- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Röpke 127 óra játékidő után kimaxoltam a játékot (120 óra az alap + 7 óra volt a The descent dlc). Nekem tetszett nagyon a hangulata egyedül a Winter palace-os részt küzdöttem le picit nehezen de végül csak rájöttem mit is kéne ott csinálni. De minden részben van egy szekció mai nem jött be (1-ben pl amikor a Fade-ben kellett bohóckodni).
Azt kell mondjam a méltatlan 2. rész után felüdülés volt, hogy az 1. rész szellemiségét vitték tovább. Várom a következő részt.
Most nekiestem a Witcher 3-nak meglátjuk az mit mutat. Egyelőre Skyrim feeling köszön vissza de ez már nem ide való...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Grafirka
őstag
Lehet valahonnan allitani, hogy animaciok alatt ne 30 fps legyen a maximum ?
-
ImACeltic
őstag
Érdeklődnék, hogy reális-e az, hogy egy 8-as szintű csapattal nem tudok bezárni egy olyan riftet ahonnan 12-es szintű démonok jelennek meg? Én vagyok a balf@sz és meglehet csinálni csak taktikázni kell vagy még fejlődjek és 12-es szinten jöjjek vissza ezekhez a riftekhez?
UI: Elf mage vagyok és jelenleg Sera, Cassandra és Vivienne a csapatom.
(Hard nehézségi fokozat)
[ Szerkesztve ]
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
válasz ImACeltic #853 üzenetére
A második végigjátszásom, mit pár napja kezdtem ezerszer egyszerűbbnek tűnik, mint amit nyár elején csináltam - mindkettőt Normal nehézségen.
Pl. most bezártam egy L12 démonos Rift-et L4-5 csapattal (a PC már L5, a többiek még L4) úgy, hogy potion vagy micromanagement se kellett, csak valós idejű kattintgatás. Augusztusban ugyaninnen először fejvesztve menekültem és csak jóval később merészkedtem vissza, de még akkor sem ment ilyen egyszerűen.
Részben biztos, hogy a The Golden Nug "csalásnak" köszönhető az előnyöm (bár a Tier4 tervrajzokhoz az alapanyagaim még kezdő minőségűek és erősen korlátozott mennyiségűek, a csapat teljes felszerelésének még a felére sem futotta, csak pár cuccra, bár azok relatívan hatalmasat ütnek...) és persze a terep + ellenfelek és ezek kombinációira jól működő taktikák ismerete is számíthat. De akkor is ég és föld különbséget vélek látni: a mai Normal olyan, mint amit egy Easy-től várnék, míg a nyári Normal olyan volt, mint amit a Hard-tól. Akkor minden útonálló valódi ellenfél volt, most szinte senki.
---
Szerepjáték szempontból egyelőre nem túl eredményes ez a nekifutásom. Úgy érzem, hogy ebben a játékban nem is lehet "gonosznak" lenni (ami a terv volt), legfeljebb csak egy olyan "hülye seggfejnek", aki végül mégis "helyesen" cselekszik, csak más úton indul el, míg rávezetik a "jóra". Ez pedig nagyon más, mint intelligensnek, de önzőnek lenni. Hiába keresem, de egyelőre nem találom a klasszikus "renegade" opciókat. Ami eddig a legközelebb ért, az talán az mikor a Dalish Elf PC feldobhatja a rasszizmus témát, de azt is mindenki csak "politikailag korrektül" elhárítja, nincs belőle konfliktus. Szóval a külsőségeket leszámítva eddig nagyon hasonló a két karakter, így pedig nincs túl sok értelme (max szimpla ismétlés, hátha kihagytam vagy felületesen olvastam/hallgattam valamit).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
leviske
veterán
válasz ImACeltic #853 üzenetére
Teljesen normális. Normal nehézségen se könnyű 4 szinttel erősebb ellenfelek ellen a harc. Ráadásul Vivienne-nek ilyenkor még nincsenek meg a KE képességei, pedig azok nagy ellenfelek ellen jól jönnek.
(#854) janos666: Még tier3-as cuccok is elképesztően könnyűvé tudják tenni a játékot, méghogy a tier 4-esek.
-
D5
aktív tag
Na én is kitoltam a tresspassert. Nem rossz. Elég kemény csaták így nightmare nehézségen.
Viszont azt a ruhát (több darabos szett) valami hihetetlen módon szétcseszték - mármint a kinézetét. Mondjuk úgy, hogy nem férfi karakternek valóHová tűnt a spoiler gomb???
-
Grafirka
őstag
Erdekes ez a jatek.... Eleg sok dolog kisse furana /idegen. Nem tudatosodik , hogy beszippantot , megis sokadik alkalommal azon kapom magam, hogy mar megint legalabb 2 oraja jatszom
-
Grafirka
őstag
Szerintem adj neki egy eselyt Van nehany dolog amit nehezen tudok megszokni pl kamera mozgasa ,stb es egesz menurendszer kisse bonyolultnak tunik de ahogy kezdesz belemerulni a tortenetbe ugy ezek a dolgok kezdenek hatterbe szorulni.. Legnagyobb bajom hogy nehezen tajekozodok a terkepen/terkepeken soha nem tudom hol keressem az epp aktulais kuldetest .
Teny az , hogy nem hack&slash es meg kell szokni hogy taktikus gondolkodast kivan .De a tortenet mindenkepp izgalmas , mind jobban es jobban tetszik.
-
woryz
senior tag
válasz Grafirka #859 üzenetére
& (#860) D5 :
Küzdök, küzdök, mondjuk most a nagy téli pihenésben nem próbálkoztam.
Valahogy már a karakter generálásnál elakadok, nem találok benne egy igazán nekem való, fajt / kasztot, ezért egyet kipróbálok, eljutok a városig (ahol megalakul az inkvizíció), majd megunom, és kezdem előről, egy másikkal... így az elejét (első 2-3 órát), megcsináltam már vagy 5x... -
D5
aktív tag
leviske kolléga mindig írja, hogy nem ajánlatos rogue kaszttal indítani, de én mégis ezt javaslom Egy ember rogue, tőrökkel, és adott az élvezet.
Nekem a karaktergenerálásnál az arcok nem tetszettek, nagyon nem. Ezt úgy hidaltam át, hogy a létező legnagyobb szakállt raktam rá
[ Szerkesztve ]
-
Grafirka
őstag
Ismeros, en si 3x vagtam bele , de most kezd beindulni.Fogalmam nincs milyen tipusu karakterrel eri meg inditani , de alltalban ijasszal szoktam kezdeni , most is azt tettem. (elf csaj )
A karaktergeneralast hatarozottan elveztem , viszont mikor a jatek rendereli az altalad megalkotott figurat akkor elegge elutnek az arcvonasok, legalabbis nekem igy tunik. -
woryz
senior tag
válasz Grafirka #863 üzenetére
Én eddig indítottam mágust / íjászt / tankot / két kezes harcost, de egyik se fogott meg igazán... A mágus még csak csak, de valahogy ott meg elveszek a skillekben. És természetesen ember (kivéve az íjászt, mert az elf volt, gyorsan töröltem is a mentett állást, mert faszi létére 11 éves kislánynak tűnt... )
Nekem az tetszett nagyon, hogy kipróbáltam, hogy csinálok törpe karaktert, aki valóban kisebb volt, mint az emberek, addig amíg nem kezdett el beszélgetni Cassandrával pl, mert akkor megnőtt, és elérte az emberi magasságot... Nah, ezzel lőttem ki a törpéket...
Mondjuk két tőrös rugót még nem csináltam, lehet, hogy azzal neki futok még1x, ha az se jön be, akkor ...
-
D5
aktív tag
Még annyit hozzá, hogy ugyan PC-n tolom, de kontrollerrel: szerintem nagyon szuper a kontrolleres irányítás. Főleg a taktikai nézet (ez egyébként is jó lett azóta, hogy távolabbra lehet vinni a kamerát). Nagyon kézre áll, az idő stop/go/slow lehetőségek meg kifejezetten tetszenek.
Érdemes a csapattagok taktikáját is beállítani: melyik skilleket használja sűrűbben, melyiket kevésbé, melyeket egyáltalán ne használja, mikor igyon életerő-italt, stb.
(Én azt sajnálom, hogy nincs magyarul. Mert bár nincs gondom az angollal, de az Origins óta hiányolom nagyon. Jó kis feelinget adott hozzá nekem.)
-
Sohasem próbáltam, így nem tűnt fel, hogy törpe játékos karakter esetén is emberi szemmagasságban van a cinematic camera. Ez valószínűleg tényleg csak hanyagság, ugyanakkor szerintem ez a kamera a leggyakoribb koncepciókban nem a játékos karakter fejéből néz kifelé, hanem sokkal inkább a játékoséból, vagyis a miénkből, mint ha mi magunk lebegnénk ott a játékvilág szereplői körül, mint egy ... hmmm... "szelem odaátról" (egy ideje érik bennem ez a Bioware "összeesküvés").
Ezt az Elf kritikát viszont sohasem értem.
Ha egy emberi testre felpakolnak három kiló macsakaszőrt és rátesznek egy macskafejet, vagy belehúzzák pikkejekbe és rávarrják egy gyík fejét, az már innovatív új faj.
Ha valaki törpenövésű és széles, az szabványos dwarf, az is OK.
De ha egy elf nem úgy néz ki, ahogy a Gyűrűk Ura moziban láttuk (vagy más mesekönyv illusztrációban, stb, ki épp honnan rántja elő a "elf fámát") hanem egy kicsit alacsony, vékony és sovány emberre hasonlít, csak hegyes a füle, akkor az egy kicsit alacsony, vékony és sovány ember, akinek hegyes a füle, nem pedig valami más faj tagja, aki bár egy ilyen emberre hasonlít, de magán hordoz egy rakás "referencia elf" vonást is. Ezeket így találták ki, úgyhogy ilyenek, ez van. Ezek nem alultáplált ember gyerekek, hanem így néznek ki a DA elfek, mert ... így néznek ki ... ez szerintem nem szorul magyarázatra.Olyan, mint ha a pedofóboknak (igen, ezt a szót most találtam ki ) kötelező lenne autoerotikus célokra használni a DA Elf-jeit.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Grafirka
őstag
válasz janos666 #867 üzenetére
"pedofob" ez tetszik
Van egy dolog amit nem ertek jo lenne ha valaki felhomalyositana. Talatam egy csizmat ami az inventoryba az
upgrade menupont alatt talahato (fejlesztettem +3 dexterity ).Hogy lehet ezt hasznalni ?, mert igaz a szereplore csak a pancelt lehet ratenni.Hogyan tudom hasznalni a csizmat, a pancelhoz kell csatolni valahogy ? -
válasz Grafirka #868 üzenetére
A kovácsnál tudsz ilyesmiket csinálni, ott van egy kupacban a gyártósor és a tuning műhely is. Ha Haven-be gyorsutazol, akkor a teleportálási ponttól (a városfali főkaput kintről bámulva) jobbra el, túl a bal kéz felé eső lovardán, majd balra befordulsz a tető alá ahol a melósok kalapálnak, a főnök pedig a tranquil-al romantikázik, aztán ott lesz szemben középtájon egy munkaasztal, aminek a jobb és bal oldala a tweak, a két szélső falnál pedig az előállítás (illetve jobbra van még egy pénztár is, ahol aranyra válthatod a régi megunt cuccokat).
A menüben próbálj konzol-játékos/controlleres fejjel gondolkodni és akkor szép lassan elnyaggatod magad a célig. Először a tuningolható tárgyat kell megtalálni (ami néha el lehet rejtve egy NPC táskájában, azt jobb-fent tudod görgetni), kiválasztani (rá kell bökni, hogy belépj a kis almenübe) majd azon kiszemelni egy slot-ot (tehát újabb almenübe lépni) és végül rábökni a kompatibilis kiegészítőre (ha van nálad) és a biztonság kedvéért jóváhagyni (mert a rúna irreverzibilis és egy menüben vannak a szabadon fel-le biggyeszthető alkatrészekkel).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Grafirka
őstag
válasz janos666 #869 üzenetére
Meglett az upgrade kozben megtalatam a kovacsmuhelyt, nagyon koszonom a segitseget
Most a war room terkeppel kuzdok mert vannak aktivnak tuno ( jelzett) teruletek de hiaba klikkelek rajuk nem jelenik meg az opcio hogy odautazhatok.
Az elder one -al valo elso talakozaskor kb hanyas szinten kene legyek ? Azt probalom kideriteni , hogy kb mennyi tartalmat hagyhattam ki. Jelenleg foszereplo 8 as szinten, kovetok pedig 7-ik szinten vannak.
-
válasz Grafirka #870 üzenetére
A játékmenüs térképen (PC-n alapból M a gyorsgomb) szinte bármikor (kivéve persze mikor a story behatárolja a mozgásteret, vagy aktív harc módban vagy) bárhova (sátrakhoz, útjelző kavicsokhoz, várakhoz, stb, amiket már felfedeztél egyszer) ugrálhatsz, ahogy jól esik.
Az asztali térképen általában a fő történet pontjai felett van egy pici rift animáció, ha arra rákattintasz, akkor kiírja a javasolt szintet.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
woryz
senior tag
Én egyszer használtam ilyen kontrollert, a gyerek mutatott valamilyen 3+ kortól ajánlott mászkálós játékot PS-en, hát azt hittem kib@szom a kontrollert... Nem kellett hagyjam nyerni, az biztos. A vége az lett, hogy játsszon egyedül...
Jelenleg a taktikai beállításokat nem vizsgáltam felül, de majd a legközelebbi újrakezdésem során.
(#867) janos666: Háát, erre nem tudok mit mondani. Jogos. (de akkor is olyan furák az elfek a DA-ban, valahogy sosem így képzeltem el őket... )
-
woryz
senior tag
Nah, gondoltam, hogy adok mégegy (utolsó) esélyt a játéknak, de inkább az Origins-t kezdtem újra, hogy fel tudjam tölteni a keep-et. Van egyáltalán értelme ennek a keepnek? Módosít valamit a játékban?
Azért az Origins szerintem jobb...
-
Nem tart túl sokáig kézileg feltölteni a Keep-et (én is úgy csináltam) és úgy még biztosabb is a dolog (a DAI nekem egy-két dolgot hibásan vezetett oda vissza).
Kicsit SPOILER Drasztikus változás egyébként nem lesz, inkább csak pár cameo jellegű szerepet érint, ahol általában két lehetőség van és alapértelmezésben jellemzően halott az, aki a korábbi részekből jönne elő (bár van kivétel) és lényegében ugyan azt a szerepet tölti be a csere is.
Az opcionális beszélgetésekben gyakrabban bukhat ki "történelmi hiba", de arra sokszor rá lehetne fogni, hogy ártatlan hazugságokat mesélnek nekünk az NPC-k (pl. Varric-nak ettől függetlenül is van legalább öt különböző story-ja, hogy honnan van a szerszámija...).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Darth_Revan #763 üzenetére
Nem mai kérdés, de véletlenül megtaláltam a megoldást (régen csak a konzolparancsokat túrtam át, az indítási paramétereket nem). Oringins-ben jobbklikk, tulajdonságok, majd copy-paste:
-GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+
Állítólag a játék legelején gyakran (így csak kicsit később érdemes aktiválni) és talán később is előhozhat más bug-ot, de végre 60fps-en ketyeg minden (vagy akinek több kell, annak annyin, amit ide beír 60 helyett, bár ezt nem teszteltem). Azt hittem azok azért ilyen szarok, mert 30fps-el van lementve a script, de nem, így minden kellemesen simán mozog (az ajtók sem szaggatva nyílnak és a gyakorlatozó katonák sem középkori robotzsaruk).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ha már hibák, nVidia kártyákkal is előbukkannak néha ilyen textúraillesztési problémák? screenshot részlet
Mozgás közben sokkal látványosabb, mert apró kameramozgatás hatására is mindig más-más pixelek fénylenek fel felváltva, amik úgy határozottabb egyeneseket rajzolnak ki, miközben még "zizegnek" is...
Már rég próbáltam, de azt hiszem hogy egy 2:2 SSAA sem tünteti el őket teljesen (nem úgy, mint a képkockasebesség durván felét) pedig az elég hatékony (egész sokat dob a látványon, kár hogy két GPU kell hozzá), a post-proc-AA is csak 50-50 eséllyel maszatolja el (mint minden mást is), az MSAA pedig soha semmit nem csinál vele (az csak lassít ~10-30%-ot szorzótól 2x és 4x szorzókon).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ezek a lehetőségeid:
- Végigjátszod az előző részeket, hogy feltöltődjön a Keep (ha még üres/hiányos)
- A weben át beállítod a Keep-et úgy, ahogy neked tetszik, majd importálod
- Nem importálsz semmit -> A DAI az egységes alapértelmezést használja
- Kérsz a Keep-ben egy véletlenszerű leosztást és/vagy össze-vissza kevered magadnak vaktában, majd azt importálodNekem az nem működött, hogy előkotortam a régi mentés file-jaim és betöltöttem a legutolsó post-game állapotot online módban (az első résznél valamiért még betölteni sem sikerült a file-t, a másodiknál pedig semmi hatása nem volt a Keep-re), de ezt lehet hogy csak én bénáztam el (csak később találtam meg a Keep-ben a lakat és spoiler kapcsolókat).
Ha nagyon nincs jobb ötleted, akkor talán próbáld ki a DAI alapértelmezését: Lyna Mahariel - Dalish Elf Warrior, vagy személy szerint ajánlom a Male Human Noble Rogue-t, mert szerintem az első rész szerepe talán arra illik legjobban (a másodiké pedig talán az alapértelmezett Male Human Mage-re, a DAI pedig Female Dalish Elf Mage-re).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
Egyszerű: nyitsz egy új World State-et a Keep-ben és betöltöd. Így elvileg ugyan azt az állapotot látod lapozgatáskor, amit a DAI is használ, mikor azt mondod neki, hogy nem szeretnél importálni semmit a Keep-ből, hanem az alapértelmezéseket kéred.
Szerintem a Gray Warden bagázshoz kiválóan passzol a dupla-tőrös/baltás noble rogue. Számtalanszor felbukkanó megjegyzés a játékokban, hogy az a "lovagrend" tele van fekete és szürke előéletű egyénekkel, a társadalom minden szintjéről. A legtöbben nem jó kedvükben csatlakoznak, hanem egyfajta szelektív hulladékgyűjtő azoknak, akik egyébként értékesek lehetnek ilyen célra (intelligensek, találékonyak és/vagy elhivatott harcosok, "nemes lelkűek", akik szeretnék szolgálni a hazájukat), de valamiért kihullanak a társadalomból.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
woryz
senior tag
válasz janos666 #883 üzenetére
Jó magyarázat, tetszik! Mondjuk a nemes vonalat kicsit unom, már annyiszor végigtoltam - az előtörténetre gondolok csak... De még mindig jobban tetszik, mint mondjuk egy elf, mert nekem akkor is furák.
Viszont, játszottál már DAO-t (számszer)íjjásszal / kétkezes fegyveres harcossal? Ezeket akarnám még kipróbálni - pontosabban a kétkezes harcost már kipróbáltam, csak gáz, hogy a shield bash-t kapja meg a karakter alapból, és nem lehet átteni valami hasznos szkillre... Valami tipped ezekkel kapcsolatban is lenne? Ha nincsen akkor mégegy próbát csinálok a két egykezes fegyveres rugóval...
-
A harctudásnak szerintem nincs sok jelentősége, mert az összes DA rész egyenértékűen kezeli a négy irányítható személyt és nem csak érdemes, de általában szükséges minél jobban diverzifikálni a csapatot.
Mindnek egyformán állítgatható az automata üzemmódja és bármikor tetszőlegesen ugrálhatsz köztük, hogy mikor melyiknek parancsolgatsz közvetlenül, csak a DAI-ben van ez az új mód, ami effektíven egy személyre korlátoz, mert folyamatosan nyomva kell tartani az egérgombot (ezt sohasem használtam, csak mikor az elején kötelező). Illetve a DAI-ben szabadon repkedhetsz a kamerával taktikai nézetben, így még inkább olyan, mint ha egy ötödik "szellem" csapattag lennél, aki csak parancsolgat, akár valós időben, vagy tetszőlegesen stop-ot nyomkodva.Az első két részben durván a harcok idejének 50%-át a nem-főhős varázsló mikro-managelésével töltöttem, a maradékon osztozott a többi 3 (beleértve a főhőst). A DAI szerintem kicsit kiegyensúlyozottabb lett ezen a téren, itt csak ugráltam körbe-körbe nagyjából egyenlő súllyal.
Mindenhol ritka volt az, hogy csak a főhőst irányítottam és mindenki más automata módban harcolt. Az esetleg nagy területeken bóklászva működik jól, ahol csak kis ellenfelek ugranak elő.Ami érdekesebb lehet, az a faj/rang és esetleg nem (hím/nőstény) hatása a történetre, de ez is inkább csak az extra tartalmakban mutatkozik meg, mint az elejtett megjegyzések, extra válaszopciók, és románcok, stb.
Én azért szeretek embert választani, főleg egy még számomra ismeretlen játéknál (pl. DAO), mert sokkal könnyebb azonosulni vele, mint egy ismeretlen fajjal (mire elérsz a DAI-hoz, már egész jó elképzelésed van arról, hogy milyen lehet egy dalish elf élete, de a DAO kis "előjátéka" talán kevés és csak később tanulod meg az emberektől, hogy milyen elf-nek lenni, ami azért picit fura ). Illetve ugyan ez igaz a nemekre, pedig nőket már a valóságból is lehet ismerni...
A DAI-ban is túljutottam már durván a történet felén-harmadán, mire kitaláltam, hogy female dalish elf mage lett volna nyerő, de azért még nem dobtam el a Male Noble-t. Bár én soha semmi döntést nem dobok el a Bioware játékokban. Ha többször és többféleképp végigjátszok egy-egy részt, mindig a legelsőt mentem tovább későbbre akkor is, ha már tudom, hogy a folytatásban csalódni fogok pár döntés kapcsán (de a DA esetében ez is egyszerű, mert mindig új főhőst kapunk, így az aktuális nyugodtan nézheti hülyének az előzőt. ).
[Ez alól van egy DAI-s kivétel, a "mágikus tócsa", ami szürke terület nálam, mert már megnyomtam a gombot, de még az előtt bezártam a játékot feladatkezelőből a következő cutscene közepén, hogy másikra nyomjak, mielőtt kiderült, hogy mik a következmények. ][ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
woryz
senior tag
válasz janos666 #885 üzenetére
Nah, 7végén összeszedtem minden bátorságom, és újrakezdtem a DAO-t, egy ember noble rugóval, kíváncsi leszek.
Viszont jó kis összefoglalót rittyentettél ide, köszi! A Dragon Age 2-t tervezem kihagyni, szóval miután vége az első résznek, teszek még egy kísérletet a DAI-val. Szerintem valami kétkezes brutális "álattal", mert a mágus vonal egyelőre nem tetszik...
-
Kihagyni szerintem kár. Ha unod, hogy minden helyszín és sidequest copy-paste, akkor állítsd a nehézséget Easy-re és/vagy kapj elő pár konzolparancsot (pl. a "gazdag amerikai nagybácsit", aki ledob párszázezer aranyérmét, hogy ne kelljen minden kacatot összegyűjteni és eladni, aztán megfontolva elkölteni a bevételt) és hanyagold a lótifuti mellékeseket, de fusd végig a főtörténetet.
Ha gondolod még egy SPOILER-es DA2 sidequest-quide:
Csak velük beszélgess és az küldetéseiket csináld (csapat): Varric, Anders
+ románcold Marril-t (ha úgysem érdekel senki -> én is így voltam vele... )
DLC-ből a többit hanyagold, de játszd végig a Legacy-t (az Assasin uncsi)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
K1nG HuNp
őstag
Végigtolva.. háát, lehet maradnom kellett volna a wownál
(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()
-
Dani82
senior tag
Sziasztok,
segitsetek legyszi, mert szeretnek valami mmorpg-vel jatszani, es ez az egyik eselyes, csak hiaba olvasgatok rola nem rakom ossze hogy milyen stilus.
En masokkal szeretnek jtasznai sokat, partyban, ahol van tank healer dps, mindenkinek van feladata, hogy megoldjanak egyutt nehezebb dolgokat mint pl. wowban anno az instanceokl Mellette szivesen farmolok, kuldetesezek hogy fejlodjon a karakterem es a gearje. Nincsenek online barataim, tehat egy group finder, ami mukodik (nem mint az elders of scrolls onlineban) mindenkepp kellene.
Ezt a jatekot keresem, vagy nezzek mast? -
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok!
Haven-ben Threnn mellett van egy láda, változik fölötte a kurzor, de nem tudom kinyitni (kép, nem az enyém), de erről van szó).
Csomó mindent olvastam róla, de egyik sem biztos, most akkor végülis ez micsoda és miért nem nyitható, valaki tudja?A másik, hogy elég sokat tölt a játék, kicsit indokolatlanul is (menübe lépéskor például percekig), ez másnál is így van? Gépem az adatlapomon.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ldave
félisten
Másfél év késéssel, de végre én is belevágtam a kalandba, eddig nem volt gépem, most vettem PS4-et, PS3-on pedig már nem akartam ezzel játszani. Az előző két játékban harcos karakterrel voltam, most tolvajjal kezdtem bele a történetbe (a mágusok valamiért nem jönnek be ebben a játékban), a lopakodás egész hasznos a Disrupt Rift mechanikához.
Innentől spoiler lehet: A történetben jelenleg ott tartok, hogy magam mellé állítottam a mágusokat és indulhat a csapat bezárni a Breach-et. A tolvajokat leszámítva minden kasztból megvan a 3 csapattárs, szóval gondolom valaki még hiányzik. Hinterlands-on a sárkány területét leszámítva nagyjából bejártam és megcsináltam mindent, amit eddig adott a játék, 23 óránál tartok játékidőben, 10-es szintű a csapatom. Több területet is megnyitottam már (sivatag, tengerpart, valami mocsaras rész), de azokon még csak a kezdőhely környékén néztem szét, nem merészkedtem messzebbre, előbb most haladok kicsit a fő történettel.
A csapat egyelőre még nem ér fel számomra a DA 1 és 2 (Aveline <3 ) társaihoz, de persze még nem is jöttek elő a történeteik, szóval még nem aggódom. Solas és Blackwall olyan semmilyen, Sera és Cassandra eddig, akik úgy ahogy felkeltették az érdeklődésem. Varric-t bár bírom, de belőle elég volt a DA2.Egyelőre ennyi
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Hátha jár erre valaki
Bizonyos küldetésekre van értelme adott karaktereket vinni? Gondolok itt arra, hogy most van egy Warden-es küldetés és arra gondoltam, hogy most mondjuk a szokásos Cassandra helyett esetleg Blackwall-t vigyem. Szóval a megszokott approve/disapprove pontokon kívül egyéb extrát is jelent ilyenkor egy kapcsolódó szereplő?A Slime draws near! Command?
-
Frogged
aktív tag
Nem lét szükséglet de érdemes vinni azt a karaktert aki miatt kapod az adott küldiket bizonyos estekben máshogy alakulnak a dolgok ha ők ott vanak mint ha nem.
Pl Blackwall-t ha visszed az ucsó vardenes küldiknél lesz olyan opció hogy őt meg kéred hogy hasson a wardenekre mikor vitatkozol velük.
vagy pl Sera az egyik red jenys küldibe csinál olyasmit amit más karakter nem tett volna szerintem miközben ép beszélgetem valakivel de nem akarom lelőni a dolgot. -
addikt
Még csak viszonylag az elején járok, de eddig minden embert, aki felvehető tesónak, magam mellé állítottam. (Most így 7 játszható karakter van).
Lehet valamilyen negatív következménye annak, hogy valakit felvettem? Tehát hogy pl kiderül, hogy megbízhatatlan, vagy akármi, mert egyébként nem mindegyiknek volt teljesen hihető a sztorija, de betoboroztam.
Ne spoilerezzétek el, direkt nevek és konkrétumok nélkül tettem fel a kérdést.
[ Szerkesztve ]