Hirdetés
Hirdetés
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eversmann
aktív tag
válasz hszilard666 #15548 üzenetére
Nekem olyan szokott lenni, általában kocsiban, mikor beszél a vezető hozzám, mintha átváltana "stúdió" hangból kültérire
Life is better with a Titan
-
NomAd_82
aktív tag
válasz BusinessGuy #15546 üzenetére
+1,
Gta IV-et szenvedéssel, GTA V-öt pedig kétszer kezdtem el és nem tudtam végigvinni.
Ezzel folyamatosan játszom.
Aki Gta-t és COD-ot hasonlít tényleg agyhalott, sajnos ebből van egyre több.
Irreális igényeket állítanak fel de ami a legrosszabb, hogy ezt képtelenek belátni és kötik az ebet a karóhoz, vicc.nincsnév007: lehet hülyeség de próbáld törölni a játékot és újtra feltenni ha a régebbi játékállás visszatöltés nem segít.
[ Szerkesztve ]
-
Maelephant
aktív tag
válasz BusinessGuy #15525 üzenetére
Nálam is ez van, sokan nem halnak meg, csak tekeregnek a földön, mintha eszméletlenek lennének, és még egy lövés a fejbe, akkor kapom meg az XP-t / SC-et.
-
Imilenni
addikt
válasz Maelephant #15555 üzenetére
Amíg nem ölöm meg őket nincs XP?
Próbálok ölés nélkül haladni a játékban, de úgy látszik akkor nincs fejlődés?
Pf, még jó hogy pacifisták is lehetünk, nem?[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
ljs
tag
válasz l.skywalker #15544 üzenetére
William Gibson könyvei közül az előző évezred utolsó évtizedében nálunk is megjelenteket ajánlom figyelmedbe! Szerintem alapművek és az atmoszféra-teremtő képességük szenzációs.
Ez a világ és Witcher világa valóban összehasonlíthatatlan. (De engem mindkettő "beszippantott".)Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég.../Dan Millman/
-
stuka20
aktív tag
-
BusinessGuy
senior tag
Maelephant: Oké, nem csak fegyvert lehet gyilokmentesre állítani, meg van. Tuti nálad is be van rakva a szemhez analízis aminek a leírásában ott van hogy nemhalálossá teszi a lövéseid. Kivettem, azóta halnak. Viszont ez vagy bug vagy f.szság mert ennek ballisztikus fegyvernél nem kéne így működni lévén oda lősz ahova célzol, nem tech fegyver nem smart fegyver...
Imilenni: ölés nélkül is van xp. Csak ha a földön fetrengőt kivégzek külön xp....
[ Szerkesztve ]
-
Maelephant
aktív tag
válasz Imilenni #15556 üzenetére
Úgy vettem észre, hogy a "tömeg" ellenfelek meghalnak rendesen, de a "komolyabb" (ezt, ha scanneled, a nevük is jelzi, ami vagy erősebb típus, pl. TC Ozeki, vagy néha egyedi név) ellenfelek ezt a szarakodás csinálják. Valamint a tucatellenfelek is, ha valamilyen todományos módszerrel intézem el őket, pl. Overheat. Fura, hogy a robotok az elfelejtettem nevű elektromos kisülés hacktől nem csinálják ezt, hanem kisül a "magjuk" és meghalnak, viszont mindegyik alatt képződik egy lootolhatóként jelzett "valami" (amit a minimapen a szürke X is jelez), a hullájukon (roncson) is látszik a kis, fehér "kocka" ikon, de sosem lootolható az a tárgy/alkatrész.
-
deadtom
csendes tag
válasz shotika #15545 üzenetére
Még a fejlesztők nyilatkozták is régebben, ha mindent bele akarnának rakni ami eszükbe jut akkor soha nem lennének kész vele és ezért kell is egy megjelenési dátumot adni nem csak nekünk de maguknak is, hogy oké itt a vége meg kell jelenni a játéknak. Tudtak volna olyan játékot csinálni amit cocobanana #15480-as kommentjébe leírt? Persze hogy tudtak volna. Hogy pl. 2025-re elkészültek-e volna vele? Kétlem.
Sajnos már ott elrontották, hogy 2013-ba kiadták azt a teaser-t. Kvázi egy bejelentésnek vették az emberek és, hogy már onnantól kezdve készül a játék. Pedig szerintem csak épp nyélbeütötték az üzletet Pondsmith-el és kiadták a videót, hogy hahó ilyenen is dolgozni fogunk. Persze közbe megjelent egy W3, csak ezt valahogy elfelejtik és ha jól tudom az után is kezdett el nőni a CDPR létszáma.
Meg nagyon nem is tudok ilyen játékról ahol ilyen agresszívan követelték volna a játékosok, hogy mutassanak valamit a játékból vagy mondjanak már valamit, hogy éppen hol tart a fejlesztés. Itt van pl az AC valhalla a kutyát nem érdekelte hogy éppen hol tart a fejlesztés meg milyen dolgokat raktak bele a játékba meg éppen milyen dolgokat vettek ki ami nem úgy működött ahogy azt eltervezték. Megjelent, ugyan olyan mint az előző kettő csak más köntösbe azt kész.
Tudom, hogy most a stúdión belül se rózsás a helyzet a vezetőség és a fejlesztők között, de én kívánom nekik, hogy rendeződjenek a dolgok és minél előbb lábaljanak ki ebből. Születtek rossz döntések, nincs is tökéletes állapotba a játék, de szerintem ők se és a játék se ezt a fikaáradatot érdemli. -
Maelephant
aktív tag
válasz BusinessGuy #15559 üzenetére
Nincs berakva. Egyszer egy implantnál beraktam, de utána visszatöltöttem az állást, mikor rájöttem, hogy nem lehet csak úgy kiszedni a modokat az implantokból sem, lehet, hogy bug, így maradt "félig", mert egyszer be volt rakva (?).
-
BusinessGuy
senior tag
válasz Maelephant #15562 üzenetére
Akkor fegyvernél esetleg, vagy egyéb implantnál? Nekem ez okozta.
-
Maelephant
aktív tag
válasz BusinessGuy #15563 üzenetére
Nem és nem. És ahogy írtam fenn, nem minden ellenfél lesz "incapacitated", a legalacsonyabb tier-ű tucatellenfelek (Goon, Fanatic stb.) jellemzően meghalnak, kivéve hackkel megölés esetét (egyébként van, hogy akkor is meghalnak). Lehet, hogy -10 alá kell vinni őket, mint AD&D 2ed-ben .
-
deadtom
csendes tag
válasz Maelephant #15564 üzenetére
Szerintem ez nem bug, hanem lehetséges, hogy marad egy kis hp-ja aztán csak a földön fetreng. Nálam is jelen van és én tuti nem raktam be semmi ilyen cuccot amitől nem halnának az ellenfelek, mivel nagyon nem is fejlesztettem a karakteremen. Engem mondjuk nem zavar, egy kis csetepaté utáni fejeskiosztás nálam simán belefér.
-
F_Peter
őstag
válasz l.skywalker #15544 üzenetére
A világ nagyon jó és részletesen, jól osszerakott, rengeteg lehetőséggel. Nem véletlen hogy ehhez nyúltak, mivel a Top100 Rpg listán ez a 10., ami nagyon erős helyezet.
-
Bep
senior tag
válasz Eversmann #15551 üzenetére
Ilyen nekem is volt ma is. Hirtelen váltás, mintha távolról beszélnének hozzám. Aztán egyszer csak durr percek múlva.... normál hangzás.
Meg 2x belefutottam, hogy küldetés közben a számítógépen a kamerákat offline-ba tettem, majd még utána küldi közben vissza kellett tölteni és hiába voltak kikapcsolva a kamerák, láttak. Kikapcsolni se lehetett őket utána már, a képernyőn kikapcsolásra sem váltottak át offline-ba, továbbra is online maradtak.
-
shotika
őstag
válasz deadtom #15561 üzenetére
A magam részéről átlagos hype volt a játék fele, és ahogy régebben írtam, igazán csak a Keanus bejelentésnél ugrottam rá a cuccra. Aztán szépen alább is hagyott a lelkesedésem - de ez nálam természetes. Talán épp ezért (is) az első csúszást se éltem meg rosszul, felőlem simán megjelenhetett volna 2021 tavaszán vagy nyarán is, mert egyébként is annyi-de annyi jó cím van ezen kívül. Olyan mértékűre híztak a különböző appjaimon a játékok (Steam stb), hogy pl olyan remek (vagy annak tűnő) játékok, mint a Metro Exodus is, a mai napig pár órával csücsül rajta. És ez csak egy a sok közül, vannak rajtuk 2-3 éves játékok is (a Dead Space 2-őt is nemrég fejeztem be, és a 3. részt is csak a CP77 miatt hagytam félbe, de ott a Control, a Quantum Break, a Prey, a Dishonored 2, az Evil Withinek, a FC New Dawn, vagy a Borderlands 3 kiegészítői). Egyszerűen annyira sok játék jelenik meg, és a legtöbb egyre hosszabb játékidővel, hogy nem érem be magam.
Ja de amúgy még valami: ezer éve nem vettem dobozos kiadást, de ez minden fillért megért!! Szépen megfér a nagy klasszikus mellett - ami cím külön vicces jelen esetben. A Diablo 3 megjelenését is hatalmas botrány követte (sajnos minden más dobozomat kihajítottam sok éve ágyipoloska háború miatt...)
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Jinxb1rd
addikt
Quest breaking glitchbe estem bele úgy néz ki vagy nem tudom mit kell csináljak.
Játék elejei mellékküldi:Misty bárja mellett, a proféciához kellene mennem, meghallgatni még 3x de alszik. Illetve ha közelítek hozzá, eltűnik a küldetésjelző jel is. We are only Stardust...
-
Vesa
Topikgazda
Írta itt valaki korábban a textúra betöltési hibát, illetve, hogy lassan tölt. Nos, az 1.05 óta nekem is csinálja néha. Érdekes módon csak a járműveknél és a random NPC-k esetén, de elég zavaró, 1.04-nél semmi ilyesmi nem volt még. Azt hiszem visszateszem amíg nem javítják ki.
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
Amikor valaki élő várost vár, és azon panaszkodik, hogy nem úgy él, ahogy Ő elvárja, akkor én mindig vakarom a fejem, mert közben azt látom, hogy a város éppenséggel eléggé él.
Konkrétan tegnap futottam egy olyanba, hogy egy kb. 40 játékórával korábbi küldetésben megmentett fazonnal futottam össze az utcán, és úgy viselkedett, ahogy a küldetés után elvárható. Spoileresen:
ugye még a trailerekben is szerepelt a budhista pap testvérpár, akiket elraboltak a Maelstrom tagjai, hogy kibervert építsenek beléjük, mert hát ők azt természetellenesnek tekintik. A küldetést meg is csináltam, de én ugye megöltem a fogvatartóit, a fene foglalkozik vele, hogy életben tartsam őket. De a megmenekített papunk kvázi letorkolt, hogy kioltott életek árán inkább nem kellett volna megmentsem. Gyorstekerés előre, kb. 40 játékórával később a város egy tök más pontján találkozom a testvérpárral, ahogy egy oszlop tövében imádkoznak, az átépített testvér megköszönte a segítségemet, a megmentett testvér viszont továbbra is eléggé hűvösen viszonyult hozzám. [kép erről] Igen, ez egy előre scriptelt eset, ettől függetlenül aranyos húzás és nagyon tetszett. Ilyennel pedig bőven találkoztam már, csak ennyivel később nem vártam, hogy összefutok velük.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
leviske
veterán
válasz stuka20 #15558 üzenetére
A spoilernek tagelt rész szerintem nem spoiler.
Mindenesetre a tapasztalatom az, hogy a Delamain küldiket leszámítva nem jelenik meg előre az összes, hanem a várost járva aktiválódnak. Van amihez eleve gyalogosan kell járni. Az egyetlen sztorihoz kötött korlátozása a mellék küldiket illetően Watson lezárása a játék elején, de azt elég hamar feloldják.
De javítsatok ki, ha tévedek.
-
FingR86
őstag
1.05 patch-hez van valakinek HEX editoros megoldása Ryzen procikhoz ?
valamit változtattak benne, mert már nem találja meg azt az adott karakterláncot az új exe-ben, és ugyanolyan fosul csomó szálat nem használ a játék. -
Roland861010
addikt
Ha befejezem a fő küldetését a meglévő mellék küldetéseket be tudom fejezni?
Az 1.05 óta még GeForce Nowon sem az igazi a játék homályos távoli textúrák, droppol, és mindegy hogy low vagy ultra a beállítás.
Ez már engem is fusztral.
-
Sensut
őstag
Szörnyű egy év volt 2020, de tanulságos. Többé ne vásárolj előre kirándulás csomagot, ne vegyél előre jegyet repülőre, ne fizess be előre fesztiválokra... és sose rendelj előre játékot!
-
WATERDACA
senior tag
válasz Roland861010 #15580 üzenetére
Szia, igen, be tudod, visszatesz az utolsó checkpointra. u wanted, i got it \o/
-
m0h0senator
őstag
1.05 alatt random újra indítja az egész gépet. Van, hogy órák után van hogy menüből betöltés után. Másnak is produkál ilyet? 1.04 alatt talán egyszer fordult elő.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Vesa
Topikgazda
Egyet kell értenem. Szerintem sokkal változatosabb az utcai élet, mint eddig bármilyen másik játékban. Két komoly gond van, ami bár engem nem zavar mert ez a része egyáltalán nem érdekel, de ettől még valóban illúzióromboló. Egyik a forgalom AI, a másik -talán a leggázabb-, amikor fordulsz egyet és eltűnnek/feltűnnek NPC-k/járművek. Ugyanakkor rengeteg szituációt megcsináltak az utcai NPC-kkel, a legkülönfélébb helyzetekkel lehet találkozni, ha az ember járkál és figyel. Kifejezetten hangulatosnak tartom ezt a sokszínűséget. Össze lehetne szedni ezeket egy listába, már csak az érdekesség kedvéért is.
A tudomány a valóság költészete!
-
WATERDACA
senior tag
válasz m0h0senator #15585 üzenetére
Táphiba lesz, nem a játék generálja. Ha a játék lenne a ludas, "kék"halált is kapnál.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
veterán
válasz Bile Demon #15583 üzenetére
-
Vesa
Topikgazda
válasz m0h0senator #15585 üzenetére
Ilyet nem tapasztaltam, CTD se volt, pedig egész éjjel játszottam vele. Viszont a textúra betöltéssel szórakozik néha, és autókázás közben rendre van 1-1 mikro lag (annak ellenére, hogy a stabil 60fps most is megvan, de valami miatt néha akad egyet). 1.04-nél ez sem volt.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
Topikgazda
válasz D1Rect #15592 üzenetére
GOG fórumon többen panaszkodnak crash-re, általában W7 felhasználók. Olyat nem olvastam, ahol komplett ujraindult a gép, csak CTD-t. Ettől még nem lehetetlen. Küldeni kell a crash reportot, abból látják, ha a játékkal van baj, de tényleg esélyesebb a táp probléma.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
mettek
addikt
válasz m0h0senator #15585 üzenetére
Nekem egyszer sem csinált ilyet.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
m0h0senator
őstag
válasz WATERDACA #15588 üzenetére
Azért nem gondolom táp hibának, mert nagyobb terhelésnél nem jelentkezik. Csak akkor indul újra mikor CP-t indítom. 1.04-el megjelenés napja óta egyszer sem volt ilyen. És semmi sw és hw változás nem történt csak a CP frissült. Ettől nem még nem zárom ki teljesen a tápot csak arra gondolok, hogy akkor már máshol is előjött volna. Eseménynapló sajnos ilyen esetekben használhatatlan.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Vesa
Topikgazda
válasz m0h0senator #15596 üzenetére
Esetleg olyan összefüggés lehet, hogy a patch óta valamiért jobban hajtja a VGA-t, így előjön ha a táp gyengébb a kelleténél. Ezt egyszerűen ki tudod tesztelni egy VGA stress tesztel. Ha ott is csinálja, akkor táp, ha nem, akkor a játék lesz az.
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
Félreértés ne essék, nagyon örülnék én is annak, ha az "tömeg" NPC-k viselkedése normálisabb lenne. Úgy a gyalogosoké mint a járműveké.
A LOD-al is vannak bőven problémák, például a Badlands-en ha az úton megyünk este, távolban kirajzol egy nagy-nagy csomó autó helyzetjelző lámpát és fényszórót. Ahogy haladunk nagy sebességgel, ezek szépen eltűnnek és normálisan csak egy-egy autóba botlunk. A dolog egyfelől érthető, kb. 500 métertől egy alacsony felbontású "éjszakai lámpa" effekt veszi át az úton lévő forgalom helyét. Csakhogy nincs a forgalom mértéke skálázva, mindenhol csúcsforgalom van ennél az effektnél, még a Badlands-en is.
Ezek megint olyan dolgok, amik nekem úgy tűnnek, hogy a sietettet fejlesztésből fakadnak. Feltehetően nem lenne nagy dolog mondjuk 4 féle szintre bontani ezt az effektet, hogy a belvárosban a legsűrűbb (és lassú) legyen, ahogy jövünk kifelé, egyre kisebb forgalom legyen.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
WATERDACA
senior tag
válasz m0h0senator #15596 üzenetére
Ez sajnos így szokott indulni, nem szeretnélek elkeseríteni. Először a nagyobb terhelésű játékok csapják ki a tápot, később egyre sűrűbben, már a Windowsban is előfordulhat majd.
AMD procid van? Hány éves tápod van?
mettek: csodálom hogy W7-en egyáltalán elindul a játék....
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)