Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• peter889

őstag

válasz peter889 #82143 üzenetére

Ti ki tudjátok hámozni az eladó válaszából, hogy idehaza is fogják tőlem az Áfát kérni?
    Esetleg valamit rosszul írtam az üzletnek?

Utoljára ezt írtam az üzletnek:
    "Dear Store!
    The $ 48.67 Taxes (I framed in red) in the attached image
    [kép]
    is exactly the same as the Hungarian tax: exactly 27 percent of the price + shipping cost of the products.
    Is this the Hungarian tax that I pay you at the time of purchase and are you forwarded to the Hungarian authorities?
    If so, I no longer have to pay anything on receipt.
    If not, why are you asking me for the $ 48.67 tax?
    (I note: there is no 27 percent tax anywhere else in Europe, it is the highest in Hungary.)
    If I ordered, would you give up with "Free Domicle -F / D-" parity?
    The Hungarian tax authority said I would not have to pay customs duties.
    Whether I have to pay tax on receipt depends on how you issue the document when you send it.
    Thanks for your reply.
    Sincerely,.."

És ezt a választ kaptam rá:
    "Hello,
    Since, we are importing this , there is a tax. If your authorities said that you would not have to pay an additional tax, then it sounds like they won't charge you an additional tax.
    We can not make changes to the tax , if it shows on the order for your address. We do not change the packaging.

"[név]"
    Customer Service Representative | Good Life, Inc.
    887 Gilman Rd, Medford OR 97504"

[ Szerkesztve ]

• V/

Topikgazda

válasz peter889 #82143 üzenetére

Nagyon egyszerűsítve a válaszokat.
    Általános vámszabály ha az illető a megvásárolt termékkel elhagyja az adott országot akkor legkésőbb a határon visszaigényelheti az áfát.
    Internetes távkereskedésre nem érvényes.

Minimum az eladáskor az árban az adott ország áfája benne van.

Az EU-s szabály magánszemély vásárlása esetén is érvényes, még ha 1 darabot s vesz, a kereskedő forgalma határozza meg. Az EU-n belül az adóhatóságok eljuttatják az adott országba az áfá-t.

Írtam, nem tudom milyen szabály alapján számol 27 %-ot. Azt is írtam, hogy csak akkor tekinthető hivatalosan kifizetettnek, ha azt el is juttatják ide. Az nem érvényes ha az USA adóhatóság kapja meg és ők könyvelik le.

A customs duties az a vám fogalma és nem tax, áfa, neked a tax-al van gondod.
    Ha neked azt mondták hogy erre a termékre 0% a mértéke hiába több 150 u-nál akkor tényleg nem kel fizetni, bár nem hiszem a hogy az ügyfélszolgálatos rögtön felütötte a TARIC-ot

Új hozzászólás Aktív témák