Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H_András

    tag

    Szabadnapos vagyok, erre szerverkarbantartás van :DDD valaki tudna ajánlani guildet? nem baj ha magyarok is vannak benne :U bár nem feltétel... és ahol nem gond ha még csak most fejlesztgetem a karakterem... játékmenet már okés, eddig majdnem többet néztem ismertetőket mint ami játékóra belement...

    Az ember egész életében gyermek marad, csak a játékai változnak / Sarcasm - because beating the shit out of people is illegal

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz mikromanus #250 üzenetére

    Klánban rá tudnál kérdezni, hogy az 50 feletti Tamerek hogyan boldogulnak PvP-ben? Mennyire marad életben a pet?

    H_András: Realm?

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • ZsyfKo

    senior tag

    Sziasztok. Egy haver kölcsön adta az accját egy rövid időre hogy ki tudjam próbálni a játékot. Meg tetszett, hangulatos, szép játék, de engem az érdekelne hogy ha elértem a max szintet mit lehet csinálni?

    OnePlus 8T

  • #14955008

    törölt tag

    válasz ZsyfKo #253 üzenetére

    Értelmetlen kérdések nagyon BDO topikban. Olvass a játék után kicsit, mert erre képtelenség válaszolni újra és újra. Kellene egy FAQ. Előre elnézést kérek a válaszomért egyébként.

  • Telda

    addikt

    válasz ZsyfKo #253 üzenetére

    Sok mindent én sem tudok, majd kijavítanak, ha hülyeséget írtam.
    Tudtommal nincs olyasfajta endgame mint pl. a WoW-ban, nincsenen dungeonök, raidek, stb. Nincs maximum szint. Nagy nyílt világ van, a bossok mineki számára elérhetőek.
    Röviden összefoglalva, world pvp, guildháborúk, craftolás, horgászás, lótenyésztés, kereskedés, gyönyörű karakterek stb. :)

  • tyielow

    aktív tag

    válasz #14955008 #254 üzenetére

    Igazad van, teljes mértékben. Biztos, hogy én is rákérdeztem olyanra, ami valahol fent lapul a neten leírásban. Még ha angol is :B

    YouTube: toty1ka

  • mikromanus

    veterán

    válasz tyielow #256 üzenetére

    NIncs max szint, így ha a max szinten nyomható ord@sf@szságok az endgame, akkor az ebben a játékban nincs. Mint minden MMo-ban , így itt is a cél a karakterfejlesztés. A felszerelés upgrade-je értelmes iőn belül meglehet a mostani maximumra, de idővel arra is feloldják a plusz fejlesztéseket. A ritka accessory dropok fejlesztése is óriási pénznyelő. Sokat nem kell cserélgetni, így megérheti befektetni ha már mással jól állsz.

    Amik elérhetőek és hosszabb távon is cél:
    - guild questek, guild boss: ez annyira nem "end" game. Segíthet end-game fegyvert szerezni (a Kzarka worldboss fegyver jobb mondjuk, de az kétszáz emberből tán egynek esik, vagy annyinak se és kell is az a 100-200 alkalmanként hog ylenyomjuk). Persze ez a fegyver is "alap". Sok-sok suska kell a fejlesztésébe és mivel azonos fegyverrel nem lehet javítani, így sok suska a javítás is (5 memory fragment, ami 5 ancient scroll boss kill. Vagy kb 1-1,2 milla silver upgrade próbálkozásonként csak a javítás)

    - node warok és siege: az uralom megszerzésére és megtartására irányuló tömeg PvP. Mivel a várak és node-ok száma korlátozott szerverenként, így elég nagy lökdösődés lesz majd ha élesítik. Sok suskát adnak, meg a guildnek is nevet, hisz ők a Királyok a földön amit taposol. :C
    Mivel a guildek létszáma korlátozott, így érdemes lehet barátokat szerezni más guildből és egymást segíteni. Egyébként meg 3-5 csapat kölcsönös hátbaszúrogatása lesz az utolsó talponmaradóig (azaz utolsó élő táborig)

    -world bossok: magasabb szihnten, jó felszereléssel, jól összeszokott csapattal ez is jó lehet. Jelenleg inkább "kite training", mert ha megcsap a boss, akkor fekszel azonnal. :DDD Ha már nem egyhitel, akkor nem vagy rászorulva, ha egyhitel, akkor meg kell néhányszor a jobb fegyverért...

    Lehet persze carebear-ben is nyomulni. Minden szakma külön fejlődik és magasabb szinteken egyre több előnyt adnak. "kimaxolni" nem igazán lehet emberi időn belül, így ez is lehet endgame. Ha meg el se tudod már verni a suskát, akkor akár bankárkodhatsz is. Investment bankokba öntheted a töménytelen lóvét alacsony hozamra. De ez szerintem már csak érdekesség. Minden más jobban fizet. Annyi sok suskát amit be lehet fektetni meg nem annyira jó tartogatni.

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • ZsyfKo

    senior tag

    válasz mikromanus #257 üzenetére

    Köszönöm a válaszokat, látom váltottál Archeageről. :D

    OnePlus 8T

  • nonsen5e

    addikt

    Izé-bizé, ilyen aktív lett hirtelen a topik? :D
    Amíg követtem, addig volt napi 1 invite kérés, és nagyjából ki is fulladt az egész.

    TI hogyan szinteztétek fel magatokat értelmes "max" szintre? Ha jól értelmeztem, itt is van ugye valami paragon szerű végtelenített, nagyon sok xp-t igénylő valami.

    Valkűrrel játszom, de 31-es szint felé már nagyon kínkeserves a grindelés, kár, hogy 1-2 black spirites questet kivéve csak az eszetlen gyilkolgatás adja az xp-t.

    Ezt különben nagyon bejön a játék, sok side-dolog van, szép és nagy a világ, de lehet túlságosan megszoktam a lineáris történetvezetést (elég káosz a sztori eddig), és az instákkal teli világot. Szokatlan a szentháromság hiánya is. Kb. 40 órám van ebben a 31 szintben.
    Persze n+1 éve WoW-ban is az első karaktert fél évig húztam, aztán most ha visszamennék és akarnám, akkor nem lenne egy hétnél több.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • mikromanus

    veterán

    válasz nonsen5e #259 üzenetére

    A szintezés szép és gyors olyan lvl 45-50-ig. Lassul, de még nagyon pörgős. Felette egyre lassabb. Ennek egyik oka az egyre több xp igény, másik a szörny-játékos szintje közti eltérés. A jelenlegi patchben a lvl 56 a "Hard" cap. Vagyis "soft", de a következő patchekig kb 0% esély van magasabb szintre jutni. A lvl 50-55 most gyorsabb mint a játék kiadásakor, mert az új területekkel (Mediah) bekerültek a lvl 50-57-es területek is. A szörnyek szintje és saját szinted közti különbségtől függ a kapott xp. Minnél nagyobb a különbség lefele a szörnynél, annál kevesebb XP-t ad. Azt hiszem 5 szintkülönbségnél már nem ad semmit. Javaslom a szintednek megfelelően válasz területet! Csapatban magasabb szintű monsterek is mennek, vagy ugyanaz mint soloban, csak gyorsabban (vagy több monster azonos idő alatt). A kezdeti ecnhant köveket érdemes felhasználni. lvl5 armor és lvl 7 fegyverig garantált az upgrade (nincs esély a bukásra, 100% a siker esélye). Az extra védelem és sebzés meg nagyon hasznos.
    Sasold meg a szörny szint mapot a blogon, vagy feljebbi egyik hozzászólásomban. Elég jó iránymutató folyamatábra :DDD

    nincs igazi "hard cap" a szinteken, így nincs extra kamuszint gyűjtögetés sem. Minnél magasabban vagy annál lassabban jön arányaiban az xp. A karakterszint pvp és pve-ben is fontos. Ha magasabba a szinted, akkor a korábbival azonos sebzésed mellett is könnyebben és többet sebzel. Ha alacsonyabb szintű a szörny, akkor ő viszont ritkábban talál el. Ez a nem talál el rész sose jelzett. Az Accuracy-hoz lehet köze. Alacsonyabb szintű NPC, vagy játékos "büntetést kap" rá elég erősen. Ez PvP-nél még fontosabb. Idegesítő mikor megszórod az ellent az meg kb meg se sérül mert épp peches sorozatot lőttél rá. Ez rá is vezet a következő érdekességre: a sebzéseknél és hatásoknál nincs semmi számszerüsítve játékon belül a harcban. Látod eltalálod az ellent és látod kb hol áll az életcsíkja és ennyi. Szörnyeknél ott van még az ismertségi szint. Amíg ki nem ismered a szörnyet addig még ezt az életcsík csökkenést se látod. Ha már "levizsgáztál" a szörnyből, akkor már látod. Az adott szörny ismerete lehet C, B, A, A+ és S. Minnél jobb az "osztályzatod" annál hatékonyabb vagy ellene. B-nél a szörny kevesebbet sebez rajtad, A és A+ nál többet sebzel és S-nél már az item dropnak is jobb az esélye. Elég random az osztályzat. Azt hiszem időnként van esélyed a már besorolt szörnyet újraosztályozni (killszám), de ez kérdéses igaz-e. A másik módszer, hogy törlöd az adott szörny ismeretét. ilyenkor amikor elkezded legközelebb gyepálni újra "ismeretlen" lesz és van esélyed, hogy 5-10 (-100-200) kill után már nem zsenge C lesz az eredmény. A törlés Calpheon könyvtárában lehetséges egy NPC-nél és 10 energy a költsége. (+ az elvesztett ismeretek miatt lehet alacsonyabb lesz a maximum energy is).

    Az Alapozó kurzus 1.0068. részét ezennel lezárom. Van kérdés? :DDD

    (#258) Fényvadász
    Jaja, váltottam. Soha többé "Free" game! Soha többé Trino game!. Kicsit vonakodtam azért. Utolsó este a headstart előtt még Archeage-ban nyomultam. Gondoltam picit még tartom a frontot meg a spotjaimat. Aztán indult a BDO és eléggé eltűntem. 2-3 nap alatt egyszer próbáltam karbantartani a dolgaimat Archeage-ban, de rohadtul nem élveztem. Nagyon mehetnékem volt. Aztán azóta be se néztem. Néha ránézek a fórumokra, de a szerverem elég deglett és semmi jelét nem látom hogy jó irányba fejlődne az AA. A p2w elemek és RNG nekem nem "fejlődés" egy játékban.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • #14955008

    törölt tag

    válasz nonsen5e #259 üzenetére

    Fel lelhet milk ivással húzni itt is a karit gyorsan soft-ra. De akkor sem lehet megspórolni az energy és cp grindelést utána. Ha nem mész mondjuk energy-re a CP mindenképpen kell, mert ha valaki inkább üt-vág, mint kereskedik vagy termelget, miegyéb. CP akkor is melegen ajánlott a node-okhoz a drop miatt.

  • #14955008

    törölt tag

    válasz #14955008 #262 üzenetére

    Mindemellett szerintem a szükséges tárgyak kigyűjtése hardcorabb dolog, mint a kari szintjének kimaxolása. Ha magadnak ütögeted ki, az eszement grindelés ugyanazon a helyen. Ha veszed piacon az pedig iszonyú időigényes mellék szakmák bevételének az összege. A kettő keverése a leghatékonyabb ofc, de arra a világ összes ideje nem elég :) És akkor még erre ráépülnek a klános elfoglaltságok. Azon túl napi, heti stb. feladtatok, tokenek, relic, spellbook stb. gyűjtése.

  • mikromanus

    veterán

    válasz #14955008 #262 üzenetére

    Nem,nem lehet. Az is csak 8% és nem stackelődik. Amúgy is 30 perc CD-je van. Lvl 50 talán megvan 16-25 óra alatt ha csak dara megy szörnyeknél és már ismeri valaki a játékot(+ van már felszerelése. Az itemeken nincs lvl korlát). Az 57 meg miért lenen béármilyen "Cap"? Lvl 60-ig úgy tűnik most el lehet jutni azért. 56+4 szint. Eddig még jön a legizmosabb szörnyekből xp. 60 feeltt már nem, vagy alig valami. De se az 55, se az 56, se az 57 nem "lazán megvan pár óra alatt" kategória. Ez masszív run akár hetekig is.

    Az energy és CP külön szinteződik és "carebear" dolog. Nem feltétlen szükséges sokat vesződni vele. El lehet lenni sima szörnyirtással is. Esetleg olyan helyen ahol eshet értékes item is (ogre nyaklánc, MArk of Shadow, Witch's earring pl). Elég messzire lehet jutni az Ah-ból kinyert erőforrásokkal is, azaz úgy ha bárhonnan sok silvert szerzel. Arra meg jó a hent...

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • #14955008

    törölt tag

    válasz mikromanus #264 üzenetére

    "El lehet lenni sima szörnyirtással is. Esetleg olyan helyen ahol eshet értékes item is (ogre nyaklánc, MArk of Shadow, Witch's earring pl)."

    Lehet valaki bírja a monotóniát és 1 hónapig hexe-t farmolja utána a chaos-ra megy. De ott meg nem esik szinte semmi értelmes beváltható a szuperrare tárgyakon kívül. Ok azok bemennek 6m-ért és megkapsz belőle 3,78-at. Nagy szopóroller ezt csinálni, mert nagyon ritka a drop ráta, akkor már inkább cp-s szakmákat feltornászom fix napi milliós bevételre. Azzal meg lehet venni amiért más hetekig szopott :)

  • mikromanus

    veterán

    válasz #14955008 #265 üzenetére

    AZért gyakoribb a ring és earring drop. Az az egyik legjobb jövedelemforrás most. Mondjuk én hanyagolom. Egy-két Hexe kör a questre, aztán most sok más nem megy ott. Abandoned monasteryben és Hexe sanctuaryban a questekre kapott itemekből meg kiválthatsz egy witch's earring, vagy mark of shadow szintű accessoryt. Upgrade-ben picit gyengébbek, de ha már van anynid hogy a drop ring és earringeket enchantold, akkor már nagyon megy a szekér. Addig meg ezek a könnyen szerezhető itemek "BiS" kategória. Mire meglett volna a második lvl 3 reward earringem addigra elkezdett esni a witch earring is. 5 perc alatt kettő. Akkor még ritkább volt. Azóta esett még 3. Mark of shadow mondjuk ritkább nekem, de lehet csak mert nagyobbat ütnek a szörnyek és azt kevesebbet farmoltam (kettő esett eddig).
    6-8 különböző helyszínt végigirtani annyira azért nem monoton. Kikapcsolódásként mehetsz crimson battlefield-re... ;)

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • nonsen5e

    addikt

    válasz mikromanus #260 üzenetére

    Köszi a tippeket.

    A legtöbb dolgot egyelőre eléggé elhanyagoltam a szintezésen kívül, se lovam, se házam, de egy szamaram már van (ami igazából nem tudom mire jó, mert lassabb mint én, de legalább 6-8 cuccot rá tudok aggatni amikor tele a táskám).
    Nodeokba öltem egyedül időt, meg energiát (hehehe...), 1-2 helyen láttam valami kölcsönözhető vackot, de azon kívül igazából nem csináltam velük semmit, de legalább a térkép bonyolultabban néz ki mint a Hearts of Iron 3-ban.

    Szint annyira nem lehet vészes, hogy kis szintűeket ölök, ha jól értelmezem a térképet, akkor az utóbbi másfél szintet (31) már rég a 34-42 zónákban töltöttem (Calpheon-tól északra lévő területeken). A potiont mondjuk ittam serényen, de nem bizonyoltak legyőzhetetlennek az ellenségek. Esetleg fordítva is csökkentett XP-t kapok, ha nálam sokkal magasabb szintű ellenségeket ölök? Serendia területén már szépen elfogyott minden küldetés, aztán már nem volt kedvem az ismert tájakon grindelni mégtöbbet.

    Az ellenségek megismerésére elég hamar rájöttem, de 40 óra+ is szoknom kell, hogy máshogy megy le az élet csíkja, inkább az egész health bar színárnyalatait nézem (itt jön közbe az, hogy párhuzamosan játszok "hagyományos" mmorpg-kkel is.)
    "Nehéz" dolgom a Stoneback Crab valamiszerűséggekkel volt Calpheon-tól észak-keletre, igazából nehéznek nem nehéz, csak unalmas. Eszméletlen sok életük van azoknak a kőhátú valamiknek, minden ütés miss volt, aztán a Celestial Spear III képességgel levertem a küldetéshez szükséges 2-3 darabot ellenségenként 4-5-6 perc alatt. :D

    Jól gondolom, hogy a Valkyrie Limit Break Black Spirit's Rage képessége kicsit hülyén lett megcsinálva? Lvl 30 óta töltöget a csík, de csak 35-től tanulható a képesség ami használja? :F

    Motort meg átírhatnák valamilyen szinten, hogy ne beállítástól és teljesítménytől függően 2 méterre tőlem cserélje le a környezetet tűrhetőbb felbontású objektumokkal. Serendia és Calpheon között lévő várban a view distance (maxon van minden, kivéve a kamera-rezgető effektek, első dolgom volt, hogy kikapcsoljam őket) különösen vicces volt, 1990-es évekre jellemző textúrákat láttam minden irányban mikor lenéztem a vidékre a magas toronyból.
    Ruhákból meg lehetne kicsit nagyobb változatosság. :((

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • mikromanus

    veterán

    válasz nonsen5e #267 üzenetére

    A szamár munkaeszköz. Arr avaló, hogy nehéz tárgyakat cipeljen. Kezdő kereskedőknek lehet jó, vagy a taming szintezésre az elején, hogy hamarabb tudj majd magadnak lovat fogni (skill szint követelménye van). Később a kocsik kiváltják.

    Magasabb szintű szörnyek több xp-t is adnak. Pár szintnyi szórás van szörnyenként, így nem mondható hogy ennyi és csak ennyi a szörnyek szintje a területen. A hozzád viszonyított erejüket "színkóddal" is jelzi. Ahalványszürkék szart se adnak, a rózsaszínek és vörösek keményebbek (ezek magasabb szintúek és azonosak veled). Ha lila neveket látsz, akkor iszkolj! :C (ez +5 vagy magasabb szintű szörny)
    Ezen felül eltérőek a szörnyek. Vannak "keményebbek"? akiket nehezebb lenyomni, pedig a szintjük azonos. Azt hiszem picit több XP-t adnak, de nem biztos hogy megéri az időveszteséget velük szórakozni. Nagy ritkán megjelennek a "Bajnokaik" is a szörnyeknek, hogy mentsék a fajuk és törzsük büszkeségét. Ezeknek külön címülk is van (violaent, Enigmatic, stb). Ezek gyorsak, veszett sokat bírnak és nem lehet semmivel megfogni őket. Nem kerülnek földre, nem fagynak meg, nem lassítja őket a villámsebézs. Mondhatni kellemetlen népség. Emellé sokkal többet is sebeznek. A dropjuk jobb, de sok idő míg elpatkolnak. Vannak még "aljasságok" is a kínálatban. Ezek alacsonyabb szinten magasabb szintű szörnyek. Ilyenek szerintem ezek a kőhátú rákok. Később Keplan környékén lesz hasonló. Lazán vertem mindent a környéken, nézem ott egy újfajta rák, gondoltam lecsapom. Paff... -80% élet egy ütésétől. A sebzésem se nagyon hatotta meg. Hamar felvettem a nyúlcipőt. Sok potiont nem használok, de itt kiégettem mindet mielőtt feladtam. :D
    Mediah területen a gólemek lesznek ilyen aljasságok. Nem is tudom, hog ylegyőzhetőek-e. Nagyot sebeznek, földreküldenek és messzire követnek... Valamelyik beállítás azt hiszem szabályozza a feltűnő és kirajzolódó objektumokat és ez nem a látótáv. Nem ugrik be most. Inkább ezt kihagytam. Gonosz népek közt járok.. nem kellene egy kis extra lag generátor amikor ennyi retardált PK huszár rohangál a gyepen. :Y
    Lehet kéne rajzolni valami "trd map"-ot. Elég szépen elkülönül az agyhalott idegbeteg állatok sűrűsége területenként. Ha lenne minimális összjáték a guildemben (az utóbbi napokban nem nagyon volt), akkro ezeket kifilézve hagynánk a tóparton. Agyuk alig, de nekiesnek mindenkinek ha nem látnak mást a közelében. Két percig gyepáltak öten mitre lecsaptak, de akkor is csak mert két itemem pirosra tört és buktam a DP felét (ritkán javítok, ez most nem volt nyerő). Egy gyerek jött segiteni, az se csinált semmit, mert a nyúlbéleák mikor kettőnket láétták már nem mentek vörösbe. Azért a halállistámra felkerült a guildjük. Majd szétnézek esténként az AFK fishing bolondok közt. :DDD

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • westlake

    félisten

    Try Black Desert Online for Free With Our Guest Pass Giveaway

    "The keys will work for people in USA, Canada, Mexico, UK, Germany, France, Spain, Italy, Nordics, Benelux, Poland, Hungary, Czech Republic, Australia, and New Zealand."

    Play nice!

  • nonsen5e

    addikt

    válasz mikromanus #268 üzenetére

    Említetted a PK-t. A world PvP az bizonyos zónákra van korlátozva, vagy a karakter WoW PvE szerver szerűen bekapcsolhatja, hogy PvP-zni szeretne-e vagy sem?
    Eddig még duel-t sem láttam, nem, hogy PvP-t. Mondjuk ugye a 30+ szintemmel még sehol sem tartok.

    A piros a leggyengébb amivel harcolni szoktam, de inkább lila, haha. :D
    Lehet visszamegyek kicsit gyengébb zónákba akkor, bár bírom ezeket is a potion-öket literszámra íva, de lehet úgy gyorsabban fog jönni az XP.

    Épp most, hogy beléptem, megjelent a fejem fölött egy kupac pénz babérkoszorúval körülölelve és egy "1" felirat alatta. Ez valami új dolog? Tegnap amikor kiléptem még biztosan nem volt ott.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • mikromanus

    veterán

    válasz nonsen5e #270 üzenetére

    Okleveles nolifer jel :C
    Vagy bug, vagy durva lag volt és összeomlott pár tucat embernél egyszerre progi, vagy szintarányosan számol. A kis jelecske a Wealth statot jelzi és hogy tp5 vagy. A kis szám azt jelzi hányadik. Ez alapján a szervered ezen csatornáján neked van adott pillanatban a legjobb bevételed. 31-es szintű karakteredet figyelembe véve ez picit abszurd. Persze lehet nagyon ráéreztél a pénzgyártásra. ;)

    Az open world PvP annyiban van korlátozva, hogy a városok (és pár másik terület) "safe zone", azaz nme lehet harcolni. Emellett 45. szint alatt nem vagy támadható és te se támadhatsz mást. Minden más esetben szabad préda mindenki. A karma értéke a karaktereknek befolyásolja még az eseményeket és az, hogy belépett-e PK módba. Ha valaki átmegy vérszomjasba, akkor szabadon támadható büntetés nélkül. Ha valakinek a karmája negatív , akkor is szabadon támadható (emellett megtámadják az őrök is és halálakor durvább bukták lehetnek mint a "barátságos" ellennek. Az enchantment szint is bukhat és kipottyanhat 1-2 item is halálkor + jobb eséllyel törnek a socketből a kristályok). Ha mindegyik fél "zöld", akkor addig nem támadhatod a többieket amíg be nem lépsz PK módba (Alt+c azt hiszem). Ha így sebzel másokat, akkor az -10k karma, ha meg is ölsz valakit az még -60k karma.

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • freezer922

    aktív tag

    Hali, mai nap nézegettem pár videót és esetleg érdekelne a játék, viszont pont egy tegnap kijött dologgal kapcsolatban olvastam sok panaszt.

    Olyan kérdésem lenne főként, hogy újként most, noha még nem megy valami régóta a játék van-e bármi nehézség kompetitív szintekre küzdenem magam?
    Illetve mennyire szabadidő gyilkos a játék? Teszem azt nagyon megérződik az ha nincs minden nap 4-5 órám rá?

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz freezer922 #272 üzenetére

    Hát időből végtelen sokat bele tudsz rakni, de ezt némileg kompenzálni lehet azzal, hogy néhány dolog afkban is megy. Pl: lehet pecázni, lovagolni, gyalogolni, főzni stb. A hátránya, hogy a kliensnek sokat kellene futnia, különben a munkasaid nem dolgoznak. Van lehetőséged asztalra tenni a klienst, ilyenkor eszik kb. 1,5Gb ramot és 1-2% proci időt. Én még nem vagyok 50-es, leragadtam 30ason a pecázással, de az biztos, hogy a nagyon endgame cuccokból nekem nem lesz meg pár dolgom. Az túl sok idő lenne. (Néha megfordul a fejemben, hogy elhamarkodottan vettem meg és el kéne valahogy passzolni az accountot, mert nem szeretek kevesebb lenni egy játékban, de a gazdasági, craftolós részéve mindig leköt.) Szóval, ha nincs rá annyi időd, akkor gyengébb leszel, mint a kockák, ez nem GW2, itt mindent grindolni kell. Azt nem tudom, hogy gyakorlatban mondjuk a yuria craftolt gear mennyivel gyengébb 50 felett egy boss gearhez képest, azaz mennyire lehet skillel kompenzálni.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • freezer922

    aktív tag

    válasz CactuS #273 üzenetére

    Ez nem hangzij túl jól. Igazából a gépem így is 0/24ben megy, ez nen okozna gondot ha ez segít, de emiatt nem játszom blade and soul-al sem, mert ott is a kompetitív emberek napi 3-4 órát csak dailiznek.

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz freezer922 #274 üzenetére

    Szerintem itt nincs annyi daily, vagyis van, mert több 10k quest van a játékban, de amit megéri letolni naponta az tudtommal nincs annyi, közel sem. Sajnos tényleg nem tudom megmondani, hogy mekkora a különbség a könnyen elérhető és fenntartható craftolt itemek és a boss-drop itemek között gyakorlatban. Erről talán Mikró tudna nyilatkozni, bár szerintem őt beszippantotta a D3 most.

    Szinteknél a casualoknak van "softcap", azaz ameddig könnyen el lehet érni. A felett még van a karakterben 5-6 szint, de exponenciálisan nő az idő, amíg szintet lépsz. Nyilván nem egy világot jelent +1 karakter szint, de előny, tehát aki többet tolja az előrébb van. A KR verzióban már nincsen hardcap, viszont ott ha jól tudom 65 felett +1 szint már 1000 óra grind körül jár, így az már nem embernek való meló.

    Engem a játék gazdasági része fogott meg, az bármennyire is hülyén hangzik kicsit settlers-es. Saját magadnak építed ki a termelés úgy, ahogy akarod.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • mikromanus

    veterán

    válasz CactuS #275 üzenetére

    Azzal foglalkozol amit szeretsz. Azzal meg amennyit akarsz. Nincs kötött játékmenet. A fejlesztések elég korlátosak, így nem lehet korlátlan előnyöket szerezni, de azért néhol nececs a msotani rendszer. Az accessory upgradek iszonyat drágák, de páran már nyomják aktívan. Ez mindenképp előny a "Kockáknak".

    Ha questelgetősdi, meg craft és egyéb szabadidős tevékenység éltet, akkor sokáig nem kell aggódni. 45-ös szintig nem vagy támadható és te se kezdeményezhetsz PvP-t. Így a mazsolák biztonságban vannak. Mehet a pecázás és sziklatörés a kőbányában. No jó, ha gyenge vagy megesznek könnyen a vadállatok is, de ez kisebb veszély mint az agyatlan PK. :C

    Ha Pve, vagy karakterfejlesztgetősdi a kedvenced az is nyomható. Lehet ugyan mindent magadnak is előállítani, de tisztán "hentköztú" módban is életképes karaktert lehet kihozni. A napi black spirit questek stabilan adagolják neked a fejlesztéshez szükséges anyagokat. Ezek magasabb szinten jönnek és szörnyvadászatot jelentenek. Másik felüknél idéző tekercseket lehet szerezni ahol "Bossokat" lehet előhívni és legyőzni. Ezek is sok enchanct itemet (fejlesztéshez ez kell) adnak. Csapatban nem vészes a teljesítésük.Egy tekercs mindenkinél az akár 5 kill és 5 reward is lehet naponta. (aki idéz, annak kicsit jobb/több esik, de a party minden tagja kap saját magának dropot).
    A fegyver és armor fejlesztések emberi időn belül teljesíthetőek. Persze sok-sok hent kérdése, de mindig lehet valamit fejleszteni. A szintlépés eleinte gyors, majd egyre lassabb lesz. A magasabb szint "accuracy"-ban előnyös. Alacsonabb szintű szörnyek nehezebben találnak el, te viszont az alacsonyabb szintűeket könnyebben (vagy ha sok az accuracyd, akkor is ez a hatás). . A felszerelés nem szintfüggő, így ha épp olyan kedved van, akkor felhasználhatod más karaktereidnél ha újat indítasz a régi cuccait (a fegyver kasztfüggő, az armor nem).

    A fegyvereknél a yuria kb 1-2 szinnyi hátrányban van a boss dropokhoz képest (Liverto, Kzarka). pvP-ben talán picit kisebb a hátrány, mert emberek ellen a yuria-nak jó bónuszai vannak. A magasabb sebzés mellé a boss drop fegyverek két socketesek és alapból több statot adnak (+3 crit, vagy +3 AS/+3 casting speed). Annyi még a különbség, hogy a boss dropok nem fejleszthetőek minőségi szintjükben. A "kék" nem lesz "sárga". A yuria fejleszthető így is, de persze leginkább csak lvl 15 fegyver enchant után érdemes erre gyúrni.

    A daily questek energyt és contributiont adnak többnyire. Az energy nem nagy szám, mert egyes questeknél költened is kell, meg elég lassan ég ki a készlet. A contribution hasznos. Eleinte gyorsan ad pontokat az xp után, aztán egyre lassabban. Ha nem vagy "Carebear" és Pve/PvP-t nyomsz, akkor sok nem kell. Ha trade a kenyered, akkor is meglehet pár nap alatt a "gerinchálózat" a kereskedelmi utakhoz. Persze a több pont több lehetőség, de nem vagy ezzel se megkötve. A maximum energiaszintet viszont édemes fejleszteni. Erre új ismereteket kell szerezni. Az meg kisebb részben Pve és 0%-ban PvP.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • mikromanus

    veterán

    válasz freezer922 #272 üzenetére

    A panaszok egy részét nem ismerem. Ami nálam felmerült az lehet eddig is megvolt, más meg következetlenség.
    A korábbi eventben rewardként/fizetőeszköznek adott itemek és meglévő cseresznyefák törlése a játékból az event végén ugyan érthető, de nagyon következetlen és nagy parasztság. Egyrészt korábban jelezték más eventeknél mi a menet és jjól kommunikálták. Elsőre nem esett több item, aztán x idő után elérhetetlen lett a kapcsolódó quest, de az itemek megmaradtak: Ehetted a húsvéti tojásokat kedvedre. Most viszont minden külön jelzés és érdemi kommunikáció nélkül töröltek mindent a farmjaidról, az inventorydból és a storage-ekből is. ugyan idegesítő, de annyiban aljasság, hogy egész eddig normálisan és azonos menet szerint rendezték az event kivezetéseket, most viszont "leszaromajátékosokat" stílusban nagy sietve.

    A lag megmaradt és egyre rosszabb lesz. Korábban nagy terhelés mellett a karbantartás előtti 1-2 napra volt gond 1-2 channelen, most már az első nap se olyan stabil mint induláskor volt.
    Személyes gondom még a PK, ami ugyan alapból nem a játékbeli hibák egyike, viszont tegnap volt olyan is. Alapértelmezetten ha valaki megöl az jelezve van system message-ként. Tegnap a város határában valaki megtámadott. Iszkoltam a peace zónába, de azért simán kinyírt még. Rendszerüzenet viszont nem volt. Ez annyiban gáz, hogy így nem találod meg ki támadott meg. Főként ha pénzes névrejtő costum eitemet is visel a tahója. De ezt majd jól reportolom. :DDD

    Alapból jó a játék és folyamatosan jönnek az új tartalmak és eventek. Jól el lehet vele szórakozni. A hibák és panaszok se azt jelzik, hogy szar a játék, hanem hogy jó, sokat is játszunk vele és szeretjük, de vannak benne idegesítő részek és hibákj amiket azért jó lenne javítani a kedves fejlesztőknek és terjesztőknek/üzemeltetőknek...

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • freezer922

    aktív tag

    válasz mikromanus #277 üzenetére

    Szóval szerinted ha van átlag 1-2 órám, esetleg néha 3 és szabad napjaimon lehet rákockulok egész nap, illetve nem tudom miként működik, de afk farmolás nekem menne akkor megérné ez nekem?
    Tényleg nem szeretem én se kevesebbnek érezni magam másoknál, de nem tervezek versenybe rúgni azokkal akik napi 10-12 órákat játszanak.

  • mikromanus

    veterán

    válasz freezer922 #278 üzenetére

    Nem kell labdába rúgnod mellettük. Nem is nagyon fogod látni a labdát. ;]
    Ugyanannyi befektetett idővel ugyanott leszel mint ők. Vagy előrébb ha kevesebbet játszol, mert x óra után ők elfáradnak, napi 2 óránál te meg stabilan hozod a megszokottat.
    AFk fishing mehet amíg el nem kopik a bot, meg van hely a tatyóban. Ha nem vagy belépve, akkor az energia csak vánszorog (fél óránként 1). Ha bent vagy és nem ágyban alszik a karakter, akkor egy pont 3 perc alatt jön. Ha szunyál ágyban, akkor 3 percenként 2, vagy 3 jön. Az elején úgyis kölyökszöcske mindenki. Pontosan mire számítasz? Ez egy MMO. A MAssive része nem csak a játékosszámra hanem a beleölhető időt is jelenti. Ha neked ilyen gyors körre benézegetősdi kell, akkor inkább valami MOBA, vagy RTS (esetleg TBS) kellene inkább. Ott van eleje, közepe, meg vége és minden kör/meccs ugyanonnan indul és egészében lezárt. MMO-ban soha nem leszel ott ahol a sokkal többet kockulók, vagy akik befektetnek egy kisebb afrikai állam költségvetésének megfelelő összeget.
    A BDO annyiban jó, hogy el is vagy zárva a vadaktól amíg fel nem nősz. (nem szó szerint. ugyanott vagytok, csak nem támadhatnak téged) Minden itemet tudsz használni, de amíg nem vagy lvl 45 addig számodra ez egy multiplayer PVE játék muris crafting és egyéb szabadidős elemekkel. 1-2 órákkal jó sokára leszel 45. Addigra tízszer elunod, vagy megjön az első nyugdíjad. :C

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • nonsen5e

    addikt

    válasz freezer922 #278 üzenetére

    Annó HC mmo-s voltam, de eléggé kiégtem.
    Mostanában belépek átlag napi 1/2 - 1 órára, másfél hónap alatt húztam kemény 33 szintet. Belépek, rewardot beszerzem, összes energiámat beleölöm az első Node-ba amit meglátok (még b*sztam utána nézni, hogy ez mire jó), aztán megyek és ölök amit látok.
    Nap végi feszültséglevezetésre tökéletes, csak lehetne temérdek csini ruciba öltöztetni a karakteremet... :D

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • freezer922

    aktív tag

    válasz nonsen5e #280 üzenetére

    Én nem kiégtem, csak míg régen pl. gimi mellett simán ment napi 5+ óra mmo, most ez már nem él évek óta. Azóta se tudja az mmo énem ezt feldolgozni :D

    No de szerintem jövő héten amint szabim lesz megveszem. Megnézem 2 nap alatt mire jutok benne :D

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz freezer922 #281 üzenetére

    Hát kicsit hasonló nálam is, de hát ez ilyen, megöregszik az ember. Nálam főiskola volt talán a csúcs, de azóta nevemre vettem az asszonyt, meg jött egy poronty is. :K Így még kevesebb az idő, de ez van.

    On: más tud krumplit küldeni? Be van kötve Velia, Heidel, Calpheon és Glish is jelenleg. Egy ideje feltűnt, hogy kevés a krumplim, ezért mivel Velia-ban termelem küldtem át Calpheonba. Gyanús volt, hogy még mindig fogy, aztán próbaképpen küldtem minden városba 1-1 darabot. Egyik sem érkezik meg. Minden más megjön, de az összes krumplim eltűnik a szállítmányozás során... Ez így azért annyira nem baráti.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz CactuS #282 üzenetére

    Hm, ma kipróbáltam megint, most megérkezett a krumpli is, fene se érti. ( A régiek nem jöttek meg, az nincs a receive fülön sehol.)

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • mikromanus

    veterán

    válasz CactuS #283 üzenetére

    Lehetséges magyarázatok:
    - az összeset akartad üldeni, de "mind" (F) helyett valamik más gombot nyomtál és csak egyet küldtél. Az meg elfogyott mintha nem is lett volna
    - más városba küldted. Ellenőrizd a többi lehetséges célállomást
    - nem volt fedezet a szállítási költségekre a városi raktáradban

    Ha ezek kizárhatóak, akkor 3 lehetőség marad:
    - nézz le Calpheonban a folyópartra. Ahol horgászni szoktak, meg felvehető egy ládacipelő quest az "otternek". Látni fogsz egy zakkant bárgyú melákot aki krumplival eteti a halakat. Két dolog lehet. Vagy ezt a melákot szervezték be a karavánba és kihajigálta, vagy ez a fajuknál/családjukban általános tévképzet és kihajigálják a krumplit, mer "Hiszen ez méreg".
    - a "gépi" karavánokra is lecsaphatnak a haramiák és kiraboltak. Mondjuk azt nem értem, hog ymiért a burgonyát vitték. Lehet azt hajigálták ki először a kocsiból, hogy gyorsabban tudjanak menekülni???
    - a rakodómunkások oroszok és reflexből minden krumpliból vodkát főznek. :C

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • Ghoosty

    őstag

    Most olvastam IPON-on egy tesztet a játékról. Az alapján kedvem lenne játszani vele. (Sajnos időm még nem nagyon lenne.) Viszont olvastam egy nagyon nem tetsző dolgot. Skill point reset csak pénzért van. Ehhez lenne két gyakorlati kérdésem.
    -Mennyire nagy megkötés ez? Mármint mennyire könnyű elcseszni, hogy resetelni kelljen.
    -A legtöbb játékban annak ellenére, hogy fizetős egy ilyen szolgáltatás, azért alkalmanként adnak ingyenesen is ilyet, általában valamilyen tárgy formájában. Itt van hasonló?

  • mikromanus

    veterán

    válasz Ghoosty #285 üzenetére

    Ha eléred az 50-et, akkor egyszer kapsz egy teljes ingyenes reset lehetőséget (7 napig él az item az Achievement kiváltás után, így akkor szedd csak ki ha kell!). Azt hiszem van még pár részleges reset is ami egy-egy skillt enged "visszafejteni". Emellett persze ott van a vásárolgatás is. Egy reset hasznos azért. Az elején még lehet minden marhaságra rápöttyentesz véletlen, vagy mert azt hiszed jó lesz, aztán mégsem. Ilyenkor hasznos. Nekem az újraelosztás óta nem kellett semmit Újraraknom. Az ingyenesen felül semmit se használtam. Az előfizetői pakkos részlegeseket se.
    Emellett idővel és a fix pontot adó questekkel elég sok pontod lesz. Annyira nem leszel elásva ha esetleg bekerül valami ami annyira nem kell. Csak ne húzd maxra azonnal amit vélhetően sose fogsz használni! ;)

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • freezer922

    aktív tag

    Hali, 7nap trial give away
    Találtam egy ilyet reddit-en, gondoltam bedobom. Legalább a jövő heti vásárlás előtt lett alkalmam kipróbálni.

    Ezzel együtt kérdezném, hogy esetleg tudtok-e valami beginner guide-ot, esetleg csak van-e pár tipp amit kezdőként jó tudni/ti örültetek volna ha tudjátok mikor kezdtétek :D?

  • Ghoosty

    őstag

    válasz mikromanus #286 üzenetére

    Köszönöm. Ez azért megnyugtató, de azért kicsit böki a csőröm. Mondjuk a közeljövőben biztos nem kezdem el, akármennyire is tetszik.

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Ghoosty #285 üzenetére

    Mondjuk az a cikk az iponon elég nyomorékra sikeredett. Teljesen félreérti, hogy miért vannak korlátozások a trade-nél, mert baromira nem a goldsellerek miatt. Már a címben elvérzik, mert ezek szerint nem jutott el az endgame-ig, ami 500+ óra játék után elég gáz.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz CactuS #289 üzenetére

    Akkor miért van a trade korlátozás? Én is azt hittem, hogy goldseller + ne lehessen kereskedelemmel meggazdagodni.

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Cathfaern #290 üzenetére

    Maga az egész settlerses gazdaság felépítés miatt. Ha nem lenne ez + AH korlátozás, akkor kizárólag AH flipből meg lehetne gazdagodni és akkor teljesen felesleges lenne, azaz értelmét vesztené az egész node rendszer a contribution XPvel és a saját crafttal együtt. Meg ugye akkor -1 fölösleges grindolható dolog. Valahol ez szélsőséges, vagy inkább szigorú szabályzás (az AH-nál érezni néha, hogy ez sok, mert van olyan, amit az életben nem tesznek be emiatt), de legalább annyira hasznos is szerintem. Mondjuk azért a guilden belüli craft lehet megengedhető lenne, még akár úgyis, hogy soulboundos lenne a trade után, mint a potik/teák. Én örülök, hogy kényszerítve vagyunk a node rendszer használatára, mert nekem pl.: bejön.
    A mellékhatása, hogy nincsen trade és a bár a goldsellerek szintet és gift letter tudnak csak hirdetni, bár van amelyik silvert is, de az nem tudom, hogy hogyan. Én úgy emlékszem, hogy még pénzt sem lehet átadni, bár csak a legelején próbáltam.

    Azt írták egyébként a fejlesztők, hogyha beérik a KR verziót, akkor felülvizsgálják a dolgot, hogy US/NA területen mennyire kéne változtatni/lazítani a dolgon.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • #14955008

    törölt tag

    válasz CactuS #291 üzenetére

    Olyan oka is van a magas adóknak, hogy pl KR szerveren IRL cuccot el tudsz kenni az AH-ban. Ez rohadtul elértékteleníti ott az ingame pénzt. Ezért nem kell akkora adókulcs, mint az EU-s kiadásban, ahol csak nagy pénzégetéssel tud balanszban maradni a rendszer.

  • tyielow

    aktív tag

    Level 40! :R :D
    Olviától délnyugatra lévő táborban öltem a pulykákat, 3 Quest complete + mellé az exchange itemből esett 400+ db, ami 250k silver, plusz dropoltak a fél óra darálás alatt 1 black stonet és vagy 8 gear itemet (öv, ékszer) . Ami plusz 200k silver. Lehet megyek majd még 1 kört :)
    Beruháztam egy +7-es Yuria Axe-ra. Most kéne akkor black stone-ból begyűjtenem párat, hogy upgradeljek?
    Még nap közben visszaolvasom a kielégítő kommenteket korábbról :D

    YouTube: toty1ka

  • H_András

    tag

    Training skillt hogyan lehet fejleszteni? Ahhoz hogy lovat befogjak, lvl 5 kell, most kettes vagyok. Nyilván küldetéssel ment feljebb, nem rémlik, a hozzá való cuccokat mind adta küldetés, lasszó, cukor... Heidel környékén vagyok jelenleg, ott csinálom a küldetéseket, rengeteg van, szinte mindenhez, viszont ehhez nincs (vagy csak béna vagyok). nagyon megérett már az idő egy lovacskára, nagyon sok a futkosás.. Merrefelé nézelődjek? Már a helyet is kinéztem, ahol befoghatnám a paripát..

    Az ember egész életében gyermek marad, csak a játékai változnak / Sarcasm - because beating the shit out of people is illegal

  • pokers

    senior tag

    válasz H_András #294 üzenetére

    Vállald el a trade oktató questet, annak a végén kapsz egy szamarat. Azzal menj kereskedni, és amíg szamaragolsz, nő a training skilled is.

    Milyen jó, hogy tegnap este hamarabb elfáradtam, mint elértem volna a lvl40-et, pedig úgy terveztem, hogy addig nem fexek le.
    A mai patch után változni fog a szintugrás után kapható ezüst, így megkapom azt a plusz 2,5M silvert, amit elbuktam volna, ha tegnap meglett volna a 40 :C

  • H_András

    tag

    Hű, nem gondoltam volna hogy ennyire leáll a topik, mindenki ilyen lelkesen játszik? :U vagy unalomba fulladt?

    Az ember egész életében gyermek marad, csak a játékai változnak / Sarcasm - because beating the shit out of people is illegal

  • nonsen5e

    addikt

    válasz H_András #296 üzenetére

    Játszogatok pár naponta 1-2 órát, a játék sok pozitívuma mellett a fejlődési rendszer az agyatlan xp farmmal dögunalom még annak ellenére is, hogy bírom a monotonitást, tekintve, hogy 4 éve folyamatosan megy a d3 is... Nem értem mi indokuk van arra - azon kívül, hogy koreai, és a koreaiak imádnak grindelni -, hogy miért nem adnak xp-t a küldetések is. Százszor jobban lekötne.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • freezer922

    aktív tag

    Én személy szerint játszok ezerrel :D A 30%-os xp event sokat segít, így 1hónap alatt meg lesz simán az 55(első napomtól számítva :D, szabadnapokat kivéve napi max. 2-3óra játék).
    Tény amúgy, hogy az agyatlan grind sokat ki tud venni belőle, de ebből jó, hogy nincs feltétlen rá szükség.
    Van olyan ember csak a random választott guildemben is aki top gearben van, és csak lvl51es mert úgy döntött az neki elég volt és mellette minden hülyeséggel foglalkozik ami neki bejön (pl. szerveren top 1-2 horse breeder, mert neki az jó xD).

    Látni lehet a leader boardon, hogy alig vannak páran akik 58as szintet megütötték, de ebből is látszik, hogy ez nem létszükség, nem dob akkorát szerintem. Ezerszer macerásabb egy szint után a gear szerintem, amivel viszont egy 3-4 szinttel alacsonyabb karakter is leszed egy magasabbat :P

  • nonsen5e

    addikt

    válasz freezer922 #298 üzenetére

    >hogy az agyatlan grind sokat ki tud venni belőle,
    >de ebből jó, hogy nincs feltétlen rá szükség.

    >nincs feltétlen rá szükség

    Még 40 se vagyok, de kezdek belefásulni a fejlődésbe elég erőteljesen. Hogy máshogy lophatom az XP-t, ha nem agyatlan grinddel? Csupa fül vagyok. :)

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz nonsen5e #299 üzenetére

    Szerintem arra gondol, hogy ellentétben pl. WoW-al, nem kell "max szintűnek" lenned ahhoz, hogy a tartalom 95%-ához hozzáférj :) Itt majdnem mindent tudsz csinálni kisebb szinten is, mint amit majd maxon fogsz tudni.

Új hozzászólás Aktív témák