- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- eGPU tapasztalatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rossi
addikt
Mike Laidlow Twitteren írt egy érdekeset a patchről...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
válasz #85552128 #503 üzenetére
Szerintem meg ha voltak akkora f@szok, hogy kiadtak egy teljesen instabil szoftvert, és a BW fórumokon több százan panaszkodnak, hogy nem tudnak játszani a játékkal, akkor nincs szabadság az embereknek...
Tudom, álomvilágban élek...
Az meg különösen gusztustalan, hogy ünnepek előtt gyorsan-gyorsan adjuk ki a játékot, még ha szar is, hadd jöjjön a sok zseton.
Utána meg szarunk a vevőkre.
Azért régen nem így volt, a hősidőkben számomra ismeretlen volt az, hogy egy játék lefagy.
Persze tudom, hogy itt a fórumon csak nekem nem fut normálisan...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
TBT
addikt
Kiadói nyomásra lett kiadva akkor, amikor. A BW még várt volna vele szerintem. Pláne úgy, hogy az Alfa verzió a megjelenés előtt 4 hónappal készült el. Egy ekkora volumenű játéknak nem elegendő 4 hónapnyi bétateszt... És még egy idétlen multiplayert is bele kellett tenniük, ami a PC-s verzió rovására ment.
Az EA ötlete minden évben (Karácsonyi szezonban) kiadni a játékokat félkész állapotban, nem a fejlesztőké...
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
#85552128
törölt tag
Azért ennyire korántsem súlyos a helyzet, jó néhányan már végigvitték a játékot mindenféle komolyabb bug nélkül PC-n is, konzolon meg ugye még ennyi gond sincs. Az, hogy neked meg pár ember crashel a játék ha feljebb veszed a grafikát már mondtuk, hogy nem biztos a BW hibája és nem is "game breaking" bug.
A játék amúgy eredetileg 1 évvel korábban 2013-Q4 jött volna, szóval nem hiszem hogy akkora nyomás volt rajtuk ha kaptak még +1 évet...
"És még egy idétlen multiplayert is bele kellett tenniük, ami a PC-s verzió rovására ment."
Honnan veszed, hogy ez így lenne ? Eleve nagyobb büdzsét kapnak az MP mód miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
válasz #85552128 #506 üzenetére
Igen Szaby, és minden BW fórumon panaszkodó embernek szar a nagyrészt új és 100k körüli vagy drágább VGA-ja.
Miért venném lejjebb a grafikát, ha fix 60 fps-el megy
Mindegy, majd felszecskázom a 500k-s PC-met (mielőtt megkapom, évek munkája van benne) és játszom abakuszon kiszámolósat...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
#85552128
törölt tag
Nem mondom, hogy szar de 80%-ban AMD userek panaszkodnak szóval lehet driver gond is. A GTX 970 előtt AMD kártyám volt (260X) annál is volt, hogy bár látszólag bírta magasabb grafon de néhány játékban crashek jöttek a megnövekvő terhelés miatt (?) .
Én csak azért javasoltam, hogy hátha úgy nem lép ki. Médium, Highon sem csúnya a játék annyira hogyha érdekel akkor úgy játszd ki a sztorit amíg meg nem oldódik a probléma (hogy Bioware vagy AMD részről az most mindegy).
Amúgy még azt is megpróbálhatod, hogy lejjebb veszed az órajeleket (mem, GPU) meg a power targetet kb. 20%-kal.[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
-
Romvr
őstag
Amikkel találkoztam majdnem 25 óra játék után:
- Random laggolás (FPS nem esik de akadozik a játék). Főleg a párbeszédeknél tapasztaltam. (1-2 alkalom / óra). De különösebben nem zavar már.
- Random FPS drop... állok egy zárt helyen 60FPS beton stabilan majd hirtelen 15FPS-re lezuhan 1-2 másodpercig, holott mondjuk éppen meg se mozdulok. (1-2 alkalom / 4-5 óra.)
- War Room-ba lépéskor kidob az asztalra. (Eddig 4x volt ilyen összesen)Illetve belefutottam egy olyan bug-ba hogy az egyik alap "turbánt" nem tudom kiüríteni inventory-ból. Hiába adom el/semmisítem meg, ha kilépek és visszalépek a "batyuba" akkor is ott lesz. Mondjuk így összeklikkeltem már egy kevés borravalót mikor szükség volt rá, de akkor is zavar.
Ezt leszámítva amit írtam nem találkoztam olyan problémával ami nagyon idegesítő lett volna, vagy nagyban rontaná a játékélményt számomra.
De azért nem panaszkodom majd ha kijavítanak mindent... esetleg ingyen DLC kárpótlásként
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Rossi
addikt
Tegnap este fagyás nélkül eldöcögött a játék bő másfél órát, pedig semmit sem állítottam.
Teljesen random a ctd.
Az Alexius-os rész nagyon epic volt, nálam már így 16 óra után is hozza az Origins szintjét, talán veri is.
A 80-100 óra játékidő mennyire reális?
10. szinten járok, és most érkezett meg az Elder One Heaven-hez.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
nagat0r
tag
Tudom ez nem nyugtat meg, de nem csak nálad produkálja ezt a hibát a játék itt a fórumon. DX11 alatt elég sokszor volt hogy az asztalon találtam magam, aztán Mantle alatt egy fokkal javult a helyzet, de így is eléggé bosszantó tudott lenni a dolog. Arra minden esetre sikerült elég hamar rászoktatnia a programnak hogy rendkívül sűrűn nyomjam az F5 gombot.
-
noxon
őstag
Én 7. vagy 8. szinten vagyok a karakterekkel, de a rifteket nem nagyon bírom megcsinálni, túl erős nekem, és hiába kattintgatok a fő karakeremmel a riftre arra a zöld izére nem kezdi el bezárni, nem jelenik meg a zöld sugár amivel lövi vagy mit csinál, hogy gyengüljön
We live in a simulated world...
-
#85552128
törölt tag
-
noxon
őstag
Üdv, nem tudom mit nyomtam félre, de minden állatot ellenségnek jelez és tàmadnak, ha közel megyek. Ez medvéknél elég necces hogy lehet kikapcsolni?
Szaby95: ez az f betű nem működik a rifteknél
[ Szerkesztve ]
We live in a simulated world...
-
leviske
veterán
Kis róka és a kos akkor támad meg, ha megsérül. De a jelenséget eddig csak Hinterlands-en vettem észre.
MOD: Egyébként okozhatja a medvetalp gyűjtős és a farkasos quest is, mert amíg ezeket nem csináltam meg, konkrétan a táborban spawn-oláskor rám támadtak folyton.
[ Szerkesztve ]
-
Romvr
őstag
Sikerült végigvinnem hétvégén. Hát vagy 40 órám volt már a játékban úgyhogy le a kalappal a készítők előtt hogy ennyi ideig úgy lekötöttek hogy észre se vettem.
Neki is láttam újra végigvinni csak most más karakterrel. Eddig mágus voltam, most harcos leszek és megnézem milyen befejezést szül ha más döntéseket hozok.
Remélem nem csak a végén lévő festmények és a hozzájuk tartozó kommentár változik, mert akkor tuti hogy Bioware terméket nem veszek többet. (ME3 fiaskó után is sokáig ezt fontolgattam.)Amúgy a stáblista után mikor visszadob a WarRoom elé akkor van értelme még küldetéseket csinálni? Gondolom már nem változik semmi a világban.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Kidus
őstag
Szerintem attol fugg, mennyire vagy alapos
Nekem a masodik jatekomban mar most tobb van, mint az elsoben, es meg a felenel sem jarok.
Tobb mindent eszre is veszek, mint elsore.
Bar a multkor bevallom csak azert jatszottam kicsit, hogy a sivatagban galoppozzak es neha megalljak nezni a holdatAssuming Control
-
leviske
veterán
Nem tudom mennyire SPOILER, de sajnos csak a képek változnak, úgy ahogy a DAO esetén. Nem is hiszem, hogy el lehet azt várni, hogy egy olyan játékot rengetegféleképp zárjanak, amit később folytatni szeretnének. A sokak számára etalon Witcher 2 is ugyanoda torkollik be.
Egyébként szerintem a buli után, ha nem lett meg az összes sárkány, azok felkutatásának és levágásának érdemes nekilátni. Plusz gondolom 40 óra alatt nem lett bezárva az összes rift, azokkal is el lehet vacakolni. De úgy komolyabb sztorit az utánra ne várj az esetleges DLC-kig. Csak ilyen MMO szerű utójátékot.
(#528) Rossi: 40-55 óra akkor, ha nagyrészt a fő küldi mentén haladsz, kicsit elbóbiskolva Hinterlands-en. Ahhoz, hogy az összes terület fullra ki legyen maxolva, bőven kell 100 óra. Főleg, ha nem intézel magadnak lovat a játék elején.
[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
Kidus:
Ez a nézelődés nálam is befigyel sokszor.
leviske:
Ha fullra nem is akarok minden területet megcsinálni, az érdekesebb questeket lenyomtam eddig mindenhol.
Az már más kérdés, hogy nekem 90%-a érdekes...
A felkiáltó-, és renault-jeleket általában mindet felkeresem.
Mindenesetre megnyugodtam, lesz akkor nálam is 80-100 óra.
Bár kicsit aggaszt, hogy 23 óra alatt már 13. szinten vagyok...
[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Romvr
őstag
Azért ha kicsit megerőltetik magukat simán lehetne írni legalább 3-4 olyan befejezést amit a következő játékban betöltve lehetne tovább vinni. Jó nem olyanokat amik az egész világot átformálják (pl beköltözöl e Skyhold-ba vagy inkább máshol veszel nyaralót olcsón...stb ), de mégse azt kapod hogy X+n végigjátszásra sem változik lényegesen semmi, csak a végén 4-5 kép és a monológ.
40 órában főleg a főküldit csináltam valóban. Hinterlands-on minden rift és minden shard megtalálva, plusz szinte az összes mellékküldetés. Illetve a "akármilyen" Oasis-nál is minden Shard és Minden Rift kipipálva. De ezen felül nem nagyon foglalkoztam mások "apró-cseprő" bajaival.
Második végigjátszásra lehet rácuppanok a Rift-ekre és a Shard-okra globálisan is, mert tudni akarom mi van az Oasis ajtajai mögött. Bár úgy döntöttem hogy most Ultimate-Evil módban tolom
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
-
D5
aktív tag
Kedves Fórumtársak, olvasgatva a fórumot a korábbi kifakadásaim ellenére meghoztátok a kedvem a játékhoz. Köszönöm. Az irányítási anomáliákat kompenzálja az összkép, meg ahogy halad(gat)ok benne. Bár még csak 5. szinten vagyok, de már benne van 18 órám. Valahogy minden zegzugot felkutatok, és bevallom, élvezem.
Valaki elérte már a "soft level-cap" szintet? Valahol olvastam, hogy csak a multira vonatkozik a max. 20-as szint, a single-ben ez magasabb.
-
noxon
őstag
Én azt nem értem, hogy a Varric ( rouge ) miért tudja kinyitni a zárakat, ha még nem vettem meg a war romban a secretnél azt ami a zárnyitáshoz kell? Nem panaszkodom, csak fura
Meg az se volt egyszerű, amikor csatázok egy medvével és a semmiből megjelenik egy másik mögöttem és beszáll a buliba, tölthettem újra a mentésem
We live in a simulated world...
-
D5
aktív tag
A Hinterlands-en nincs egy kereskedő, vagy valaki, akinek el lehetne adni a cuccokat? (Nem a fő küldi mentén haladok, hanem a mellékeseket csinálgatom.)
-
D5
aktív tag
Akkor meglátogatjuk őket
Egyébként nekem is előfordul CTD. Legutóbb kiírta, hogy kevés a memória
8 giga van a gépben, és a lapozófájl használatát letiltottam. Lehet kevés neki?
Máskor meg Mantle hibát ír ki. DX11-re nem nagyon térnék át, mert Mantle alatt érezhető fps bónuszokat kapok. -
#85552128
törölt tag
Hamarosan jön az új patch: [Dragon Age: Inquisition PC Patch 3 notes]
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
=============================
Dragon Age™: Inquisition 1.03
=============================
From a development standpoint, Patch 3 was a small, bug-fix only patch to address some high-frequency issues affecting the majority of our players.
General
Added key binding that allows players to walk.
Added mouse cursor scaling.
Fixed issue that could result in the mouse getting stuck in mouse-look mode when players alt-tabbed out of the game in full-screen mode.
Fixed display bars to correctly reflect items that alter maximum health.
Single-Player
Changed party banter system to be less random to prevent extra-long periods where no conversations would occur.
Fixed issue that could result in one of Dorian’s conversations not being available for some players.
Fixed issue that could result in a cutscene not firing for Dorian’s plot when players enter the Gull and Lantern.
Fixed issue that could result in Sera’s Verchiel plot being broken.
Fixed issue with the demon that could spawn during Solas’s personal quest.
Changed Tactical Camera so that it no longer re-centers when the player changes party members.
Fixed exploit that allowed for infinite influence.
Fixed issue that allowed players to exploit their gold value in single-player mode.
Fixed allied mage AI so they did not dispel targets that the player had frozen.
Fixed issue that caused the bar displaying armor rating to not update correctly for crafted gear.
Fixed issue that caused extra potions granted by items to be lost when players return to Skyhold.
Fixed issue that caused Mind Blast’s upgrade, Fortifying Blast, to not provide additional barrier.
Fixed issue that could result in the opt-in conversation UI continuing to be displayed if players opted out very quickly as the UI was starting to be displayed.
Fixed issue that could result in the world map being permanently displayed in the Storm Coast.
Fixed issue that could result in being unable to switch party members after looting.
Fixed issue that could result in party members not following orders to revive a party member in Tactical Camera mode.
Fixed issue that could result in people being unable to discover all the regions in the Exalted Plains.
Fixed issue that could cause dragons to become unresponsive.
Fixed issue that would cause dragons to freeze during their roar.
Fixed issue that could cause some conversations to be “hitchy.”
Fixed issue that could cause Varric’s legs to do odd things in some opt-in conversations.
Fixed Masterwork Prowler Armor so it no longer distorts on certain characters.
Fixed issue that could cause Harmon to disappear in certain circumstances.
Fixed a few non-herb crafting materials that were showing up in the Herbs section of the inventory. They are now correctly in the Other section.
Multiplayer
Enabled push-to-talk functionality in the multiplayer end of match screen.
Enabled push-to-talk in the multiplayer armor upgrade menu.
Fixed issue where changing multiplayer match settings would take effect without confirming changes.
Fixed issue that could result in players entering multiplayer matches without any mapped abilities in certain circumstances.
Fixed case that could cause keys to not drop in multiplayer mode.
Fixed issue that would cause the potion mapped to the first slot to also be used when pushing the 9 key in multiplayer mode.
Fixed issue that would cause the camera to spin at the end of a multiplayer match and not display the end of match screen.
Fixed issue in multiplayer mode that would result in the healing portion of Rampage to stop working in certain circumstances.
Tuned Strength of Spirits to be more useful in multiplayer mode.
Tweaked the balance of the Demon Commander in multiplayer mode.
Fixed issue that could result in items not displaying their cards when chests are opened in multiplayer mode.
Fixed issue that could cause pots to respawn in certain circumstances in multiplayer mode.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Windows 11
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Huawei Mate 40 pro gyönyörű állapotú, GARANCIÁLIS, DOBOZZAL-TÖLTŐVEL! Független,2 sim!
- 40AY0090EU Lenovo Universal USB-C Dock Dokkoló 90W AC Adapterrel
- 15 pro maxot keresek
- Galaxy S21 5G Dual Független 128GB/8GB,Violet,Dobozos,MAKULÁTLAN állapotban,tartozékaival eladó..
- Logitech Z506 5.1 Aktív hangfal,Szép állapotban,1 hónap garancia