Hirdetés

Aktív témák

  • rudeee

    őstag

    válasz Ace Ventura #4309 üzenetére

    A memória sávszélesség biztosan számít ahogy a fillrate teljesítmény is!
    A 7600GT jó kártya, de 12 futószalagja, 12 pixel és 5 vertex egysége van, memója 128bites.
    Nálam 16 futószalag, 16 pixel és 6 vertex egység dolgozik, a memó 256bites.
    Az órajeleim alacsonyabbak az igaz, de több egység dolgozik a renderelésen.
    Azt tudni kell, hogy az oblivion grafikus motorja rosszul van optimalizálva.
    Az Ati kártyái a nyerőek ebbe a játékba (ezt több teszt is alátámasztja-most ne vegyük számításba a 8800GTS/GTX-et mert az egyértelműen gyorsabb), de ha vesz az ember egy új VGA-t, nyílvánvaló, hogy nem csak az alapján dönt miként fut az Oblivion.

    [Szerkesztve]

Aktív témák