- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsolt1
tag
Szia, először is köszönöm az eddigi segítséget!
2. Case: Nem, csak a contact seller -> I have a question... menüpontban írtam neki egy üzenetet, hogy hogyan tudnánk rendezni a dolgot, erre válaszolta, hogy küldjem neki vissza a hibás kijelzőt, és utána visszatéríti az árat. Jelenleg a rendelések között van, mint kézbesített, mert volt rajta tracking. Megcsinálom akkor a More actions -> Return this item-et.
3. Posta: Újra elolvastam a válaszát, kér tracking numbert is, ezzel kapcsolatban csak annyi a dolgom, hogy a postán kérem ezt a szolgáltatást is? Ha igen akkor melyik űrlapon kell majd bejelölni? A posta oldalán a Nemzetközi EMS Gyorsposta szolgáltatás kapcsán említik a nyomon követést. Ez fog kelleni?
4. Rendben!
5. PP postaköltség vissza: Értem, akkor csak a vásárlásnál linkről elérhető requestet kell kitöltenem majd.
6. OFF: Igazából a negatívot már csak mérgemben írtam bele (valós értékeléskor nem lennék szemét), alapból azzal kezdte az eladó, hogy a megadott két munkanap helyett öt nap alatt adta fel a csomagot, és csak miután írtam neki mailt, hogy sürgős lenne. Arra hivatkozott, hogy pont nem volt neki készleten, de az email után hirtelen egyből lett. + Az én hibámból a szétszedett telefon így kuka valószínűleg (40k), mert hiába látszott kicsomagoláskor, az agyamig már nem jutott el, hogy hibás a kijelző (képet megjelenít, azzal nincs gond), ezért teljesen szét lett bontva a telefon (ragasztott aksi, alaplap, alaplap takaró műanyag, nem levehető hátlap és persze a kijelző). + Erre jön még a posta szerencsétlenkedése, de ezzel már nem is akarom tovább húzni a hozzászólást.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!