Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz ImACeltic #846 üzenetére

    Szerintem a Keep-ben minden, ami DAI, az csak a későbbi DA játékok miatt szerkeszthető ugyan úgy, mint a korábbi játékok csempekirakata (illetve a korábbi DA részeknél előfordultak az alapjátékról teljesen leváló DLC/kiegészítő kampányok, így talán ez a lehetőség sem volt kizárva a DAI esetére sem, mikor a Keep-et tervezték, ilyesmikre akár már a DA4 előtt is hasznos lehetett volna a szerkesztő, de végül nem így alakult), de a DAI szerintem nem fog tudomást venni semmi változásról, amit ott eszközölsz.
    Szerintem a DAI DLC-ket sem érdekli a Keep (ebben a részben egységes szálon gördül végig a helyi mentés, nincs olyan kampány, amiben nem vesz részt az Inquisitor és az ő története teljesen lineáris a saját szemszögéből), illetve akkor sem érdekli a DAI-t Keep-ed DAI része, ha friss kampányt indítasz a nulláról, mindig bedobja a karakterszerkesztőt (vagy nem tudom engedi-e esetleg a helyi mentésből importálni a nyers karaktert, de az akkor sem a Keep-ből jön, hanem a helyi/felhő savegame adatokból), már csak azért is, mert az részletesebb, mint a Keep-es.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz ImACeltic #849 üzenetére

    Hát, elakadni semmiképp nem fogsz emiatt, illetve ha szánsz némi időt a játékon belüli opcionális cseverészésre, esetleg kódexlapok olvasgatására, stb, akkor szerintem kellőképp megismerheted az aktuális cselekmény szempontjából is releváns múltbéli eseményeket, beleértve azokat is, amiket bővebben boncolgatnak az előző részekben (vagy konkrétan azokban történnek).

    ---

    A héten gyűjtögettem a bátorságot ahhoz, hogy megpróbáljak elkezdeni egy "mágikus nőstény elf" végigjátszást úgy, hogy a szokásos önmegvalósítás ('mint ha konkrétan én magad csöppennék a játékvilágába' elv) helyett megpróbáljam beleélni magam egy abszolút idegen szerepbe (egy tőlem idegen embertípust/stílust/morált/logikát/stb kitalálva neki, majd abba belehelyezkedni), mert nemrég elgondolkodtam ezen a látens filozófiai problémán, hogy vajon ezeket a játékokat melyik jellegű szerepjátszásra találták ki (az imént említett kettő közül, de nem kizárva, hogy valójában egy harmadik a megoldás :DDD). Ma pedig, miután kibontottunk párat a karácsony címén egymást közt körbecserélt italokból, el is indítottam a programot. :D

    Egyelőre szerintem jól megy, mert 8+ órája el van indítva, de még nem jutottam túl a karakterszerkesztőn (bár többnyire háttérben futott és nem voltam végig itt a gépnél, de többször elővettem 10-10 percre, babrálni a sminkjét -> Ez most vicc, de nem vicc.). :))

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz ImACeltic #853 üzenetére

    A második végigjátszásom, mit pár napja kezdtem ezerszer egyszerűbbnek tűnik, mint amit nyár elején csináltam - mindkettőt Normal nehézségen.

    Pl. most bezártam egy L12 démonos Rift-et L4-5 csapattal (a PC már L5, a többiek még L4) úgy, hogy potion vagy micromanagement se kellett, csak valós idejű kattintgatás. Augusztusban ugyaninnen először fejvesztve menekültem és csak jóval később merészkedtem vissza, de még akkor sem ment ilyen egyszerűen.

    Részben biztos, hogy a The Golden Nug "csalásnak" köszönhető az előnyöm (bár a Tier4 tervrajzokhoz az alapanyagaim még kezdő minőségűek és erősen korlátozott mennyiségűek, a csapat teljes felszerelésének még a felére sem futotta, csak pár cuccra, bár azok relatívan hatalmasat ütnek...) és persze a terep + ellenfelek és ezek kombinációira jól működő taktikák ismerete is számíthat. De akkor is ég és föld különbséget vélek látni: a mai Normal olyan, mint amit egy Easy-től várnék, míg a nyári Normal olyan volt, mint amit a Hard-tól. Akkor minden útonálló valódi ellenfél volt, most szinte senki.

    ---

    Szerepjáték szempontból egyelőre nem túl eredményes ez a nekifutásom. Úgy érzem, hogy ebben a játékban nem is lehet "gonosznak" lenni (ami a terv volt), legfeljebb csak egy olyan "hülye seggfejnek", aki végül mégis "helyesen" cselekszik, csak más úton indul el, míg rávezetik a "jóra". Ez pedig nagyon más, mint intelligensnek, de önzőnek lenni. Hiába keresem, de egyelőre nem találom a klasszikus "renegade" opciókat. Ami eddig a legközelebb ért, az talán az mikor a Dalish Elf PC feldobhatja a rasszizmus témát, de azt is mindenki csak "politikailag korrektül" elhárítja, nincs belőle konfliktus. Szóval a külsőségeket leszámítva eddig nagyon hasonló a két karakter, így pedig nincs túl sok értelme (max szimpla ismétlés, hátha kihagytam vagy felületesen olvastam/hallgattam valamit). :(

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • leviske

    veterán

    válasz ImACeltic #853 üzenetére

    Teljesen normális. Normal nehézségen se könnyű 4 szinttel erősebb ellenfelek ellen a harc. Ráadásul Vivienne-nek ilyenkor még nincsenek meg a KE képességei, pedig azok nagy ellenfelek ellen jól jönnek.

    (#854) janos666: Még tier3-as cuccok is elképesztően könnyűvé tudják tenni a játékot, méghogy a tier 4-esek. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák