Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz Rony949 #6079 üzenetére

    Szigorúan saját vélemény, de ha az ember végigveszi a fejlesztés történetét, láthatja, miért volt minderre szükség: mert a projekt pénzügyeihez és fejlesztéséhez szükséges volt a hype.

    2018-ban mutatták be az első videót a játékból, a trailerrel együtt. Arra voltak kíváncsiak, hogy mi a visszajelzés, és a visszajelzések alapvetően nagyon-nagyon pozitívak voltak (a 48 perces játékmenet-videó ütött, ahogy az első trailer is).
    Ráébredtek, hogy ez a játék tényleg nagyon betalálhat, ezért elkezdtek előre menekülni. Magasabbra rakták a lécet, ehhez pénzre volt szükségük, így többek között a cég részvény-kibocsátásba is fogott (korábban arról beszéltek, hogy a The Witcher 3 több, mint elegendő bázist ad az új játék finanszírozására).

    2019-ben egy sor téren szintet léptek, megnyerték Kenau Reeves-t szinkronszínésznek és marketing-arcnak. Jelentősen bővítették a marketing-csapatot a világ minden részén (Anglia, Japán, Oroszország, Dél-Korea, Brazília, Mexikó, stb.). Ezek egyik feladata az érdeklődés fenntartása. A játék is sok változásokon esett át közben. Bejelentik augusztusban a 2020 áprilisi megjelenést. A CP2077 eddig is nagyon jó várakozásokat hozott, de ez újabb lökést adott a projektnek. Új technológiákat kezdenek beépíteni, mivel az egyik legvártabb AAA játék lett a piacon (RTX, DLSS).

    2020, a magasra rakot lécet egymás után harmadszor verik le. A hype legalábbis október végéig folyamatosan fokozódott, a digitális, TV és most már OOH marketing miatt nincs lassan olyan ember, aki nem halott a játékról. Ez ugyanakkor iszonyatos nyomást is jelent, nem engedhetik meg maguknak, hogy rossz játékot adjanak ki a kezükből. Itt nem fér bele az, hogy a fő megjelenési platformokon (PS4, XBox One) 10-20 FPS-re beszakadjon a játék egy-egy mozgalmasabb pillanatban (lásd Control). Ráadásul bejöttek az új konzolok is a képbe...

    Összességében a helyzet az, hogy feltehetően az eredeti (kevésbé ambíciózus) terveket meg lehetett volna talán valósítani, be lehetett volna érni kevésbé ismert arcokkal (az eredeti Johnny Silverhand egy szőke, sima képű rocker, sokkal inkább emlékeztetett az olyan énekesekre, mint Billy Idol, Axl Rose vagy Steven Tyler) és a többi. De ehhez kellett a nagy hype.

    Szóval szerintem a CDPR nem tehette volna le azt a játékot, amit most le fog tenni, ha csendben, felhajtás nélkül dolgoznak a játékon. Azzal együtt, hogy talán mind jobban járunk, ha így cselekszenek...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák