- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Továbbra is Dél-Korea uralja a tévékbe szánt OLED kijelzők piacát
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
Hirdetés
-
Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
ma Csak az iCar sorsára ne jusson. Lassan bővülhet a hajlítható piac.
-
Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
ph Az ASUS kreatív notebookcsaládja sem maradt ki az AI áldásaiból, de még egy tablettel is bővült.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Amennyiben használod is a féket nem csak dísznek van a kocsin akkor igen.Átlag felhasználás mellett pl városba gurulgatsz 50-60-70 el és nem fékezel erőteljeseket akkor felesleges. Nincs bajom a fékkel amíg csak egyet egyet fékezek keményen de amint elkezdem nyúzni 2-3-4-5 fékezés után teljesen elmelegszik.... A lyuggatással kevésbé melegszik el jobb a fékhatás is. Akinek ilyet tettünk fel eddig mindenki pozitív visszajelzést adott róla. Negatívum a jellegzetes hang miatt lehet amit a lyuggatás vált ki. De engem ez nem zavar
(#36831) Möhe
Azt a képet igen Teljesítmény meg jelenleg ~ 250Le 500Nm++
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szabi325 #36834 üzenetére
Tudok segíteni
(#36835) Möhe
Vicces vagy Azt is majd oda lehet írni,hogy #PetinekkönnyesaszememikorMisielmegya30D-velazM5-nek A tiéd se szöggyári már És remélem majd még csempészünk be lovakat oda is Amit beszéltünk megcsináljuk utána mindkét kocsival mehetnénk teljesítménymérésre
(#36836) Bitpalace
5W30
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #36859 üzenetére
Semmi extra csak így rakták össze. Nem akarták berakni az előválasztó kart a DKG-nál berakták. Ezen nem kell úgy meglepődni Kb miért nem raktak E39 30D alá ZF6HP-t mikor már 2001-ben is volt vagy E60-ra 8HP-t mikor 2008-ba már volt stb stb stb... Direkt nem raknak be ilyen olyan újításoakt extrákat,hogy az új modellnek maradjon meg... Rengeteg dolog adott volt anno vagy pl E39FL hátsó lámpa LED-es de E60-nál sima izzós... Van annyi ilyen egyébként....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #36875 üzenetére
csak a DKG-t láthattad másnál nem volt.
(#36876) negro
Naaaaa azért egy jó E60 az nagyon is jó Főleg egy LCI abból is egy 2008 év végi amiben már CIC-van azért az elég patent tud lenni. E60 LCI 35D CIC ülésfűtés/hűtés aktív kormány dynamic drive ACC Logic7 stb stb stb Azért ilyen extrákkal nagyon nem szabad leírni de persze ezek megtalálhatóak 203-tól is CIC kivételével de az LCI tényleg jól sikerült E60-ból . Egy fél generációt előrelépett
(#36877) ludinho123
5W40
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #36879 üzenetére
Igen ez 7 sebességes DKG és csak ebbe ilyen a váltókar
Nekünk még soha nem kellett cserélni egyben sem ha elveszítette a pozíciót vagy bármi nyűgje volt mindig meg tudunk oldani. Nekünk nincsen vele negatív tapasztalatunk sőt bármikor mikor ilyen kocsit vezettem annyira természetesnek hatott nekem az aktív kormány mintha mindig ilyen autót vezettem volna. Én imádom Iszonyat jól vezethető szerintem nem mű nekem csak pozitív tapasztalatom van velük
(#36880) aero.
Nem-nem 35i-be volt 7 sebességes
(#36876) negro
Visszatérve még egy szóra pl az E60 lámpákhoz,hogy tudatosan adják ki "butítva" az új szériás kocsikat,hogy majd az LCI-nél tudják berakni. Ugye FL E39-be ledes a hátsó lámpa e60 nál nem csak LCI-től ez is egy olyan dolog volt. Vagy,hogy adott X-Y motor váltó de nem teszik be mert elég hülyén venné ki magát ha technikailag közel ugyan azt tudná a régi modell mint az új.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #36888 üzenetére
Hiába mondanak bármit isten igazából nem szűnt meg... Hivatalosan 2011/03-ig bajosak de amikor a 2013-as F-es 18D -be is elszakad 150E Km után akkor mit mondhat az ember.... Az elmúlt időszakban 2 2009-esen szakadt el a lánc/ fogazta le a megnyúlt lánc a lánckereket amikben 17X E Km volt és volt egy másik amiben 300E Km volt abban pedig GYÁRI volt minden és nem szakad el. Nem mondom nyugodt szívvel azt,hogy nem szakad mert rengetegbe szakad 18D-től 335D-n át mindegyikben :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #36900 üzenetére
Nagyon helyes Dízel leforog úgy 5500-6000-et Hogy van ERŐ ha hozzá van nyúlva. !!
(#36898) okezsoke
Ha gondolod keress nyugodtan
Úgy néz ki megvan az intercooler is. Ez tűnik befutónak. A gyári helyére plug&play egyedileg gyártva
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ki tudja....
(#36904) BMW001
Mivel már a nagy turbó van fönt az is nagyobb kerékkel így nem lesz ez akkora probléma szerintem
(#36907) Highend55
Ehhez már kell egy minimum 350Le vagy fölötte és egy jó nagy turbó Nekem ez a "kicsi" egyenlőre elégnek kell,hogy legyen
(#36919) ADAM1337
Simán....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #36950 üzenetére
Elromlós ?!?!?! Kell vele foglalkozni először és utána már csak karbantartás.... Az-az igazság,hogy ez nem lehetne LCI mert az csak 2011-től volt. Ha Ez még az N54 akkor jó lehet ha N55 akkor nem
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nincs mit Pont ma 1 éve,hogy először beszéltünk a Z4 projektről... Sokáig tartott de úgy gondolom megfelelőt találtunk Tényleg nagyon jó kis gép
(#36971) negro
Black Sapphire Metallic - 475 Pont mint az enyém....
(#36962) letepem
Termosztát gyanús de látatlanban....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Neked azért nehéz a lábad mint nekem... Nekem 10-12L között eszik de úgy,hogy full városba megyek minden nap... Nálam mondjuk ez napi 2X25 Km plusz ami adódik közbe még. Úgy kis távra én nem használom. Mire bemelegedne nálad már állítod is le.... De majd remap után meglátjuk
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #37097 üzenetére
Ez egy f@szság így. Nem rossz motor egyszerűen VEZÉRLÉST KELL CSERÉLNI A Motorral egyáltalán nincsen nagyobb nyűg mint a többivel. De persze ha valakinek nem fér bele a vezérlés csere akkor szar motor Ilyen szempontból egyik új / újabb se jó mert benzinesen széthullik a vezető és megnyúlik a lánc a dízelen meg ha nem cserélik elszakad....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #37102 üzenetére
Ha ki van cserélve a vezérlés semmi baja nem lesz a főtengelynek Ha nincs karbantartva mindene szétmegy/szétmehet.... Egy átlag állapotban lévő motornak semmi baja nem lesz. Ez a hengerfal sem általános van olyan amin megesik. De ilyen alapon semmilyen motort sem lehet venni Ezt mondom úgy,hogy ezeket szerelem nap mint nap ezekhez adunk el alkatrészeket akár motorokat. Egy normális kocsinak nem lesz baja. Egyszerűen kell a megfelelő karbantartás 150E Km után vezérlés csere és kész Egyik ilyen kocsival sem volt probléma ami rendesen volt karbantartva. De a véleményem a főtengelyről az,hogy gusztustalan,hogy így csinálták meg... Régen külön lánckerék volt egy jobb megoldás az. Egyébként ha ennyire szar lenne egy N47-es motorunk se lenne már.... Mert ki kell cserélni ha tönkre megy.... A szaksajtót meg hagyjuk... Mert hiába mondom neked.hogy pl a 6 hengeresekbe is szakad a lánc 2005 után arról te nem olvastál ugye pedig az is egy "jelenség" Az,hogy mi van leírva meg mi nincs.... A saját szerelői és alkatrész piac rálátásom is ezt mutatja ( illetve más szerelő ismerősök illetve bontósok alapján is ) (Arról hallasz vagy hallottál,hogy a 30-35D-k egymástól függetlenül elkezdtek csapágyasak lenni ? Ilyenek is vannak mostanság.... De ettől még nem szarok ) Szóval nem mondom,hogy nincsenek ilyen esetek de az nem igaz,hogy mind ilyen fos lenne Egyszerűen nem ez itthon a nagy átlag.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Leonardo91 #37117 üzenetére
Nem ez az átlag E38-ba rengeteg mindenre érzékeny.... Sok minden volt/van amit ott is kell csinálni csak jelenleg más már az ára mint az E65-nél. Egy E38-ra lazán most rá lehet költeni egy E65 árát,hogy az jó legyen.... 7-es legyen szó bármelyikről mindig is igényelte a törődést és karbantartást.
Más:
Apám megtalálta az E38 750iL High Line utódját E66 760Li Individual LCI A létező összes extra benne van az ilyen alap 4 ülésfűtés/ szellőztetés kormányfűtés stb részt nem is mondom. Ami lényegesebb Night Vision , ACC Alcantara tetőkárpit 4 zónás klíma hátul hűtő hátul monitor stb stb stb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Az marad "dísznek" majd későbbiekben lehet csinál vele valamit mert jelenleg V10.... hengerfej tömítés úgy gondolta,hogy elfárad 20 év után... De szép felállása van: E32 750iL High Line , E38 750iL High Line , E66 760Li individual a 7-es szekció erős Az M-es se gyenge....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Leonardo91 #37125 üzenetére
Had ne soroljam mik voltak ott is Minden típusnak megvannak a saját bajai. De az N62-őt különösen mondtam,hogy kerüld Képek most nincsenek róla majd lesz az is
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #37127 üzenetére
Jelenleg nincsen olyan motor amivel ne kellene foglalkozni.... Én a dízelt mondom jobbnak továbbra is..... Aki ilyen 3-4-5-6-10M-os kocsit vesz az számoljon motor típusra és karosszéria típustól függően 350-500K-t vezérlés cserére.... Aki nem tud/nem akar költeni rá azok kerüljék az összeset. Újonnan vásárolva mindegy,hogy benzines vagy dízel nagyjából ~ 150~200E Km amit úgy gond nélkül elmegy az ember.... Utána mindegyikkel kell foglalkozni ezzel számolni kell. Továbbra is nem megvenni sok ezeket a kocsikat hanem rendesen karbantartani mert ezekhez a kocsikhoz kell a törődés.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #37205 üzenetére
Csak hónapok óta a kutya nem viszi el... Már próbálta úgy eladni,hogy teljesen gyáriba visszaalakítva olcsóbban úgy sem.... Utána megint visszakerült a jelenlegi állapotába. Profin van megcsinálva pedig az autó.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Bírja A reggeli állófűtést is bírja pöcc röff Imádom az állófűtést reggel lemegyek és a meleg utastér fogad egyből meleget fúj a kocsi a víz pikk pakk bemelegszik a hideg járatás jóval kevesebb Megvan közben a váltóolaj cső meg a váltó köteg nemsokára rakom föl a váltót Sokkal gyorsabban vált ez a váltó mint a GM és talán még az alap 5HP24-hez képest is. 2,35-ös diffivel ( kéziváltó / Alpina alatt is ) meg sokkal jobb lesz a gyorsulás kevesebbet kell váltani többet lesz ideális fordulattartományban is
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ismerős a szitu.... Volt amin nagyon kínlódva lejött. Az a baj,hogy már lenyaltátok ás egy 1M-es erőkaron akarod lenyitni... Amit tehetsz,hogy a helyén szarrá ütöd kalapáccsal a csavart persze egy rá való fejjel és ha rászorult sikerült rányitni FIX szárral rányitni de lehet csak szarabb lesz és teljesen odalesz a csavar.... Oda kéne férni sajnos valahogy lejjebb kell engedni az egészet vagy kivenni a motort vagy leengedni a váltót ,hogy lógjon lefelé és legyen hely. De így látatlanba nehéz.... :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nálam ilyen probléma nincsen mivel az elmúlt időszakban 2x vettem le a váltót gyors egymás után és ma megint veszem le és rakom föl az Alpina váltót... Szurkoljatok,hogy minden fasza legyen. Talán Magyarország de lehet a világ első E39 30D-je lesz Alpina váltóval elég egyedi és beteg is tudom Kollégám azzal fűz,hogy rakjunk be M3 kormányt ,hogy kormányváltós legyen mert ugye ezt tudja a váltó/ váltóvezérlő de ekkora fétisem nincs még...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #37370 üzenetére
Egy LCI 30D D3 nem rossz azért sőt... Remap után meg minden tekintetben jó
(#37372) negro
A régebbi szívóbenzinek nem nagy számok gondolok itt az M54-re B30 se versenyautós.... Egy jó 30D-vel lazán elmész neki. Nem kell állandóan forgatni nyomatékból megy kevesebbet is fogyaszt. Én nagyon szeretem és szerettem régen is a benzineseket de jobb egy dízel. A benzines turbók meg mások megint abból egy N54 nagyon jó meg az M-esek . Egy E39 M5 se akkora durranás..... Jó meg fasza meg mikor megyek és forgatom nagyon jó a hangja megy is de mikor komolyabb 30-35D-vel ugyan azt tudod vagy még többet is akkor nem nagyon éri meg... Tuningra egy E46 limo 30D D2-es a legjobb választás. Ha nem piszkálod meg nagyon akkor is 270-300Le és 650Nm+
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #37383 üzenetére
De mit akarsz ezzel ???? A 2 AUTÓ KÖZÖTT TÖBB MINT 400Kg van !!!!!!! Mikor 50-100Kg is rengeteget számít utcai kocsiknál akkor a 400-450 vagy épp annál több szerinted????? Mit akarsz így hasonlítani ? Az aerodinamikai eltérésekről meg ne is beszéljünk..... Teljesen 2 külön kategória.... Vicces de nyomd az ipari f@szságot..... Jó,hogy azt nem magyarázod,hogy egy szlalompályán Egy 760Li miért nem tud olyan gyorsan végig menni mint egy E30
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #37407 üzenetére
Annyit mondok,hogy mindkettő jó..... M2 még jobb.... 1M-en van remap M2-őn meg performance kiegészítők meg a kormány.... [link] Hangja hasonlít az 1M-hez
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Itt a REV1 coolerem most módosításon van belekerül még egy sor így 8 soros lesz nagybátyámnak meg 9 soros lesz. A gyárival 10C körül hőmérsékletben gyakorlatilag mindig tűzforró a cooler ( sportos használat mellett ) míg a új coolerrel langyos/meleg volt csak.
Ez pedig az egyik kedves fórumtársunké.... Bővebben majd ha kész....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #37619 üzenetére
Vékonyabb a gyárinál de magasabb ugye így nagyobb felület . Jobban leadja a hőt és könnyebben is lehűl. Lehet a képen nem látszik de a lamellák is nagyobbak könnyebben megy át rajta a levegő is.Full alumínium van súlya is rendesen elvezeti a hőt Számban így most nem tudom kifejezni mennyit dob. Leginkább majd a melegebb/meleg időben fog rengeteget számítani.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #37676 üzenetére
6000 fölé nem illik forgatni meg tiltás is van benne ugye ( én 5500 fölé se forgatnám nagyon) . Egy jól megírt dízel egyébként 5-5500-as fordulaton is mehet és és lehet benne erő. Enyém így áll most tiltás tekintetébe [link]
(#37681) cOxeR
Össze fogjuk hozni
(#37682) Möhe
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #37701 üzenetére
Nincs mit és köszönöm szépen Volt mit csinál az biztos A többit meg majd legközelebb
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #37715 üzenetére
(#37725) malacka87
Keress meg ha gondolod
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
Ne ne ne ne ne ne és ne Ez nagyon igénytelen....
Egy ilyen vagy hasonló vagy csak egy oldalt viszont sokkal igényesebb
KovA fórumtársunknak tegnap a hátsó futóműve lett rendbe téve
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #37751 üzenetére
Itthon elég sok autóból lett kivéve a DPF+kati és egyiknél se jelentkezett turbó probléma.... Chipesünk egyedül a 35D-re mondta,hogy ha ki van véve a DPF+kati az tönkre tudja tenni a nagy turbót mert túl tud pörögni ( de itt ugye gyári állapotokról beszélünk )
(#37744) FIREBLADE78
Nem vagyok ezeknek a hanggenerátoros szaroknak a híve de mikor mentem az i8-al annyira jó hangja volt,hogy nem érdekelt az egész mert élvezet volt Tudom,hogy egy becsapás de az a motor hang meg a visszaváltásoknál lévő hang az brutál jó volt
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #37755 üzenetére
DPF+ kati sincs benne akkor mert ugye egybe van.... Nem emelkedett az olajfogyasztása a kocsinak csak most,hogy ki lett írva a DPF nem regenerál nem nyomja tele gázolajjal a motorolajt így nem hígul föl és nem az van,hogy mindig nő vagy épp ugyan ott van a motorolaj Mondom ezért lesznek csapágyasak a motorok kell a 20-30E Km-es olajcsere... Szarrá hígul a motorolaj szépen a gázolajos motorolajjal meg csapágyas lesz a kocsi... 10E Km után mindig csere DPF-nélkül is de DPF-nél még inkább.
(#37754) FIREBLADE78
Coolerra , kipuffra egyedi csövezésekre hűtőkre stb van profi emberem amúgy.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #37758 üzenetére
Egyrészt amit leírtam az előbb azért fogy az olajad másrészt természetes módon a turbód is hord olajat. Egyébként egy turbó felújítás meg egy kartergázszűrő csere sem ártana neki ennyi idősen meg Km után
(#37757) FIREBLADE78
Pl ha remap van a kocsin akkor az garanciavesztést okoz kivétel ha tőlük veszed a performance motorvezérlőt vagy egy nagy neves cég csinálja akiknek engedélyezve van. De ilyen kipuff módosítás,hogy más a végdob ilyentől nem szűnhetne meg.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #37762 üzenetére
Az ilyen hanggenerátoros szaroktól szerintem nem fog semmi történni de ha félsz a garanciavesztéstől kérdezz rá,hogy mi az ami belefér.
(#37645) negro
Neki csináltuk a kocsijait Pl a piros 850CSI a ferrari , 635CSI , Z3M , F13 M6 , E63 M6 , 3000 cs , Alpina B10 Sok szép kocsija van
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Gyönyörű autói vannak az biztos Egy M1 még megkoronázná a gyűjteményt...
A belsőre visszatérve azt hiszem nekem is be kell raknom a szettet most már Kellene egy aut. lakk fekete váltógomb is
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #37783 üzenetére
Ha fagypont alá lemegy a hőmérséklet főleg tartósan akkor igen. Nyomd ki a rendszerből a nyárit és töltsd fel télivel.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Bosch Serie 2 SPU2XMS01E nemesacél mosogatógép átvehető a rendelt áron! Bolti ár feléért!
- Eladó Adly ATV ru XXXL 2T felnőtt méretű 50 cm
- Eladó !!!PANEL HIBÁS!!! CANDY 15 terítékes mosogatógép és/vagy PANELT VÁSÁROLNÉK HOZZÁ!
- TCP smart plugs uk - okoskonnektor 2x
- SAMSUNG WW80CGC04DTELE Elöltöltős mosógép 8kg (Bontatlan csomagolás, gyári garanciával)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen