- Vezetékes FÜLhallgatók
- Plazma TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autóhifi
Hirdetés
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz
zolikaDB #4009 üzenetére
91 oktános benzint ma már nem nagyon kapni, de nyugodtan beleönthető az eta motorokba, sőt az USA-ban általános 87-88 oktános benyával is jól működnek elvileg.
Nem az injektor hiánya miatt gyengébb (egyébként természetesen van benne injektor), hanem mert direkt ilyenre tervezték. (economy verzió) Bővebben itt.
Az ETA motorok egyébként az IS motorokkal állnak éles ellentétben. Az olasz piacra készült 320is elég vadállatnak számított a kis 2 literes pörgős 192 lovas motorjával, de a 318is sem szégyenkezhet a maga 140 pacijával.