- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alyx01
csendes tag
Sziasztok!
Bluetooth hangszórót vennék Angliából, de gyanúsan olcsó, és visszaküldeni sem lehet.
Az eladónak 115 feedback pontja van csak, és 100 %-os az értékelése.
Ha nem küld semmit, vagy valami silány minőséget kapok, akkor csak nyitok egy case-t, és visszakapom a pénzem, igaz?Köszi előre is.
Üdv -
mufi
senior tag
Sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogyqn tudok direkt irni az ebayy.co.uk customer service-nek?
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
Topikgazda
Kiválasztod a felső menü sor Help & Contact alul a Need our help, Contac us
és következő képernyőn a problémát és azután megnyílik a lehetőség az e-mail küldéshez, ha nincs lehetőség üzenetre. A 2. Contact options-nál lesznek a lehetőségek
Általában az adott itemhez kötve tudsz velük kapcsolatba lépni.[ Szerkesztve ]
-
hobbyone
aktív tag
-
mufi
senior tag
Ne haragudj én itt nem látom hol lehet email írni, csak a sok szart amit kidob a nyomorult ebay...
Üzenetet se küldhetek mert állandóan valami fosra dob ki - amit nem is értek. Mi az, hogy nem tudok a csigazabáló angoloknak emailt küldeni? Felháborító.
Tele van buggal az oldaluk. Pl valaki visszaadta a pénzt egy termékért de a postát már nem fizette ki. Na és ezután mi van? Mivel visszaadta a termék árát, mécs csak reklamálási opció sincs az oldalon - pedig magától az ebaytől jött a levél, hogy seller is not able to pa return label...de ugye azt is irják ez után, hogy köteles azt megfizetni....Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
Topikgazda
Melyik postát nem fizette ki?
A refund esetén amit kifizettél azt kapod vissza, termék ár és a ide posta ára.
Ezt return label-t és annak kifizetését nyugodtan felejtsd el, mert az, mondjuk úgy nem ránk vonatkozik.
A help szövegek az eBay-n nem mindig érvényesek mindenkire. Hozzá teszem jogilag sem úgy működik, hogy az eladó mindig köteles kifizetni a visszaküldés díját.
Ezért van az hogy a PayPal a visszaküldési költséget nekünk kifizeti, évente 12 alkalommal és alkalmanként 9300 Ft-ig.Valószínűleg ezért nem találod meg a témát, de ezt is amit gondolnál el lehet küldeni 300 karakteres üzenetben és e-mail-ben is.
Nekem most nincs visszaküldött termékem, így nem tudom a lépéseket előhozni.
De ha a visszaküldési költséget akarod számonkérni az eladón, egyszerűbb ha leigényled a PayPal-tól a pénzt, mint az eBay-n vacakolni. 5 napon belül az egyenlegeden.[ Szerkesztve ]
-
mufi
senior tag
Nem értem az ebayt akkor nekem miért írták ezt...én meg vissza is küldtem a cuccot...
Mindegy ment a negatív az eladónak, paypalnak meg majd írok. Amúgy, paypal oldalról kell ilyankor írni vagy ezt is ebayen keresztül?
- nem rád voltam ám mérges, csak kicsit idegesítő az ebay rendszer ilyenkor...Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
Topikgazda
Az Összefoglalóban ott a leírás, 16. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja
A PayPal-on a vásárlásodnál van a link, ahol igényelhetedA negatív az felesleges volt, neki nem kell ezt a pénzt visszaadni. Ha kérné a felülvizsgálatot az értékelésre akkor szánd már meg.
[ Szerkesztve ]
-
Hunter2
addikt
-
Topikgazda
válasz Hunter2 #72264 üzenetére
Akkor is felejtsd, mert nem működik. Itt arról volt szó hogy visszaküldte és az eladó nem adta vissza a posta költséget, amelyet nem is kell neki szerintem.
Erre te most egy általános "help" szöveg leírást ami az eladóknak írnak idézel.
A használt cikk piac nem kiskereskedelmi bolt, ahol ugyan azok a kötelmek vannak az eladók mint a kereskedőkre.
Az eBay nem kiskereskedelmi egység kategória, mindegy hogy ők mit írogatnak.
Ha azt adom meg -erre ugye van lehetőségem- hogy nincs return, nincs garancia, akkor ők milyen általam fizetendő visszaküldési postaköltségről hablatyolnak?
Ha fizetnem kellene, akkor nem lenne olyan lehetőség a hirdetés feladásnál, hogy no return. A logika legalábbis ezt diktálja.
Ha adok meg visszaküldési lehetőséget, még akkor is írhatom azt hogy a vevő fizeti: Returns: 14 days refund, buyer pays return postage akkor mi van? Milyen előre kifizetett postai szállítási címkét gyártsak? Semmilyent.
Ha vállalom a költséget, akkor meg az általa igazoltan kifizetett díjat ami nem a legdrágább szállítási mód volt megtérítem.Miért kell elmagyarázni azt, hogy a magyar postánál nem tudsz olyan címkét készíteni, amely tartalmazza a feladási költséget amit itt kifizetsz és majd valaki egy másik országban így fel tudja adni a küldeményt?
Ami nincs, arra hiába hivatkozik bárki.Egyébként meg baromság amit írtak, mert ha úgy küldöm el a vevőnek a szállítási költséget hogy goods-ot vásárolt, akkor némileg hazudok és persze ő tőle vonja a PayPal a jutalékot és azután majd adja a negatív értékelést a kevesebb pénz miatt, az eBay javaslata folyományaként.
De szerintem lényegtele ez az egész.
Nekünk a PayPal kifizeti a visszaküldés költségét, minek foglalkozzunk az eladóval ez ügyben?Most akkor mi is volt lényege a hozzászólásainknak? Semmi.
[ Szerkesztve ]
-
hobbyone
aktív tag
Várjunk csak. Most megnéztem a trackitonline.org-on és beállítottam célországnak Spanyolországot. Ezt adta ki a spanyol posta részéről:
Ez azt jelenti, hogy Magyarországra érkezett meg?
+ Felhívtam a postát.
Volt Madridban, de visszaküldték valami miatt. Azt nem tudta megmondani, hogy volt-e kézbesítési kísérlet. Azt mondta általában az azonosíthatatlan címzés miatt szokták visszaküldeni, indítsak tudakozványt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hobbyone #72266 üzenetére
Ezeket írtam, nyilván jó volt a megérzésem
Ha 16-án adtad fel akkor ez a valószínű. Szerintem nem vette át, vagy nem értesítették a vevődet.Ezután a lóláb a február 6 Célországba elküldve, de ez lehet spanyol -> magyar útirány is, vagy magyar-> spanyol,
Ebből már csak úgy tudsz korrekten kikeveredni, hogy megírod a vevőnek a szituációt (visszaküldték, mert a spanyol posta nem tudta kézbesíteni valamiért), visszaadod a pénzét és azt javaslod, hogy vegye meg újból, ha még szüksége van rá.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Pár naponta kapok "need help signing into eBay?" email-t, viszont nekem sosincs baj a bejelentkezéssel mivel meg van jegyezve a jelszó, szóval gondolom valaki szórakozik.
Nem tudom esetleg visszanézni a sikertelen bejelentkezéseket, ahol mondjuk ír IP címet és/vagy országot?
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
-
hobbyone
aktív tag
Megvárom míg visszakapom a borítékot/terméket, hátha rajta van a visszaküldés oka.
Ha helyesen címeztem (a feladóvevény ezt igazolja), akkor miért kéne a teljes összeget visszafizetnem? Lehet nem vette át, vagy az ottani posta rontotta el, vagy rossz címet adott meg. Én igazolni tudom (feladóvevény+visszaérkezett boríték címzése) a helyes (ebay, paypal által megadott) címre történő feladást. Ilyen esetben szerintem a termék ára járna vissza, a postaköltség nem.
+ Ezzel az indokkal esélyem sincs kártérítést kérni a postától.
Max akkor vagyok hunyó, ha rosszul címeztem meg a borítékot.
Egyébként meg a tracking-ben lehet, hogy látszódni fog az átvétel (ahogy átvettem) és akkor nyert ügyem van! Persze nem vagyok patkány úgyhogy ez csak poén..
-
Topikgazda
válasz hobbyone #72274 üzenetére
Most nem szeretnék belemenni az eladókra vonatkozó szerződési feltételekbe, röviden annyi, ha nálad a termék, akkor a teljes összeg visszajár a vevőnek, amit kifizetett.
Az hogy nem jutott el hozzá, nem lett neki kézbesítve, így a küldemény a te tulajdonod, nem az övé. Miért kellene neki a semmiért pénzt adni?
Gondolom nem ingyenes szállítást biztosítottál, ha mégis, akkor az eBay-el rendezd a költségeidet. Erre szolgál az eladói védelem egy része.
De gondold végig, milyen anyagi veszteséged van?[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz pulutodurumo #72273 üzenetére
Beküldtem spoof-nak ezt az emailt és azt írta az eBay hogy tényleg kamu... Ha nyomok rá egy google keresést van aki azt írja nem kamu, van aki azt írja kamu. Átnéztem a linkeket a levelekben (nem kattintottam rá ) és az összes normál eBay link, nem irányít semmi fura helyre.
Érdekes. Mindegy, megjelöltem spamként a leveleket aztán utánanézek rejtőzködik e valami a gépemen.
-
hobbyone
aktív tag
"De gondold végig, milyen anyagi veszteséged van?"
Ha visszafizetem a teljes árat (termék ára+postaköltség), akkor 4935Ft, ami a postaköltség. Ehhez jön a boríték: 170Ft.
Ennyi erővel rendelek poénból egy bazi nagy valamit, amit szándékosan nem veszek át, majd miután visszakerült az eladóhoz visszakérem a pénzemet..
-
Topikgazda
válasz hobbyone #72277 üzenetére
Nem lett kézbesítve, a posta nem végezte el a kifizetett szolgáltatást, szerinted nem nekik kell visszaadni?
Azt fizetted ki hogy a vevő pénzéből, hogy odaadják a csomagodat a címzettnek. Nem sikerült, a pénz neked is visszajár.
Miért a vevő lenne a felelős? Ő átutalta neked a postaköltséget előre, de nem kapott semmit.[ Szerkesztve ]
-
Panthera
őstag
Üdv!
Az mitől lehet, hogy az ebay vásárláskor nem kérte a paypal jelszót és sms-t sem küldött?
Bocs ha már meg volt válaszolva, de hirtelen nem találtam erről semmit és zavar a dolog.[ Szerkesztve ]
-
hobbyone
aktív tag
Több oka is lehet a sikertelen kézbesítésnek ebben az esetben. Például:
a vevő: - rossz címet adott meg
- nem vette átaz eladó rosszul címezte meg
a felvevő postán elrontottak valamit
a kézbesítő postán elrontottak valamit
Az első három esetben miért kéne a postának fizetnie?
Egyébként ma nem hozták ki a visszaérkezőben lévő küldeményt, ha holnap sem, akkor q ideges leszek. Szeretném már látni.
-
Topikgazda
válasz hobbyone #72281 üzenetére
Kötöttél egy szállítási szerződést, ők nem teljesítették, az Üzletszabályzat szerint majd indokolják, hogy miért és annak megfelelően kárpótolnak.
Ha te címezted rosszul akkor sem tőlük, sem a vevőtől nem követelhetsz semmit. Az elégtelen címzés már a te hibád.
Én most nem nézegetem át az eBay szerződési feltételeit, ha te a vevőtől akarsz valamit behajtani, akkor a megfelelő pontok alapján majd megteszed.
A helyzet mindenképp az, hogy ő nem kapta meg amit kifizetett. -
zoltannagy
aktív tag
Sziasztok! Még annyit szeretnék kérdezni (mivel soha sem rendeltem), hogy ha sikeresen kifizettem ebay-en a terméket, akkor valamit kell még írnom az eladó felé, vagy teljesen felesleges, mert a rendszer elküldi az adataimat? Vagy oda kell még valamire figyelnem? Köszönöm! üdv
-
Topikgazda
válasz zoltannagy #72283 üzenetére
Nem kell írnod. Ha részedről minden rendben. Majd ha megérkezik, akkor kell azt jelezni, értékelni a vásárlást.
-
darvinya
titán
Feb. 9-én indítottam 2 case -t, jó értelmezem, hogy 16-ig kell kapjak valami választ?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Ciccuka
veterán
Mit lehet csinálni abban az esetben, hogyha $ helyett homokóra látható (de cancel opció nincs, PP-nél se) a seller-t törölték (No longer a registered user) ebay resolution center-ben se lehet case-t nyitni (15 nap után)?
We're sorry there's an issue with this purchase. Unfortunately, PayPal reports that we can't open a case for this item.You can try to work out this problem by contacting the seller.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #72289 üzenetére
Azt amit az eBay írt neked a törlési értesítőben.
Ha a PayPal-on ennél a vásárlásnál pending van írva a fizetésre, összhangban az eBay fizetési homokórával, akkor előfordulhat, hogy a 15 napos pénzlevonási idő után egyszerűen sztornózva lesz és megy vissza a bankszámládra a pénz.
Amíg nincs kifizetve (nem fut végig a fizetési folyamat) a PayPal-on nem tudsz semmit sem kezdeni, erre utal a szöveg és ha megnézed akkor az eBay hivatkozás van alul a probléma rendezésre, ha megnyitod a tételsort[ Szerkesztve ]
-
verita
csendes tag
A GBLALA egy raktárközpont a Heathrow reptér közelében, a Google-tól ezt az infot tudtam kiszedni. Az illető egy Batley nevű helyen lakik, amely messze északon van. A postai nyomkövető szerint, ma is megnéztem, jan. 17 óta a GBLALA-n van. A Ebay-en ezt írják "You should receive a refund by Feb 13, 2018." és If there's a problem, you can ask us to step in and help on Feb 13, 2018".
Az eladó nem kommunikál velem, azon kívül hogy megadta a feladási címet január elején.
Hova írjak ? Ebay vagy Paypal ? Ilyen problémám még nem volt....[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz verita #72291 üzenetére
Ma van 13.-a, ma este vagy holnaptól lesz lehetőséged a ask us to step in and help -re, ott lesz a rádió gomb a return, refund-os részen, ahogy írták.
Az hogy nem reagál a az üzeneteidre azt sajnos nem tudom, már amikor oda megérkezett célszerű ráírányítani a figyelmét, hogy vegye át. Bár az is lehet, hogy beragadt a Raktári Központba valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
Kommy
veterán
Sziasztok még novemberben rendeltem ebayről.
Amit rendeltem nem akar megérkezni erre január 24-én nyitottam egy case-t, az eladó a kérdésemre azt írta, hogy akár 30 munkanap is lehet a szállítás, így vártam egy kicsit még (igaz kb pont nyitáskor volt a 30 munkanap) kb 37 munkanapnál megint írtam neki, hogy vártam még türelmes vagyok, de akkor most küldje el újra a csomagot, azt írta, hogy néhány nap múlva feladja, azóta nem írt igaz én sem neki. Persze ugye az eladó írogatja, hogy milyen rossza neki a case meg hasonlóak.
Viszont ugye a case-em 23-án lejár szerintetek mit csináljak, vagy mit kéne csinálnom?Ugye le tudom zárni vagy intézkedést tudok kérni, ha lezárom akkor újra tudom nyitni később ha nem kapom meg, mert az ebay-től kapott e-mailben 23-án automatán lezárják és nem tudom újranyitni utána.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha lejár vagy lezárod itt az eBay-n nem tudsz újat nyitni.
Az újraküldést nem érdemes elfogadni ajánlatként, az eBay vásárlói védelméből általában ekkor ki lehet futni.
Pénz vissza, ha megérkezne akkor kifizetem szokott az "ajánlatom" lenni.
Ha a PayPal fiókodon keresztül fizettél, akkor ott a vásárlás napjától van 180 napod reklamálni, abban az újraküldés is beleférne, de 90 napot várni valamire, nem biztos, hogy megéri. (Lehet, hogy az újraküldött sem érkezik meg.) -
Spet
addikt
Sziasztok,
Tudnátok olyan szolgáltatót/szolgáltatókat ajánlani, aki amerikai telephelyükről továbbítaná a csomagot ide Magyarországra? Alkatrészre/projektre vadászok és természetesen csak amerikai címre szállít . Természetesen ha szabályos. Köszönöm.
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
Roxee
újonc
Helló. December közepén több cikket is rendeltem kínai/hongkongi partnertől.
Kettő (2 x 20-25$ értékben) máig nem érkezett meg. Nyomkövetési számot egyiknél se kaptam. Szállítási határidő lejárta után a napokban mindkettőre nyitottam egy requestet.Az egyik 4. munkanapja nem válaszol. Január hónapban szinte csak negatív értékelést kapott. Úgy saccolom több ezer dollárral károsította meg az utolsó hónapban a világot. Itt mire számíthatok?
A másik esküdözik hogy ő elküldte és további várakozást javasol vagy ingyenes újraküldést ajánl, de mindenképpen zárjam le a case-t, mert az neki káros. Itt mondhatom azt, hogy inkább mégis refund-ot kérek? Mikor kell lezárnom a case-t?
-
-
Topikgazda
Az első esetben már kérheted az eBay segítségét. Öf. 4. c)
Az újraküldést nem javaslom elfogadni. Ha megnyitottad a reques-et az 30. napon záródik, akár megegyeztek, akár nem és újat nem lehet nyitni.
Én a pénzt kérem vissza mindig és megígérem ha megérkezik kifizetem neki újból.
Az eladói értékelésnél nem csak az eladó felé indult request-ek számát veszik figyelembe, hanem azt is hogy mi volt az oka, azt is hogy nem kellett az eBay-nek közbelépni, hanem a két fél megegyezett. Így a kárra hivatkozás nem egészen komoly.
Ugyanúgy figyelik, hogy a vevő mennyit indít, így akár kölcsönös lehet a "kár".
Mivel a PayPal-on 180 nap a vásárlói védelem, javaslatát akár el is fogadhatod, de semmi garancia nincs arra, hogy az újbóli elküldés megérkezzen.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- További aktív témák...