- Autóhifi
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lobeu
csendes tag
válasz
whitezo88 #21050 üzenetére
Műszaki van rajta, igazából 10 perccel több, mint ha magyar papírost venne. Bemegy NAV-hoz, kifizeti a regadót, utána okmányiroda, és ugyanaz a hercehurca....
És a regadó összegénél jóval nagyobb különbséggel vágok alá a többi ilyennek (sor6, makulátlan bőr, dupla manuál klíma, gyári felni, nagy board, stb...).
És kutyának nem kell. -
Lobeu
csendes tag
válasz
whitezo88 #21066 üzenetére
Egy régi barátom apjának ilyen van, ezüstbe, 30d, full, ami rendelhető volt bele, benne van.
A garázs elejét szivacsokkal ragasztották teli, meg a garázskapu is telibe van húzva egy vastag szivaccsal, mert konkrétan pont akkora az autó, hogy ha koppanásig megy előre, akkor lehet becsukni az ajtót mögötte.
Viszont évente talán 2-3 ezer km-t megy vele, inkább egy E60 530d-t használ, azt mondja, az kevésbé feltűnő, meg a partnerei nem annyira nézik rosszallóan. Egyébként a szépség iparban dolgozik, egy országos üzletlánc egyik vezető pozícióját tölti be.
Talán 9 vagy 10 éves az autó, és 40.000km még nincsen benne.
Ha valaki, akkor ő nem az üzemanyag miatt vett dízelt, egyszerűen csak azt szereti.Megtehette volna, hogy 740-est is vesz akár, ekkora távolság mellett a nafta se lett volna sokkal több, de neki dízel kellett.
Nem fogom megérteni... Én ha ugyanannyiba kerülne egy dízel és egy benzines, és a fogyasztás is ugyanannyi lenne, nincs azaz isten, hogy dízelt vennék. Most mégis sajnos egy dízelem van. -
whitezo88
nagyúr
válasz
whitezo88 #21041 üzenetére
update: bentvan a két cucc, elég nevetséges hogy egy fröccsöntött műanyaglapért 10k+áfát elkérnek... 30ban volt a kettő+munkadíj. a kicsit kontaktos bal első indexet is fixáltuk, de ma reggel megint beadta valami az unalmast: a BC kapcsológomb bekrepált. ha minden igaz benne a kis rézszál szakadt meg, ha minden igaz kézileg javítható...
-
MPowerPH
félisten
válasz
whitezo88 #21325 üzenetére
Egyébként ha figyelmesen olvasol, akkor láthatod, nem arról volt szó.
Ma megnéztük haverom autóját(E46 320i). Kicsit gyengus volt, főleg magasabb sebességen volt észrevehető. Kidobott egy camshaft sensor hibát. Köv. héten jön meg hozzá az alkatrész, reméljük jó lesz.Don't Tread On Me
-
-
válasz
whitezo88 #21361 üzenetére
Szétnézek e39 fórumon is.
Fogyira mennyi számolható? Átlagosan vezetgetek 50-50 város-autóút
Illetve, szerviz költségek, 6 henger okán? (Nyilván lesznek.)Például.: e39 525D
....
Közben megkaptam itt néhány kérdésemre a választ.[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
ignorant
senior tag
válasz
whitezo88 #21374 üzenetére
Ezert sem tartom jo otletnek a tuning-ot. Ha barmi elromlik, mindenbe bele fognak kotni, csakhogy ne a BMW-nek kelljen allni a motorcseret.
Ha chippelve is lett volna, szerintem ki is rohogik pluszban a tulajt.
Az en velemenyem szerint ez ekes peldaja a "planned obsolescence"-nek, az alapjan hogy internet szerte olvasni az m5-m6-okrol ilyen torteneteket.
Ha gyari minden, azert nagy esellyel, ki lehet kuzdeni legalabb a motor arat hasonlo esetekben, bar az se egyszeru legtobbszor.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
whitezo88 #21374 üzenetére
Ja, reggel jó olvasmány volt.
Tulajdonképpen szerintem blama.
A BMW nem először kezeli így a motorproblémákat.Ok, a tuningbox érdekes, de attól még egy hajtókar nem könyököl ki csak úgy...
Ahhoz tiporni kell, vagy ugye jelen esetbe olaj hiány...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ignorant
senior tag
válasz
whitezo88 #21379 üzenetére
Irigylesre melto munkahely, a forum aktivitast nezve.
Bar ha csak egy ford-ot dobnak az M mernokok segge ala, lehet nem is annyira jo...
Amugy az elso ules kikopasa altalanos BMW tulajdonsag, szerintem az lenne a legjobb ha csak ettol kellene tartaniuk az M tualjoknak.
Az M-esek celkozonsege nem pont az a reteg aki meg akarja tartani a kocsikat garancia lejarta utan, szoval egy ilyen cikk szerintem egyaltalan nem befolyasol semmit.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz
whitezo88 #21562 üzenetére
Ez vót má.... A motorosra nagyon csúnyán ráhúzza... Egyébként a 20D-t ha parkettáznád, akkor se vennéd észre. Itt is elforgatja 3k.-ig, és biztos lehetsz benne, hogy parkettát nyomott, amíg azt elérte. Utána már nem sok van vissza az RPM.-ből...
De értem mire gondolsz..[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
whitezo88 #21564 üzenetére
Egyébként leszámítva a patkánykodását, tényleg tök nyugis egy ilyen videot nézegetni.
Kollegám múlt héten vett egy fekete E61, kombit. 2008 530D, M pack. Azóta szerelmes vagyok a kombi ötösökbe,,,
Szivatnak is, hogy kezdek apukásodni...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Chal
addikt
válasz
whitezo88 #21803 üzenetére
Ne csak a HSZ-em második felét olvasd el. Ez az egész egy látszatintézkedés/gumiszabály (mármint hogy bűncselekmény már a pörgetés), arra jó, hogy valami urambátyámot vállon lehetett miatta veregetni, hogy öcsém, ez aztán igazán jókis jogszabály módosítás volt.
Semmi nem változott tőle, elég azt mondani hogy nem tudtam, én is így vettem, aztán kész. Ha nem így lenne, akkor nem lenne tele a piac ilyen autókkal. Egyetlen dologra jó csupán: ha az első tulajtól veszed, akkor ugye nincs miről (mellé)beszélni, de jellemezően ritka az ilyen autó.
-
BeZol
őstag
válasz
whitezo88 #21842 üzenetére
Én Óbudán lakom, és ide járok: [Óbudai gumiszervíz]
Mindent náluk csináltatok, aminél elkerülhető a márkaszervíz. Műszaki is náluk lett csináltatva fél éve vagy hogy, és viccesen meséltek sztorikat, hogy milyen autók is kaptak műszakit
Ha valahol, itt biztos nem lesz ilyen problémád.
Nekem ennyire szétlegózták a kocsit: [link]
Tökéletes azóta is az autó, és ami a jobb hátsó kerék mellett van horzsolás, azt most hétvégén javíttattam meg, na meg persze a motorháztetőt is, volt vagy 5-6 iszonyat nagy kavicsfelverődés...
Egyébként 330D, csak elírták
Tudom nem Pest, de lehet még belefér[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz
whitezo88 #21862 üzenetére
Én ide szoktam vinni (egyelőre a nem-BMW-met):
http://www.gumicentrum.net
Ne tévesszen meg hogy gumis, asszem van a vizsgaközpontra külön brandelt lapjuk, de meg nem keresem most. Azért jók, mert én is blikkre szoktam bevinni, szerelő nélkül, mindig rákérdeztem, és megnyugtattak, hogy ha bármi gond van, akkor nem kell kifizetni a vizsgát, tán csak valami párezer forintos alapdíjat.
Szerk.:
Na itt le is írnak mindent:
http://www.gumicentrum.net/index.php?page_id=46
Egyébként nem valami über kult hely, én is csak azért keveredtem oda, mert 1 sarokra van. Viszont ott is maradtam, mert ugyan szerviz kapcsán nem hozzájuk járok (még csak gumicserére se), mégis mindig átment az autó elsőre, illetve nem akartak levenni soha semmilyen mondvacsinált indokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!