- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple notebookok
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Gaming notebook topik
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint a hónap végén debütál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
duffbeer
őstag
válasz K21_overlord #156 üzenetére
Hát így láthatatlanban nehéz lesz kitalálni.
Object módban nyomsz egy "N"-t, a transform alatt látod az X, Y, Z elmozdulást és elfordulást. Azok mellett van egy-egy kis lakat, azokkal lehet zárolni bizonyos tengelyeket. De ha ezt teszed, akkor eltűnik a zárolt tengely nyila, vagy karikája, szóval csak az R gombbal vennéd észre, hogy azt a tengelyt hanyagolja.
Ugyanezt megtalálod a properties- ablak object fül alatt a transform lock-nál.Esetleg ugyanúgy a properties alatt az object constraint alatt is tudsz elfordulást korlátozni.
Hirtelen nem jut eszembe más, de szerintem valami egyszerű megoldása lesz. Ha nem jössz rá, nyiss a hibás mellett egy új ablakot és kezdd el összevetni a beállításokat, vagy linkeld be ide a blend fájl-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- iOS alkalmazások
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Diablo IV
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- The Crew sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen