Hirdetés
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
válasz fullextra #16171 üzenetére
Igen, jónak tűnik, de elég rég óta fent van, meg ezek a tizenéves kihegyezett elektronikak tartossaga meglehetősen kérdéses. A motor ugye nehezebben megy tönkre, ha rendesen kapott kenoanyagaot, másik kérdés, hogy megtalálod-e a nem penzhajhasz jaszkarizos tulajok egyikét. Ha esetleg egy 8-as vásárlásban gondolkozol, akkor az arany szabály betartásával, és egy hozzáértő szakavatott ember társaságában, olyan nagyon nagy lejtőre valószínűleg nem kerülsz a rojtos markolatú szopórolleren.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz fullextra #16173 üzenetére
Azt nem tudom mióta van fent, de ha emlékeim nem csalnak, akkor tavaly tavasz végén nyár elején már láttuk fent.
Jómúltkor voltam e34 nézőben, egy 220-230Le-s 525i volt, amelyik benne volt az autó-motor októberi számában, kicsit késve, de ha valakit érdekel, itt van néhány kép+videó, sajnos kevés képet lőttem, az autó 95%-ig tökéletes, gyönyörű szép, élőben látni megható volt, a tulaj sajnos nem volt túl bőbeszédű, de sokat mondó az a tény, hogy saját maga 12órán át polírozta, nem mellesleg akad még otthonában e39 528i is, meg amikről még nem tudok. Végülis az autó nem eladó, helyette tervei közt szerepel egy komolyabb turbósítás, 600-700Le-t remélve a géptől, érdekes egy figura, de a lényeg a helyén van benne...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz fullextra #16171 üzenetére
ilyen az én kormányom is.
hát ha a V12 meghibásodik..lehet a vételárát ráköltöd....szerintme is gagyi amugy az a lippe olyna homasitás beütés hogy oldalra kiáll...
hátsó lippe talán ez a neve....
lippe az a toldat neve.e36 szérialökösre is irto drága a lippe.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz fullextra #27785 üzenetére
Mert hülye kérdések, ott a google.
5w30, az olajat használatfüggően kell cserélni, a kocsi rendszere szól amikor kell.
Az automata elvileg gondozásmentes, de azért illik az olajat lecserélni benne.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz fullextra #28143 üzenetére
Meleg motornál is?
Nálam is vannak néha fura dolgok, amíg ebben a hideg időben be nem melegszik a motor. Bárhogy kuplungolok, remegve/rángatva tudok csak indulni ilyenkor egyesben (de nem mindig ilyen, ez a vicc az egészben, kb. motorbeindításonként más, furi, talán a klíma/fűtés miatt van), de aztán kb. 3 perc kocsikázás után elmúlik. Mikor tavaly -16fokok voltak, akkor viszont elég sokáig tartott mire abba maradt, és olyasmi is volt, amit te leírtál.
Nekem 6.ban 110ről padlózva van ilyen darálósabb hang hátulról, mintha kipörögne a kerék, gondolom nagy terhelést kap valami, és nem csipázza, de 130felettől már el is múlik a hang. -
CharlieDrop
veterán
válasz fullextra #29335 üzenetére
ah ez melyik belső?
óó és e90?
@(#29337) BeZol
Jó szempontrendszerek köszi és köszi a fenntartási összegeketÁmbátor jött a felszereltség, amit szeretnék:
bőr/félbőr, fűthető ülések, gyári BT (gondolom itt még gázabb utólagos fejegységezni, mint e46-ban), xenon lámpák, automata (ez alap) és ami nem szükséges, csak nem árt ha van a napfénytető, a többi mind másod és harmadlagosPersze, ha van nem baj
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
brickm
őstag
válasz fullextra #30229 üzenetére
Nekem ha kihúzatom az egyest mondjuk 2100-ra, még ha lassan váltok is 1300 körülre tér vissza a fordulatszámmérő. Így 1300-1500 körül nem tudok még fentebbváltani, mert akkor gyakorlatilag tehetem egyből háromba...A 2000-et ma kipróbáltam, igazából okés tempó szempontjából, de így is érzem azt a rántást. Mikor kinyomom a kuplungot ugye elkezd esni a fordulat, teszem lassan kettesbe, vagy hármasba, engedem a kuplungot, meg adok pici gázt és érzem hogy ránt egyet az autó. adjak több gázt, vagy engedjem rá előbb lassan teljesen a kuplungot és csak utána adjam a gázt?? Kicsit új még nekem ez a 6 henger 2000ccm
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Tőzsde és gazdaság
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- További aktív témák...