Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzlobiG

    félisten

    válasz Def26 #50048 üzenetére

    Én is ilyeneket nézegetek szintén baromira bejön, de nem csak a kigyulladástól kell tartani sajna. :(

    150-200e km körül számolni kell egy vezérlés cserével ami kb 300-400e ft ki kell szedni a motort, nem kis meló...a harmincezres olajcsere intervallumnak köszönhetően a turbo is 200e körül szeret elhasalni és a legtöbb pláne céges autók mind harmincezrenként cserélték az olajat.

    A kigyulladásra meg van visszahívási akció fel kell keresni a hivatalos szervizt és alvázszám alapján megmondják, hogy érintett-e az adott típus, de ahogy olvasgattam még ez se garancia arra, hogy nem fog kigyulladni mert eléggé hitványul kezelik a problémát. Szvsz a legjobb megoldás ahogy ezredes is szokta mondani, ha ki van írva a fenébe az EGR...

    Amúgy a 16D ugyanaz mint a 18D csak szoftveresen van butítva szóval egy programmal simán feljebb lehet tornászni, ha meg még több kell akkor olyan 170-180 ló körül ki lehet belőle hozni.

Új hozzászólás Aktív témák