Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz L3zl13 #17 üzenetére

    Witcher 2 - Merjenek belerakni olyan nagyobb történetszálakat amik csak külön döntéseink hatására jönnek elő. A példában hozott játék esetén egy szabad döntésünktől függ a játék sztorijának több, mint fele. A játék végére a választásunk nincs kihatással számottevően, de jó döntésektől függően más szemszögből nekifutni egy-egy sztorinak. Ilyen a DAO-ban csak az előtörténetek formájában volt jelen.

    Game of Thrones / A Song of Ice and Fire, ha úgy tetszik - Merjék kavarni a sztorit úgy, hogy a végkifejletre ne feltétlen lehessen számítani. Erre még pont a DA2-ben volt próbálkozás, de azért a vége ígyis-úgyis elég kiszámítható volt (mi több, Orsinonak köszönhetően egyenesen olcsó).

    Hobbit - Egy-egy companion ne nézzen már el mindent amit teszünk és ellenkezik az elveivel. Erre anno az Origins-ben is jó példa volt a Sacred Ashes küldetés, ha vittük Leliana-t, vagy a Broken Circle, ha vittük Morrigan-t vagy akár Zevran denerim-i esete is idehozható.
    Legyen meg mindegyik karakternek a saját maga sorsa, személyisége és ezek legyenek kihatással a küldetésekre, ha magunkkal visszük őket.

    Nem hiszem, hogy ilyesmikért a mekibe kéne szaladniuk dolgozni, főképp, hogy a DA2 szintjét is anno csak a CDProjekt tudta leütni sztorivezetés tekintetében, pedig messze nem a BW legjobb alkotása.

Új hozzászólás Aktív témák