- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple notebookok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #49384 üzenetére
3. hengernél valami nem jó..... lehet gyertya / gyújtósor / kábel stb....
Hazaértünk a nyaralásból 1500 Km letudva. Zadar és környékén voltunk illetve visszafelé Slunj és környéke. 1500 Km átlaga végre emberi lett Odafele semmi extra kényelmesen 120-150 Km/h ahogy a forgalom engedte Oda 7L oda-vissza a teljes út 8,3L visszafelé a pályán 150 végig Magyaroknál meg összekadtunk egy M4-el meg egy új A8-al végig Pestig mentünk együtt.... Teljesen baráti így főleg,hogy ott helyben sok volt a kis táv illetve a kis turbóm rossz így alulról nem is dolgozik normálisan az autó.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Kicsit visszatérve a minőségre....
Alany Mercedes ML 2012 64E Km Mikor valaki azt mondja fú bezzeg a Mercedes az milyen jó minőségű ott nem recseg semmi.....
Ehhez képest az E39 / F11 semmi...........
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #49489 üzenetére
ML után beültem egy E70-be 5X annyi Km-el és persze idősebb is volt egy ~4 évvel és sokkal jobb volt az X5....
Tegnap mentem pályán egy S8 5.2 V10-el 100-250-ig de nem tudott elmenni gyakorlatilag fejet mentünk pályán.... Számomra kicsit meglepő mert arra számítottam,hogy elmegy a V10
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz totyika93 #49512 üzenetére
mi értelme lenne a B22-re felrakni bármi mást mikor a 20i-25i szívósor / befecskendezők ugyan az.???????? Egy remap amin érdemes elgondolkodni másnak nincs értelme ezen a motoron.... ( Ha nagyon bele akarsz menni 6 leömlő de ez a motor alapból nem a legjobb konstrukció) 25i 30i lényegesen jobbak.
(#49502) Drago1
Tudok coolert raktam már F30-ra nagyobbat.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nem tud felmelegedni az olaj ?!?!?! Én még ilyennel nem találkoztam de,hogy a hugyos W30-at vagy akár a W40-et elmelegíti olyannal nem is egyszer.... Egy olyan motort se kellett még csinálnom ami 10W60-as olaj miatt ment volna szét.... 1M-is már 6 éve csak 10W60-van és semmi baja meg rengeteg más utcai autóba..... Nem rottyan el és kevésbé is csipegeti.... Bárki akinek ilyet raktunk be az elmúlt 15-20 évben soha nem volt baja vele... Nekem / nekünk ez a személyes sok százezer Km-es tapasztalatunk rengeteg autóval....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #49617 üzenetére
Ez így nem igaz.... Általános felhasználást veszik alapul úgy,hogy használod az autót -20C-ba és használod +30C-ba is. Illetve nekik az a lényeg,hogy minél kevesebb legyen a fogyasztás / károsanyag kibocsátás..... Leszarják,hogy mi a jó a motornak amikor gyárilag magas üzemi hőmérsékletet csinálnak egy motornak nem a hosszú élettartam miatt teszik hanem mert ott alacsonyabb a károsanyag kibocsátás.... a motornak rohadtul nem az-az ideális de itt nem ez a szempont.... Pár szempont van. Minél alacsonyabb legyen a fogyasztás / károsanyag kibocsátás illetve a garanciális időszakot tudja abszolválni 5 év / 150E Km ,hogy utána minden műanyag szétporlad tönkremegy a motor az nem szempont.... Említetted a kopott motorokat.... Én számtalan ellenpéldát tudok mondani vadi új autókról amikben pár ezer Km-volt és ezeket a gyári hugy olajakat felzabálták mert egyszerűen kevés.... Vagy az összes új motor / kevés km-es motor kopott volt ???????? 335i felzabálta a hugy gyári olajat V8 750i felzabálta a hugy gyári olajat ezek minden pár ezer Km-es autók... Mi lesz ezekkel mikor 100-200E Km van bennük ?!?!? mondjuk a 750-ről tudom 3X cseréltek motort már.... Volt olyan V8 E65 egy jó 10 éve amivel a gyári olajjal mentek nyáron úgy elmelegedett,hogy kigyulladt az olajnyomás lámpa megkapta a 10W60-at és hibátlan lett nem zabálta fel nem melegedett el...... Ezek a gyári előírások nem feltétlen jók mindig...... Én látom / tapasztalom,hogy sok estben nem ideálisak ezek az előírások.... Annak ideális aki úgy vezet mint Miss Daisy lajhár sofőrje.... Az újabb autókban is amikben kevés a Km-és már akkor sportos használat mellett felzabálja a gyári hugy 5W30-as olajat és lecseréled mondjuk 10W60-ra és onnantól rendben van az önámítás ???? 30i-be is amire átváltottunk motul 10W60-ra drasztikusan lecsökkent az olajfogyasztás és makulátlan az autó.... télen nyáron jön megy évek óta azzal megy ( illetve sok sok sok sok másik autó is.... ) ez mind önámítás ?????? Ugyan kérlek....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #49656 üzenetére
Továbbra sem önámítás Az ne legyen normális,hogy elmelegíti / elégeti / felzabálja a motorolajat az autó Új autókról beszéltem ezt értsd úgy,hogy pár ezer km-es tesztautók.... Milyen hibás autókról beszélünk ????? 2-3-4-5E Km-es autókra nehéz azt mondani,hogy kopott szar a motor De az 50-100E Km közötti motorokra se mondanám adott esetben,hogy kopott szarok.... Megkérdezhetem,hogy te mi alapján írod azt,hogy ezek rossz dolgok ????? Neked milyen személyes tapasztalatod van 6 hengeres motorokkal V8 motorokkal V12 motorokkal szívó / turbós motorokkal ???????? Gondolom azért egy ~20 éves intervallum több száz autóval amik ilyen olajjal mennek / mentek az egy olyan idő / mennyiség ami után én kijelenthetem azt,hogy rossz vagy jó valami.... Mert én leírtam,hogy az elmúlt ~20 évről megszámlálhatatlan személyes tapasztalatom van és nem elméleti hanem GYAKORLATI.... Nem a gép előtt írva,hogy az nem jó hanem a való életben használt dolgok.... De pl 1M-be is 10W60-as motorolaj van több mint 7 éve és köszöni szépen nem zabálja fel nem melegíti el semmi baja úgy,hogy remap is van rajta ~400-420Le / ~550Nm ( Imolában / Slovakiaring-et is megjárta és számtalanszor volt kihasználva a motor teljesítménye... ) . De megszámlálhatatlan autót tudnék még felsorolni.... Neked milyen személyes szar tapasztalatod van???? Vagy csak vaktában dobálózol azzal,hogy ez nem jó???? Nekünk a gyakorlati tapasztalatunk teljesen mást mutat mint az elmélet..... Tudod elméletben jó a 30 ezres olajcsere jó a 60 ezres levegőszűrő csere jó az,hogy soha ne cserélj olajat a váltóba osztóműbe diffibe..... Elméletben lifetime a vezérlés meg minden.... Mondom öntsön mindenki azt az autójába amit akar csak ne győzz meg olyanról ami bizonyított és sok-sok éve működik és minden fajta motornál...... Egyébként meg nevetséges az egész ha szar lenne a kenése lecsapágyasodna és tönkremennének a motorok..... Hugy 30-as olajaktól láttam szétmenni motorokat rengeteg ilyet szedtem szét 60-astól nem igen..... Nem gondolod,hogy minden motor szétment volna már rég ha nem lenne jó ? Valahogy egyik se ment szét..... Rengeteg motor azért is eszi az olajat mert egy elégeti a szelepszár szimering kikeményedik ,szelepvezetők kikopnak ( olajlehúzó /olajzó gyűrűk lekokszosodnak ( ez a nem megfelelő olajcsere periódusra és a nem megfelelő olaj miatt következik be nem azért mert ez a normális ) Rengeteg motort szedtünk szét újítottunk / javítottunk meg.... Pontosan láttam milyenek voltak a gyári utasítások szerint követve a motorok... Önámítás maximum az ,hogy te elhiszed,hogy ez a jó De akkor azt is hidd el,hogy láncot se kell cserélni meg a többit....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #49682 üzenetére
Ha neked nincsen ezekkel szakmai tapasztalatod akkor minek kell ilyeneket írni ???
(#49688) chess001
Pedig egy E90-be nagyon érezni,hogy könnyebb mint egy E60.... 1100 kg.... azért BMW-be utcai autóként ez kb lehetetlen. Kedves barátom Honda integra type r-e 1100 kg... Iszonyat könnyű de ezek mindig papír autók....
(#49690) SeniorTilla
E60 volt az.... De nem azért haltak meg mert E60 volt... Iszonyat sebességgel csapódott beléjük hátulról a Merci.... Azok az erőhatások hátulról érkezve túl sok....
Ma már ez-az elv kicsit butaság felfogásban.... Mivel egyre könnyebbek az autók de merevebbek és biztonságosabbak is.... Merevebb anyagokat használnak stb stb....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #49704 üzenetére
Te 1db autót ragadtál ki abból amit leírtam. Felesleges is beszélgetni erről Én leírtam,hogy ~20 év tapasztalata ebből volt rengeteg új autó és használt is. kevés km-es illetve magasabb futásteljesítménnyel is.... bontatlan motorral felújított / javított motorral.... És te ezekből 1db autót ragadsz ki.... Én összeségében több száz autót írtam le amik ilyen olajjal mennek / mentek....Neked semmi tapasztalatod nincs erről és úgy állítasz valami én pedig úgy,hogy igen és nem 1-2 autón és nem 1 éves használat mellett
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #49737 üzenetére
Na ez-az..... Már pár éve mondogatom az összes tesztautóban,hogy egy rakat szar a HK... Ma már csak a nevet fizeted... ~10 éve még a hangzás is olyan volt HK-nak. Ma már csak TOP HIFI a jó csak..... szomorú.....
Azért a HUD meg az ülésszellőztetés nekem nagyon hiányozna a kocsiból.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #49865 üzenetére
Rengeteg ilyen van... És ugyan úgy egy 10.000-20.000 Ft-os programozásra is húzzák a szájukat a 20 millós új autójuk mellett.... Hogy a normál szervizelésről ne is beszéljünk.... Itt csak az a lényeg mindent minél olcsóbban megússzon.....
(#49814) Chrys_
Itthon is rengeteg tulaj addig nyomkodja ezeket amíg le nem ölnek valamit a kocsiba utána meg sírás szokott lenni... Ezek addig jók amíg 1x le nem öl le valamit a tulaj...
(#49844) Ck.
4 hengeres dízel motornak N47-B47 nincs szép hangjuk az tény. Viszont teljesen jól autózhatóak főleg remap után.
tesóm kitalálta,hogy megtartja azt az E91 18D-t amit vett N47 -es motorral megtekertük rendesen és most majdnem úgy megy mint egy 30D..... Nem rossz 18D létére.. Ugye ott más a turbó / befecskendezők a 20D-hez képest... Kipufogó rendszert is átalakította kapott még egy Hard cut limiter-t és komolyan mondom nagyon jó hangja lett...... De hát én ilyet nem csinálnék nekem ez saját autóba sok...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #49872 üzenetére
Nem tudom milyen autó. Nem tudok az előéletéről semmit azt se,hogy mit csináltak rajta.... És sokszor az is tapasztalat,hogy ha remap után kiég egy izzó akkor annak köze van remaphoz a tulaj szerint... Így elég nehéz bármit is mondani...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #49879 üzenetére
A Z4 N52
(#49880) SzlobiG
Mindenképpen kalkulálni kell ezekkel..... Az N57-nél csapágyazás is játszik 300E Km előtt stb...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #49897 üzenetére
Vannak olyan dolgok amit nem tudsz megcsinálni hiába vagy járatos az informatikában.... Azért mert egyszerűen nincs meg hozzá a megfelelő géped / programod és szaktudásod,hogy magát a programokat írd és pláne nincs benne tapasztalatod... ( Vannak olyan modulok pl amik gyárilag egyszer írhatóak de azt te X elgetéssel az életbe nem fogod megcsinálni,hogy jó legyen az adott autóba )Értem,hogy egyszerű X-eket nyomkodni de hidd el ügyesek az emberek és addig nyomkodnak mindent amíg tényleg modul csere a vége vagy pedig szülni kell vele.És ezzel nem azt mondom,hogy nálad fog ez előfordulni de a tapasztalat azt mutatja,hogy elég sok ilyen probléma szokott lenni. De egyszerű példa a szoftverfrissítés bemész a BMW-hez és aláíratnak veled egy papírt,hogy ha lehal egy modul szoftverfrissítés alatt akkor ők ezért nem hibásak ( mert egyébként ilyen előfordulhat ritkán ) És az én szoftveresem is mondja aki iszonyat régóta benne van mindent megprogramoz összehoz stb igen elismert szakmai belső körökben. Szóval igen haza lehet vágni ezeket. De mondom mindenki azt csinál amit akar Amíg minden jó addig úgy sincs gond.... De valóban ha nem mész úgy bele akkor nagyon nagy bajt talán nem tudsz tenni de óvatosan ennyi csak
(#49889) cOxeR
Gyere visszaírjuk gyárira...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #49916 üzenetére
M60 Teljesen feleslegesen túlbiztosított lánc..... Értelmetlen.....
N47-nél ( N57 ) meg 14D-től a 40D-ig ugyan az a lánc..... 6 hengeres motorba ~380-400Le-vel elszaladgálnak az autók ezzel a lánccal.... a 4 hengerbe meg egy gyári 18D is széttépi..... Nem jó a 4 henger járása mondhat bárki bármit,hogy mennyire kivan balanszolva.... Igazából egy picit kellene erősíteni meg nem kellene erőltetni ezeket a szarrá kitolt olajcseréket és sokkal kevesebb baj lenne velük....
(#49907) cOxeR
???
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Neeeem azt tudom...
Erre gondoltam:
" Viszont megint elszállt egy 19 éves srác öv nélkül... persze, hogy bmw-vel. Nem is értem, hogy gondolják, hogy öv nélkül bármi esély is van. "
Kicsit cukkoljalak a drift autóba most kerül be a 30i és megkapta a 6 leömlőt is
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #50002 üzenetére
Uram atyám mi ez a fos már bocsánat egy BMW-s csoportban ?!?!?! Ráadásul egy Lada BMW helyett ?!?! "A rádió csak dísz " Komolyan most azt nézzük 1,5-ért milyen fost kapni ?!?! 1,5-ért lehet normálisabb E46-ot venni....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz freaghill #50010 üzenetére
Igen nekem szimpatikus lenne ha ilyen autót keresnék. Ha ott van helyben mindenképpen megnézném személyesen.Ha személyesen is olyan / hason mint a képeken megérheti vele foglalkozni. Viszont vásárlás után legyen a zsebedben az első nagy szervizre egy 200-500K legalább és nagy meglepetés nem érhet. a motor benne nagyon jó az a 20D lényegében elpusztíthatatlan... Könnyen ki lehet belőle hozni egy kényelmes 180Le-t amivel magabiztosan lehet haladni és a 6-os kézivel meg a fogyasztás is baráti. M packet / M futómű / M-es belső és ülésfűtés + pont. A sport ülések jól tartanak. Az ára szerintem nincs elszállva és úgy gondolom a vételárral a kocsi mellett egy kis alku is beleférhet....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz freaghill #50027 üzenetére
Én egyenlőre nem látok olyat ami miatt probléma lehetne.... ajtó / csomagtér fedél csavarozható elem... bármikor kicserélhető.... És utánad dobálják vicc áron az alkatrészeket..... De nincs annyira szétrohadva,hogy ne lehessen vele közlekedni így képről..... A karosszérián meg vannak kezdődő rozsda nyomok de azok sem olyanok ami most 1-2 éven belül elrohadna..... Így nem tűnik annyira szar állapotúnak.... Az biztos,hogy sokat állt de szerintem abszolút menthető / rendbe rakható darab így képekről.... ~1,5M Ft-ért keresel autót elvileg ( amire szintén biztosan kell költeni vásárlás után).... Ha ezt odaadnák egy 1,1-ért és még belelocsolsz egy ~500K-t akkor is abban az ársávban vagy amiért tervezted a vásárlást.... Viszont akkor van egy olyan autód ami rendbe van rakva.... Kell egy alapos takarítás kívül / belül / motortér rendbe tenni a szokásos dolgokat és mehet a használat még sokáig.... Egy ténylegesen szép jó E46 is 1,5-2M Ft között mozog.... DE ez csak az én véleményem...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz freaghill #50035 üzenetére
Pontos és teljes véleményt csak azután tudnék mondani miután láttam az autót, de találkoztam megszámlálhatatlan E46-al és nekem az a tapasztalatom ,hogy amik a képen szerepelnek rozsdák azzal az autó még jó pár évég gond nélkül tud menni.... Én továbbra se látom ezt olyan drámai dolognak mint ahogy a többiek... 2003-06-20 a gyártás. A régebbiek ~2000 vagy 2000 előttiekkel több probléma van / lehet. Pl kiszakadnak a hátsó rögzítési pontok a hídnál. Itt ilyen nincsen..... Ha el tudod képzelni benne magadat akkor megnézetném ha nem és full para a dolog akkor hagyd.... Leginkább maga a hátsó híd rozsdás meg a csonkállvány maga a karosszéria felületi rozsdás innen a képekről.... lámpát le lehet polírozni tükörlapot fűthetőt újat fillérekért lehet bele venni ajtót is lehet venni rá ezek esztétikai dolgok. Költségmentes ilyen áron nem lesz egyik autó sem !!! Vagy egy olyan összeget mondasz rá amiért nyugodt szívvel megvennéd és reális is persze...
Holnap érkezik a lakkfekete díszléc szettem
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #50043 üzenetére
Nem akartam kínlódni vele.... Gyárit akartam amit fogok kiveszek / berakok... E39-be is vettem fekete gyári szettet és kicseréltem... Én ezt találtam a legésszerűbb dolognak... Nincs az,hogy elbaszták nem úgy fújták nem olyan stb.... Igazából nekem 30K-ba lesz a szett annyiért meg nem fogok nekiállni kiszedni szétszedni elvinni fényezőhöz megvárni amíg kész majd visszamenni érte újra beépíteni... Ezt megkapom kézbe és rakhatom fel.... 1X kell szerelnem nem kell várni semmire.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ganz-[HUN] #50076 üzenetére
Jó lesz bele !
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ganz-[HUN] #50078 üzenetére
Más a száma. ( Van rajta gumi / nincs rajta gumi ) Maga a trafó / kábel ugyan az.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #50139 üzenetére
2012
(#50140) Gsx-rr
Neeeem a 60i az egy jó motor. N74 van a Rolls-Royce-ba meg a G-s 7-esbe is...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #50146 üzenetére
Hogy lenne 80€ 1 hónapra biztosítással mindennel ????????? Ez speciel 350€
"
Az export okmányok önköltségi díja egy 15 napos rendszám esetében hozzávetőlegesen 250€ személyautók esetében.
Milyen komponensekből áll össze az említett 250€:• 2db. rendszám
• Biztosítás (15 napos)
• Német gépkocsi adó 30 nap (!)
• Német hivatali díj / export okmányok
A fent említett összeg azonban nem tartalmazza az ügyintézést, hacsak nem magunk cselekszünk.
Azért írom, hogy hozzávetőlegesen 250€, mert szabadáras a dolog, ezért nem is fogunk fix árat tálalni."(#50144) FIREBLADE78
Exportrendszám. Ezzel a rendszámmal tudsz hivatalosan lábon hazahozni autót. Illetve amíg le nem jár legálisan használhatod EU-n belül de EU-n kívül is nagyjából bárhol pár helyen nem de nekünk ez lényegtelen...
Nem bízták a véletlenre....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #50269 üzenetére
Lehet egy remap-al kicsalni belőle egy kis pluszt... Elég sok szívót is csinálunk 25i 30i-ket leginkább de abból M54 N52 N53 mindegyiken lehetett érezni főleg a 30si-n az egy kis M3 lett utána
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Olcsóbb azért....
Barátomnak a 30i M54 gyáriba tudott 210Le-t padon 2004-es 30i coupe nagyon rendben volt tartva amúgy... Kapott egy 6 leömlőt meg remapot és padon lett 250LE / 330Nm .Általában a szívó motorok ennyi idő után nem tudják a gyári teljesítményt. Én mindenképpen ajánlom a remapot mert viszonylag kevés pénzből és egyszerűen lehet tuningolni. Anno én is úgy voltam vele,hogy %-ba nem hoz annyit mint egy turbós motor ezért annyira nem is éri meg .Teljesen máshogy viselkedik az autó alacsony / magas fordulatszám tartományba rugalmasabb jobban reagál a gázpedálra erősebb.... Nyilván az se mind1,hogy ki csinálja az írást.Amiket csináltunk szívóba nekem mind pozitív csalódás volt érezhetően jobban ( sokkal jobban mentek ) mentek.... Persze egy N52 / N53 30i be még jobban érezted ezt mivel eleve erősek.... A gyenge motorokon meg azért jó mert ott minden számít és gyárilag elég halovány amúgy is a program rajtuk....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
N53 Szívócsatorna tisztítás mechanikus szemcse szóró eljárással. dízel / benzin egyaránt megy
N57 ről fogok nemsokára hozni egy új anyagot.... 350E Km vezérlés csapágyazás stb.... Nem elhanyagolt autó volt....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Napjainkban rengeteg benzines autóban már közvetlen befecskendezés található. Ennek számos előnye van, ám van pár nemkívánatos tulajdonsága is. Erről pár gondolatot összeszedtünk, hogy Önöknek is legyen némi rálátása erre a témára.
A közvetlen benzinbefecskendezésnél a keverékképzés nem a szívócsőben, hanem az égéstérben történik. Viszonylag nagy, 50-150 baros nyomással történik, (szemben a hagyományos injektorok 2-5 baros nyomásával), ezért a tankban lévő tápszivattyút kiegészítették egy nagynyomású üzemanyagpumpával, ami a befecskendezéshez szükséges nyomást állítja elő. A gyártók rengeteg változatot készítenek belőlük. Létezik egyszerű szívó üzemű, turbós, kompresszoros és turbó-kompresszoros is. Elnevezésből is rengeteg létezik. Néhány ezek közül: a Fiat JTS, a GM SIDI, a Mazda DISI, Skyactiv-G, a Mitsubishi GDI, a Renault IDE, a Citroën HPi, a VW FSI, TFSI, TSI, a Ford EcoBoost, GTDI jelölést használ és még akad bőven.
Ez a technológia egy új problémát vetett fel, ami eddig a benzines autóknál ismeretlen volt. Mondhatni felvett egy dízeles szokást. Ez a szívó oldali kokszosodás. Az egyre szigorodó környezetvédelmi normák miatt pedig, ez csak hatványozódik. A forgattyúsház szellőztetés, a kipufogógáz visszavezetés az EGR szelepen keresztül, és a feltöltővel rendelkező motorok esetén a töltőlevegővel érkező jó estben minimális motorolaj is szintén a szívócsőbe kerülnek és lerakódnak a szívószelepek szárán és hátoldalán. A kokszképződés nem egyik napról a másikra keletkezik, hanem az első kilométertől szépen folyamatosan alakul ki ezért mire a tulajdonosoknak feltűnik, hogy valami nincs rendben, addigra már bőven kialakult a vastag kokszréteg. Használattól függően, hogy városi vagy hosszú távú autópályás ingázásokra használják úgy 30-50ezer és 130ezer kilométer között jelentkeznek az első „tünetek”. A hagyományos szívócső-befecskendezés estén ilyen probléma nem merül fel, mert a befecskendezett üzemanyag tisztán tartja a szelepeket és a hengerfej szívócsatornáit.
Sajnos a szívóoldalon keletkezett lerakódások, rengeteg problémát okoznak. Égéskimaradást, egyenetlen járást, kopogásos égést, rángatást, a leváló darabok a motorba kerülve sérülést okozhatnak, sőt a turbótöltőt és a katalizátort is károsíthatják. A teljesítményéből is fokozatosan veszít az autó, ami a mi munkánkra nézve is nagyon rossz hatással van. A hozzánk érkező autóknál eredeti állapotban a teljesítménymérésekor kiderül, hogy jó pár lóerő bizony hiányzik belőlük. Az autóban eltárolt hiba még nincs, de mégis rosszul „muzsikál” a padon, ez sok esetben már a kokszosodásra utal.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #50328 üzenetére
Persze de a motor se fosná össze magát...... De ez nem szempont persze..
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #50339 üzenetére
Persze nyilván.... Engem nem zavar ha utána van kiírva belőle...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #50355 üzenetére
Szoktunk csinálni igen !!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #50360 üzenetére
Eszterga természetesen 2 késes 2 oldalról egyszerre de ugye ez alap....
Nem dobnám el a tárcsát mert ráz.... Sajnos mostanában mi is találkozunk olyannal,hogy a gyári tárcsa üt X km után.... Nagyon bosszantó mert nagyon drága és azt várnám el,hogy jó legyen meg az ügyfél is... Ráadásul én nem cigányba ledobom a régit és fel az új hanem 5 évnél idősebb autókon kicseréljük a fékrugókat / fékcsöveket / fékcsúszkákat / fékfolyadékot automatikusan illetve mindent fémtisztára pucolunk... Ennek ellenére mikor el kezd ütni az igen kellemetlen....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tsebacsi #50398 üzenetére
Ilyesmire számolhatsz
Nem rossz ha megkapja a törődést.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #50472 üzenetére
N54 2 turbós N55 1 turbós. Mindkét motort könnyedén lehet tuningolni 400LE környékére de alap esetben az N54 motor erősebb tuning terén. Mindkettő motorral jól lehet autózni az N55 talán egy fokkal kevésbé nyűgösebb. Nem rossz motorok de tisztában kell lenni azzal,hogy ezek már mind használt motorok amikre biztosan költeni kell. Ha megelőzőleg ki van cserélve a vízpumpa hűtőkazetták ki vannak cserélve és a nem hugy 5W30-at kapnak hanem 5W40-et azt meghálálják... Egy nagyobb cooler és egy downpipe-al könnyedén 400++ elérhető amivel kényelmesen lehet autózni.
EURO 5
N53 -ról egy kis visszajelzés a hidegindításkor tapasztalt járásegyenlőtlenség megszűnt. hidegen / melegen gyönyörűen jár. Érezhetően visszatért az ereje. jobban ugrik / gyorsul . A gázreakció is sokkal finomabb lett így újra szépen egyenletesen lehet elindulni kigyorsítani. Ezután kapott egy remap-ot is még intenzívebb lett az élmény a tisztításhoz képest is rárakott még egy lapáttal a teljesítményre. Illetve a motor hangja is megváltozott olyan igazi forgós hathengeres már-már M-es motorra hajazó hang. ( cOxeR is meg tudja ez erősíteni. neki is megváltozott a hang ) Most teljes a boldogság. Megbeszéltük,hogy elmegy teljesítmény mérésre csak úgy lett volna az igazi,hogy elmegy minden előtt és ,hogy most milyen. De így,hogy kivan takarítva és még remapot is kapott sokkal erősebb mint előtte...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #50573 üzenetére
- fényszórót simán meglehet csinálni... ( Ahogy Chris-nek is megcsinálták )
- Dob azért mert rozsdás nem jelenti azt,hogy át is van rohadva innen ezt megmondani lehetetlen merő feltételezés... ( egyébként egy bontott dobot fillérekért lehet venni... )
- Én egyáltalán nem látom,hogy melegíteni a vizét még véletlen sem... ( megjegyzem nem 1 autónál találkoztam olyannal,hogy a műszer kicsit jobbra állt de élő adatban teljesen rendben volt a hőmérséklet... )Mindenesetre eléggé lelakott darab....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Silent77 #50578 üzenetére
Távgyógyításban Tihanyi úr verhetetlen. Igazából nem kellene se hibatárolót olvasnod se hibákat keresned azon egyszerű oknál fogva,hogy teljesen nem értesz hozzá.... ( Nem bántásnak szánom ) Tiedbe nincsen olyan elektromos vízpumpa mint amit linkeltél... Ami hiba neked van az egy kiegészítő vízpumpa hiba ( álló helyzetben tudja keringetni a vizet. Ez télen lehet hasznos ha meleg a motor és leállítod de még benne akarsz úgy ülni,hogy működjön a fűtés ) Az,hogy rossz termosztáttal jársz nyáron is az ugyan úgy probléma.... Ha rossz akár a kis termosztátod is már akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet még nyáron sem...... Teljesen butaság volt eddig nem kicserélni.... Nem melegszik be a DPF-et se fogja regenerálni ugyanis 75C alatt nem megy.... Rossz termosztáttal külső hőmérséklettől függően vagy épp eléri a 75C-ot vagy alatta van.... Rengetegszer egy rossz kis termosztát miatt tömődik el a DPF mert nem tud regenerálni szerencsétlen autó a megfelelő hőmérséklet nélkül. Ezért is felesleges neked autót diagnosztizálnod / hibás megállapításokat tenned mert csak magadnak csinálhatsz nagyobb problémákat teljesen feleslegesen....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Silent77 #50581 üzenetére
95C teljesen rendben van........ Üzemi hőmérséklet.... A 102C-ra se mondom,hogy nagyon sok de magasabb a megszokottnál. Viszont ha még feljebb ment ha nyomtad neki azért az nem a legideálisabb... De nyáron 30++ ba elképzelhető főleg ha a hűtő nem volt még kitakarítva soha... Viszont akkor miért lenne rossz bármelyik termosztát is ??????? Elég egyszerű példa most nyáron nekem a 35D-be rossz volt a kis termosztát és nem melegedett be a motor soha.... Pedig én nem nagypapásan közlekedek... Rossz termosztáttal csak rommá koszolódott hűtővel tudom ezt elképzelni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Silent77 #50608 üzenetére
Ez attól is függ,hogy van-e benne DPF vagy nincs.... A tapasztalat azt mutatja,hogy amibe van azon nem tapasztal a tulaj olajfogyasztás mivel gázolaj kerül a motorolajba a regenerálás során... ( sőt sok autónál még a szint is nő / nőtt ) Akiknek ki van iktatva a DPF ott elképzelhető,hogy már tapasztalható olajfogyasztás... min-max között 1L van. Nekem a 35D olajcsere között ( 10E Km ) ~1L-t kér ,de én tolom is neki és nincs benne DPF ( Így vettem meg... ) így nincs regeneráció ami miatt + gázolaj kerülne a motorolajba .
(#50616) Gsx-rr
Ez önmagában mit jelent ????? Beleöntöttek ~ fél litert ?!?! Na bumm... Ettől már szar úgy,hogy semmit nem tudunk az autóról ?!?!
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #50652 üzenetére
Már nem azért de ki nem szarja le,hogy ki mit öntözget a kocsijába ?!?!?! Akit ez izgat és másokat figyel lehet azzal van a probléma.... Soha nem érdekelt ki mennyiért tankol / ki milyen folyadékot tölt az autójába stb....
elöl / hátul van 1-1 szintező a lengőkaron
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz malacka87 #50693 üzenetére
Hugy olaj.... Semmirekellő szar... Nagyon egyszerű példa 120E Km-es F11 30i N53 Gyári BMW 5W30-as motorolajjal padlózva állandóan 130-135C a motorolaj hőmérséklete... Motul 5W40-el ez 120C alatt tolva ~120C és mikor olajcsere periódus vége fele jár akkor el tud menni tolva 120-125C-ig.... Ennyit a 30-as olajról..... 70E Km-es kora óta ugyan annál a tulajnál volt és mindig gyári BMW olajat kapott és mindig melege volt vele szerencsétlen motornak... Mikor hozzánk került és kicseréltük Motul 5W40-re egyből nem melegedett rommá....
(#50694) whitezo88
Túl van ez játszva... 1M-be 2012 óta 10W60 van télen nyáron használva van semmi baja nincs azon kívül,hogy nem zabálja fel az olajat és nem is melegíti el... Nem lett se csapágyas se semmi....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen