- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- Apple notebookok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Ezredes Úr,
Tudom, hogy nem távorvoslunk, de azért kiváncsi vagyok a véleményedre, hogy merre érdemes elindulni. Találkoztál már hasonlóval?
Csak hideg motornál csinálja, min. 8-10 óra állást követően, időjárástól független. Télen mínusz 5-ben ugyanolyan, mint nyáron plusz 25-ben.
N47D20A, 177 le.Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
Picit hosszú lesz, remélem érthető
A gyári rugók 10 en év alatt megfáradnak, de viszont én e46 nál nézegettem gyári bmw etk programmal, ebben van rugó cikkszám kereső, és ahogy beirtam az alvázomat ugy jött ki a cikkszám, utána kísérleteztem és kiderült,hogy vannak extrák ahol teljesen más rugó kell a kocsiba. pl, m packet de ebből is ha van automata váltó , vagy hifi akkor máris teljesen más cikkszám kerül pl hátra. Tehát én azt hittem hogy 6 henger,sedan akkor egy fajta rugo, nem kiderül h az extrák miatt vagy 5 variáció is létezik.
Egyébként: Szereztem gyári rugót használtan,de patika volt ,mivel ezek a rugók 2006 ban lettek kivéve és padláson volt azóta, és most autóeladás után a rugokat nekem eladta az eladó. (a tulaj sportfutóművet tett anno a saját autójába) 1 centit magasabb lett az autó és feszesebb a futómű nekem.(nem hintázik mint eddig)
gyári ETK-t sok oldalrol lelehet szedni->spring table->alvázszám és akkor kijön a cikkszám.
itt a képen látni, amiről beszéltem , hogy ha manuálisan pipálod az extrákat akkor ugy változik a cikkszám.(beszarás a bmw mérnökök munkája ) -
cOxeR
Ármester
Azért ha teszel be új rugót és lengéscsillapítót, az picit fog változni ahogy telik az idő... ha gyári és nem sport változatról van szó... nálam a hétköznapi használatú kocsinál legalább is ez volt a tapasztalat... előszőr kifejezetten magasan volt a kocsi, de pár hét alatt ez a feszesség normalizálódott.
-
-
CharlieDrop
veterán
valahogy ja
én kaptam előre új toronycsapágyat, rugót és gátlót 5 cm-vel van fentebb, de így a normális, ahogy írták ennyi idp alatt igencsak összeül a rugó és a gátló is, szóval szerintem normális
ha hátul is cseréltél volna, nem lenne feltűnő
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
Ahogy írta, nem normális. 1-2 cm lehet benne van, azok elég öreg alkatrészek lehettek, és azok sem az általad említett részek... Rossz alkatrészt raktál be, a lengéscsillapító, meg rugó, ha összeül dobhatod ki, már nem tölti be a funkcióját. De új bmwt alkottáp all-road coupé.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
Csalóka a 2 kép teljesen máshonnan és más szögből van fotózva illetve ez a kerék is kicsi így becsapós azért. Tegyük fel jó rugót vásároltál hozzá ( az össze tud ülni.....) Berakod az új rugót új gátlót új toronycsapágyat az simán emel/emelhet rajta 3-4cm-t. A hasmagasság kérdéssel meg pontosítanék mivel sokan azt veszik alap magasságnak amikor a kocsi már 10-15 éves van benne 150-200-300E Km.... Miközben a gyári magassághoz köze nincs a kocsinak. Mikor pedig kap új gátlót toronycsapágyat stb akkor "visszakerül" a gyári magasságba és mindenki juj de magas lett vagy megemelkedett stb holott a fos magasságból gyári magasságba került vissza..... Egyébként idővel szépen csökken majd a magasság ahogy beül minden és használódik.
(#40202) Möhe
Áhh te magasabban vagy Annyira alacsonyan voltam,hogy a nyomvályús úton mikor fékeztem a lámpához le-le ért az alja a kocsinak néha egy nagyobb fekvőrendőr is odavert ha nem úgy mentél át rajta... De iszonyat összeült a toronycsapágyam a kormány is szorulgatott miatta... Kemény volt tekerni a többihez képest bár engem annyira nem izgatott most lágyabb puhább a kormányzás és nem is akad. Ez ahogy álltam ki egyből fel is tűnt. Nem mértem le de egy 2cm-el biztos magasabb lett aminek jelen pillanatban örülök Többek között ezért is tépte le a padka az első lökösöm mert annyira lent ült az eleje..... Aknára pedig csak deszkával lehetett leállni.... Most pedig kiállok "simán" M5 az jön megy mindenhol.... Bokorugró
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kenguru99
aktív tag
A következő a gond nálad. A gyárak a felszereltségtől és motoroktól függően nagyon sokfajta rugót alkalmaznak. Ezek között nagyon pici lépcsők vannak, akár csak néhány század milliméter a különbség. ( a rugóacél átmérőjében) Az utángyártóknál ez a fajta kifinomultság nincs. Van egy, esetleg két fajta és kész. Túl erős a rugó az autódba, azért emelte fel az elejét.
Első körben azt javasolnám, hogy fogj egy tolómérőt és mérd meg a új és a régi (ha még megvan) rugóacél átmérőjét. Látatlanban is szinte biztosra mondom, hogy 1-2-3 tízed milliméterrel erősebb az új rugó. -
kenguru99
aktív tag
Egy a saját példa. A korábbi autómban eltört az egyik első rugó. Vettem bele 2 bontottat egy ugyanolyan motoros de nem ugyanolyan felszereltségű autóból. 0.2 tízed milliméterrel vastagabbak voltak a bontott rugók és ez elég volt ahhoz, hogy láthatóan megemelkedett az autó.
-
chess001
aktív tag
Szerintem vicces volt ... Tényleg béna szögben lettek lefotózva, nem lehetett látni, hogy mennyi hely marad a sárvédőívek alatt. Nem semmit kaphattak amúgy, hogy már rugó is eltört. Ha elöl van plusz 2-3 cm hátul meg annyival fáradtabb, akkor simán kijön az 5 cm difi, amit az új hátsókkal eltűntetsz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Szerintem nem eszik olyanforron a kasat, foleg itt UK -ban. A tobbsegnek diesel autoja van... Egyebkent is itt hatvanyozottan zuhan az autok ara az evek elteltevel, nem fogjak egy csapasra elertekteleniteni az osszes euro 6 -nal gyengebb besorolasu diesel autot.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Dehogynem.... Most megy a panikkeltes, kozben meg ma a Tesconal az autok 95% -a diesel volt. A kereskedesben, ahol voltam, alig volt par benzines.
En nem latom az arzuhanast sem. Az emberek nem fognak szaladni a roncstelepre, leadni a diesel autojukat, es hibridet meg elektromosat venni. Ma megneztem 2db hibrid Lexust, meg egy Priust.(azt csak kivancsisagbol) A kis hibrid Lexus agyhalott volt, es 10l -t siman bekapott. A nagy okes volt, 14l -t irt a board, de V8.... A Prius meg varosba valo. A tulaj szerint palyan sokat eszik, Ok is csak varosban hasznaljak, mellette volt egy D4D Avensis a hosszu utakra.
Jelenleg nincsen alternativaja a diesel autonak, az emberek nem fogjak kidobni a par eves autoikat sem, es hidd el, a kormanyzatnak is van annyi esze(mint ahogy a nemeteknel kozbe is leptek), hogy nem korlatozzak az allampolgarok jogait, es nem okoznak anyagi kart senkinek sem.
Magukat hibaztathatjak, a diesel lobbi par eve meg nagyon eros volt, azt nyomtak mindenhonnan, mindenkivel azt vetettek. A benzines motorok fejlesztese le is lassult(kivetel az erogepek), jott a downsizing, ami ugyan ugy zsakutca lett. Nincs alternativa, draga az uzemanyag, es aki havi szinten megy 4000k km -et, annak rohadtul nem mind1, hogy 5 vagy 8l -t eszik az autoja.
Egyebkent amig Euro 5 -os a traktorod, addig nincs mitol felned.Egyebkent meg jo ez az elektromos lobbi, igy az elejen. Csabito az ingyen parkolas, adokedvezmeny stb... Na most ez sem tart orokke, ez maga a lobbi. Tenyleg azt gondoljak azok, akik most bele vannak buzulva az elektromos autokba, hogy az aram, amit az autoba tolt bele, az jovedeki ado mentes is marad? Hogy potolja az allam a koltsegvetesben keletkezo hatalmas lyukat, ami a benzin/gazolaj jovedeki adojabol befolyik? Szerintetek mindig mindenhol lesz majd ingyen tolto? Dehogy...
Majd amikor mar a lobbi elerte a celjat, es mindenki mikrohullamu autoval jarkal, akkor elkezdik azzal, hogy az aram, ami az autoba megy, az elkulonul az aramtol, amit Te otthon hasznalsz. Es megoldjak, hogy a plug in -el otthon se tudj csalni, es az olcsot 'tankolni'. Arra meg majd meg kulon kivancsi leszek, hogy honnan szednek annyi aramot, ami ezt kitudna szolgalni? Ha most hirtelen mindenki elektromos autora valtana, akkor megallna az elet, foleg a nemeteknel, ahol az atomeromuveket is leallitottak. Es akkor meg a kornyezetkarositasrol nem is beszeltunk, ami az akkumulatorok gyartasaval jar.mod: Jah, nem lesz Lexusom, ez az LS nem nekem valo, ahogy a 7er es az A8 sem. A GS meg mar tul korszerutlen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gabesz25
tag
semmilyen tollvonásról nincs itt szó. ha valóban részletesen elolvastátok az ezzel kapcsolatos híreket, akkor tudjátok, hogy a lipcsei bíróság csak abban döntött, hogy az önkormányzatok külön engedély nélkül dönthetnek a dízel személyautók belvárosba történő behajtásának tiltásáról. Eddig két nagy német város Stuttgart és Düsseldorf szeptember elsejétől dönthet úgy, hogy kitiltják a dízeleket. De ez sem azt jelenti, hogy adott estben szeptembertől nem mehet be az adott dízel jármű, hanem ha a levegő minősége úgy kívánja, bizonyos időre megtagadják a behajtást...Bőven lehet még ezeket az autókat használni (én is fogom használni az EU4-es 20d-met itt München és környékén), csak felfújják ezt az egészet szerintem. És persze az autógyártók jóljárnak, ha veszik az emberek az új autókat.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Gondolom a szokásos CCC hiba náluk is fennáll. A 45i az N62-es motor, nagyon nyűgös. Facelift előtt a 30i még csak 258 lóerős, az az N52 motor, az nem rossz, de enni fogja az olajat, jó eséllyel csúnya csattogó hangja lesz alapjáraton. És mivel nehéz a kaszni, szerintem a 30i nagyon határeset bele, masszívan forgatni kell, hogy menjen úgy, ahogy a külső alapján elvárnád. Akkor már inkább szívjál az N62-vel, az legalább megy is.
De! (és ezt most egy benzinesről pluginre váltott embertől olvasod), szerintem a legkevesebbet egy 35d-vel szívnád. Vegyél olyat, tedd rendbe, használd, élvezd. Csak ne berheld, ne szedd ki a DPF-et, EGR-t, stb, ami divat manapság.
-
Gsx-rr
veterán
Mert igazából tegye mindenki szívére a kezét! Ha a pénz nem számítana,ebből adódóan a fogyasztás se,senki sem akarna dízel autót,mindenki benzinessel járna!
Értem én ,hogy nyomaték ,meg minden ,de nincs olyan dízel legalább is nekem ami izgalomba hozna ,pedig volt belőle bőven. Akárhányszor átültem a 50d-ből bármelyik barátom benzines autójába (Panamera, Rs4) egyből fülig ért a szám!Én speciel örülök ha "kipusztulnak" Majd szépen elfelejtjük ,hogy esetleg gazdaságosabbak voltak és kész! Akkor majd az a fogyasztás lesz a normál és átlagos.
Barátomnak van egy Lexus Lx(nem magyar rendszámmal) Akartak venni Magyarországon egy dízelt,de már nem is forgalmazzák
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Ott szakadni nem szoktak viszont nyúlni nyúlhatnak és a láncvezetők törnek/törhetnek elöregszik a műanyag is szétporlik/széttörik
(#40630) SzlobiG
Nem a BMW gyártja a láncot de biztos vagyok benne,hogy előírhatna olyan vastagságot/anyagminőséget,hogy azzal soha ne legyen gond mint ahogy a régieknél nincs is...
(#40631) ^Boss v
Kb
(#40634) Möhe
Neeem ez úgy működik,hogy átlagban 1-2-3 évre vesznek autót vagy maximum 5 év... Nagyjából 5 évet kell kibírnia egy új autónak utána "kuka" Így tervezik őket sajnos...
(#40644) negro
Szép lett
(#40649) Ummon
Privátban.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Azért azt is tegyük hozzá 3 lánc van + láncvezetők és lánckerekek és ebből cserélnek 1DB felső láncot.... Most is írt egy srác,hogy cseréltek láncot és azt is 1 db felsőt "gariba" a többi dologgal mi van ? Illúziója senkinek ne legyen nem kap senki komplett vezérlés cserét ahogy azt kellene....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Szerintem korrektek, mert garancia ido lejarta utan, es vetel utan eltelt 15k km -el kesobb tortent az eset. Torvenyileg nem lennenek kotelesek barmilyen kedvezmenyben is reszesiteni. A Wallisnal kirohognenek/elzavarnanak, ha azt mondanad nekik egy lancszakadas utan, hogy felaras alkatreszekkel , es zero munkadijjal csinaljak meg az autodat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kenguru99
aktív tag
A teljesen kilyukadt, átrozsdásodott karosszériára vonatkozik. Hogy ebből mit lehet érvényesíteni az nagy kérdés. A mercedesnél például semmit.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
A kapcsolo az befolyasolja a futomuvet, kormanyzast, a gazpedal erzekenyseget, es az auto kicsit erosebb is a sport modban. Ez a mod kalibralhato, nekem sima sporton csak a futomube es kormanyba nyul bele, de beallithatod, hogy a hajtas is valtson.(semmi ertelme, azert van a sport+) Sport+ -ban a menetstabilizator is jobban engedi tancolni az auto farat, nem avatkozik kozbe koran, es a TC is joval 'gyengebb', tovabb engedi porogni a motort minden fokozatban, es nem hasznalja a 8-ast.
Az ECO pedig ECO, kioli az autobol a rugalmassagot, lusta lesz tole(-szerintem joval gyengebb is), aramot sporol, klima sem hatekony abban a modban, ezzel pedig par decit javul a fogyasztasod. Ilyenkor ha a valtot sportba rakod, akkor, akkor a mod inaktiv lesz, es mutatja, hogy rakjad vissza D -be.Ha Sport+ -ban a valtot manualba vagy S -be tolod, akkor ismet kicsit tovabb hagyja forogni, es a valtasok sebessege is megno, szerintem erezhetoen, es olyankor kicsit durvabban valtja a fokozatokat, eltunik az a hires finomsag. De ugye ez ebben a helyzetben nem negativum....
Egyebkent meg Comfort van, ami a default, es van Comfort+, amitol az auto elpuhul, a valtasok is finomabbak, lassabbak lesznek, es a kormanyt is sokkal konnyebb tekerni. Mindennapokra ez a legjobb, ezt hasznalom.
Palyan pedig ha sietek, akkor Sport+, es a valto manualban, igy egy-egy erosebb gazra nem kapcsol vissza egybol 3-at.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Politika
- Diablo IV
- OLED TV topic
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós kamerák
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen