- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petko37
újonc
Sziasztok én egy Lenovo laptopot rendeltem töle, 05.10 én, azóta hiteget. Pénz ment gép sehol. Hétfőn megyek a győri rendörségre fel jelenteni. Okés, hogy csaló meg hasonlók, de a hardverapro miért engedi, hogy ilyenek garázdálkodnak itt. A prémium tag helyett valami más jelzőt raknák ki vagy valami figyelmeztetést rakhatnának ki.
-
petko37
újonc
Tudom, hogy én hibáztam, de az oldal által müködtettet értékelési rendszer alapján is döntenek az emberek. És ha csak pozitívat lát az ember akkor jobban megbizik benne, általában jogosan. De pl ezekröl a hozzászólásokról nem is tudtam, csak úgy értesültem róla, amikor jelentettem és a rendszer válaszában volt ez a link. Én egy átlagos felhasználó vagyok észre sem vettem, hogy problémák vannak az eladóval. Ezért gondolom úgy, hogy valami jelzés kellene az adatlapjára az ilyeneknek. Persze lehet, hogy én vagyok vaksi.
-
petko37
újonc
Újra online és a telefon is müködik.
-
petko37
újonc
Kedves károsultak törvényileg maximum 14 napon belül vissza kell utalnia pénzt. Ha esetleg azt mondaná, hogy 30 nap áll rendelkezésére. És ha bárkinek nem utalja vissza akkor ajánlom a fogyasztóvédelemet vagy az üzletüket.
1116. Budapest. Nádorliget utca 5/A
H-P 9:00 - 17:00 óráig
Sz 9:00 - 13:00 óráig
Ott is belehet írni a panaszkönyvbe.
És ha még hiteget valakit, akkor kérje vissza a pénzét. -
petko37
újonc
Mindenkinek tudom ajánlani a vásárlók könyvét, a fentebb leírt cimen, azt biztos kivizsgálás lesz belőle.
-
petko37
újonc
Július 7 óta több biztos idő pontot igért nekem, azóta se semmi, 300 ezer
-
petko37
újonc
Esetleg pár Budapesti károsult be írhatnának az üzlete panasz könyvébe. 7. óta még lóg 100 ezerel. A 450 böl.
-
petko37
újonc
Július 7 óta tartozik még 100ezerel.
-
petko37
újonc
Július 7 óta még mindig tartozik 100 ezer ft-l.
-
petko37
újonc
07.07 óta hiteget.....
-
petko37
újonc
ha törölve lett akkor már ne is várjuk a pénzünket
-
petko37
újonc
Még mindig semmi. Pfff
-
petko37
újonc
szerintem csak újabb mese... nyújtja a heteket megint.
-
petko37
újonc
Na már az e-mailre sem válaszól....
-
petko37
újonc
Valakinél valami fejlemény?
-
petko37
újonc
Na ez az, lassan évforduló, mit érdemes venni évfordulóra?
-
petko37
újonc
jó ötlet, de hiányzik a dallasr tartozás összege a vásárlásból.
-
petko37
újonc
az üzlet létezik még? 1117 Budapest Nádorliget u. 5a, nem tudja valaki budapesti?
-
petko37
újonc
Helló
Sajnos nekem vissza sem ír. -
petko37
újonc
30 785 4846 számon próbáljátok.