- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Plazma TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
Hirdetés
-
Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
ma Gigaakku, négy port, öt kamera, nem sok egy kicsit? De.
-
Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
ph Pár online áruház nem tudott várni, és már közzétettek néhány hasznos adatot a Granite Ridge és a Strix Point megjelenéséről.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fullextra
tag
e31 850ci-k nagyon problémásak?
elektronika terén, és úgy általában?Így kéne, ahogy itt a képen van, alpina felnivel, ezüstben, csak így!
érdemes érte külföldre menni, vagy itthon is lehet értelmes darabot találni?
gyönyörűűű
[ Szerkesztve ]
-
fullextra
tag
válasz
Tálydi #16172 üzenetére
régebb óta nézegetem őket, ha ez az amit anno 2-3 éve hirdetnek (asszem 4millióról indult), akkor viszont valami tuti nem stimm vele.
szakember van kéznél szerencsére, azonnal leakart beszélni, mert tudja, hogy minden szarral hozzá fogok majd járni, és ő fog szívni a szereléssel
mint eddig...
-
fullextra
tag
e46 coupé és sedan műszerfal(komplett, oldaltól-oldalig) között van különbség?
balosítani kéne egy jobbos e46 coupét, de itthon csak sedan műszerfal van eladó....(meg a többi cucc)
-
fullextra
tag
Hali,
Van itt a csoportban valakinek e90/e92 325i(2007- 2.5l) kupéja?
Mennyi km van benne, milyen problémákkal találkoztatok ez idő alatt?! Automata, vagy manuális?
Aut. Váltó mennyire érzékeny?
Milyen motorolajat használtok benne és milyen időközönként cserélitek? -
fullextra
tag
válasz
KINKY_007 #27786 üzenetére
Mint látom neked is 325i-d van, pl. pont arra lettem volna kiváncsi, hogy hány km. van benne, és eddig milyen problémákkal kellett szembenézned a használata során. Azt eddig is tudtam hogy az autóm rendszere szól pl. az olajcseréért, arra lettem volna kiváncsi, hogy meghálálja-e a rövidebb intervallumokat, vagy teljesen felesleges. Az automatában pedig evidens hogy cserélünk olajat.
-
fullextra
tag
erőteljesebb kigyorsításkor 1-es fokozatban olyan érzésem van mintha rázna az autó hátulja, mintha ellipszis alakú lenne a felni, vagy kipörögne a kerék murvás talajon. A bökkenő ott van, hogy mindezt csak 1-es fokozatban, és csak gyorsításkor, olyankor is amikor amúgy betapad a kerék és nem avatkozik be a dtc.
semmi hang nem párosul hozzá.2008. e90 330i aut.
ötletek?
[ Szerkesztve ]
-
fullextra
tag
nekem sajnos kimondottan terhelésnél jön elő, 3-4ezres fordulat felett, teljesen olyan érzés mintha csak az abs/ dtc avatkozna közbe, eleinte azt is hittem hogy csak az dolgozik, de aztán gyanús lett amikor teljesen deaktivált elektronika mellett is csinálta. ja és mindezt csak 1-es fokozatban. teljesen bizonyos vagyok benne hogy hátulról jön a darálás, csak abban nem hogy honnan.
Normális ez? nem hinném. -
fullextra
tag
válasz
MPowerPH #29311 üzenetére
Az előző autóm ültetett volt(-30/-30mm) H&R rugók, Koni gátlók. Szépen mutatott, jól viselkedett, de a mindennapokban inkább nyűg, bár egyszer sem ért le szerencsére az alja, a padkáktól mindig óvakodni kellett.
Kicsit zavarja a szemem, hogy ilyen magasan van az e92 eleje, de nem vállalom be mégegyszer az ültetést.Ne is mondd, engem ez a belső "vett meg"
-
fullextra
tag
válasz
CharlieDrop #30509 üzenetére
Örülök, hogy előkerült a téma, mert pont a napokban gondoltam rá, hogy de jó lenne ha Rükibe kapcsolva az előválasztót, automatikusan lehajtaná a jobb oldali tükörlapot.
Olvastam a gyári manuálban, hogy volt ilyen E92-ben, de csak opcionálisan.Ilyenre jó lehet az NCSexpert?
-
fullextra
tag
válasz
Cxgrav #30512 üzenetére
Nem tudom sajnos mivel járt egy csomagban a tükörlehajtó funkció, van fényszóró asszisztensem, esőszenzorom, kulcsról fel-le húzza az ablakokat. Ez az egy kis feature mégis kimaradt belőle.
Pár napja láttam a manuálban a fejezetet róla, de ott volt a csillag, hogy csak opcionális. Nekem nagyon hiányzik. -
fullextra
tag
Sima RWD E90-nél milyen gyakran írja elő a gyár a hardy tárcsa cseréjét?
És a valóságban kb hány év/km után cserések? -
fullextra
tag
Üdv,
Ha valakinek ilyen gondja merülne fel, gondoltam leírom a tapasztalataimat, mivel amit eddig találtam róla külföldi és hazai fórumokon, mindenki csak a hibáig volt érdekelt a diskurációban, miután megoldódott nem osztotta meg mivel és hogy sikerült.Nemrégiben volt egy kis problémám a Vanos kipufogóoldali mágnesszelepével.
Motor: N52
Modell: E92
évj: 2007Elsőre kb 1hónappal ezelőtt dobott rá hibát(kis check engine lámpa műszerfalon), lerakott csökkentett teljesítményű módba, ekkor még nem tudtam mi lesz ez, újraindítás után a lámpa égve maradt de a teljesítmény rendben volt, így másnap elrohantam szerelőhöz, odafelé menet már a hibalámpa is elaludt, kiolvasva a hibakódot egyértelmű volt, hogy a kipuf. oldali vanos-hoz van köze.
Műhelyben mágnesszelepcsatit lehúzták, megtisztították, visszarakták, elengedtek, hogy ha megint előjön akkor nézzek vissza.
Biztos ami tuti, otthon miután lehűlt a motor, kikaptam őket és megtisztítottam, könnyen hozzáférhető, kb 15perc nettó a ki és be szerelés és még 20perc a tisztítás.Egy hónap csend.
Na múlthét pénteken megint előjött, országúton, de most már újraindítás után se jött helyre.
Időközben lett egy diagnosztikai kábelem, egy notim Win XP-vel és Inpával így már otthonilag oldottam meg a kiolvasást: 2A87 - "outlet VANOS mecanic" volt az eltárolt hibakód.Angol nyelvű fórumokon utánaolvasva leggyakrabban a Vanos mágnesszelep okozza a hibát, de a tisztítás sokaknak ideig-óráig megoldja. Ha nem akkor csere, ha az sem segít akkor zsebbenyúlós. Megint kiszedtem őket és kiáztattam alkatrészmosóban, utána vissza a motorba. Hibakódot töröltem de kb rögtön indítás után dobta is be, elkezdtem parázni a rosszabb forgatókönyvtől.
Na ekkor ugrott be, hogy a két szelep ugyanaz(szívó és kipuf oldal, előbbit már valszeg cserélték mert más cikkszám van rajta, most az került a kipuf. oldalra) felcseréltem a kettőt, töröltem a hibát és az eltárolt Vanos értékeket is.
Vártam hogy most majd a szívóoldalra dobja be ugyanezt a hibát, de ez elmaradt, valószínűleg a megváltozott pozíció miatt ott még képes működésre, de egyértelműen megérett a cseréje.
4 napja hibátlan, mindenesetre megrendeltem az új OEM mágnesszelepet. -
fullextra
tag
E92-ben most cseréltem lengéscsillapítókat, gyári Sachs került bele.
Csere után a bal első keréknél valami nyikkan ha ráhajtok egy csatornafedélre, nem kopog, belülröl nem hallható csak ha az ablak le van húzva. Gumis nyikorgás.
Az autót felemelve a kereket kézzel le fel mozgatva nem hallható,Szerintetek okozhatja ezt egy gyári hibás lengéscsillapító vagy máshol keressem a problémát?
csere előtt biztosan nem nyikorgott.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Energiaital topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- MIUI / HyperOS topik
- Sorozatok
- Politika
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg