Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Zsolt1 #68895 üzenetére

    2. A return requestre válaszul írta a visszaküldést? Ha igen akkor kapnod kell egy értesítész az eBaytől, hogy küldd vissza. A Purchese history-ban melyik részen van a vásárlásod?
    3. Oké.
    4. A CN22, CN23 az ottani vámosoknak kell, az értéket az igazit írd, Kínában nem 22 €-val számolják, mások a szabályaik.
    5. A leírásban is benne van, az adott vásárlásnál kell a linkre kattintva kitölteni az adatokat és elküldeni a kérést. Változott.
    A leírás végén a nyomtatvány az minta a kitöltésre, ha valamiért nem működne az A verzió. De majd jobban kiemelem.

    A pénz akkor jár vissza, ha az eladó átvette a visszaküldött terméket, 6 napon belül kell visszaadni a pénzt.

    Esetleg nincs olyan opció,...... Nincs, az eladó lemondhat róla, de nálad nem tette. A visszaküldés az alap opció.

    Az eladó nem adhat negatívot, vagy pozitív, vagy nem ad.

    részemről is azt fog kapni, ha a postán sokat kell szenvedjek a visszaküldéssel.
    Ez hülyeség. A postán szenvedni fogasz, mert a postások olyanok. Adj nekik negatívot a panaszkönyvbe.

    Az alap reakciót kaptad, ezért nem adunk negatívot az eladónak, értsd: visszaküldés után refund.
    Ha esetleg az ő hibájából (nem a posta hibája miatt) nem kapod vissza a pénzed, akkor persze miér ne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák