Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsolt1

    tag

    válasz V/ #68899 üzenetére

    Szia, először is köszönöm az eddigi segítséget! :R
    2. Case: Nem, csak a contact seller -> I have a question... menüpontban írtam neki egy üzenetet, hogy hogyan tudnánk rendezni a dolgot, erre válaszolta, hogy küldjem neki vissza a hibás kijelzőt, és utána visszatéríti az árat. Jelenleg a rendelések között van, mint kézbesített, mert volt rajta tracking. Megcsinálom akkor a More actions -> Return this item-et.
    3. Posta: Újra elolvastam a válaszát, kér tracking numbert is, ezzel kapcsolatban csak annyi a dolgom, hogy a postán kérem ezt a szolgáltatást is? Ha igen akkor melyik űrlapon kell majd bejelölni? A posta oldalán a Nemzetközi EMS Gyorsposta szolgáltatás kapcsán említik a nyomon követést. Ez fog kelleni?
    4. Rendben!
    5. PP postaköltség vissza: Értem, akkor csak a vásárlásnál linkről elérhető requestet kell kitöltenem majd.
    6. OFF: Igazából a negatívot már csak mérgemben írtam bele (valós értékeléskor nem lennék szemét), alapból azzal kezdte az eladó, hogy a megadott két munkanap helyett öt nap alatt adta fel a csomagot, és csak miután írtam neki mailt, hogy sürgős lenne. Arra hivatkozott, hogy pont nem volt neki készleten, de az email után hirtelen egyből lett. + Az én hibámból a szétszedett telefon így kuka valószínűleg (40k), mert hiába látszott kicsomagoláskor, az agyamig már nem jutott el, hogy hibás a kijelző (képet megjelenít, azzal nincs gond), ezért teljesen szét lett bontva a telefon (ragasztott aksi, alaplap, alaplap takaró műanyag, nem levehető hátlap és persze a kijelző). + Erre jön még a posta szerencsétlenkedése, de ezzel már nem is akarom tovább húzni a hozzászólást.
    :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák