Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shotika

    őstag

    válasz deadtom #15510 üzenetére

    Hát itt már olyan embert is olvastam, aki meg full lineáris sztorit akart volna :D És ez a baja vele :D
    Olyan szinten irreális, amit egyesek elvárnak, hogy az valami hihetetlen. De még csak bele sem gondolnak. Ha pl még több helyre lehetne bemenni, még több mindent csinálni, akkor még 5-6 évig írhatták volna a játékot. Valahol azért meg kell húzni a határt!
    Meg jó páran leírták, hogy mit hazudtak a fejlesztők, mit vettek ki stb. Azért ezek kemény szavak. De most komolyan, mi az hogy hazudták? Egy darabig benne volt X dolog, amit valamilyen ok miatt végül nem építettek bele. Ezek után minden játék fejlesztését nagyítóval fogják nézni, hogy mit nem implantálnak végül bele? És a vicc, hogy ezt még számon is kérik?? Pedig ez, amióta létezik játékfejlesztés, így megy.
    Sokan annyira impulzív, reális openworldot akarnak, hogy teljesen elrugaszkodnak a realitástól. Ha hajnalban végigmegyek az utcánkban tudjátok mi történik?? Semmi.

    Kva nehéz ám összehegeszteni egy olyan komplex játékot, mint ez is, ami mindenből csipeget egy picit. Egy pici RPG itt, egy kis akció ott, egy nagy adagnyi open world élmény, ja és persze sztori is legyen.
    A hibáktól függetlenül, én úgy gondolom, nagyjából jól megtalálták az egyensúlyt a különböző stílusok és azok elemei egybeolvasztásánál. Lehetett volna jobb is? Persze. És ugyanígy sokkal rosszabb is...

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

Új hozzászólás Aktív témák