- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Battlefield V
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz szuk_jozsef #19458 üzenetére
Valószínű csak szimpla shader cache/compile történik ilyenkor... elvileg nem kéne előjöjjön gyakran, sőt egy idő után kvázi soha, ha minden pálya minden részén jártál már.
Illetve ha nem törlődik valamilyen oknál fogva a shader cache...Persze OS update vagy GPU driver update néha okozhatja ezt (hogy újra kell számolni).
Főleg DX12 alatt jön ez elő gyakrabban intenzívebben, de mint írtam ott is egy idő után meg szokott szűnni.
A 2700X amúgy bőven elég a játéknak, csak 2080Ti és felette lehetne esetleg erre procira is fogni sebességproblémát, de ott se a minimumban, hanem a max és átlag sebességben inkább.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield V Reddit
(nem hivatalos)
Battlefield Discord
(nem hivatalos)