Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • totyak

    aktív tag

    válasz V/ #73416 üzenetére

    Ma se szó, se beszéd, megjelent a terméknél a postaköltség is, nyilván beállította végre az eladó. Rendkívül furcsa. Remélem meg is jön a pakk, nem csak szórakozik.

    Lenne még egy kérdésem. 26-án sikerült végre kialkudnom egy kínai eladótól a refundot egy meg nem érkezett termék miatt. A PP viszatérítés címkével mutatja. Annyit kért az eladó, hogy ezután pozitív értékelést adjak neki. Kérdésem, hogy nyugodtan értékelhetem, a refundot nem tudja visszavonni utána, ugye?

    Egyébként szerintetek megérdemel egy pozitívot? Ugyan visszaadta a pénzem, de rettentő körülményes volt. Nem volt érkezési ideje a cuccnak, így 1 hónappal számoltam. Letelt, vártam még 2 hetet és írtam neki, hogy mi van és szeretnék refundot. Direkt írtam neki, hogy ne küldje újra a terméket. Kért még egy hét haladékot. Belementem.

    Lejárt az egy hét, megint írok neki, hogy továbbra sem jött meg, erre mi volt a válasz? Akkor küld egy másikat és ha mindkettő ideér, megtarthatom mindegyiket. Nyilván újra leírtam, hogy refundot szeretnék és ne küldje újra.

    Következő levele: várjak még 3 napot, megnézték a postán és akkor tuti ideér. Nyilván nem tudták megnézni, nem nyomon követhető cucc volt, nekem meg vészesen fogyott a vevői védelmem. Írtam neki megint, szépen, türelmesen, illemtudóan, hogy nekem erre sajnos nincs időm, de nyitok egy case-t és majd az eBay eldönti kinek van igaza.

    Láss csodát, másnapra ott volt a pénz a PP-on. Tehát anyagi kár nem ért, de egyértelműen arra utazott, hogy kicsússzak a vevői védelemből. És ezt már számtalanszor eljátszották kínai eladók és mindig csak ilyen enyhe fenyegetésre kapom vissza a pénzem. Ezek után megérdemli a pozitívot?

    (Fura amúgy, mert ha a családnak rendelek valamit Kínából, mindig minden megjön, ha magamnak, az esetek nagy többségében nem ér ide.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák