- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
totyak
aktív tag
Ma se szó, se beszéd, megjelent a terméknél a postaköltség is, nyilván beállította végre az eladó. Rendkívül furcsa. Remélem meg is jön a pakk, nem csak szórakozik.
Lenne még egy kérdésem. 26-án sikerült végre kialkudnom egy kínai eladótól a refundot egy meg nem érkezett termék miatt. A PP viszatérítés címkével mutatja. Annyit kért az eladó, hogy ezután pozitív értékelést adjak neki. Kérdésem, hogy nyugodtan értékelhetem, a refundot nem tudja visszavonni utána, ugye?
Egyébként szerintetek megérdemel egy pozitívot? Ugyan visszaadta a pénzem, de rettentő körülményes volt. Nem volt érkezési ideje a cuccnak, így 1 hónappal számoltam. Letelt, vártam még 2 hetet és írtam neki, hogy mi van és szeretnék refundot. Direkt írtam neki, hogy ne küldje újra a terméket. Kért még egy hét haladékot. Belementem.
Lejárt az egy hét, megint írok neki, hogy továbbra sem jött meg, erre mi volt a válasz? Akkor küld egy másikat és ha mindkettő ideér, megtarthatom mindegyiket. Nyilván újra leírtam, hogy refundot szeretnék és ne küldje újra.
Következő levele: várjak még 3 napot, megnézték a postán és akkor tuti ideér. Nyilván nem tudták megnézni, nem nyomon követhető cucc volt, nekem meg vészesen fogyott a vevői védelmem. Írtam neki megint, szépen, türelmesen, illemtudóan, hogy nekem erre sajnos nincs időm, de nyitok egy case-t és majd az eBay eldönti kinek van igaza.
Láss csodát, másnapra ott volt a pénz a PP-on. Tehát anyagi kár nem ért, de egyértelműen arra utazott, hogy kicsússzak a vevői védelemből. És ezt már számtalanszor eljátszották kínai eladók és mindig csak ilyen enyhe fenyegetésre kapom vissza a pénzem. Ezek után megérdemli a pozitívot?
(Fura amúgy, mert ha a családnak rendelek valamit Kínából, mindig minden megjön, ha magamnak, az esetek nagy többségében nem ér ide.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!