Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2454 üzenetére
Az bizony nagyon szép teljesítmény. Nem tom más auto fel tudna -e ilyet mutatni.
Mondjuk itt megjegyezném, hogy apa első komoly autoja egy 90 -es Ford Sierra volt, 2.0 -ás mocival. Akkoriban ez nagyon jó autonak számított, ez volt az első szélcsatornában tervezett modell a piacon.
Na, abba az autoba nem egész 7 év alatt 624.000 km -et rakott bele(16.000km -el vette Németországban), ami elég brutálisan hangzik. Nagyon jó kis auto volt, én is imádtam kisgyerekként benne ülni. Olyat, hogy olajutántöltés, nem hallott 500.000 km -ig, utánna már azért kellett az is, de csak minimális. Mindig rendben volt vele minden, természetesen folyamatosan szervizelve volt, méghozzá márkaszervizben.
A motorral soha nem volt semmi baj, egyszer se állt meg, soha nem hagyott cserben minket. Emléxem még ezen tanultam vezetni. Rohadni nem rohadt, mert karban volt az is tartva. Sajnos az elektronika a végén már nem bírta tovább, ami volt benne, szépen lassan minden elromlott. Központi zár rengeteget volt cserélve, és a kábelezések is elöregedtek sajna, nem lehetett már megmenteni. A motort kivéve már majdnemhogy szétesett az auto. Utolsó utunk a bontóba vezetett vele, emléxem az M7 -esen mentünk, még utoljára kicsit meg lett kergetve. És még akkor is vitte a 200 -at, míg fénykorában 210 -et.
Akkoriban még tudtak autokat gyártani, mára sajna ilyet már nem igen lehet megcsinálni egy autoval se.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen