Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz nonsen5e #259 üzenetére

    A szintezés szép és gyors olyan lvl 45-50-ig. Lassul, de még nagyon pörgős. Felette egyre lassabb. Ennek egyik oka az egyre több xp igény, másik a szörny-játékos szintje közti eltérés. A jelenlegi patchben a lvl 56 a "Hard" cap. Vagyis "soft", de a következő patchekig kb 0% esély van magasabb szintre jutni. A lvl 50-55 most gyorsabb mint a játék kiadásakor, mert az új területekkel (Mediah) bekerültek a lvl 50-57-es területek is. A szörnyek szintje és saját szinted közti különbségtől függ a kapott xp. Minnél nagyobb a különbség lefele a szörnynél, annál kevesebb XP-t ad. Azt hiszem 5 szintkülönbségnél már nem ad semmit. Javaslom a szintednek megfelelően válasz területet! Csapatban magasabb szintű monsterek is mennek, vagy ugyanaz mint soloban, csak gyorsabban (vagy több monster azonos idő alatt). A kezdeti ecnhant köveket érdemes felhasználni. lvl5 armor és lvl 7 fegyverig garantált az upgrade (nincs esély a bukásra, 100% a siker esélye). Az extra védelem és sebzés meg nagyon hasznos.
    Sasold meg a szörny szint mapot a blogon, vagy feljebbi egyik hozzászólásomban. Elég jó iránymutató folyamatábra :DDD

    nincs igazi "hard cap" a szinteken, így nincs extra kamuszint gyűjtögetés sem. Minnél magasabban vagy annál lassabban jön arányaiban az xp. A karakterszint pvp és pve-ben is fontos. Ha magasabba a szinted, akkor a korábbival azonos sebzésed mellett is könnyebben és többet sebzel. Ha alacsonyabb szintű a szörny, akkor ő viszont ritkábban talál el. Ez a nem talál el rész sose jelzett. Az Accuracy-hoz lehet köze. Alacsonyabb szintű NPC, vagy játékos "büntetést kap" rá elég erősen. Ez PvP-nél még fontosabb. Idegesítő mikor megszórod az ellent az meg kb meg se sérül mert épp peches sorozatot lőttél rá. Ez rá is vezet a következő érdekességre: a sebzéseknél és hatásoknál nincs semmi számszerüsítve játékon belül a harcban. Látod eltalálod az ellent és látod kb hol áll az életcsíkja és ennyi. Szörnyeknél ott van még az ismertségi szint. Amíg ki nem ismered a szörnyet addig még ezt az életcsík csökkenést se látod. Ha már "levizsgáztál" a szörnyből, akkor már látod. Az adott szörny ismerete lehet C, B, A, A+ és S. Minnél jobb az "osztályzatod" annál hatékonyabb vagy ellene. B-nél a szörny kevesebbet sebez rajtad, A és A+ nál többet sebzel és S-nél már az item dropnak is jobb az esélye. Elég random az osztályzat. Azt hiszem időnként van esélyed a már besorolt szörnyet újraosztályozni (killszám), de ez kérdéses igaz-e. A másik módszer, hogy törlöd az adott szörny ismeretét. ilyenkor amikor elkezded legközelebb gyepálni újra "ismeretlen" lesz és van esélyed, hogy 5-10 (-100-200) kill után már nem zsenge C lesz az eredmény. A törlés Calpheon könyvtárában lehetséges egy NPC-nél és 10 energy a költsége. (+ az elvesztett ismeretek miatt lehet alacsonyabb lesz a maximum energy is).

    Az Alapozó kurzus 1.0068. részét ezennel lezárom. Van kérdés? :DDD

    (#258) Fényvadász
    Jaja, váltottam. Soha többé "Free" game! Soha többé Trino game!. Kicsit vonakodtam azért. Utolsó este a headstart előtt még Archeage-ban nyomultam. Gondoltam picit még tartom a frontot meg a spotjaimat. Aztán indult a BDO és eléggé eltűntem. 2-3 nap alatt egyszer próbáltam karbantartani a dolgaimat Archeage-ban, de rohadtul nem élveztem. Nagyon mehetnékem volt. Aztán azóta be se néztem. Néha ránézek a fórumokra, de a szerverem elég deglett és semmi jelét nem látom hogy jó irányba fejlődne az AA. A p2w elemek és RNG nekem nem "fejlődés" egy játékban.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák