Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
válasz Speeedfire #8143 üzenetére
Akkor nyilván warrior, oszt' nyomod a str-t. Persze pár pont kell majd dex-re is, de arról nem beszélünk.
Most komolyan: ami DS3-ban más, hogy sokkal később jutsz jó ultra GS kardhoz. Meg ugye nincs rendes poise, csak hyper armor. Emiatt bizonyos bossfightok is nehezebbek.Egyébként ha ez a fétised, akkor később lesz Fume UGS, az egyik DLC végén meg dupla UGS (Ringed Knight paired greatswords). "What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Bad Pritt
félisten
válasz Speeedfire #8149 üzenetére
NPC vagy játékos? Játékost lehet azért, mert már nem tolják annyian és akik online vannak azok inkább pvp-znek. NPC summonokhoz általában van valamilyen kritérium, aminek meg kell felelni, pl. Sword Mastert csak akkor tudod behívni Vordt ellen, ha előtte megölted Firelink Shrine mellett.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Speeedfire #8151 üzenetére
Elméletileg ott kéne lennie, max akkor offos az ő jele, ha már megölted vagy a Dancert vagy Vordt-ot.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Speeedfire #8153 üzenetére
Ja igen. Ilyesmikbe már bele se gondolok, mert mindig elpattintok egyet, ha meghalok.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
-
Tasunkó
senior tag
válasz Speeedfire #8156 üzenetére
Nálam ez a rész sose jött el. Bármikor, bárkivel szemben nem tudok halni. Kedvenc halálkiáltásom, hogy már alig van csíkja.
Kérek egy számot a jútútú
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #8167 üzenetére
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MageRG
addikt
válasz Speeedfire #8167 üzenetére
Sorcery-t talizmánnal? Hát, lehet, csak nem ezzel.
Keress egy catalyst-et."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Speeedfire #8171 üzenetére
Muszáj vigorra és staminára is rakni, ha nagy fegyvered van.
A pajzsból próbálj olyat választani, aminek magasabb a stability-je.
Az UGS-ek messzebbre érnek mint a balták (meg ált. a moveset is jobb). Ha baltát akarsz, akkor talán a legjobb a black knight greataxe.
A fegyver buffolásra szerintem külön build kell. Egyébként jobb valamilyen resin, vagy akár egy egyszerű pyromancy."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Speeedfire #8174 üzenetére
Én a wikit szoktam nézegetni, ha nagyon kell.
De íme az ökölszabály: a resin és a bundle is fix +sebzést ad, adott típusból. A bundle többet, de rövidebb ideig tart a buff.
A varázslatoknál a spellbuff értéktől függ a bónusz, és elég bonyolult mi, mikor, mennyit ad. Az hogy meddig tart általában fix, de a lingering dragon crest ringgel meghosszabbítható.
Ha alacsony az int/faith értéked, akkor a buff is rosszabb lesz mint egy resin.
A Carthus Flame Arc-ot azért szeretem, mert csak 10-10 faith/int kell hozzá. Majdnem ingyen van. És a tűz bizonyos ellenfeleket megbénít egy időre."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8194 üzenetére
Kicsit már kezdek belerázódni pár boss már halott. De jó sok rejtett dolog van, amire magamtól rá se jönnék soha. Még jó ,hogy vannak magyarul is fent videók.
-
MageRG
addikt
válasz Speeedfire #8201 üzenetére
Kinek mi a "jobb".
A játék végén úgyis csak annyit számít, hogy 1-2 helyett 2-3 ütésből ver le a boss."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
őstag
válasz Speeedfire #8201 üzenetére
Persze. Bossoknál mondjuk nincs nagy különbség. Mindenesetre én az adott fegyverhez öltöztem + talent ha szükséges, hogy ne legyen fat roll. Ha menő, ha nem.
Go Gunners!
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8215 üzenetére
Igazából hol jen elö a különbség két olyan fegyver között aminek hellyel közzel ugyanaz az alap sebzése? Gondolok itt két rövid kardra pl..
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8218 üzenetére
Na most ezek a kövek hogy is? Van már sokféle. Látom is mit változtat, na de ha beleteszek egyet, utánna kivenni lehet e vagy hányat lehet beletenni? Vagy ha rosszat tettem bele akkor kuka az egész?
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8221 üzenetére
Akkor ebbe "irithyll ss" pl mit érdemes. Lehet ezzel mennék mert tetszik. Meg akkor az astora gs be meg havy?
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8224 üzenetére
Tehát a táblázatban kiválasztom a fegyót+ a szintjét, aztán alul meg a gemeket és látom ,hogy "ss swordről beszélek most" melyik nek a legnagyobb a sebzése... minél nagyobb annálj jobb a scale ahogy látom.. pl Dark Sword Refined +10 BB scale 376 sebzés. táblázat alapján nekem ez jónak tűnik..
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8226 üzenetére
akkor már végképp nem vágom.. bocsi nehéz vagyok most csak nem jo az angolom és nem tudok elmenni a tengernyi videón
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8228 üzenetére
A dark sword az a neve. És refined kö kell talán bele. Úgy lesz dark sword refined nem?
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8230 üzenetére
Lassan 2 órája farmolom a köcsögöt ami adja, 3 kard meg tucatnyi kesztyü nadrág sapka de armor egy seü..
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8232 üzenetére
Fat roll?
-
MageRG
addikt
válasz Speeedfire #8228 üzenetére
Azért ez nem ilyen egyszerű.
Ha magas a str/dex akkor nyilván ilyen gemet kell használni, mert magasabb lesz a fizikai sebzésed.
De egy chaos vagy dark infusion meg ugye int+faith-re skálázódik, és az is durva tud lenni.
Amit tudni érdemes a Dark Souls elcseszett sebzésmatekről, hogy nem arányosan növekszik.
Ha egy ellenfél páncélja pl. 15%-ot leszed a sebzésből, akkor kétszer akkora sebzésnél nem 15%-al kevesebbet ütsz rajta, hanem többet, mint várnád.
Ezért a vegyes sebzésű fegyverek általában mindig rosszabbak egy kicsit mintha egyféle sebzéstípusból hoznád össze ugyanazt.
Azért ez is csak akkor igaz, ha az ellenfél nagyjából mindenre egyformán érzékeny. De sok ellenfél nem bírja a tüzet vagy a dark sebzést."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
őstag
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8236 üzenetére
Hanyadszor tolod már?
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8239 üzenetére
Blodbornet 5x kipörgettem, ebben több a lehetőség de nehéz is mint a sár. Meglett vágül a Dark Set tegnap. Kegyetlenül méz ki. Most lent a mocsárban kell tevékenykednem....3 lámpást kioltani.. érdekes kör lesz.. de a kolbász aki a szettet dobja jol adja a soult. 2750 1 kill.. és 3 ütés kell csak..
[ Szerkesztve ]
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8241 üzenetére
Eddig tapsztalataim alapján itt könnyebbek voltak a bossok amiket öltem eddig. BB ben azért befigyel pár érdekes boss... itt meg az odavezető út ami nekem piszok nehéz helyenként mert nem áll kézre a pajzsozás sehogysem.
-
Beretvás
addikt
válasz Speeedfire #8243 üzenetére
Ja ott a parry sem ment.. csak a szűz dmg... Mindenkit agyon ahol értem...
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Air M1 256GB SSD 8GB RAM 2025.05-ig Garanciális
- Playstation 5 ( lemezes) + 2 kontroller + töltő
- Custom YMDK 60% + MF17 halkított, átvilágítós magyar bill. + numpad, Outemu Silent Peach v2 switchek
- Asus ROG Strix GTX1060 6GB OC
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban