Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    kétkezes fegyver buff, avagy a varázslónőmnek 74k élete van.

    ööö új tankom lesz?

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    hm, megvan az 1 óra alatt A1 achievment, méghozzá infernon.

    tapasztalat:
    - + movement nélkül kb esélytelen. 19es movementtel olyan 40-50p között mentem, szóval 12 is határeset. ja igen, DH, vaulttal a gyorsabb mozgásért. tactical advance viszont nem volt berakva.
    - max rareket szabad felvenni, de identyfyezésre nagyon nem kell időt szakítani. ugyanez igaz a boltolásra
    - nagyon sehol nem tévedtem el, spider lairben és leoric manorban sem. temetőben az első kriptát eltaláltam, szóval általános számolva szerintem 45-55 perc körüli idő reális sietve (beleszámolva azt, hogy nincs meg hamar miseryn a kard, mindhárom kriptába le kell menni...)
    - ellenfelek közül azt ütöttem ki, amit szembejött, questhez kellett, vagy úgy általában útban volt. unique/kék csapatokat kiütöttem, biztonságosabb volt. egy csapat max 5-10sec volt.
    - halni gyakorlatilag így sem szabad.
    - semmi extra helyre nem szabad bemenni
    - xp kb 2m, drop egy rare ring 51int 151vit 30chdvel (meg arcane resistance), kb 50-100k aranyért. nagyrészt kékek, általában lowlevel.

    összefoglalva: az achievment megy infernon (legalábbis egy olyan karinak, ami elbírja inferno A4et), de necces, gyorsan mozgó build kell hozzá. A4hez képest, amit ennyi idő alatt lazán ki lehet pucolni, eléggé nehéz.

    Cyberbeni: ahogy nézem mostanában már kb a tárgyak negyedét se érdemes befőttesíteni, mert annyira alacsony az áruk.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz maross #49930 üzenetére

    eyefinity6.

    egyébként sajnos annyira nem jó a gyakorlatban, a vendor és a kovács a két szélső kijelzőpár szélére esik, meg úgy általában a szélső kijelző feléig rajzol ki csak dolgokat, bár lehet ez csak 48:9nél probléma, 48:18nál nem. legalábbis nálam eyefinity3nál ez így van.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz radi8tor #49927 üzenetére

    ami kevésbé látszik, hogy a bezel pont a karakter közepére esik eyefinity6al.

    eyefiniy3mal meg kb az alábbi a helyzet:


    a menü még kb elfogadható (csak ronda), bár a két széle között elég sokat kell navigálni


    árusokkal foglalkozni rémálom, kb 1.2 méter a távolság a stash és a vendor között. na leginkább emiatt hagytam abba az eyefinityzést diablo3al.


    igen, a zöld a szélen. a szörnyek is kb pont eddig jelennek meg. el/feltűnő dolgok szérül megszokottak, bár nekem a szélek már periférikus látómezőre esnek... ellenben ezzel a setuppal.

    elején még eyefinityvel toltam, de mostanában már maradok egy kijelzőn, pedig dh még profitálna is a nagyobb távolság miatti snipelésből. szóval gyakorlati használhatóság tekintetében szkeptikus vagyok, eyefinity felhasználóként is (ha mondjuk egy szimulátor előtt ülne, akkor csak bólogatnék bőszen, hogy ezt így kell csinálni). szvsz jobban járt volna egy projektorral/nagyobb tvvel, hacsak nem alapvetően pl tervezésre használja, csak most épp bemutatja, hogy fut azért a diablo3 is rajta;).

    Helmoras: ja, nem véletlenül egy monitoron használom már egy ideje. fpsre/szimulátorozni remek, diablo3 esetleg egy optimalizált huddal, "letterbox" 32:9ben a nem kellő részeket oldalt letakarva működhetne rendesen szvsz.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz vendingo #49946 üzenetére

    azért, mert nem hallottak még róla, hogy már nem tűnnek el, mint 1.0.3 előtt. legalábbis szerintem már nem lehet futással eltüntetni őket egy idő után bug miatt.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Aktív témák