Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ratrak

    csendes tag

    válasz Gomez86 #1799 üzenetére

    hehe, tök vicces, írtad ezt a posztot, totál meghoztad a kedvem, na, mondom, nagylevegő, én is kipróbálom H váltóval (bevallom eddig automatával mentem, hogy tudjak a "mindenmásra" figyelni, elsősorban arra, hogy ne haljak meg :) , másodsorban, hogy néha rallynak is tűnjön, ahogy megyek) - erre a legtöbb időmérő ponton gyorsabb lettem, mint voltam automatával... :F
    Aztán végül nem lett semmi a PB-ből, mert a 30 kilométeren háromszor beleálltam valami sziklafalba vagy kidönthetetlen póznába, és mire megtaláltam a rükvercet és kivergődtem, annyi hátrány összejött, hogy esélytelen lettem bármire is, de ettől még előremutató kísérlet volt.
    Fogalmam sincs, miért lettem gyorsabb amúgy, talán az lehet az oka, hogy kézi-H-val sokkal kevesebbet váltok, és az automata egyfolytában pörgeti a motort, és sokat vált, de ez nem feltétlenül követelmény, ha nem ejted NAGYON le a fordulatot, egész jól lehet menni "nyomatékbú"... Vagy ez, vagy az, hogy kézivel kevesebbet farolgatok, kevésbé látványosan megyek, talán picit "pályaautósabban", és ez nem mindig hátrány. Nemtom, de érdekes volt, meg voltam győződve róla, hogy az automata váltós ghostom (amit elfelejtettem kikapcsolni) egy percen belül ki fog lépni a képről és aztán sose látom többet, ezek után egész sokáig azért nem láttam, mert mögém került :))

    Jah, és amióta emeltem picit az UnderVolton, nem fagytam le (kopp-kopp), szóval ez valóban lehet indok, köszi a tippet, aki adta!

    if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!

Új hozzászólás Aktív témák