Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Phobion #26226 üzenetére
2 literes kupét már 1.2-től lehet venni az prefacelift-et. A ráncfelvarrottak inkább 1.5-től indulnak.
Szóval 2000-es evjárat körüli 1.5 millióból már szépeket (jókat) ki lehet fogni, 2003 utánit pedig 2 millából.Az, hogy melyik évjárat, Neked kell tudni. Ugye mindig mondják, hogy: Állapotot veszünk, nem kilómétert (évjárat).
Szerintem az évjárat inkább annyiból fontos, hogy facelift-es vagy sem.(#26227) -KP-
Napi 90km-nél már megérné dízelt venni.Sajnos én fórumokon azt látom, hogy a dízellel szinte mindig van valami. Nem annyi, hogy polcról leveszik a turbót, beleteszik, aztán 2 évig a szervíz közelébe se mész.
Rengeteg kérdést látok, hogy cseréltek valamit, de még nem szünt meg a probléma. Rángat, erőtlen a kocsi, stb..Illetve én nem azt mondom, hogy nem hiszek a csodákban, de azért kételkedve veszem ezeket a hirdetéseket, ahol eladják a teljesen felújított autókat.
De mégegyszer mondom: ugyanúgy lehet szerencséd egy dízellel és lehet, hogy semmit nem kell rákölteni.Mielőtt bárki félreérti: Én nem azt akarom mondani, hogy a dízel milyen rossz! Csak a dízelnek az az előnye, hogy kevesebbet fogyaszt. Ezt nyilván azzal lehet kihasználni, ha valaki sokat megy vele.
Nekem meg "élményautó"-nak van, más felhasználásra.