Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim74

    nagyúr

    válasz azorahai #84037 üzenetére

    Szia!

    Érdemes az NMHH-nál megszellőztetni ezt?

    Röviden, nem. Hosszan, az NMHH csak az ASZF-ben foglaltak betartását ellenőrzi. Ott a garantált van megadva, az pedig megvan. Annyit tehetsz, hogy ragaszkodsz ahhoz, hogy küldjenek ki szerelőt. Itt benne van a pakliban, hogy kijön, rámér és fizeted az 5k kiszállási díjat, ha úgy áll hozzá, mint a tier 1-es ügyintéző. Esetleg próbálj ONT újraindítást, hátha segít, szomszédokat kérdezd meg, hogy náluk milyen a sebesség.
    Ezt az utat jártam végig az elmúlt két hétben. Próbálj meg másik géppel mérni. Lehetőleg Intel procissal (nem,nem akarok AMD flame-t kelteni, de lehet, hogy engem a Ryzen megsz*patott, de még ez sem biztos, karöltve egy ASUS routerrel... :W ).

    Ja és még egy. Ha a telefonos ügyintéző azt mondja, hogy ránézett az eszközödre és minden rendben van (jelszint, sebesség), akkor érdemes elhinni neki, mert egy órával ezelőttig nem hittem én sem, de bebizonyosodott, hogy valóban látják az értékeket távolról.
    Én most szedem össze a gondolataimat, hogy megosszam a fórummal az "ámokfutásomat" :DDD.
    Még most sem hiszem el, hogy így megsz*pattak a hardware-eim... :Y

    Ja és nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget :R és, hogy elviselték a nyavalygásomat :B , és ezúton kérek elnézést a DIGI-s munkatársaktól, hogy kiakadtam rájuk... :U (ez egy nagyon szégyellem magam smiley...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák