- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- HiMedia lejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
válasz tomazin #28279 üzenetére
Semmi köze sincs a csomagkezelőhöz - arrafelé nem szoktam járni, mert danger zone.
Arról van szó hogy a játékszerverek valamiért olyan attributumokat küldenek le a kliensnek ami invalid. Tele van a D3 memóriája olyan attribute-okkal amik miatt erősen kiakadt a HUD az 1.0.8 után. Sikerült "megkerülni" a problémát, de csak tegnap éjjel derítettem ki a konkrét okot.Egy duplán linkelt listában vannak az attributumok (actor-onként), és ezek között nagyon sok invalid bukkan fel. Ami nem is lehetne ott, mert a game engine hash rutinja nem az adott indexet generálná az adott attributumnak. Ezért be kellett tenni a HUD-ba egy szűrőt, hogy ellenőrizzem hogy érvényesek-e az indexek.
Ami nagyon vicces, hogy kizárólag barbár karaktereknél látszik ez a hiba a memóriában, a többivel nem sikerült reprodukálni - igaz, hogy különösebben nem foglalkoztam a többivel. A konklúzió, hogy az attribute listáknál 2-3x annyi forgalom van így a kliens és a szerver között emiatt a bug miatt, és isten tudja, milyen vonatkozásai lehetnek még "odabent". Ha erre nincs rendes szűrésük a D3 kliensben, simán lehet hogy emiatt hiszi néha, hogy az actorok máshol vannak, így megsérül a koherencia a server és client state-ek között, így a szerver visszavágja az actort (a játékost) egy olyan korábbi pozícióra, amit a szerver utoljára érvényesként ismert el.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12GB GDRR6 192bit Videokártya!
- ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge OC 12GB GDDR6 Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192bit Videokártya!
- ASUS GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen