- Videós, mozgóképes topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen széket vegyek?
- Nikon DSLR topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- iPad topik
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Többet költenek a PS5 felhasználói
it Csökkennek a PlayStation 5 konzol eladásai, de a Sony szerint nincs miért aggódni, mert a felhasználók többet költenek.
-
Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
ma Az Enjoy 70s processzorfrissítéssel próbál szerencsét, több változás nincsen rajta.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #39163 üzenetére
A 30-asnal is jellemzo a hidrotokek csattogasa?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #39168 üzenetére
En is sokat gondolkodtam egy 30i coupe -n, mivel a 35i -tol mindenki ova intett. Csak helyben hasznaltam volna, igy a fogyasztas is masodlagos tenyezove lepett volna elo, de annyi rosszat hallottam ezekrol, hogy ugye nem mertem, es most sem mernem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz majestic #39174 üzenetére
Cserelj benne olajat. Az meg mindig majd bejaratos stadiumban van, es az olaj benne ennek koszonhetoen erosen 'szennyezett', plusz valszeg az olajszuro is tele van.
Na meg evente egybkent is illik cserelni.Ha ennyire keveset hasznalod, akkor miert diesel?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #39204 üzenetére
En most takaritottam ki az autot. Pontosabban vegre ravettem magam, es letisztitottam, leapoltam a bort, meg ugy az egesz auto belsot fertotlenitettem. Nem tetszett mar a benti szag, gondolom az allando nedves tel az oka. Most kellemes friss illat van, keveredve a jo kis borszaggal. Legjobb autoillatosito, ha leapolod a bort.
Bar ha lenni olyan illatosito autoba, ami a gyari BMW borszagot arasztja, akkor egy olyat besuvasztanek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
En most az Autoglym tisztitojat, es Care Balm -jat hasznalom, jobb mint a gyari BMW-s.
Lefujod a tisztitoval, elterited, hagyod kicsit dolgozni, majd chamois leather -t tiszta meleg vizben megmartva, jol kicsavarva szepen attorlod az uleseket. Utana szaradas(futes maxon, ulesfutes+szelloztetes igy telen ), aztan johet az apolo. 1 orat szoktam hagyni szivodni, majd attorlom mikroszalassal. Regen az utcso lepes kimaradt, es feher foltos lett, szoval mindenkeppen erdemes atmenni rajta.De van ennel is jobb cucc, Lederzentrum -tol beszerezheto. Ott kapsz kifejezetten a BMW borokre valo, szinhez allo apolo szettet. Most rendelek en is.
Utolag is koszonet az autoapolos topikbol a tanacsert a sracoknak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39232 üzenetére
A cleanert le kell szedni nedves torlovel. Ha fent marad, roncsolja a bort. A chamous szintetikus bor meg pont erre valo, magaba szippant mindent. Es a kosz is ugy jon le rendesen, ezert is kell 3x obliteni ulesenkent. Ha koszos marad, akkor az apolo sem szivodik bele.
Varni az apolonal erdemes, mert a bor nem szippantja csak ugy magaba. Sokan hagyjak fel napot is dolgozni, mielott attorlik.
Akkor jo, ha szep matt, de mely szine lesz a bornek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39237 üzenetére
Valszeg a CG cleanere nem olyan eros szer, ezert nem kell vizes rongyal attorolni. Ha a hasznalatit kovetted, akkor az ugy jo lesz.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Csinaltam egy 100-200 -as probat. Ugyan ez factory default -al olyan 15-16s korul van.
Az uj setuppal mar nott a fogyasztas is, 8l az atlagom a 7.6 helyett, mint ahogy latszik is. De szerintem ha taposom, akkor siman lesz 1l plusz is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #39244 üzenetére
Nyomatek le van fojtva, 78X Nm -rol 730Nm -nel korlatozva van. Igazabol ezen a szinten mar alig tudsz fejlodest elerni, sok plusz kell ahhoz a par masodperchez is, fizika torvenyei ugye... Ezeket nem erdemes tovabb huzni, alig kapsz valamit, de ehes lesz, es a technikanak is megvannak a hatarai. Ha kell az erosebb, akkor 550d.
Egyebkent meg minek? Sehol se lehet mar szaguldani... Vagy legalabbis nem eri meg a kockazatot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #39247 üzenetére
Ezen a szinten meg nincs felni valo. Kergethetned naphosszat, csak legyen megfelelo hutes, es rendes olaj, amit idoben lecserelsz. Ezeknel az elso alkatresz, ami ugy igazabol megerezheti a terhelest, az a valto. A 8HP70 700NM -ig van hitelesitve, de mivel az 550D -ben is meg ezt hasznaltak, ami 740Nm -t produkal default, igy ez itt nem gond. A Wandler egyebkent 800Nm -ig okes, tehat van hagyva tartalek. En hagyattam tartalekot a valto oldalan pluszban, biztos, ami biztos. A blokkot, turbokat, es ugy minden mast szinten nem visel meg az ekkora novekmeny a teljesitmeny es nyomatek teren, leven az 50D ugyan ez a blokk, konstrukcio. Gyarilag persze az tovabb erositett.... Nalam most mar a nagy turbo sem jelent problemat, 2.2 Bar -on megy, szinten lefojtva. Azt hiszem 3.2 Bar -on lehetne jaratni. Az itt azt jelentene, hogy boven 400 loero folott, es 850NM+.
Nyugodt szivvel mennek vele akar palyazni is, birna, meg talan a fek is. De ez nem arra valo, nehez, nem egy kanyarvadasz auto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
En meg VPower parti vagyok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #39275 üzenetére
Egyebkent ez ugy van, hogy maga a gazolaj minosege az igazan donto. Mo. sajna ruszki olajbol kap, aminek a minosege elmarad pl. az Eszaki-tenger -bol felhozott olajtol, amit Nyugat Europaban hasznalnak. Ezert van az, hogy az otthoni adalekozott gazolaj sem lesz soha olyan jo, mint a nemeteknel, vagy itt az UK -ban megvasarolhato mezei.
Azert szoktak otthon az OMV -t irni, mint ajanlott, mert a ketto fele premium uzemanyaga nem a Mol -tol szarmazik, es nem utolag adalekoljak, hanem Schwechat -bol hozzak egyenesen. Osztrak benzin es gazolaj. Az adalek ott is ugyan az, csak az alap uzemanyag minosege hatvanyokkal jobb. Ez persze a Dunantulra vonatkozik, azt nem tudom, hogy az Alfoldre is Ausztriabol kerul az OMV kutakhoz, vagy az mar hazai.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39284 üzenetére
Benzinnel annyira nincsen jelentosege, tobb lovad lesz, ha az ECU 'felismeri' a 100 -as oktant. Az uj, turbos motoroknal szamit meg, de ott is inkabb az adalekolas az, ami fontos.
De gazolajnal egy kicsit mas a helyzet, ott elegge nem mind1, hogy milyen a minosege. A befecskendezok elettartamat pl. durvan befolyasolja, de az egestermek, a motorban lerakodo szetymet miatt sem mind1.
En itt pl. allandoan VPower dieselt tankolok. DPF -nek is jobb, nincs olyan koromkepzodes sem. Erosebb a specko gazolajtol nem lesz az auto, ellenben ha szennyezett az uzemanyag rendszered, akkor gyengebb meg lehet. Na, erre jok ezek a specko uzemanyagok, mert szepen kitisztitjak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39289 üzenetére
Ugyan az az alapja, mint a tobbi kutnal, leven mindenki a Mol -tol veszi. Csak az adalekokban van kulonbseg. De igen, ugyan ugy a gyengebb minosegu orosz nafta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39300 üzenetére
Ez mar smart led? Marmint a fenyszoro.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39321 üzenetére
Azt a Xenon is tudja. Kitakarja a szembejovot, vagy csak sima LED?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39330 üzenetére
Konkurensek kozul messze a legelmaradottabb, de mar smart.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39356 üzenetére
Nezz akkor meg par osszehasonlitos videot a Quattro vs. X Drive kozott. Ertem en, hogy ki kell allni a mellett, amit az ember hasznal. En raadasban utalom is a fosvagen konszernt, igy az Audit is, de szerintem fobenjaro bun akar az X Drive -ot, akar a 4 Matic -ot egy lapon emliteni a Quattroval. Eg es fold...
A problemakat meg majd megtudod, amikor egy hasznaltauto aranak a fele ramegy a javitasara.(a Quattro karbantartas mentes )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39371 üzenetére
En kint se keresek olyan jol, hogy megengedhessem az X drive -ot magamnak.
Az eg es foldet meg fenntartom, barmit irsz. Kerdezz ra BMW -forumon, mit irnak az X Drive -rol a Quattro -val szemben. Pedig ott 550D -s is szidta, mint a bokrot, aki veletlenul pont egy Quattrorol valtott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39381 üzenetére
Az.
Jo is, szembejovok Teged szeretnek. Nem vetted meg eszre, ahogy dolgozik?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
bulikavagyok, Gratula!
Mennyi km van benne, es hany olajcsereje volt eddig?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39450 üzenetére
Csak a betetek. Tarcsak elbirnak tan 3 betet garniturat.
Akkor 25k -s olajcsereperiodust kovettek. Azert ezt majd csokkentsed le olyan 15k km-re, az a maximum egeszseges hosszutavon. Lanc meg okes lesz, de pl. 1-2 porolto legyen nalad a csomagtartoban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #39467 üzenetére
Oszt mi a problemad vele? Ez nem tartosberlet meg auto lizing, ami mogott tisztara mossak a lovet, es nem is banki auto lett, ami itt Mo.-n nagy divat. Azert az a jellemzobb inkabb, hogy a 3 millios autot is hitelre veszik....
Bar az "irigy" szot en sem tudom hova tenni, miert kellene irigynek lenni barmire is?!Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39473 üzenetére
Ezeknel az uj bomosoknel gazos a fek, mert csak a gyarit szabad belerakni, es bizony a fektarcsa arakat szep osszegben merik... Nekem pl. az elso fektarcsa+betetek, fekolajcserevel egyutt cakk £580 -ba kerult. Ami lazan tobb, mint 200k. Egy VW -re vagy Fordra meg kijossz szerintem 80k korul. Szerencsere nem minden alkatresznel ez a jellemzo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz midnightstar #39501 üzenetére
Erre a hasznalatra valo a diesel. Mivel nagyon nehez nem 3x visszatekert, lefingott 320D -ket, es ugy alapjaban veve E46 -okat talalni, en biztosan egy masik markaban gondolkodnek. Ugyan annyi loveert biztosan talalsz Mo.-n uzembe helyezett, leinformalhato eloeletu, fiatalabb autot.
mod: Pontosan mennyit szansz ra? Ugye az a gond, hogy irod, nem akarsz kolteni ra. Sajnos az E46 is eljutott mar arra a szintre, ahol boritani kell bele a lovet, es mindig lesz vele valami.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nekem fel nap alatt keszult el. 1-re vittem, valamikor este kesz lett, masnap elhoztam. Gondolom, ha tisztaban vagy azzal, hova kell nyulnod, akkor rutinbol megy.
Ezredes: Egyebkent ezeknel a leallitas utan meg kering a viz a turbokban, ha szukseges (mar ha van bennuk szenzor, es tudja az agya, hogy most izzanak) vagy a motor leallitasaval a keringes is megszunik?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39553 üzenetére
Nem haat, 400k minimum megvan benne. Igy is meresz a csoka, 200k+ km futassal hirdetni egy autot Mo.-n... A baj az, hogy nem mondod meg, mert nem latod az auto multjat. Az osszes behozott E46 tekert oras.
Es a befecskendezok nem tartanak orokke. Az egyszer nagyon draga mutatvany lesz ezeknel. Automata valto szinten...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Silent77 #39595 üzenetére
Megnezni ugy tudod, hogy ramersz. 13.5-13.6v korul kell hogy lass alapjaraton. Feszultsegszabajzo, ha kevesebb, de lehet diodasor is, kopott szenkefek.
Kezd az ekszijjal, utana pedig johet az autovillamossagis. Sajnos ezt igy nem lehet megallapitani, sok dolog tonkremehet. Viszont kimerni erdemes![ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem, soha. Egyszer volt, hogy telen hazamentem, es reggel -15 fokban 2db sikertelen inditas utan roffent csak az auto. Izzitas vezerlo meghalt, de nem vettem eszre, mert itt UK-ban nincsenek ilyen hidegek. Azt cserelve izzitokkal egyutt mar jo volt minden.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39623 üzenetére
En egyszer vittem az itteni BMW -hez
Aranyosak voltak meg minden, meg taxit is hivtak oda-vissza. Megkertem oket, hogy ne mossak az autot, mert a keramia miatt oda kell figyelni, milyen sampont hasznalsz... Takaritani meg nem kellett, leven soha nem viszem koszosan egy szervizbe. (de elvarom, hogy ugyan olyan tisztan kapjam vissza, es ne uljenek bele olajos ruhaban) Volt egy ingyenes atvizsgalas is, ami kb. sz@rt sem ert. Es persze lemostak... Futomu allitasra vittem, mert ferden allt a kormany. Azt bezzeg nem sikerult megcsinalni. Soha tobbet![ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Joker94Hun #39627 üzenetére
Swissvax, ez mindent elmond. Meg nem probaltam, de biztos jo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #39641 üzenetére
Nem kotelezo... Ezek tenyek. Es nem csak BMW -re, hanem minden masik markara, amit kulfoldrol kereskedo hozott be. Mert a nemet az elso 5-6 eveben belerak 200k km-et az autoba. Akkor naivsag abban bizni es hinni, hogy a 15 eves autoban csak 230k km van.
Lehet vasarnap elviszik az autom. Pontosabban nem is a csokatol fugg, ha megveszem azt, amelyiket kineztem, akkor valid az eladas is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- SaGa: Emerald Beyond teszt
- Politika
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest