Hirdetés

Aktív témák

  • robotka

    csendes tag

    Magával a szolgáltatással nincs gond, de lássuk be koaxon azért már egy 1-2 szolgáltató 120megát is ad, sajnos itt minden azon múlik, hogy bérelt vonal e vagy alközponttól való távolság, esetleg a túl sok felhasználó. A szolgáltatók eladnak 1 gigás porton 1.5-öt és amikor csúcs van akkor a sebességet a rendszer automatikus igazítja a terheléshez, így visszaveszi a teljesítményt. A jelszint és db ingadozás, zajos vonal problémának lehet több 100 okozója amit egy szolgáltató is csak úgy tud kiderítani ha végigjárja az utat az elejétől (cmts,onu) a végpontig. A kábelmodemnek időnként jót tesz (akár 2-3 naponta) egy újraindítás főleg a Voip-oknál ahol a telefon kifagy és foglaltat jelez. elv a problémát reportban látják ők is a kp-ban de ki tudja mennyire figyelnek erre.

Aktív témák