Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lajthabalazs

    senior tag

    válasz andrisbandi #9870 üzenetére

    Kereskedő nem csomagolhat vissza terméket. De ha kicsit belegondolsz, nem is nagonyon tudná megtenni, és nem is éri meg neki. Egy csomó zacskó, szerelvény, csavar, elem vagy bármi más kiegészítő, no meg nyomtatvány tartozik minden termékhez. Az edigital készletében jópár termék. Ahhoz, hogy visszacsomagolják nem csak az alkatrészeket kell pótolni, de üzembe kell helyezni, ellenőrizni, visszaállítani a beállításokat, megszámolni mindent, újrafóliázni, zacskót keresni, akár márkajelzésest, leheggeszteni. A hiányzó alkatrészeket pótolni, a gyűrött, szakadt firkált leírást újranyomtatni. Tekintve, hogy még az eladók, üzletvezetők, "tech support" sem tudják néha megmondani, hogy mi van a dobozban, elég hihetetlen, hogy valahol egy raktár mélyén jól képzett alkalmazottakat tartanak, akik a fenti feladatokat minden termékre naprakészen el tudják látni.

    És akkor nem beszéltünk arról, hogy a kiskereskedő nem állíthat ki gyártói garancialevelet kétszer egy termékhez, akkor hogy adhatná el újként másodjára?!

Új hozzászólás Aktív témák