- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
Ezt a szavazást látták már, uraim?
http://prohardver.hu/tema/ph_s_top_100_lista_jatekok/hsz_1-50.html
Az RPG-k eléggé háttérbe vannak szorulva a listákon. Akinek van kedve, kicsit feltúrbózhatja egyik kedvenc játékunk pozícióját.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz MeszarosB. #7634 üzenetére
Helyes! Helyes! Úgy látom Tamriel ősi tudásának eddigi hordozói viszont lassan kihaltak eme remek fórumból... Vagy elnyelte őket egy kapu...
Amúgy elnézést a normális link hiányáért. Sajnos rendesen linkelni nem tudok, az is kisebb csoda, hogy a rendszergazdákat kijáttszva egyáltalán be tudok lépni a Ph-ra."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #7636 üzenetére
A Borderlands szerepjáték? Csak képeket láttam belőle, meg tán egy videót, de annak alapján azt hittem, hogy valami kicsit felturbózott lövöldözős játék.
Nos kissé sarkított kijelenteni, hogy az RPG-k 99,99%-a szar. Én is mondhatnám, hogy az FPS-ek 99%-a szar, de inkább csak annyit mondok, hogy az FPS-ek 99%-a nekem nem tettszik, unalmas, egysíkú. A sportjátékokról már ne is beszéljünk... De ez egyéni ízlés kérdése, szubjektív. Mindenkinél. Én a szerepjátékokban a felfedezést, egy új világ megismerését szeretem a legjobban, amit más játékstílus nem ad meg. Érdekes mindenesetre, hogy nem csak a kissé populásrisabb Obliviont, hanem a két KOTOR-t is említed a kedvenclistádon. Pedig azok "klasszikus" szerepjátékok.
Ami a linkelést illeti: itt a gályahelyen olyan szinten le van korlátozva a net, hogy még a flash playert frissíteni sincs jogom. A linkelés valamiért nem akar működni, örülök hogy néha egyáltalán fel tudok nézni ide.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #7639 üzenetére
Nos az Oblivion nekem is mindíg fenn lesz a gépemen. Csak a modok száma növekszik majd.
De amúgy szeretem magam "szivatni" a régebbi vágású szerepjátékokkal is, igen. a fő bajom általában inkább az, hogy minegyik túl könnyűvé válik egy idő után. Amúgy a Morrowindet, amit te útálsz, én még az Oblinál is jobbnak tartom. Lehet hogy csak nem adtál neki elég időt, kitapasztalni.
"Morrowindben bemegyek egy barlangba, és néhány kardcsapással megölnek, miközben én pl. god módban 20p alatt nem tudom megsebezni a banditát, hiába csapkodom (látszólag) telibe. Szánalmas."
Ebből arra következtetek, hogy nem vetted figyelembe a fatigue-t. Ott ugyanis, különösen az elején, mindenre hatalmas befolyással bír, a támadások sikerére, a sebzés mértékére, a varázslások sikerességére, sőt a potion-ok készítésének sikereségére is stb. A Morrowindben a fatigue az alfa és az omega kb. a játék közepépig (amíg kelően fel nem tápolod magad), míg az Obliban gyakorlatilag a legelejétől teljesen elhanyagolható, nincs jelentősége. Az első bandita nálam is nehezen ment, és rá kellett pihenni a következőre, de azért messze nem volt lehetetlen feladat. Pedig god mod-ot sosem használtam. A Morrowindben ha ezt figyelbe veszed boldogulhatsz, nincsenenk benne olyan, szintfüggetlen, kezdőként legyőzhetetlen ellenfelek, mint pl. a Baldur's-ban vagy társaiban. Nem fogsz 1-es szinten Golden Saint-ekbe botlani.
Persze nem erőltetem, az ember azzal töltse az idejét ami örömet okoz. Ha neked nem jött be, hát nem jött be. De az biztos hogy a Morro háttértörténete sokkal kidolgozottabb és érdekesebb mint az Oblié, és a világ is nagyobb (bár elvileg kisebbnek kéne lennie, mégis hosszabb idő bejárni, vagy eljutni a térkép egyik peremétől a másikig, nagyobb a "felbontása").Amúgy meg milyen már, hogy egy csicska Padawan lezúz két Sith MESTERT egyszere???
Ezt a borderlandsot megnézem akkor, kösz a tippet, hátha bejön, persze közel sem biztos. Kardozni jobb' szeretek, mint lövöldözni.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz R1200GS #7642 üzenetére
Nincs szintkorlátozás, addig fejlődhetsz ameddig növelni tudod a major skilljeidet.
Ami a ládákat illeti, nem emlékszem pontosan. Az biztos hogy az utcán lévő ládák tartalma nem marad meg, pár nap múlva megint néhány darab fogót, cérnagombolyagot, meg sajtot találsz a beléjük rakott holmid helyén. A céhes ládákba nem vagyok biztos. De a legjobb, ha veszel egy házat minél hamarabb. Imperial City-ben elég olcsón lehet már venni egy kalyibát a Waterfront-on."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz R1200GS #7645 üzenetére
Ne tedd. Akkor jól emlékeztem, és nincs különbség a céhbeli és az utcán lévő ládák között. Az hogy Chorrolban nem tűnt el, csak a véletlenen múlt. Valamilyen időközönként a játék "frissíti" a ládák tartalmát és ekkor kerül sajt a cuccaid helyére (egyidőben azzal, amikor pl a leszedett virágok újra "termővé" alakulnak). Ez ha jól emlékszem kb 7-8 játékbeli nap. Tehát ha pont előző nap tetted bele egy ládába, akkor buktad. Én is a magam kárán tanultam ezt meg. Vegyél házat, az a legegyszerűbb megoldás erre.
A kutas küldetést meg könnyű megcsinálni, ha van feather és vízlégzés varázslatod, vagy scrollod. Vagy szerezd meg a Jewel of Rumare-t (vagy valami ilyesmi a neve, a halász adja a küldetést az Imperial City-be vezető híd hídfőjénél), az állandó vízlégzést biztosít."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #7651 üzenetére
#7646 - itt leírtam miért nem sebződik a bandita. Ha nem kipihenve, max fatigue mellett állsz neki, akkor a játék elején kudarcra vagy ítélve. Ami azt jelenti, hogy a Morro-ban nem futkoshatsz kedvedre, hanem időről-időre meg állnod pihenni, különben a következő sarkon ácsorgó Nix Hound is kinyír. A harc, a varázslatok, az alkímia - mindegyiket döntően befolyásolja a faigue-szinted. Aztán ahogy egyre jobban feltápolod magad, egyre kevésbé kell erre figyelni.
És eléggé örömteli, ahogy erősödsz és egyre könnyebé válik minden. Így jobban bele tudom magam képzelni a fejlődő Hero szerepébe, mint az Obliban, ahol az elején is kb u olyan nehézségű a harc mint a végén. És eléggé nevetségesnek tartom, hogy egy kezdő padawan ki tud nyírni két Sith-mestert egyszerre. Legföljebb úgy lenne reális, ha felrobbantja alattuk a bolygót...Más: a Dark Messiah-nak voltak kiegészítői? Csak az alapjátékot ismertem.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Mielőtt Katt kérdezi meg, én teszem: elolvastad az 1. hsz-t? Ott van egy link ami kifejezetten a telepítésről és annak sorrendjéről szól, s Katt cikkéhez irányít. Ha azt a telepítési sorrendet követted, majd a legvégére tetted a magyarítást, akkor passz, majd a nálam tapasztaltabbak remélhetőleg felvilágosítanak.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Hát megpróbálhatod meghúzni, de sztem inkább VGA limit lesz ez. Létezik egy streamline nevű teljesítménynövelő program:
Magam nem próbáltam, mert az én konfigom épp elegendő arrra, hogy elvigye maxon, bár extrák nélkül (kivéve az illumination within). Nem tudom, jár-e látványveszteséggel, és ha igen mennyivel.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Hát akkor most már ezt is tudjuk. Ez sem tud csodát tenni. Ha kicsit felpiszkálod a procit, meg a VGA-t is mellé, amíg a hűtés megbírkózik vele, némi fps-t nyerhetsz még. (De legyen in situ hőmérsékletmérő progid a háttérben pl. rivatuner, nehogy megsüsd a VGA-t) A grass distance lejjebbvitelével nyerhetsz még. Katt gonoszkodására meg ne hallgass, ő maximalista.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #7902 üzenetére
Hát én alaposan végigrágtam magam anno az általad és SysytemRoot által írottakon, meg a külföldi "szakirodalmon" és arra jutottam, hogy esélyem sincs a konfigommal a QTP3-ra, BC-re stb-re. Csak az illumination within van fönn, és SystemRoot grafikai ini buherái +4AA. 1050x1680-on ennyi fér bele. Minek fájdítsam a szívem, ha tudom, hogy úgy is kefeküdne a vas? Diavetítésnek nincs értelme, a Golden Coast vidékén néha így is szaggat (úgy vettem észre, valamiért az a leginkább teljesítményigényes vidék, legalábbis az alapjátékban) ha rámugrik pár oroszlán vagy csonti. Neked biztosan szörnyen fest, de aki nem próbálta soha, annak az alapjáték is szép, hisz nem szokott hozá a jobbhoz. Kipróbáltam egy QTP3 redimized nevű változatot (reduced and optimized), és jól is futott, a városok gyönyörűek lettek, de a szikláknak valamilyen hülye leopárdfoltos meg tigriscsíkos mintázatot adott (túlhangsúlyozta a recéket), nagyon életszerűtlen volt, zavart, ezért leszedtem.
Majd a következő konfigom már elviszi non-plusz-ultrán is ezt a 2006-os játékot... Ez a klónozás és threading amit emltesz megtallható valahol, mit, merre, hogyan? Nem emlékszem ilyesmire, nagyon-nagyon régen piszkáltam már utoljára a progit.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
icons: A tolvajok céhébe elég nehéz lesz vámpírként bekerülni, mert egy sötételf néni fog átadni neked egy üzenetet, hogy legyél itt meg itt ekkor és ekkor. Amennyiben legalább 1 napot eltöltöttél már börtönben, elvileg automatikusan meg kell keresnie téged. De emlékezetem szerint ez a néni engem csak városokban közelített meg (Cheydinhalban, Chorrolban és Brumában, de gondolom bármelyik másik városban is megtalál), viszont vadonban, egy barlang mélyén még soha.
Az a lélekköves küldetés az amikor fekete lélekköveket kell csinálni neki? Van 3 elhagyott erőd, ahol a hét egyik napján egy oltáron lehet ilyeneket csinálni grand soul gem-ből. Úgy emlékszem egy fénysugár tör fel ilyenkor az oltárból a magasba. De sajnos már elfelejtettem melyik három erőd ez, és a hét melyik napja. Bendőke ha benéz tán kiokosít, mert neki asszem valami 200 db feltöltött black soul gem je van, az összes rabló ilyenben végzi nála..Fiathalon: azt a képet amit belinkeltél nem tudom ki és mikor csinálta, de ennél még a 2006-os konfigom (7800 GT, AMD a64 3000+) is szebben jelenítette meg a játékot 1024x768-ban... Szándékosan bármiről lehet fostalicska képet csinálni.
Haas: Én háromféle végződését játszottam ki a Legacy-nak, mert újra meg újra próbálkoztam, ugyanis nem voltam megelégedve a végével. De sehogy sem sikerült a magam szájíze szerint befejezni. akkor elolvastam guide-ját, ott láttam hogy van még három. a történet maga nem bonyolult, de tele van hosszú, erősen moralizáló párbeszédekkel. Meglátjuk neked tettszik-e. Bár arról nem vagyok meggyőződve, hogy az OOO-val együtt működik-e. Az általa használt ellenfelek ugyanis nem skálázódnak, tehát valszeg belenyúl a program u. abba a részébe, amibe az OOO is. Majd tedd a betöltési lista végére, az OOO utánra, aztán kiderül.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Hát már a mostani is kezd olykor elfogyni, de csak kibekkelem míg egy LGA 1366-es alapokon nyugvó rendszert épelméjű ember számár is elfogadható áron be lehet majd szerezni.
Ja, bőven ráérsz vele kb 20-as szintig (vagy az azzal kb ekvivalens OOO szintig), különben az első percében agyonvernek. Egyszer kipróbáltam újonnan indított karakterrel, és az lett a vége hogy bepucoltam az öreg elől Imperial Citybe, ő meg kiirtotta a fél várost
Kipróbáltam az OOO-t anno magam is, de három nap után leszedtem, amikor már kb 30 m hosszan húztam magam után a belemet. Jó móka, de én egyelőre inkább üdülni járok Cyrodilba. Majd egyszer, de akkor felteszem mellé a Deadly Reflex modot is.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #7958 üzenetére
A Kvatch Am modot mikor érdemes elkezdeni? A leírásában az van, hogy elég ha Hero of Kvatch leszel, de úgy rémlik, hogy korábban valahol említettél valamilyen bekavarást ezzel a moddal kapcsolatban Brumában. Célszerűbb megvárni vele a Brumai nagy csata végét? Vagy rosszul emlékszem?
Amúgy meg pár napja néztem alaplapokat, és 50k alatt csak Asrockot találtam. Az meg, hát, hmm... A jobb(nak tartott) gyártók alaplapjai jellemzően 50-70 k között vannak újonnan. A procik is méregdrágák bele. Szóval egyelőre inkább kivárok.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
-
GypsFulvus2
őstag
Neked bejött ez a redimized verzió? Nálam is szép volt városokban, meg a növényzetnél, de a sziklák nagyon hülyén néztek ki tőle. Pár képet csinálhatnál, ha a neted minősége megengedi (én Katt -hoz hasonlóan mobilnettel szívok).
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz sirdond #8130 üzenetére
Hát nálam fut vagy 70 db kisebb-nagyobb mod, de csak holnap megyek haza, akkor tudom a mod listát megnézni. Addig emlékezetből:
Van egy harcrendszert alaposan flturbózó, sokkal élvezetesebbé és összetettebbé tévő mod, a neve Deadly Reflex. Viszont kell hozzá OBSE (Oblivion Script Extender) segédprogram. A TESNEXUS-on ez is megvan, tökéletesen együttműködik az OMM-el.
Játékmenet, fejlődésrendszert megváltoztató további modokra lásd Katt válaszát feljebb.Quest/ új terület/új város modok:
Nekem a legjobban egy Simyaz nevű modder munkái tetszettek. Ezek hosszú és összetett történetek, nagy mennyiségű párbeszéddel, amelyek gyakran "lelkizős" típúsúak, és VALÓBAN befolyásolják a történet menetét. Többféle (pl. akár 6 különböző) végük is van. Ezek a modok nem hentelést kedvelőknek valók, sokal inkább hasonlítanak pl. a Planescape Torment stílusára.
-The Legacy:
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=8356
Ebben tulajdonképpen két történetet gyúrt egybe. Ne telepítsd föl kb 20-as szint alatt, mert automatikusan elkezdődik ha alszol, és az öreg a legelején lever, mint vak a poharat, ha túl gyenge vagy.
-Ruined Tail's Tale:
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=3027
Imperial City-ben kezdődik, az arborétumban. A többi adja magát. Egy filozófikus beállítottságú Argonian-t kapsz társul, ha végigcsinálod.
Malevolent:
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=17781
Ezt még nem volt időm végigtolni.Más modderek kiemelkedő minőségű munkái:
Blood and Mud:
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=12016
Bravilt teljesen átalakítja, ha van fenn már más mod-od erre figyelj. A szerző filozófiája az, hogy csak minimális segítséget ad a questek (mert több is van benne) megtalálásához és megoldásához. Elfelejtheted a térképen vezérlő nyilakat. Gondolkodni kell!
The Lost Spires:
http://www.lostspires.com/
Talán a legnagyobb szabású mod amit ismerek.Továbbiak, immár link nélkül. Kvatch Aftermath - Kvatch újjáépítése. Csak azután telepítsd fel, hogy a főküldetésben elértél odáig, ahol a Brumai védelemhez kell sgítséget kunyerálni a városok vezetőitől. Ha az megvan mehet, utána már nem konfliktol.
Mannimarco Resurrection - Mágusék küldetését módosítja. Csatlakozhatsz Mannimarcohoz, vagy egy általad vezetett új mágus alrend, a birodalmi csatamágusok vezetőjeként szembeszállhatsz vele. Az Arcane University-n lesz utóbbiak szállása. Utóbbi esetben lemondasz a főmágusi rangról.
Bartholm City- alighanem a legjobban kidolgozot új város mod.
Liberate of Cibiades- Daggerfallba hajózol el. Ne számíts tökéletes grafikai kivitelezésre- egyetlen ember által írt új terület mod-ban ez aligha lehetséges, de azért hangulatos hentelős mod. Ehhez hasonló a Silgrad Tower - ezzel Morrowindbe látogathatsz el.
Van még pár élvezetes darab, pl amikor egy orgazdát telepít Imperial City-be, és te leszel az ellátója, vagy az, amiben a fő történetszálat viszik tovább, és csatlakozhatsz a "sötét oldal" újabb támadási hullámához. Ezek pontos neve most nem jut ezembe. Majd holnap megnézem.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8135 üzenetére
Gondolom mennyire örültek. Hétvégén majd akkor utánajárok a dolgoknak, mert ez így tényleg nagyon kaotikus, és közel se teljes. Meg biztos azóta is vanak új fejlemények mióta utoljára nézegettem őket, van annak már lassan egy éve is.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz KilgoreTrout #8156 üzenetére
Kb én is hasonlót írtam a #8132 hozzászólásomban. Ha a Tears of the Fiend bejött neked, akkor próbáld ki a Ruined Tail's Tale-t is az is hasonló minőségű. Az biztos, hogy ezek nem hentelést szerető játékosoknak készültek.
Katt javasolta, hogy össze kéne szedni a jó nem-grafikai modokat is, és be lehetne rakni az 1. hozzászólásba. Jó ötlet, és van is némi anyagom hozzá, csak sajnos a belem kilóg, és a hétvégéken jobbára csak a sok meló miatti jelentős alváshiányom pótolom. De egyszer talán...
Viszont ha neked kedved lenne ilyesmivel bütykölni..."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Bendőke #8196 üzenetére
Umbra forevör!
Erről jut szembe még egy jó kis mod: [link]
Egy kicsit kiszínezi Umbra történetét, ráadásul az eredeti, Morrowindben látott megjelenésűvé alakítja át, ami szvsz sokkal szebb.
"More... need MORE SOULS!"[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Bendőke #8200 üzenetére
Nos nekem is hasonló hiányérzetem volt a karddal kapcsolatban. Bár nem is annyira a hiányzó varázslatok miatt. Umbra ugye az elementáris gonosz megtestesítője:
"Created by an ancient witch Naenra Waerr, who was executed for bringing a weapon of such unadulterated evil into the world, it exists for one thing and one thing only: to slay all things that come in its path and consume their souls. Men and mer, kings and paupers, heroes and villains and even daedra have all bled for Umbra, their Animi devoured by the ever-hungry blade."
Az Oblivionban korábbi tulajdonosát egy önmagát elvesztett esztelen automatává alakította. Amikor a Morrovindben találkozol vele, akkor a birtokosa egy sokkal erősebb akaratú Ork, aki ugyan megőrzi az identitását, de annyira elege van abból hogy a penge rabszolgájává vált, hogy már csak saját halálát keresi. Ehhez képest nekünk semmi gondunk nincs vele, hallgat és vág amikor kívánjuk. Na az a mod, amit föntebb belinkeltem ezen változtat, és "kicsit" megváltoztatja Umbrához való viszonyunkat. Spoilerzni nem akarok, akit érdekel próbálja ki.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz WonderCSabo #8208 üzenetére
Azon kívül, hogy immár biztos, hogy MMO lesz. Ami számomra és gondolom még sokunk számára felejtős.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz WonderCSabo #8214 üzenetére
Csak ha a rendszerleírásod korrekt, akkor a 8800 GT szűk kersztmettszet lehet. Nem vagyok biztos benne, hogy pl. a QTP3-at elbírja. Bár végül is egy próbát megér.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Hoppá, ezt a helyet sem ismertem. Van náluk Gothic II-is, amit már rég meg akartam szerezni és szinte sehol sem árulják már. Viszont a szállítási díj elég borsos. Ha van valaki Bp-en, akit esetleg érdekel innen valami, írjon egy privit, mert összeállva olcsóbb lenne. Nem fűlik a fogam egy 3200 ft-os csomag leszállításáért 1500 ft szállítási díjat fizetni.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Katt! Tudom hogy utálod a Morrowindet, viszont szereted a grafikai kütyük és lehetőségek határait feszegetni. Ezért talán neked is érdekes lehet ez:
Engem negyon megdöbbentett, amikor láttam ezt. Egy 2002-es grafikai motorból kihozni ilyet nem semmi.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #8252 üzenetére
Azért azt tudnod kell, hogy ez a szarrámoddolt "Maximum Morrowind". Sajnos nem beszélek németül, így csak az alkalmazott mod-ok meg a grafikus script extender felsorolásából tudok kiindulni. Majd egyszer ha lesz rá időm nekiállok velük kísérletezgetni.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8255 üzenetére
Basszuskulcs, ez meg spanyol . Egyre szűklátókörűbbnek érzem magam az angol nyelvtudásommal... A szolgáltatód genyózik már megint? Engem is lekorlátozott a pannon, közben még 4 GB-t sem töltöttem le 1 hónap alatt... röhejes. Majd a melóhelyen lehúzom őket, bát ha 8800 ultrát megfektette, akkor nekem nincs esélyem a 8800 GTS 512-vel. Neked lenne. Ha Bp-en vagy a közelében laksz, megtehetjük, hogy összefutunk és egy külső vinyóról átpakoljuk, ha lehúztam őket.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8272 üzenetére
Hát minden jó dolog véget ér egyszer... Én is úgy vagyok kb. mint te, kijátszottam kétszer, aztán kijátszottam szarrámoddolva quest modokkal is, és most már uncsi. Pihentetni kell 2-3 évig. Ha nem jönek új rajongók, akkor lassan lecseng a dolog.
Most jobb híján a Two Worlds világában kóborlok. Nem olyan minőség, mint az Obli, de legalább jó nagy új felfedezni-bejárni való ez is. A Witcher meg jóval több egy H&S játéknál. A története nagyon jó. Hagyj neki időt és beindul. Obli mellett másik kedvencem lett.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8275 üzenetére
Witcher Spoiler:
Melyik faszi rejtekhelyét keresed? Jethronak ott kellene ácsorognia a börtönben (katakomba bejárat) és miután kinyírtad a kukorixot vissza kéne adnia a felszerelést (azaz majdnem az egész felszerelést) Colemant meg azért nyírták ki, mert a Scoia'tel csávóknak hagytad elvinni a cuccot a tóparton. Ezért szeretem ezt a játékot, mert itt tényleg van következménye a döntéseknek. Ha elfogadtad Siegfried segítségét a csatornában, akkor ő említette a magánnyomozó haverját. Coleman hiányában vele kell beszélned, ő indít el a nyomozásban. A csatornák bezárt kapui szépen sorban kinyílnak majd, illetve megszerzed a kulcsaikat, ahogy haladsz a történetben előre.
Az ökölharc meg az elején gagyi, mert ahhoz is fejleszteni kell a skilleket. Anélkül csak pár alapmozdulatot tud, és védekező pozícióban is bekap ütéseket. Utóbbi egyébként a kitartásod szintjétől is függ, a védekezőállás folyamatosan fogyasztja, és ha lecsökken akkor komolyabban megütnek. Az ökölharc skillek fejlesztésével elég látványos mozfdulatokat tud majd megtanulni.
Rég nem játszottam vele, sok dologra nem emlékszem már, de ha van valami gond, írj nyugodtan akár privit, akár a Witcher fórumba, és megpróbálok segíteni.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz hoffman_ #8309 üzenetére
Neked nem a fizika érettségire kéne tanulnod???
Kiegészítés:
Silgrad Tower-t valszeg összekevered a Lost Spires-szel. Előbbi segítségével át lehet menni Morrowindbe egy barlangon keresztül. Nem a Vardenfell-i területre, hanem a partvidékre, ahol egy Reich Parkeep nevű város is van. Amikor utoljára fenn volt, még nem volt teljesen kész a mod, sok üres terület volt benne, de azért eléggé látványos volt a Morrowindi táj és flóra Oblivion grafikával. A Lost Spires az, ami a játtszható Archeologist Guild-et rakja be a világba, saját Guild Hall-al (nagyon látványos) és egy igen érdekes háttértörténettel. Alighanem a legnagyobb szabású quest mod amelyet ismerek.
A Beautiful People segítségével lehet új arcokat és hajviseleteket alkotni a karakterednek.
A Kwatch Rebuild helyett pedig inkább a Kwatch Aftermath-t ajánlom.
A Deadly Reflex alkalmazásához pedig OBSE (Oblivion Script Extender) futtatása szükséges.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8312 üzenetére
Az OMOD verziónak egy jelentős előnye van, az hogy nem történhet vele ilyen:
"úgyhogy nem tudom, hogy hatott-e, de talán inkább igen, mint nem. Megmásíthatatlanul beírta magát a Data-ba, szóval végülis már mindegy "
Omod-ként bármikor deaktiválhatod, és nem változtatja meg az eredeti állományt. A régebbi modoknál az archiveinvalidation is gondot jelenthet, az OMM itt is segít.
De persze a hagyományos út is járható."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8319 üzenetére
A Rufio-féle bug nálam is előjött. Ezen felül az Oblivionban a tornyok liftjei és ajtajai egy idő után beragadtak, és kb 1 cm/év sebességgel kezdtek működni. Ezeket a hibákat orvosolták az unoff patch-ek. Más bugba én sem nagyon futottam bele (csak modoknál, de az más tészta).
Melyik öregasszony? Amelyik nem enged be Shanihoz? Hát ott a cicájának kellett valami ajándékot adni, ha jól emlékszem. Nem vagy elég kitartó a csajozásban! Egy jó kis buliról maradtál le: [link]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8322 üzenetére
Arra már nem emlékszem mivel édesgettem magam vissza nála. Látod, jobban jártál volna ha a linkelt video készítőjéhez hasonlóan részegen te is kinyírod az öregasszonyt a buli után... Die, hag!
"Mindjárt (8:52) megy logoutra a cikkem a játékok generálta dührohamokról és bűncselekményekről. " Én eddig csak bizonyos játékok készítői felmenőinek emlegetéséséig jutottam.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8324 üzenetére
Hát akkor ez valami bug lehetett. már ha éjszaka próbáltad, mert nappal "nyugi állapot" van, amikor nem lehet harcolni a biztonságos helyszíneken. Úgy látszik te mindíg bleletenyerelsz, nemcsak hardverban...
Ááá szóval te átkoztad el őket??! Akkor"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Bendőke #8334 üzenetére
Igen erre gondoltam, csak pontotlanul fogalmaztam. Ahogyan te is: Arthrophoda Phyllum, Trilobitomorpha Superclassis, Trilobitoidea Classis
Míg a rákok: Arthropoda Phyllum, Crustacea Superclassis Azon belül ha jól emlékszem 4 classis, köztük a "modern" rákok a Malacostraca Classisba tartoznak. Szóval vagy trilobita vagy rák, a kettő együtt nem megy. Csak a pontosság kedvéért...
Amúgy tényleg trilobitára hasonlít, de csak hasonlít. Nagyon tettszett, a csávóban van valami földtudós hajlam, mert a céh épületében is sok szép ametisztdrúza van lemodellezve.
Mindenesetre köszi a képeket!Katt: vannak olyan trilobita fosszíliák, amelyeknek a szeme is fennmaradt, sőt annak szerkezete is, voltak olyan példányok, amelyeknek hasonlóan dülledt volt (bár ennyirae talán nem).
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Passz, ilyen hibáról még nem hallottam. Azokat a mentéseket, amelyeket felülírsz honnan vetted? Nem lehet hogy valamilyen mod okozza a problémát? Próbáld ki esetleg még azt, hogy a könyvtárból egy mentést átmásolsz valamilyen tettszőleges folderbe, ott átnevezed, és visszamásolod, akkor az megjelenik-e a játékban a mentések között.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Bendőke #8345 üzenetére
Hehe, jól látom, hogy a 3. képen, ott ahol a Mino farkának kéne lennie, egy kicsi arc van? Az akkor fel sem tűnt. Vagy a szemem káprázik?
Katt: úgy emlékszem, hogy telepítés után egyszerűen jön egy felirat, hogy hallottál egy új Guild-ről, nézz utána. A térképen pedig feltűnik az épületük, délre Imperial City-től, közel a tóparthoz.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Bendőke #8362 üzenetére
Próbáltad húzni a CPU-t és a GPU-t? Ha még az a 7900GTO van a gépedben, azt én ha jól emlékszem kb 20%-al túl tudtam hajtani a Riva Tunerrel, és még a memória órajelét is lehetett kicsit emelni. Sokat számított. Persze a ventillátor profilt és a hőmérsékletet kontroll alatt kellett tartani, de a Riva azt is megoldotta.
Más: nem tudjátok mikor lesznek a Bethesda bejelentései az E3-on? Még reménykedek egy TES 5-ben, bár az esély nagyon csekély rá.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz olahjana #8374 üzenetére
Hát sztem Hoffmann rosszul tudja. Nekem többször tűntek el ládába rakott és random ledobott cuccaim is. Bizonyos idő után frissíti a "közterületen" lévő ládák tartalmait. Nem emlékszem ez pontosan hány nap. De lehet hogy u. az a fissítés ritmusa, mint ami a leszüretelt növények újra bgyűjthetővé válása. Kezdőként az Imperial City Market District ládáiba pakoltam a legelején, amíg nem volt házam. Ez több napig úgy tűnt, hogy rendben lesz. Egyszer aztán arra tértem vissza a raktárként használt ládához, hogy a begyűjtött páncélok és fegyverek helyén a szabvány hulladék; fogók, cérnagombolyag meg hasonlók voltak... Az úton-útfélen eldobott cuccok is eltűntek egy idő után.
A legjobb ha megveszed az Imperial City-ben az első házadat. Az a bódé csak 2000 arany, ha jól emlékszem, ami hamar összejön. A saját házakban lévő ládák és szekrények mindíg megőrzik a benne lévő cuccot, biztonságosak."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5