Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Raspberry Pi
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz zolikaDB #3980 üzenetére
Ez gyönyörű. Ha választani kéne, hogy egy szakadt E36 vagy ez az E30, akkor én ezt venném. Nagyon megbecsült, biztos sok zsé benne van.
Kis alku szerintem belefér, 1.000.000 -ért lehet vinni.Vangelis: Ott kezdődik a gond, hogy hagytad, hogy megelőzzön. Ilyenkor 50 -nél mikor elkezd előzni, vissza kettő és padló. Garantáltan ottmarad, és húzódhat vissza a sávjába.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz zolikaDB #3982 üzenetére
Gyárilag az E30-asokban nem volt 27i, viszont a 25i-ből viszonylag egyszerűen lehet 27i-t csinálni a 325eta motorjának néhány alkatrészét felhasználva.
Egyébként úgy tűnik, hogy egyben van az az autó, és valószínű nem véletlenül ennyi az ára. Engem egy kicsit csak az zavarna, hogy nem gyári színűre lett fújva. (legalábbis így képről nem úgy tűnik) De ez persze ízlés kérdése. Ha E30-at keresel érdemes lehet megnézni. Én is százszor inkább vennék egy ilyet ennyiért, mint mint pl. egy astrát vagy focust., pedig azok sem rossz autók.
(#3977) zolikaDB
A régi cápák nekem is nagy kedvenceim. Egyszer talán lesz egy E24 635CSI-m.(#3955) BMW001
A direkt feltartás azért nem volt szép. Soha nem tudni, hogy ki éppen hova siet nagyon. Lehet, hogy neki sok múlt azon a pár percen is. -
SpeedR
őstag
válasz zolikaDB #3996 üzenetére
Szerintem azért vannak ennyire elszállva az E30 M3 árak, mert akinek van egy zsír állapotú ilyene az nem szívesen adja el, főleg nem pici pénzért. Venni viszont viszonylag sokan akarnak, mert kezd ritka kultautóvá válni.
Nem tudom ,hogy a turbós Punto hány pacis, de álló rajtnál sokat számít, hogy a BMW a hátsó kerekeket hajta (vagy 4x4). Mire a Punto megtapad, addigra a BMW elhúz. Ha nem állórajtos a gyorsulás, akkor is elég jó esélye van a BMW-nek ha megfelelő fokozatból indul, mivel 4-5 ezres fordulatról azért elég keményet tudnak lépni a soros 6 hengeresek. És ne feledkezzünk meg, hogy az E30-ak alig 1 tonnásak, tehát egy 325i-nek azért elég jó a súly/Le aránya.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz zolikaDB #4009 üzenetére
91 oktános benzint ma már nem nagyon kapni, de nyugodtan beleönthető az eta motorokba, sőt az USA-ban általános 87-88 oktános benyával is jól működnek elvileg.
Nem az injektor hiánya miatt gyengébb (egyébként természetesen van benne injektor), hanem mert direkt ilyenre tervezték. (economy verzió) Bővebben itt.
Az ETA motorok egyébként az IS motorokkal állnak éles ellentétben. Az olasz piacra készült 320is elég vadállatnak számított a kis 2 literes pörgős 192 lovas motorjával, de a 318is sem szégyenkezhet a maga 140 pacijával. -
stickermajom
addikt
válasz zolikaDB #29935 üzenetére
Szia!
"Talan az is kozrejatszik, h rengeteget hoznak be manapsag es gondolom, van alkatresz is hozzajuk."
Bizony. Én most úgy látom, hogy minden van hozzá, és rengetegen foglalkoznak vele. Elég nagy facebookos közösség alakult ki, tudnak segíteni gyári, bontott, utángyártott alkatrész beszerzésben, diagnosztikában. Bármilyen kérdés felmerül hamar lehet rá választ kapni.
"Ezeknek a tipusoknak mik az ordito hibai, amik pl mindnel elojonnek?"
20d-nél nekem típushibák amik előjöttek: vízlehúzó, kipufogó flexicső, egy minimális beázás a párazáró réteg miatt, előtét ellenállás a klímában, termosztát. A futóműve érzékeny, lengőkarokat kellett cserélnem idén. Előbb utóbb a diffi nagyszilent is megmakkan, ahogy hallom.
"Lattam, 320 dieselbol tobbfele teljesitmenyu verzio van. Melyik kerulendo?"
Ha 2002 utánit nézel, akkor már csak a 150 lovas CR-ek közül tudsz válogatni. Típushiba: Pillangó szelepek be tudnak esni a szívósorba, végigverve a motort, de ~5k-ból ledugózható ezzel megelőzve a problémát.
"Milyen szerviz es alkatreszekarakkal kell szamolni: olaj, szurok, fektarcsa/betet, vezerles-szett kompletten, futomualkatreszek, dieselnel a szokasos gondok orvoslasa (turbo stb)."
Nekem egy olajcsere szűrőkkel együtt olyan ~25-30k körül szokott alakulni. Elején kapott új tárcsákat/betéteket, izzítógyertyákat (bele is tört egy ), stab pálcákat, gumiharangot a szakadtak helyére. Ez volt ~250k. Két első lengőkar nagy szilentekkel ~65k. Turbót ugyan nem én cseréltem rajta, de a neppertől kapott felújított középrészt, ~110k körül. Kettőstömegű, kuplung, motortartó bak csere egyben ~350k lesz majd valamikor idén.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz zolikaDB #32303 üzenetére
Bármelyik hat hengeres, 2.0 is elég jó. 4en szoktunk max ülni a kocsiban, nekem még nem kellett visszaváltani előzésnél se ötösből, és nem szoktam hezitálni hogy beférek-e. átlag 9,2 a fogyasztásom városban.
Ha meg tele akarod pakolni meg kiscsaláddal mászkálni, akkor 325, de számolj azzal, hogy ezesetben a napi 15km-ed 10l fölött lesz.
hathengeressel nem fogsz mellé, nem lehet egy lapon említeni egy opel motorral.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz zolikaDB #32308 üzenetére
6900ig elmehet ha meleg a motor.
Azt vettem észre, hogy 2000-nél érezhetően meglódul az autó, egyébként mivel benzines magasabb fordulaton, 4500 körül adja le a legnagyobb forgatónyomatékot.Én nem párásodok, mondjuk teljesen újak a szigeteléseim, de mindig kilátok.
Hibái mindennek vannak, de alapvetően egy sor6 motor nem nagyon szokott megállni, hacsak nem olajnélkül mész vele.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz zolikaDB #32308 üzenetére
e46 betegségek?
Ha a motort kivesszük az egyenletből, akkor futóműve gyenge, de úgy kb minden, lengőkarok, szilentek. A manuális váltó hajlamos kopásra, ami a váltási érzetet eléggé negatívan befolyásolja a működést kevésbé. Ennyi idős korban már a diffiszilentek is kilehetnek. Rozsdásodik a kasztni. Nem egyszerű féket venni rá, mert a legtöbb hullámosodik azt nézhetsz ki a fejedből, ezért érdemes kicsit jobbat venni
A másik a motor, látom 20i-t akarsz. Ha 2001 előtti 150 lovasat, akkor max gyenge lesz (akármit is mond akinek ez van, aki ült már 23i-ben, vagy 28i-ben az tudja miről beszélek, esetleg e38 18iS-ben ), de ez relatív ugye (már dupla VANOS-os, elég jól meg van csinálva). Ha későbbi, vagyis 2.2-es motorral, akkor szereti enni az olajat, az a legnagyobb baja. Persze minden orvosolható, ésszerű keretek közt is, de ha találsz eladó példányt ezekkel számolj és nem lesz meglepi.Talán nem hagytam ki semmit sem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz zolikaDB #32308 üzenetére
20i eseten M52 / M52TU (150lo) vagy M54 (170lo) van. Utobbi 2.2L majdem valojaban.
Szivo motorok szoval 3500 folott mennek es lodulnak meg legyen az barmelyik. Annyi, hogy a Dupla Vanos M52TU es M54 alulrol nyomatekosabb. Utobbit en amugy nem ajanlom annyira mert harklisabb motor es ahogy irtak szereti enni az olajat (ha jo akkor is) de ezert kokszosodik mas is, stb. Az a + 20lo / 15Nm meg nem sok semmi. Ha ragaszkodol 170 lohoz akkor inkabb a 2.5 literes 23i M52 -bol mint ez a 2.2 M54.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #32333 üzenetére
Igen, a nyomatek az jo volt.. sajnos talicskaval kellett merni a lovet az autoba. Kesobb kiderult, hogy szepen visszatekert peldanyt fogtam ki (igaz csak 90e.), de pont jottek sorba a bajok. Nagynyomasu szivattyu, kettostomegu es egyeb nyalanksagok. Na a nagynyomasut meg megcsinaltattam, mert az kritikus pont volt, de ott untam meg kolteni az autora es kiszalltam belole. Szeretheto, meg minden, csak nem tul jo allapotut vettem. Isuzu motor leven meg minden alkatresz denso - nehezen beszerezheto + kiba**ott draga.
Most egy E39 528i-t hajtok, fel eve van meg. Vannak kisebb hibai, de melyik 16 eves autonak nincsen. Eddig meg a 'szeretem' statuszban van
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #32337 üzenetére
Relativ, nem megy akkorat mint 3.0 v6 cdti, de azert tudja szedni a "labait" ha kell. A hangjat nagyon szeretem
Negro: megmondom oszinten, sza*ok en a lampakra meg a lokosre, nem vagyok en az a tipikus bmw orult. Nekem igy is tetszik.. az angyalszemtol meg nem lesz jobb auto. Azt a penzt inkabb az allalotara koltom, nem a kulsosegekre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hardcore café
- Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hobby rádiós topik
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest