órát toltam bele (tavaly óta nem játszottam vele, de lassan újra előkerül).

    Időközben a Mass Effect trilógiát végigtoltam háromszor, bár ott is az első a legjobb epiződ szerintem, a folytatásokban nagyon elnyomják az RPG-szálat, és nem tudsz igazán k*csög vagy épp túl jó lenni, mivel erősen korlátozottak lettek a dialógusok, és azok hatásai a játékmenetre.

    Aztán jött a hír 2014 nyarán, hogy érkezik 2015-ben a Witcher 3. Mivel nem akartam újra beleesni a Morroval kapcsolatos hibámba, ezért 2014-ben megvettem a Witcher 1-2-t, és végig is toltam őket becsülettel kétszer 2015-re, amire megjött a harmadik rész. Ez volt az a játék, ami megint nagyon beszippantott, az első rész szentem már örök kedvenc marad. Technikailag nyilván elmarad messze a következő epizódoktól, de szentem a Witcher hangulatát leginkább az első résznek sikerült megfogania. A zenék is ott a legjobbak, meg az egész ködös, kiábrándult, kietlen, elidegenedett világ és lelkiállapot, amiben Geralt létezik. :) Szal aztán 2015-től Witcher 3 jött, amibe lassan 600 órát tolok megint.

    Közben persze volt Fallout 4, amit szintén szerettem. Mármint nem punkt a 4-et, ami nem lett egy nagy durranás, hanem magát a világot és a fílinget, meg hogy azt is a kezdektől játszottam, és Falloutból is van mindenféle Collector's motyóm, a Vault-Tec-es uzsonnástáskától a Nuka kóláig, bólogatófigurákig és Nuka kólás sörnyitóig. :D Szal abba is belement azért pár száz óra a harmadik részbe, és több mint 300 a Fallout 4-be is (a 3 még nem volt Steam-es).

    Obliban amúgy most épp el vagyok akadva. Eddig egyetlen moddal sem volt túl nagy gond, de Bravil teljesen szét van esve, konkrétan hiányzik az egész város. Minden más város teljesen rendben van, ezt az egyet kivéve. Nagyon meg sem tudom közelíteni, mert ahogy odamegyek, egyből kivág. Nincsenek falak, csak levegőből potyogó emberek, lovak a semmiben, meg rengeteg mesh hiba. Szal itt most kicsit megálltam. :D Nem nagyon tudom, hogy tudnám "újraépíteni" ezt az egy várost, amivel gond van. Persze visszatehetem a Data mappa első mentését, de ott még szinte semmi sem volt feltéve, és ugye nem feltétlenül szeretném újrakezdeni a modolást. Nem nagyon értem, miért pont ez a város, és miért csak ez. Majd ha lesz időm jövő héten, lefotózom, hogy hogy néz ki az egész miskulancia teljesen szétesve. :D

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Dévacsen

    senior tag

    válasz Jorus #12841 üzenetére

    "Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom." Érdekes amit írsz,képzeld nálam hogy alakult a dolog,a Morrowind után képtelen voltam komoly szinten játszani az Oblival,pár tíz óra..no mondom majd a Skyrim, és láss csodát kb 23 óra múlva letöröltem,olyan szinten ült meg bennem a Morrowind,minden hibája vagy gyengesége,vagy legyen az bármi,hogy képtelen voltam játszani az utódokkal,de tovább megyek,azóta sem találtam méltó utódot a stílusában,etalon számomra.Érdekes dolgok ezek. :)

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Dévacsen #12842 üzenetére

    Én akkor a kettőtök között helyezkedek el. Az Oblivion volt az első TES játék, amit kipróbáltam, sőt 2007-ben ez volt az első PC játék, amivel egy kb. 10 éves szünet után játszottam. Mondanom sem kell, hogy teljesen lenyűgözött. A végigjátszása után keresni kezdem a hasonló nyílt világú RPG-ket, felfedeztem magamnak a Two Worlds-öt, Gothicot stb. Aztán elővettem a Morrowindet, és teljesen beszippantott. Minden hibájával, suta harcrendszerével együtt. A mai napig azt tartom a legjobb TES játéknak, és a Witcher 3-ig azt tartottam a legjobb sandbox RPG-nek is. Az Oblivion két szempontból múlta felül, a harcrendszerével, és a Radiant AI által vezérelt karakterekkel. Minden más szempontból a Morrowind a jobb, mélyebb, tartalmasabb, változatosbb játék. A Skyrim meg már nyilvánvalóan nem nekünk, hanem a casual gémereknek készült.

    Jorus, nem hiszem el, hogy nem mutattam volna már ezt neked. Ezzel a Morrowind legalább olyan szép, mint a vanilla Oblivion, a fények tekintetében szebb is. Akkor meg már csak az AI viselkedésén, és a hercrendszeren kell túltenni magad, de szerintem bőven megéri.
    Az meg egyértelmű, hogy a ME trilógiából az első rész messze a legjobb.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Dévacsen

    senior tag

    válasz GypsFulvus2 #12843 üzenetére

    Mivel már nem vagyok fiatal,életem túlnyomó része már mögöttem van,ezért nagyon későn kerültem pc közelébe,(más dolgok foglalkoztattak az életben akkoriban),nem hogy pc játék közelébe,így nekem a Witcher első részének demója,talán egy pc world melléklet ként,volt életem első játéka,minden téren első,hááát teljesen el voltam ámulva,3 napig játszottam azzal a kis demóval,és utána egyből jött a Morrowind,no az megadta a kegyelem döfést,gondolom azért ragadt meg ennyire bennem mert ő volt az első. :) vagy,egyből kifogtam a számomra legjobbat,sosem tudom elfelejteni,és mindig ilyen apróságokhoz mértem a többit mint pl:amikor víz alatt úsztam a Morro ban és kint szakadt az eső és dörgött,villámlott és tökéletesen leképezték a mennydörgés hangjának elváltozását a víz alatt...briliáns,a zene pont ott és akkor és olyan ami tökéletesen oda passzol.Az Obli látványban csodaszép hozzá képest,az Overhaul szép,pont annyira amennyire kell,nekem valami hibával mindig elszállt a játék,de már nem bánom,most nem lett volna erőm belevágni újból.Maximálisan egyet értek veletek abban hogy a Mass Effect első része a csoda,utána részről részre mindig kicsit gyengült számomra,Andromédával még nem játszottam,Witcher 3 mal sem,ezekhez már jövőre gépet kell vennem.(8 éves gépem van)Már ideje lesz.. :D Most a Cyberpunk 2077 meg az Elex amit még kinéztem.

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • Kareszovics

    addikt

    válasz Jorus #12841 üzenetére

    Morrowind ---> "Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom."

    Ezt sajnos maximálisan érzem én is a saját bőrömön tapasztalva. :(

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • woryz

    senior tag

    válasz Kareszovics #12845 üzenetére

    Én ezt a Skyrim és az Oblivion között érzem... Sajnos közel 1000 óra Skyrim után nem visz rá a lélek, hogy elkezdjem az Obliviont, főleg, hogy mennyi modot kellene feltegyek hozzá, mert az alapjáték khm nem túl szép számomra... Kellene ebből is Enhanched Edition, mint aBaldur's Gate-ből. ;)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Dévacsen #12844 üzenetére

    Én épp most tolom az ELEX-et. Ha ismered és szereted a Gothic 1-2-t, akkor imádni fogod. Ha nem, akkor furcsa és nagyon nehéz lesz. Ez továbbra is rétegjáték, nem casual játékosoknak való. Hála az égnek a Piranha Bytes továbbra is ragaszkodik az elveihez, és nem kurvul el.
    A Witcher 3-at meg mindenképp pótold - brutális az a játék, főleg a karakterek kidolgozottsága. De nyilván ott is jobb, ha sorban halad az ember a részekkel. A GOG-on gyakran akciózzák, olyankor 2-3 USD-ért beszerezhető az első két része.

    Amúgy meg mindenkinek: próbáljátok ki a Daggerfall-t! Utána rájöttök, hogy még a Morrowind is egy csodálatos kinézetű, ám erősen leegyszerűsített RPG. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Dévacsen

    senior tag

    válasz GypsFulvus2 #12847 üzenetére

    Daggerfall..háát ezt már nem vállalnám be, :DD a Witcher első 2 része megvolt,többször is,(szavak nincsenek rá,zseniális iparos munka)érdekes hogy a Witcher széria a Mass Effectel ellentétben ,részről részre jobb lett,gondolom a 3. rész betetőzte,csak jót olvastam róla.A Gothic 1-2 az kimaradt,és már nem is hiszem hogy foglalkozok vele,viszont a Gothic 3 az nálam a Morrowindi szintre emelkedett majdhogy nem...csak hát az az optimalizálási hibák sokasága élvezhetetlenné tette,1-2 hónapja játszottam vele,sokadjára,de nem baj ha meg lesz az új gép őt is kijátszom még.No az Elex akármit írnak a fanyalgók hidegen hagy,nekem elég volt pár percet nézni a videóból,tudtam hogy meg van amire vártam :) Engem a grafika nem nagyon érdekel,persze azért nem kell vissza menni Daggerfall -i állapotokig,de az Elex nekem bőven megfelel ezen a téren is,legalábbis ami a videókon átjön,harcrendszeren sem szoktam felakadni olyan amilyen, abból kell gazdálkodni,de mikor megláttam azt a kevert világot húú,annak megörültem.No meg egy nagy álmom van ezen a téren,játékok terén,egy nyílt világú Star Wars játékot nagyon várok,mondjuk a Bethesdára rámerném bízni ők vágják ezt a témát..Egyszemélyesre gondolok természetesen..

    [ Szerkesztve ]

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • Törzsúr

    senior tag

    Sziasztok!

    Építettem egy "új" gépet. (Röveiden: P4 3.6 NW, 4x256MB Rambus@890, X1950 Pro 512MB AGP)

    Feltelepítettem rá ezt a játékot melyet többször is végig játszottam és a mai napig imádom. :B Szeretném csak elmondani, hogy meglepően jól fut a játék pedig egy 2001-es konfigra tettem fel 2006-os játékot. 1440x900-as felbontásban HDR-el csak nagyon kicsit szaggat bár még nagyon zsúfolt városban nem voltam.
    2GB ram segítene a dolgon vagy itt alapjaiban gyökerezik az akadozás oka? :B

    Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Törzsúr #12849 üzenetére

    Szerintem alapvetően a VGA gyenge hozzá. Én először egy Athlon64 3800+ procival Geforce 7800 GT kártyával játszottam az Obliviont 1 giga ram-mal, és erősen szagatott 1680x1050-ben.
    A VGA számára a játék a max terhelést a Golden Coast területén adja, Anviltól északra; ott szaggat a legjobban (pl amikor a Gray Prince küldetésekor az erőd külterületén rádtámad egy jó adag csonti). Ellenben a provesszor a max terhelést Imperial City-ben kapja napnyugta környékén, amikor az NPC-k elindulnak kocsmázni meg haza (ez a Radiant AI miatt van, amit a proci számol).
    Később még sok konfigon játszottam az Oblit, és az első olyan konfig, amivel a vanilla (moddolatlan) játék max beállításokkal 1680x1050-ben teljesen szaggatás mentesen elfutott, az egy Athlon X2 4800+ , Geforce 8800 GTS 512, 2 giga A-Data 500-as DDR ram volt. A max moddoláshoz meg kb. a mostani konfigom ereje kell... :)
    A látótávolságot tudod csökkenteni először, ha nagyon szaggat, az eszi meg leginkább a VGA-t , illetve az árnyékok.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák